Πολωνία Μετακινήσεις στην Πολωνία

Cindy S.

Member
Μηνύματα
44
Likes
15
στο σαιτ λεει οτι αν το χασεις, πρεπει να βγαλεις καινουργια απο το γκισε. για refund πρεπει ,αν ο λογος ειναι η καθυστερηση του αεροπλανου, να τους στειλεις εμαιλ με τα καινουργια και τα παλια και ποια ηταν η πτηση σου ωστε να το ερευνησουν. σε καποιον διαβασα οτι τα αλλαξανε εκει και δεν πληρωσανε. εμεις αγορασαμε οταν φτασαμε στο γκισε με καρτα και δεν αγχωθηκαμε ουτε για συναλλαγμα.
Στην πολη στα περισσοτερα σημεια εχει μηχανηματα. και εκει με καρτα ...
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου!
Κάρτα απεριόριστων διαδρομών δεν κατάλαβα που μπορώ να βγάλω .... σε περίπτωση που δούμε ότι συμφέρει να την βγάλουμε. Όπως είχα πει παραπάνω, μας φοβίζει λίγο ο καιρός επειδή θα είναι Δεκέμβριος. Δεν ξέρουμε πόσο η μας βοηθήσει να περπατήσουμε την πόλη!
 

Triplover

Member
Μηνύματα
1.187
Likes
4.046
Και που ακριβώς θα πηγαίνετε με την κάρτα απεριοριστων διαδρομών; Δεν νομίζω ότι χρειάζεται εκτός βέβαια αν είναι εξευτελιστικα φθηνή, ήτοι 10€ η τριήμερη και θέλετε να οργωσετε την καινούργια πόλη και τη Πράγα και ο, τι άλλο υπάρχει εκτός παλιάς πόλης.
 

Cindy S.

Member
Μηνύματα
44
Likes
15
Και που ακριβώς θα πηγαίνετε με την κάρτα απεριοριστων διαδρομών; Δεν νομίζω ότι χρειάζεται εκτός βέβαια αν είναι εξευτελιστικα φθηνή, ήτοι 10€ η τριήμερη και θέλετε να οργωσετε την καινούργια πόλη και τη Πράγα και ο, τι άλλο υπάρχει εκτός παλιάς πόλης.
Θέλουμε να δούμε όσα περισσότερα προλάβουμε! Εμείς πάντα όπου και να πάμε γυρίζουμε με τα πόδια. Άντε να πάρουμε κάνα μέτρο η κάνα τραμ.... Όμως τώρα είδα πρόγνωση καιρού και η βροχούλα και το χιονακι δεν ξέρω αν βοηθήσει για τα πόδια. (Αν πέσουν μέσα βέβαια...)
 

escursione

Member
Μηνύματα
1.413
Likes
4.504

Orfeasraf

Member
Μηνύματα
581
Likes
484
Αμα ειναξ να κανουμε συγκρισεις να τις κανουμε σωστα:
1) ΝΟΜΙΖΩ πως το δρομολογιο Κρακοβια - βαρσοβια ειναι απ ευθειας, χωρις στασεις, αν κανω λαθςο διορθωστε με. Ας παρουμε λοιπον ενα δρομολογιο με στασεις, οπως και στην Ελλαδα. Ας πουμε πχ Gdansk - Warsaw που εχει 3 στασεις. Αποσταση 330 χλμ, χρονος 3 ωρες. Αρα μεση ταχυτητα 110 χμλ/ωρα.
2)Στην Ελλαδα αν παρουμε το δρομολογιο Αθηνα - Θεσσαλονικη εχουμε 455 χλμ, χρονος στα χαρτια 5 ωρες και 20 λεπτα, ας πουμε 5μιση ωρες. Αρα μεση ταχυτητα 83 χλμ/ωρα. Αν ομως αφαιρεσουμε τον νεκρο χρονο για την αλλαγη μηχανης (20 λεπτα) και το νεκρο χρονο που περιμενει αλλα τρενα λογω μονης γραμμης (ας πουμε αλλο ενα 20λεπτο) τοτε ο χρονος πεφτει στις 5 ωρες. Αρα έχουμε μεση ταχυτητα 95 χλμ/ωρα. Οτα μαλιστα παραδοθουν και τα νεα κομματια ο χρονος θα πεσει στις 4 ωρες και 40 λεπτα αρα μεση ταχυτητα 100 χλμ/ωρα.

Ενταξει, 15 χλμ την ωρα διαφορα, σιγα, και το ενα γενικως θεωρειται χελωνα, το αλλο το εχετε κανει TGV εδω μεσα. Διεθνως γραμμη υψηλων ταχυτητων θεωρειται αυτη που μπορει να επιτευχθει ταχυτητα ανω των 200 χλμ/ωρα και ταυτοχρονα ταχυτητα εκμεταλλευσης μεταξυ τουλαχιστον δυο σταθμων ανω των 150 χλμ/ωρα. Τα ττελευταια χρονια ομως αυτα τα νουμερα γενικως εχουν αυξηθει κατα 50 χλμ την ωρα. Δεν μπορει λοιπον το πολωνικο δικτυο να θεωρειται υψηλων ταχυτητων. Οπως και το δικυτο της Ελλαδας και ολων των βαλκανιων και ανατολικης ευρωπης μαζι με Ιρλανδια, αυστρια, τσεχια κλπ θεωρειται συμβατικο, οχι υψηλων ταχυτητων.

Ταχυτερα απο τα TLK ειναι τα EIP, μην τα κανουμε ομως και Eurostar...
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.043
Likes
41.049
Ας απαντησει έστω ενας που εχει κανει το Αθηνα Θεσσαλονικη σε 5,5 ωρες το 2017... Δεν ειναι τυχαιο το οτι δινουν αποζημιωση μετά τη 1 ωρα καθυστερησης, αντι για 30 λεπτά παλιότερα. Γιατί προσεγγίζει τη μια ώρα η συνήθης καθυστέρηση...
 

Orfeasraf

Member
Μηνύματα
581
Likes
484
Ας απαντησει έστω ενας που εχει κανει το Αθηνα Θεσσαλονικη σε 5,5 ωρες το 2017...
Οι καθυστερηρεις που οφειλονται σε αναμονη αλλου τραινου λογω μονης γραμμης δε μας αφορουν στη συγκριση που κανουμε. Θελουμε να δουμε την ταχυτητα με την οποια κινουνται τα τρενα υπο φυσιολογικες συνθηκες, αμα ειναι ετσι να πουμε και για καθυστερησεις λογω παγου κλπ σην πολωνια. Και ναι, εχω κανει τα τελευταια δυο χρονια Αθηνα- Θεσσαλονικη ή ενδιαμεσα, μονο μια φορα μου εχει τυχει καθυστερηση πανω απο μισαωρο κι αυτο με τα χιονια περυσι τον γεναρη. Για αλλους λογους τις τελευταιες βδομαδες παρατηρω που και που τις καθυστερησεις, οπως τουλαχιστον δηλωνονται, στο site της τραινοσε, υο συνηθες ειναι καπου στα 20-30 λεπτα

Τεσπα, η ουσια δεν ειναι αν πηγαινει με 100 ή 110 χλμ/ωρα, η ουσια ειναι πως δεν εχει μεγαλες διαφορες το pendolino της πολωνιας με το IC της ελλαδας οσο αναφορα την ταχυτητα, ποσο μαλλον με το TGV...
 

Orfeasraf

Member
Μηνύματα
581
Likes
484
Btw, μια καλη εφορμογη για κινητα οσο αναφορα τις αστικες μετακινησεις στην Πολωνια ειναι η BusNavi. Οταν την κατεβασετε πατε στο μενου και επιλεγετε την πολη που σας ενδιαφερει και κατεβαζετε τα δεδομενα της πολης αυτης. Υπαρχουν αναλυτικα τα δρομολογια καθε γραμμης ανα μερα καθως και χαρτης της διαδρομης.
 

escursione

Member
Μηνύματα
1.413
Likes
4.504
Αμα ειναξ να κανουμε συγκρισεις να τις κανουμε σωστα:
1) ΝΟΜΙΖΩ πως το δρομολογιο Κρακοβια - βαρσοβια ειναι απ ευθειας, χωρις στασεις, αν κανω λαθςο διορθωστε με. Ας παρουμε λοιπον ενα δρομολογιο με στασεις, οπως και στην Ελλαδα. Ας πουμε πχ Gdansk - Warsaw που εχει 3 στασεις. Αποσταση 330 χλμ, χρονος 3 ωρες. Αρα μεση ταχυτητα 110 χμλ/ωρα.
2)Στην Ελλαδα αν παρουμε το δρομολογιο Αθηνα - Θεσσαλονικη εχουμε 455 χλμ, χρονος στα χαρτια 5 ωρες και 20 λεπτα, ας πουμε 5μιση ωρες. Αρα μεση ταχυτητα 83 χλμ/ωρα. Αν ομως αφαιρεσουμε τον νεκρο χρονο για την αλλαγη μηχανης (20 λεπτα) και το νεκρο χρονο που περιμενει αλλα τρενα λογω μονης γραμμης (ας πουμε αλλο ενα 20λεπτο) τοτε ο χρονος πεφτει στις 5 ωρες. Αρα έχουμε μεση ταχυτητα 95 χλμ/ωρα. Οτα μαλιστα παραδοθουν και τα νεα κομματια ο χρονος θα πεσει στις 4 ωρες και 40 λεπτα αρα μεση ταχυτητα 100 χλμ/ωρα.

Ενταξει, 15 χλμ την ωρα διαφορα, σιγα, και το ενα γενικως θεωρειται χελωνα, το αλλο το εχετε κανει TGV εδω μεσα. Διεθνως γραμμη υψηλων ταχυτητων θεωρειται αυτη που μπορει να επιτευχθει ταχυτητα ανω των 200 χλμ/ωρα και ταυτοχρονα ταχυτητα εκμεταλλευσης μεταξυ τουλαχιστον δυο σταθμων ανω των 150 χλμ/ωρα. Τα ττελευταια χρονια ομως αυτα τα νουμερα γενικως εχουν αυξηθει κατα 50 χλμ την ωρα. Δεν μπορει λοιπον το πολωνικο δικτυο να θεωρειται υψηλων ταχυτητων. Οπως και το δικυτο της Ελλαδας και ολων των βαλκανιων και ανατολικης ευρωπης μαζι με Ιρλανδια, αυστρια, τσεχια κλπ θεωρειται συμβατικο, οχι υψηλων ταχυτητων.

Ταχυτερα απο τα TLK ειναι τα EIP, μην τα κανουμε ομως και Eurostar...
Η απόσταση του παραδείγματος σου (με αυτοκίνητο από αυτοκινητόδρομο Α1) μεταξύ Gdansk - Warsaw είναι 416 χλμ και ο χρόνος που κάνει 2 ώρες και 46 λεπτά. https://www.distancecalculator.net/
Στο δικό μου παράδειγμα Κρακοβία-Βαρσοβία 295 χλμ σε 2 ώρες και 10 λεπτά.
Επομένως η ταχύτητα είναι πάνω από 140 χλμ την ώρα.
Εντάξει δεν είπαμε ότι είναι και Trenitalia frecciarossa κλπ αλλά είναι αξιοπρεπέστατα πεντακάθαρα και σερβίρουν και καφεδάκι!!
Μιλάμε για δεδομένα που ισχύουν σήμερα, αν θα αναβαθμιστεί το δίκτυο στην Ελλάδα σε ένα χρονικό διάστημα θα ξαναμετρήσουμε.....
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.212
Μηνύματα
883.810
Μέλη
38.904
Νεότερο μέλος
pstrougaris@yahoo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom