Νεπάλ Νεπαλ...Για πείτε?

Νικος Κατιμ

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
68
Likes
159
Επόμενο Ταξίδι
ΜΑΛΑΙΣΙΑ
Γιατί το είχες μισήσει αρχικά φίλε μου; Εγώ νομίζω πως θα ξετρελαθώ με το Κατμαντού, με όσα έχω δει μέχρι στιγμής και θέλω να δω πάρα πολλά!
Έφτασα στο Κατμαντού μετά από απίστευτη ταλαιπωρία που μας την πρόσφερε η Turkish airlines. Το Κατμαντού έχει μια περίεργη αύρα που τότε δεν ταίριαξε με την διάθεση μου,απλά. Ολα αυτά για μισή μέρα, μετά έφυγα για Ποκάρα και Τσιτουάν. Τις τελευταίες 3-4 μέρες λοιπόν που τις πέρασα στο Κατμαντού, ήταν σα να πήγα 1η φορά. Την ξεζουμισαμε οσο μπορούσαμε στο περπάτημα, ναους,γειτονιες , αγορές κτλ. Η περιοχη Thamel απίστευτη οπως και η Durbar square. Η κοντινή Μπακταπούρ ,μαγική. Έγινε λοιπόν το Κατμαντού από τις καλύτερες μου εμπειρίες. Η Ποκαρα είναι όμορφη πόλη. Και η λίμνη πανέμορφη. Εντάξει έχεις δει είπες πολλες λίμνες, μια βαρκάδα θα κάνεις. Αλλα η πόλη, και η παλιά πόλη επίσης, εχουν ενδιαφέρον. Εμεις κάτσαμε 4 μερες.Επίσης, και απο εκεί μπορείς να κλείσεις πεζοπορία. Οπότε κανονίζεις εσυ πόσο θα κάτσεις στην πόλη. Γούστα είναι αυτά, εμείς πεζοπορία δεν κάναμε,δεν ειχαμε χρόνο. Ισως σε επόμενο ταξίδι..
 

travel_lover

Member
Μηνύματα
208
Likes
128
Επόμενο Ταξίδι
Κεντρική & Ν. Αμερική
Έφτασα στο Κατμαντού μετά από απίστευτη ταλαιπωρία που μας την πρόσφερε η Turkish airlines. Το Κατμαντού έχει μια περίεργη αύρα που τότε δεν ταίριαξε με την διάθεση μου,απλά. Ολα αυτά για μισή μέρα, μετά έφυγα για Ποκάρα και Τσιτουάν. Τις τελευταίες 3-4 μέρες λοιπόν που τις πέρασα στο Κατμαντού, ήταν σα να πήγα 1η φορά. Την ξεζουμισαμε οσο μπορούσαμε στο περπάτημα, ναους,γειτονιες , αγορές κτλ. Η περιοχη Thamel απίστευτη οπως και η Durbar square. Η κοντινή Μπακταπούρ ,μαγική. Έγινε λοιπόν το Κατμαντού από τις καλύτερες μου εμπειρίες. Η Ποκαρα είναι όμορφη πόλη. Και η λίμνη πανέμορφη. Εντάξει έχεις δει είπες πολλες λίμνες, μια βαρκάδα θα κάνεις. Αλλα η πόλη, και η παλιά πόλη επίσης, εχουν ενδιαφέρον. Εμεις κάτσαμε 4 μερες.Επίσης, και απο εκεί μπορείς να κλείσεις πεζοπορία. Οπότε κανονίζεις εσυ πόσο θα κάτσεις στην πόλη. Γούστα είναι αυτά, εμείς πεζοπορία δεν κάναμε,δεν ειχαμε χρόνο. Ισως σε επόμενο ταξίδι..
Ανυπομονώ ακόμα πιο πολύ να πάω Κατμαντού μετά από όσα μου είπες, είμαι σίγουρος πως και μένα θα μου αρέσει πάρα πολύ!!!!! Είμαι και εγώ πολύ της εξερεύνησης, ξεκινάω από πρωί πρωί και δεν επιστρέφω ξενοδοχείο μέχρι το βράδυ, εκτός άμα τύχει κάτι απρόοπτο!!
Θέλω να γυρίσω όλα τα στενά του, να δω τους περισσότερους ναούς του, να κάνω και ωραία πλάνα, να βγάλω ωραίες φωτογραφίες κτλ κτλ!!
Όλα αυτά αποκτούν ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον, όταν ταξιδεύεις μόνος σου και δεν έχεις τίποτα και κανέναν να σε αποσυντονίζει από τον στόχο σου, να σε περιορίζει, να σου αλλάζει το πρόγραμμα και γενικά δεν είμαι των "υποχωρήσεων" σε θέματα που αφορούν τα ταξίδια, πόσο μάλλον τα μακρινά που θα πας μία ίσως φορά στην ζωή σου!!!!
Από την άλλη ούτε εμένα μου αρέσει να επιβάλλω το δικό μου πρόγραμμα και συνήθειες στους άλλους, επομένως τίποτα σαν το solo travelling!
Και τώρα που σε βρήκα, ποια άλλα μέρη εκτός του Κατμαντού, Ποκάρα, Μπακταπούρ, Τσιτουάν προτείνεις; Πεζοπορία σε κάποιο από τα βουνά θα κάνω σίγουρα, μόνο που δεν θέλω να είναι πολλών ημερών, ακόμη καλύτερο αυθημερόν, γιατί θα κάνω γενικότερο τουρ στην Ασία σε αυτό το ταξίδι.
Βέβαια, από την άλλη, δεν θέλω να νιώσω πίεση στο πρόγραμμα μου καθώς έχω αυτή την περίοδο απεριόριστο χρόνο, το μόνο που με αγχώνει ειναι ο Covid, μην αρχίσουν νωρίτερα τα κλασικά - οι απαγορεύσεις- που συνήθως έρχονται μετά από τον Σεπτέμβρη.
Εγώ θα ξεκινήσω με Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (μια εβδομάδα περίπου) και μετά Ινδία, όσο κρατάει η βίζα που επέλεξα (30 ημέρες), μετά θα συνεχίσω Νεπάλ και θέλω να σε ρωτήσω επειδή Ινδία δεν θα προλάβω να δω όσα θέλω στις 30 ημέρες, μετά μπορώ να ξαναμπώ Ινδία, με νέα βίζα, μετά από 15 ημέρες περίπου παραμονής στο Νεπάλ; Το γνωρίζεις αυτό;
Μετά φυσικά θέλω να συνεχίσω και με άλλες χώρες, σίγουρα Βιετνάμ (το μόνο που με αγχώνει είναι κάτι συγκεκριμένα ξενοδοχεία που θα πρέπει να μείνεις, και δεν έχω ξεκαθαρίσει τι παίζει ακόμα, είναι με το γάντι κάποιο είδος καραντίνας;; ), θέλω να πάω και Σιγκαπούρη, ίσως Μαλαισία κτλ κτλ κτλ.....
 
Last edited:

LULLU

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
3.740
Likes
9.679
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
Επειδή και εγώ θα πάω Νεπάλ, θέλω να ρωτήσω όσους έχουν πάει, πραγματικά αξίζει η Ποκάρα; Γιατί από όσα έχω δει , δεν με τρελαίνει σαν μέρος. Ζούσα Γερμανία και έχω δει αμέτρητες και ακόμα πιο πανέμορφες λίμνες.
Είδα ότι έχει και ναούς οκ, ναούς όμως ακόμα πιο όμορφους έχει στο Κατμαντού, το οποίο είναι και το σιγουράκι μου για Νεπάλ.
Επίσης, τι πεζοπορία προτείνετε για αυτή την χώρα;
Εγώ εντωμεταξύ τρελαίνομαι για ναούς (βουδιστικούς, ινδουιστικούς). Είμαι ικανός να τους δω όλους - όσους έχουν απομείνει από τον σεισμό του 2015- :cry:
Η Ποκαρα ειναι αφετηρια πολλων πεζοπορικων διαδρομων.. αξιζεις να πας στο Poon Hill ως πεζοπορια...
 

Νικος Κατιμ

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
68
Likes
159
Επόμενο Ταξίδι
ΜΑΛΑΙΣΙΑ
Ανυπομονώ ακόμα πιο πολύ να πάω Κατμαντού μετά από όσα μου είπες, είμαι σίγουρος πως και μένα θα μου αρέσει πάρα πολύ!!!!! Είμαι και εγώ πολύ της εξερεύνησης, ξεκινάω από πρωί πρωί και δεν επιστρέφω ξενοδοχείο μέχρι το βράδυ, εκτός άμα τύχει κάτι απρόοπτο!!
Θέλω να γυρίσω όλα τα στενά του, να δω τους περισσότερους ναούς του, να κάνω και ωραία πλάνα, να βγάλω ωραίες φωτογραφίες κτλ κτλ!!
Όλα αυτά αποκτούν ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον, όταν ταξιδεύεις μόνος σου και δεν έχεις τίποτα και κανέναν να σε αποσυντονίζει από τον στόχο σου, να σε περιορίζει, να σου αλλάζει το πρόγραμμα και γενικά δεν είμαι των "υποχωρήσεων" σε θέματα που αφορούν τα ταξίδια, πόσο μάλλον τα μακρινά που θα πας μία ίσως φορά στην ζωή σου!!!!
Από την άλλη ούτε εμένα μου αρέσει να επιβάλλω το δικό μου πρόγραμμα και συνήθειες στους άλλους, επομένως τίποτα σαν το solo travelling!
Και τώρα που σε βρήκα, ποια άλλα μέρη εκτός του Κατμαντού, Ποκάρα, Μπακταπούρ, Τσιτουάν προτείνεις; Πεζοπορία σε κάποιο από τα βουνά θα κάνω σίγουρα, μόνο που δεν θέλω να είναι πολλών ημερών, ακόμη καλύτερο αυθημερόν, γιατί θα κάνω γενικότερο τουρ στην Ασία σε αυτό το ταξίδι.
Βέβαια, από την άλλη, δεν θέλω να νιώσω πίεση στο πρόγραμμα μου καθώς έχω αυτή την περίοδο απεριόριστο χρόνο, το μόνο που με αγχώνει ειναι ο Covid, μην αρχίσουν νωρίτερα τα κλασικά - οι απαγορεύσεις- που συνήθως έρχονται μετά από τον Σεπτέμβρη.
Εγώ θα ξεκινήσω με Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (μια εβδομάδα περίπου) και μετά Ινδία, όσο κρατάει η βίζα που επέλεξα (30 ημέρες), μετά θα συνεχίσω Νεπάλ και θέλω να σε ρωτήσω επειδή Ινδία δεν θα προλάβω να δω όσα θέλω στις 30 ημέρες, μετά μπορώ να ξαναμπώ Ινδία, με νέα βίζα, μετά από 15 ημέρες περίπου παραμονής στο Νεπάλ; Το γνωρίζεις αυτό;
Μετά φυσικά θέλω να συνεχίσω και με άλλες χώρες, σίγουρα Βιετνάμ (το μόνο που με αγχώνει είναι κάτι συγκεκριμένα ξενοδοχεία που θα πρέπει να μείνεις, και δεν έχω ξεκαθαρίσει τι παίζει ακόμα, είναι με το γάντι κάποιο είδος καραντίνας;; ), θέλω να πάω και Σιγκαπούρη, ίσως Μαλαισία κτλ κτλ κτλ.....
Πω πω πέρασε καιρός!!! Τώρα ξεσκαλιζα τα μηνύματα μου και είδα το τελευταίο σου! Έχεις φύγει ήδη? Είσαι κάπου χαμένος στην Ινδία?😃
Έχεις γυρίσει? Μαλαισία θα πας/πήγες ? Έκλεισα για Μαλαισία για 2 εβδομάδες τελη Φλεβάρη!
 
Last edited by a moderator:

bellusci

Member
Μηνύματα
12
Likes
2
Καλησπέρα σε όλους,γνωρίζει καποιος(που έχει πάει προφανώς),πώς και αν μπορώ να δω το final four της euroleague και το τελικό του conference στο Νεπάλ???

Μόνο με χρήση vpn? (Έχω ήδη κατεβάσει το express vpn για ένα μηνα)
 

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.148
Likes
62.419
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Καλησπέρα σε όλους,γνωρίζει καποιος(που έχει πάει προφανώς),πώς και αν μπορώ να δω το final four της euroleague και το τελικό του conference στο Νεπάλ???

Μόνο με χρήση vpn? (Έχω ήδη κατεβάσει το express vpn για ένα μηνα)
Αν εχεις συνδρομη στο euroleague tv δε χρειαζεσαι vpn, απο παντου το βλεπεις. Αν δεν εχεις, μπορεις να αγορασεις μονο για τους αγωνες του final4.
 

Cyclops

Member
Μηνύματα
58
Likes
204
Καλησπέρα σε όλους, σκέφτομαι να επισκεφθώ το Νεπάλ τον ερχόμενο Οκτώβριο σόλο, έχει ταξιδέψει κάποιος πρόσφατα? Αν υπάρχει επικινδυνότητα, πώς είναι το φαγητό κτλ?
Ευχαριστώ
 

travel_lover

Member
Μηνύματα
208
Likes
128
Επόμενο Ταξίδι
Κεντρική & Ν. Αμερική
Καλησπέρα σε όλους, σκέφτομαι να επισκεφθώ το Νεπάλ τον ερχόμενο Οκτώβριο σόλο, έχει ταξιδέψει κάποιος πρόσφατα? Αν υπάρχει επικινδυνότητα, πώς είναι το φαγητό κτλ?
Ευχαριστώ
Καλησπέρα φίλε, εγώ ταξίδεψα μόλις άνοιξαν τα σύνορα το 2022 μετά την άρση των μέτρων κατά του κορωνοϊού! Solo και εγώ, δεν υπάρχει επικινδυνότητα, όλη μέρα τριγυρνούσα με την φωτογραφική στο λαιμό και το κινητό και την GoPro στα χέρια!

Εγώ εκεί έπαθα μια δηλητηρίαση (ενώ την περίμενα στην Ινδία :p), έκανα εμετό κτλ για σχεδόν μια ημέρα, είχα πάει σε κινέζικο να φάω μια μέρα και έφαγα και ομελέτα, αυτή σίγουρα έφταιγε! Κατά τα άλλα, να παίρνεις τα χαπάκια σου για την ελονοσία και να είσαι λίγο προσεχτικός που τρως. Δεν θυμάμαι να έχει κάτι το ιδιαίτερο από φαγητό, μην περιμένεις και πολλές επιλογές όπως στην Κίνα και σε άλλες χώρες.
Θα περάσεις όμως τέλεια ακόμη και σόλο, θα δεις πανέμορφα μέρη και αξιοθέατα!
Μου έκανε μεγάλη εντύπωση ότι ακόμα και το 2022, πολλοί ναοί παρέμεναν κατεστραμμένοι από τον σεισμό που είχε γίνει χρόνια πριν, αν και κάναν έργα, προσπαθούσαν να τους ξανά φτιάξουν!

Εγώ δεν είχα πάει μόνο Νεπάλ, το είχα συνδυάσει με πολλές χώρες απλά είχα χαλαστεί λίγο με τους δρόμους τους, με αυτά που διάβαζα στο ίντερνετ με τα ατυχήματα που γίνονται και έτσι αρκέστηκα στο Κατμαντού και σε τριγύρω περιοχές του! Ότι άλλο θέλεις, εδώ είμαστε!
 

Cyclops

Member
Μηνύματα
58
Likes
204
Καλησπέρα φίλε, εγώ ταξίδεψα μόλις άνοιξαν τα σύνορα το 2022 μετά την άρση των μέτρων κατά του κορωνοϊού! Solo και εγώ, δεν υπάρχει επικινδυνότητα, όλη μέρα τριγυρνούσα με την φωτογραφική στο λαιμό και το κινητό και την GoPro στα χέρια!

Εγώ εκεί έπαθα μια δηλητηρίαση (ενώ την περίμενα στην Ινδία :p), έκανα εμετό κτλ για σχεδόν μια ημέρα, είχα πάει σε κινέζικο να φάω μια μέρα και έφαγα και ομελέτα, αυτή σίγουρα έφταιγε! Κατά τα άλλα, να παίρνεις τα χαπάκια σου για την ελονοσία και να είσαι λίγο προσεχτικός που τρως. Δεν θυμάμαι να έχει κάτι το ιδιαίτερο από φαγητό, μην περιμένεις και πολλές επιλογές όπως στην Κίνα και σε άλλες χώρες.
Θα περάσεις όμως τέλεια ακόμη και σόλο, θα δεις πανέμορφα μέρη και αξιοθέατα!
Μου έκανε μεγάλη εντύπωση ότι ακόμα και το 2022, πολλοί ναοί παρέμεναν κατεστραμμένοι από τον σεισμό που είχε γίνει χρόνια πριν, αν και κάναν έργα, προσπαθούσαν να τους ξανά φτιάξουν!

Εγώ δεν είχα πάει μόνο Νεπάλ, το είχα συνδυάσει με πολλές χώρες απλά είχα χαλαστεί λίγο με τους δρόμους τους, με αυτά που διάβαζα στο ίντερνετ με τα ατυχήματα που γίνονται και έτσι αρκέστηκα στο Κατμαντού και σε τριγύρω περιοχές του! Ότι άλλο θέλεις, εδώ είμαστε!
Ευχαριστώ για την απάντηση, είχε πάει πρόσφατα και και φίλη με πρακτορείο και μου είπε για τους δρόμους, λεωφορεία, φαγητό ότι θέλουν προσοχή και διαμονές στα βουνά ότι είναι βρώμικα με κοριούς κτλ. Αλλα θα ήθελα και τη γνώμη ενός πιο έμπειρου
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.168
Μηνύματα
959.652
Μέλη
40.152
Νεότερο μέλος
reisyldala1975

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom