Aegean Airlines Νέα κ Πληροφορίες για Aegean

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.844
Likes
12.530
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ταξίδι-Όνειρο
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Εγώ μετέφερα την προσωπική μου εμπειρία σε πραγματικό περιστατικό, και την (ευτυχή) κατάληξη της. Αυτό.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.635
Likes
9.946
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Δωρεάν εξοπλισμό με την Gold ? Ισχύει αυτό;
Οχι βεβαια. Απλα δικαιουσαι μια επιπλεον αποσκευη απο οτι επιτρεπει ο ναυλος σου. Αν ειναι βεβαια εντος οριων, βαρους κ διαστασεων αλλιως θεωρειταη ειδικη αποσκευη με το αναλογο κοστος. Τα σκι αν ειναι εως 158cm (οκ δεν ειναι τοσο αυστηροι) κ εχεις ναυλο φλεξ+ περνανε δωρεαν.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
7.135
Likes
56.439
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Μα προφανώς και δε γίνεται. Υποχρέωση να σε πάνε στον προορισμό σου με άλλο τρόπο έχουν μόνο αν η ακύρωση γίνει στις τελευταίες 14 ημέρες πριν την πτήση. Πιο πριν, επιστροφή χρημάτων και τέλος.
Στη δική μου περίπτωση υπήρξε ακύρωση και αλλαγή ημερομηνίας τέσσερις μήνες πριν, όχι 15 ημέρες. Μια χαρά κανονικά έγινε η αλλαγή εισιτηρίου με άλλη εταιρεία βάσει επίκλησης του κανονισμού για την ημερομηνία και τον προορισμό που είχαμε επιλέξει, κατόπιν πάντα και σχετικής υπόδειξης της ΑΠΑ.
Είχα γράψει εδώ σχετικά με το περιστατικό και την τηλεφωνική αλλαγή.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.271
Likes
1.982
Για όλους εσάς που δε νομίζετε, αλλά δε μπήκατε και στον κόπο να διαβάσετε τον κανονισμό:

Άρθρο 5

Ματαίωση

1. Σε περίπτωση ματαίωσης μιας πτήσης, οι επιβάτες δικαιούνται:

α) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 8, και

β) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχείο α) και παράγραφος 2, καθώς και βοήθεια σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχεία β) και γ) σε περίπτωση μεταφοράς με άλλη πτήση, όταν ο ευλόγως αναμενόμενος χρόνος αναχωρήσεως της νέας πτήσης είναι τουλάχιστον η επόμενη μέρα από τον χρόνο αναχωρήσεως που είχε ορισθεί για την ματαιωθείσα πτήση, και

γ) αποζημίωση από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 7, εκτός αν:

i) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση δύο εβδομάδες τουλάχιστον πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, ή

ii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση μία έως δύο εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με εναλλακτική πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από δύο ώρες νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από τέσσερις ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης, ή

iii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση λιγότερο από επτά ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με άλλη πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από μία ώρα νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από δύο ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης.
Δεν αναφέρομαι στην αποζημίωση, αυτή τη δικαιούσαι εκεί που παραθέτεις. Δεν θίγονται τα άλλα δικαιώματα.Τα ίδια γράφει και η ΥΠΑ:
Ακύρωση Πτήσης

Δύο φορές έχω ζητήσει εναλλακτικές πτήσεις στην Aegean με βάση τον Κανονισμό, μια φορά τρεις μήνες πριν και μια άλλη 5 μήνες πριν το ταξίδι, κλασικά μου έλεγαν δεν γίνεται, επέμενα και αφού μπήκα πεντάλεπτο στην αναμονή δόθηκε ΟΚ από τον επόπτη. Στη μια περίπτωση το ένα σκέλος δεν ήταν καν πτήση της Star Alliance. Στην άλλη μου πρότειναν το πλησιέστερο αεροδρόμιο συν το κόστος μετάβασης, αντιπρότεινα τρίτο αεροδρόμιο που με εξυπηρετούσε γιατί άλλαξα το προγυτου ταξιδιού λόγω της αλλαγής και το δέχθηκαν (χωρίς το κόστος μετάβασης).
Εγώ επιμένω να ζητήσει ο φίλος μετάβαση στον προορισμό με βάση το αρχικό εισιτήριο και θεωρώ ότι η θα τον στείλουν Βιέννη και θα του καλύψουν το τρένο για Ίνσμπουργκ ή θα του βρουν άλλες πτήσεις. Σε τελική δεν έχει τίποτα να χάσει.
 
Last edited:

georgi d

Member
Μηνύματα
366
Likes
836
ii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση μία έως δύο εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με εναλλακτική πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από δύο ώρες νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από τέσσερις ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης
Προσπαθώ να θυμηθώ γιατί αυτές η δύο εβδομάδες υπήρχαν και παλιά πριν 10-15 χρόνια. Νομίζω τότε που το είχα διαβάσει κατάλαβα ότι μας γράφουν για τις υποχρεώσεις της εταιρείας.
Εσείς που γνωρίζετε καλά τα ελληνικά θα καταλάβετε καλύτερα.
Εάν η εταιρεία με το παραμικρό τους έλεγε δεν γνωρίζω και βρείτε την λύση μόνοι σας κανένας τώρα δεν θα προσπαθούσε να αγοράσει τα εισιτήρια της. Παρόλο που η εταιρεία έχει αλλάξει προς το χειρότερο σε θέμα αποσκευών. Το βασικό είναι είναι να αγοράσεις το εισιτήριο και μετά να έχει το κεφάλι σου ήσυχο και αν γίνει κάποιο λάθος να γνωρίζεις ότι θα σε βοηθήσει.
 
Last edited:

Elena2508

Member
Μηνύματα
1.462
Likes
5.050
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
N. Υόρκη
Δεν αναφέρομαι στην αποζημίωση, αυτή τη δικαιούσαι εκεί που παραθέτεις. Δεν θίγονται τα άλλα δικαιώματα.Τα ίδια γράφει και η ΥΠΑ:
Ακύρωση Πτήσης

Δύο φορές έχω ζητήσει εναλλακτικές πτήσεις στην Aegean με βάση τον Κανονισμό, μια φορά τρεις μήνες πριν και μια άλλη 5 μήνες πριν το ταξίδι, κλασικά μου έλεγαν δεν γίνεται, επέμενα και αφού μπήκα πεντάλεπτο στην αναμονή δόθηκε ΟΚ από τον επόπτη. Στη μια περίπτωση το ένα σκέλος δεν ήταν καν πτήση της Star Alliance. Στην άλλη μου πρότειναν το πλησιέστερο αεροδρόμιο συν το κόστος μετάβασης, αντιπρότεινα τρίτο αεροδρόμιο που με εξυπηρετούσε γιατί άλλαξα το προγυτου ταξιδιού λόγω της αλλαγής και το δέχθηκαν (χωρίς το κόστος μετάβασης).
Εγώ επιμένω να ζητήσει ο φίλος μετάβαση στον προορισμό με βάση το αρχικό εισιτήριο και θεωρώ ότι η θα τον στείλουν Βιέννη και θα του καλύψουν το τρένο για Ίνσμπουργκ ή θα του βρουν άλλες πτήσεις. Σε τελική δεν έχει τίποτα να χάσει.
Διαβάζοντας πολύ προσεκτικά το άρθρο 5 που ανέβασε ο @taver καταλαβαίνω ότι οι περιπτώσεις γ. i, ii και iii αναφέρονται ξεκάθαρα στο θέμα της αποζημίωσης και πότε την δικαιούται ένας επιβάτης σε περίπτωση ματαίωσης της πτήσης του.
Δεν παύουν να ισχύουν αυτά που περιγράφονται στις παραγράφους 1 και 2 του άρθρου περί βοήθειας που οφείλει να προσφέρει ο αερομεταφορέας σε περίπτωση ματαίωσης της πτήσης του.

Δεν μου έχει τύχει ποτέ ματαίωση, αλλά θα διεκδικούσα μέχρι τέλους την έγκαιρη μεταφορά μου με άλλο συνδυασμό πτήσεων στον τελικό μου προορισμό.

Δεν θα ζητούσα καμία εξαίρεση, αλλά αυτά που προβλέπει ξεκάθαρα ο κανονισμός στις παραγράφους 1 και 2, δηλαδή τη βοήθεια...
 

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.844
Likes
12.530
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ταξίδι-Όνειρο
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Έεεελλαααα μωρέ ....νέοι είναι θα μάθουν ! :haha:





Υ.Γ Με χιουμοριστική διάθεση προς φίλες και φίλους :heart:
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.034
Μηνύματα
925.031
Μέλη
39.752
Νεότερο μέλος
Vassilis123

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom