poised
Member
- Μηνύματα
- 990
- Likes
- 7.977
Βρεθήκαμε στο σημείο συνάντησης, δε θυμάμαι αν μας πήραν από εκεί να μας πάνε στον σταθμό ή ήρθε το λεωφορείο απ' ευθείας. Κατά τα γνωστά με το που ξεκίνησε η βιετναμέζα κοιμήθηκε και πρέπει να κοιμήθηκε όλη τη διαδρομή, ούτε τα μωρά στο αμάξι δε κοιμούνται τόσο γρήγορα και τόσο πολύ.
Μετά από καμία 50ρια μέρη, ήταν η πρώτη φορά στο ταξίδι που δεν θα έβρισκα εγώ το κατάλυμα που θα μέναμε, το είχε αναλάβει η βιετναμέζα. Δε ξέρω που ακριβώς είχε ψάξει αλλά είχε βρει ένα δωμάτιο με όλα τα κομφόρ που θέλαμε, δηλαδή ερκοντίσιον, ψυγείο (ζούσαμε και χωρίς αλλά καλό να υπάρχει) και κοντά στη θάλασσα, που δεν ήταν στις πλατφόρμες και ήταν σχεδόν σε τιμή κρεβατιού σε χοστέλ. Κάτι σαν τα δωμάτια που νοικιάζεις από τηλέφωνο στα νησιά ας πούμε, ότι κάτσει και άμα σου κάτσει.
Φτάνοντας εκεί με όλα τα πράγματα πήρε τη κυρία που το είχε τηλέφωνο να μας φέρει το κλειδί. Φυσικά μίλαγαν βιετναμέζικα, η κυρία ούτε καν προσπάθεια έκανε να μου μιλήσει εμένα, αλλά κατάλαβα από το ύφος και των δύο ότι έπαιζαν οι γνωστές αδιάκριτες ερωτήσεις. Κάποια στιγμή η βιετναμέζα μου είπε χαμηλόφωνα "δε θα σε ρωτήσει, αλλά αν σε ρωτήσει αυτή ή άλλος, έχουμε παντρευτεί, είσαι ο άντρας μου". Αργότερα μου έλεγε ότι η κυρία την έπρηξε, πέρα από τις γνωστές ερωτήσεις για το από που είμαστε ή τις ηλικίες μας, πότε γνωριστήκαμε, που μένουμε, πότε παντρευτήκαμε, γιατί δεν έχουμε παιδιά κλπ.
Θέα απέναντι από το δωμάτιο.
Δεν ξέραμε πόσο θέλαμε να μείνουμε, δηλαδή μιλάμε για μία ή δύο μέρες καθώς εκτός και αν πας εκεί για διακοπές χαλάρωσης το μέρος δεν έχει πολλά να πει, ένα χωριό είναι. Είχαμε κλείσει για ένα βράδυ και θα αποφασίζαμε την επόμενη αν θα το παρατείναμε.
Και μόνο που είχα μπει σε λεωφορείο και πήγα κάπου αλλού είχα επανέλθει στο mode ταξιδιού και του πάμε να δούμε ότι μπορούμε όσο μπορούμε. Οπότε παρόλο που ήταν αργά το απόγευμα και δεν θα προλαβαίναμε σχεδόν τίποτα πέρα από του κοντινούς αμμόλοφους, έκανα μία συμφωνία-παζάρι για μηχανάκι με 24 ενοικίαση (με τη σκέψη ότι έτσι προλαβαίνουμε το επόμενο πρωί να πάμε στα μακρινά και έτσι σε μία μέρα να τα χωρέσουμε όλα) και ξεκινήσαμε.
Πριν όμως φύγουμε ο τύπος μας είπε ότι το μηχανάκι έχει μέσα βενζίνη μόνο μέχρι το κοντινότερο βενζινάδικο, μη δοκιμάσουμε καν να πάμε στο μακρινό. Άνοιξα την τάπα, κούνησα το μηχανάκι και δεν άκουσα τίποτα. Πρέπει να το είχαν στραγγίξει εντελώς μετά τον προηγούμενο που το πήρε και να είχε μείνει όση βενζίνη είχε το σωληνάκι μέχρι το καρμπιρατέρ, τα κάνουν αυτά τα μίζερα για να επωφελούνται από το περίσσευμα.
Προσωπικά με τσάντισε γιατί είχα να υπολογίζω και τα 10-15 λεπτά έξτρα να βάλω βενζίνη, κάτι που χωρίς αυτό θα μπορούσα να κάνω σε άλλο βενζινάδικο μετά τη στάση.
Η παραλία της Μούι Νε είναι γεμάτη από ψαρόβαρκες
Αυτές οι στρογγυλές βάρκες από μπαμπού με κάποιο υλικό σαν πίσσα που μοιάζουν με λεκάνες είναι πολύ συνηθισμένες. Το περίεργο είναι το πως κάνουν κουπί, με κυκλικές κινήσεις από την μπροστινή πλευρά.
Φτάσαμε στους κοντινούς αμμόλοφους, όπου πλησιάζοντας πλάκωσαν παρκαδόροι που όλοι μαζί έκαναν νοήματα "εδώ" σαν τους κράχτες σε τουριστικά. Πήγαμε σε ένα, πληρώσαμε, για μηδέν υπηρεσία φυσικά, απλά για να παρκάρουμε στο δρόμο στην πλευρά τους και ανεβήκαμε προς τους αμμόλοφους.
Ήμασταν στα όρια να ξεκινήσει μία βροχή η οποία ευτυχώς δεν έπιασε ποτέ, ίσως λίγες μικρές σταγόνες να πέσανε ίσα να ανησυχήσουμε.
Αφού βγάλαμε λίγες φωτογραφίες, βρήκαμε ένα σημείο να αράξουμε και καθίσαμε για αρκετή ώρα. Η θερμοκρασία ήταν πολύ καλύτερη, θα μπορούσες να πεις ότι υπήρχε μία ευχάριστη δροσιά από την βροχή που κάπου έπεφτε πιο μακριά.
Το βρήκα τόσο χαλαρωτικό που αποφάσισα να κάτσουμε μέχρι να νυχτώσει.
Από τους τελευταίους, αν όχι οι τελευταίοι, φύγαμε από εκεί. Πίσω στο "πάρκιν" δεν υπήρχε κανείς, να χέσω τα λεφτά που πληρώσαμε για να μας το φυλάει.
Νύχτα πια που επιστρέφαμε η θάλασσα ήταν σαν night club από τα φωτάκια από τις βάρκες. Δε φαίνεται καλά στη φώτο, ήταν περισσότερα που δεν τα έπιασε η φωτογραφική αλλά θα πάρετε μία ιδέα.
Μετά από καμία 50ρια μέρη, ήταν η πρώτη φορά στο ταξίδι που δεν θα έβρισκα εγώ το κατάλυμα που θα μέναμε, το είχε αναλάβει η βιετναμέζα. Δε ξέρω που ακριβώς είχε ψάξει αλλά είχε βρει ένα δωμάτιο με όλα τα κομφόρ που θέλαμε, δηλαδή ερκοντίσιον, ψυγείο (ζούσαμε και χωρίς αλλά καλό να υπάρχει) και κοντά στη θάλασσα, που δεν ήταν στις πλατφόρμες και ήταν σχεδόν σε τιμή κρεβατιού σε χοστέλ. Κάτι σαν τα δωμάτια που νοικιάζεις από τηλέφωνο στα νησιά ας πούμε, ότι κάτσει και άμα σου κάτσει.
Φτάνοντας εκεί με όλα τα πράγματα πήρε τη κυρία που το είχε τηλέφωνο να μας φέρει το κλειδί. Φυσικά μίλαγαν βιετναμέζικα, η κυρία ούτε καν προσπάθεια έκανε να μου μιλήσει εμένα, αλλά κατάλαβα από το ύφος και των δύο ότι έπαιζαν οι γνωστές αδιάκριτες ερωτήσεις. Κάποια στιγμή η βιετναμέζα μου είπε χαμηλόφωνα "δε θα σε ρωτήσει, αλλά αν σε ρωτήσει αυτή ή άλλος, έχουμε παντρευτεί, είσαι ο άντρας μου". Αργότερα μου έλεγε ότι η κυρία την έπρηξε, πέρα από τις γνωστές ερωτήσεις για το από που είμαστε ή τις ηλικίες μας, πότε γνωριστήκαμε, που μένουμε, πότε παντρευτήκαμε, γιατί δεν έχουμε παιδιά κλπ.
Θέα απέναντι από το δωμάτιο.
Δεν ξέραμε πόσο θέλαμε να μείνουμε, δηλαδή μιλάμε για μία ή δύο μέρες καθώς εκτός και αν πας εκεί για διακοπές χαλάρωσης το μέρος δεν έχει πολλά να πει, ένα χωριό είναι. Είχαμε κλείσει για ένα βράδυ και θα αποφασίζαμε την επόμενη αν θα το παρατείναμε.
Και μόνο που είχα μπει σε λεωφορείο και πήγα κάπου αλλού είχα επανέλθει στο mode ταξιδιού και του πάμε να δούμε ότι μπορούμε όσο μπορούμε. Οπότε παρόλο που ήταν αργά το απόγευμα και δεν θα προλαβαίναμε σχεδόν τίποτα πέρα από του κοντινούς αμμόλοφους, έκανα μία συμφωνία-παζάρι για μηχανάκι με 24 ενοικίαση (με τη σκέψη ότι έτσι προλαβαίνουμε το επόμενο πρωί να πάμε στα μακρινά και έτσι σε μία μέρα να τα χωρέσουμε όλα) και ξεκινήσαμε.
Πριν όμως φύγουμε ο τύπος μας είπε ότι το μηχανάκι έχει μέσα βενζίνη μόνο μέχρι το κοντινότερο βενζινάδικο, μη δοκιμάσουμε καν να πάμε στο μακρινό. Άνοιξα την τάπα, κούνησα το μηχανάκι και δεν άκουσα τίποτα. Πρέπει να το είχαν στραγγίξει εντελώς μετά τον προηγούμενο που το πήρε και να είχε μείνει όση βενζίνη είχε το σωληνάκι μέχρι το καρμπιρατέρ, τα κάνουν αυτά τα μίζερα για να επωφελούνται από το περίσσευμα.
Προσωπικά με τσάντισε γιατί είχα να υπολογίζω και τα 10-15 λεπτά έξτρα να βάλω βενζίνη, κάτι που χωρίς αυτό θα μπορούσα να κάνω σε άλλο βενζινάδικο μετά τη στάση.
Η παραλία της Μούι Νε είναι γεμάτη από ψαρόβαρκες
Αυτές οι στρογγυλές βάρκες από μπαμπού με κάποιο υλικό σαν πίσσα που μοιάζουν με λεκάνες είναι πολύ συνηθισμένες. Το περίεργο είναι το πως κάνουν κουπί, με κυκλικές κινήσεις από την μπροστινή πλευρά.
Φτάσαμε στους κοντινούς αμμόλοφους, όπου πλησιάζοντας πλάκωσαν παρκαδόροι που όλοι μαζί έκαναν νοήματα "εδώ" σαν τους κράχτες σε τουριστικά. Πήγαμε σε ένα, πληρώσαμε, για μηδέν υπηρεσία φυσικά, απλά για να παρκάρουμε στο δρόμο στην πλευρά τους και ανεβήκαμε προς τους αμμόλοφους.
Ήμασταν στα όρια να ξεκινήσει μία βροχή η οποία ευτυχώς δεν έπιασε ποτέ, ίσως λίγες μικρές σταγόνες να πέσανε ίσα να ανησυχήσουμε.
Αφού βγάλαμε λίγες φωτογραφίες, βρήκαμε ένα σημείο να αράξουμε και καθίσαμε για αρκετή ώρα. Η θερμοκρασία ήταν πολύ καλύτερη, θα μπορούσες να πεις ότι υπήρχε μία ευχάριστη δροσιά από την βροχή που κάπου έπεφτε πιο μακριά.
Το βρήκα τόσο χαλαρωτικό που αποφάσισα να κάτσουμε μέχρι να νυχτώσει.
Από τους τελευταίους, αν όχι οι τελευταίοι, φύγαμε από εκεί. Πίσω στο "πάρκιν" δεν υπήρχε κανείς, να χέσω τα λεφτά που πληρώσαμε για να μας το φυλάει.
Νύχτα πια που επιστρέφαμε η θάλασσα ήταν σαν night club από τα φωτάκια από τις βάρκες. Δε φαίνεται καλά στη φώτο, ήταν περισσότερα που δεν τα έπιασε η φωτογραφική αλλά θα πάρετε μία ιδέα.