gioannis13
Member
- Μηνύματα
- 1.844
- Likes
- 12.530
- Επόμενο Ταξίδι
- Όπου πετάει αεροπλάνο...
- Ταξίδι-Όνειρο
- Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Εγώ μετέφερα την προσωπική μου εμπειρία σε πραγματικό περιστατικό, και την (ευτυχή) κατάληξη της. Αυτό.
Οχι βεβαια. Απλα δικαιουσαι μια επιπλεον αποσκευη απο οτι επιτρεπει ο ναυλος σου. Αν ειναι βεβαια εντος οριων, βαρους κ διαστασεων αλλιως θεωρειταη ειδικη αποσκευη με το αναλογο κοστος. Τα σκι αν ειναι εως 158cm (οκ δεν ειναι τοσο αυστηροι) κ εχεις ναυλο φλεξ+ περνανε δωρεαν.Δωρεάν εξοπλισμό με την Gold ? Ισχύει αυτό;
Στη δική μου περίπτωση υπήρξε ακύρωση και αλλαγή ημερομηνίας τέσσερις μήνες πριν, όχι 15 ημέρες. Μια χαρά κανονικά έγινε η αλλαγή εισιτηρίου με άλλη εταιρεία βάσει επίκλησης του κανονισμού για την ημερομηνία και τον προορισμό που είχαμε επιλέξει, κατόπιν πάντα και σχετικής υπόδειξης της ΑΠΑ.Μα προφανώς και δε γίνεται. Υποχρέωση να σε πάνε στον προορισμό σου με άλλο τρόπο έχουν μόνο αν η ακύρωση γίνει στις τελευταίες 14 ημέρες πριν την πτήση. Πιο πριν, επιστροφή χρημάτων και τέλος.
Δεν αναφέρομαι στην αποζημίωση, αυτή τη δικαιούσαι εκεί που παραθέτεις. Δεν θίγονται τα άλλα δικαιώματα.Τα ίδια γράφει και η ΥΠΑ:Για όλους εσάς που δε νομίζετε, αλλά δε μπήκατε και στον κόπο να διαβάσετε τον κανονισμό:
Άρθρο 5
Ματαίωση
1. Σε περίπτωση ματαίωσης μιας πτήσης, οι επιβάτες δικαιούνται:
α) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 8, και
β) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχείο α) και παράγραφος 2, καθώς και βοήθεια σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχεία β) και γ) σε περίπτωση μεταφοράς με άλλη πτήση, όταν ο ευλόγως αναμενόμενος χρόνος αναχωρήσεως της νέας πτήσης είναι τουλάχιστον η επόμενη μέρα από τον χρόνο αναχωρήσεως που είχε ορισθεί για την ματαιωθείσα πτήση, και
γ) αποζημίωση από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 7, εκτός αν:
i) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση δύο εβδομάδες τουλάχιστον πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, ή
ii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση μία έως δύο εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με εναλλακτική πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από δύο ώρες νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από τέσσερις ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης, ή
iii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση λιγότερο από επτά ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με άλλη πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από μία ώρα νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από δύο ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης.
Προσπαθώ να θυμηθώ γιατί αυτές η δύο εβδομάδες υπήρχαν και παλιά πριν 10-15 χρόνια. Νομίζω τότε που το είχα διαβάσει κατάλαβα ότι μας γράφουν για τις υποχρεώσεις της εταιρείας.ii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση μία έως δύο εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με εναλλακτική πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από δύο ώρες νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από τέσσερις ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης
Διαβάζοντας πολύ προσεκτικά το άρθρο 5 που ανέβασε ο @taver καταλαβαίνω ότι οι περιπτώσεις γ. i, ii και iii αναφέρονται ξεκάθαρα στο θέμα της αποζημίωσης και πότε την δικαιούται ένας επιβάτης σε περίπτωση ματαίωσης της πτήσης του.Δεν αναφέρομαι στην αποζημίωση, αυτή τη δικαιούσαι εκεί που παραθέτεις. Δεν θίγονται τα άλλα δικαιώματα.Τα ίδια γράφει και η ΥΠΑ:
Ακύρωση Πτήσης
Δύο φορές έχω ζητήσει εναλλακτικές πτήσεις στην Aegean με βάση τον Κανονισμό, μια φορά τρεις μήνες πριν και μια άλλη 5 μήνες πριν το ταξίδι, κλασικά μου έλεγαν δεν γίνεται, επέμενα και αφού μπήκα πεντάλεπτο στην αναμονή δόθηκε ΟΚ από τον επόπτη. Στη μια περίπτωση το ένα σκέλος δεν ήταν καν πτήση της Star Alliance. Στην άλλη μου πρότειναν το πλησιέστερο αεροδρόμιο συν το κόστος μετάβασης, αντιπρότεινα τρίτο αεροδρόμιο που με εξυπηρετούσε γιατί άλλαξα το προγυτου ταξιδιού λόγω της αλλαγής και το δέχθηκαν (χωρίς το κόστος μετάβασης).
Εγώ επιμένω να ζητήσει ο φίλος μετάβαση στον προορισμό με βάση το αρχικό εισιτήριο και θεωρώ ότι η θα τον στείλουν Βιέννη και θα του καλύψουν το τρένο για Ίνσμπουργκ ή θα του βρουν άλλες πτήσεις. Σε τελική δεν έχει τίποτα να χάσει.