fenia42
Member
- Μηνύματα
- 4.025
- Likes
- 16.573
- Επόμενο Ταξίδι
- Азербайджан
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Όμως ας μην είμαστε άδικοι με το Κιότο. Μπορεί να είναι πράγματι μια τσιμεντούπολη και να χάνει μέρα τη μέρα την παλιά αίγλη της παράδοσης, ωστόσο μέσα στην ασχήμια του έχει και όμορφα στοιχεία. Αλίμονο! Ο σταθμός της Αρασιγιάμα ήταν κατάμεστος από Ιάπωνες. Μάλλον είμασταν οι μόνες Ευρωπαίες.
Ακολουθήσαμε κι εμείς το ρεύμα των τουριστών και βρεθήκαμε σε όμορφα μονοπατάκια , μέσα στη φύση, που θα μας οδηγούσαν στους ναούς που θέλαμε να δούμε. Γύρω από το μονοπάτι υπήρχαν λιλιπούτεια μαγαζιά που πουλούσαν διαφόρων ειδών σουβενίρ : ομπρέλες, πορτοφόλια, κοκαλάκια για τα μαλλιά, οτιδήποτε παρέπεμπε σε γκέισες και ιαπωνική κουλτούρα. Αριστερά και δεξιά μας παντού ναοί. Το μέρος εξέπεμπε μια απίστευτη θετική ενέργεια και μας γαλήνεψε αμέσως.
Επισκεπτόμασταν τον ένα ναό μετά τον άλλο, ώσπου φτάσαμε στον κυριότερο και είδαμε απ’ έξω για πρώτη μας φορά βουδιστές μοναχούς ντυμένοι σε άσπρο και κόκκινο « επί τω έργω » . Κάποιος έπαιζε ένα όργανο και οι υπόλοιποι έψελναν και προσεύχονταν. Ο κυριότερος ναός – πρέπει να συμβουλευτώ τα σκονάκια μου – είναι ο Τenryu- ji , χτισμένος το 1339 , με τον περίφημο Ζεν κήπο του. Αποτελεί μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς και προστατεύεται από την UNESCO .
Η ατραξιόν όμως της περιοχής είναι το δάσος με τα μπαμπού δέντρα το οποίο ξεκινά ακριβώς βόρεια του ναού. Και φυσικά όπου ατραξιόν και tourist trap. Αφού είχε τόσο πολύ κόσμο που με τίποτα δε θα καταφέρναμε να το διασχίσουμε όλο.
Κυριολεκτικά συνωστιζόμασταν και ήταν δύσκολο να χαρείς την ομορφιά της φύσης. Διάσπαρτα μέσα στο δάσος υπήρχαν και διάφοροι μικροί ναοί, αλλά η τόσο μεγάλη προσέλευση τουριστών έσβηνε όλη τη μαγεία. Αναπόφευκτα λοιπόν κάποια στιγμή τα παρατήσαμε και πήραμε το δρόμο της επιστροφής αφού η κρίση πανικού καραδοκούσε. Η οπισθοχώρηση βέβαια μας στέρησε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το Monkey Park , το πάρκο με τις μαϊμούδες, αλλά δεν είμαστε φαν των ατραξιόν οπότε ίσως αγκαλιάσουμε μαϊμουδάκια σε επόμενο ταξίδι στην Ασία.
Κάποια στιγμή βγήκαμε στο κεντρικό μονοπάτι της επιστροφής και με ένα παγωτό μηχανής με γεύση πράσινο τσάι στο χέρι κατευθυνθήκαμε στο σταθμό του μετρό για να επιστρέψουμε στο κεντρικό Κιότο. Τα πράγματα όμως ήταν σε αναταραχή στο σταθμό. Κανένα τραίνο δε ξεκινούσε διότι είχε γίνει ένα θανατηφόρο ατύχημα στη γραμμή που θέλαμε να πάρουμε ! Για μερικά λεπτά νομίζω πως και εγώ και η Νίνα σκεφτόμασταν πως θα μπορούσαμε να είχαμε αφήσει τα κοκαλάκια μας στην Ιαπωνία.
Η περιοχή ήταν πολύ μακριά από το κέντρο και έπρεπε να βρούμε τρόπο να επιστρέψουμε. Ρωτώντας από δω κι από κει και κυρίως με τη γλώσσα του σώματος, βρήκαμε ένα σταθμό λεωφορείων και ξεκινήσαμε για το ριοκάν μετά από μια μικρή περιπέτεια η οποία ευτυχώς έληξε ομαλά .
Ήταν ακόμα μέρα όταν φτάσαμε στον κεντρικό σταθμό έτσι αποφασίσαμε να παρατείνουμε λίγο το γεύμα μας και να επισκεφτούμε διάφορους ναούς στη γύρω περιοχή. Κατά το σούρουπο ανεβήκαμε στον τελευταίο όροφο του σταθμού για να θαυμάσουμε τη θέα. Ακριβώς απέναντι υπήρχε ένας τεράστιος μοντέρνος πύργος , από όπου μπορούσε κανείς να δει ολόγυρα της πόλης μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι, δηλαδή στην Οζάκα.
Άλλα ενδιαφέροντα κομμάτια της πόλης ήταν το Παλάτι του Αυτοκράτορα, οι βοτανικοί κήποι, οι δεκάδες ναοί σε κάθε γωνιά , ανάμεσα στα τσιμέντα και φυσικά το μουσείο Manga .
Την επόμενη μέρα αρρωστήσαμε και δεν επισκεφτήκαμε ποτέ το άλλο ενδιαφέρον κομμάτι του Κιότο, την περιοχή Χιγκασιγιάμα.
Ακολουθήσαμε κι εμείς το ρεύμα των τουριστών και βρεθήκαμε σε όμορφα μονοπατάκια , μέσα στη φύση, που θα μας οδηγούσαν στους ναούς που θέλαμε να δούμε. Γύρω από το μονοπάτι υπήρχαν λιλιπούτεια μαγαζιά που πουλούσαν διαφόρων ειδών σουβενίρ : ομπρέλες, πορτοφόλια, κοκαλάκια για τα μαλλιά, οτιδήποτε παρέπεμπε σε γκέισες και ιαπωνική κουλτούρα. Αριστερά και δεξιά μας παντού ναοί. Το μέρος εξέπεμπε μια απίστευτη θετική ενέργεια και μας γαλήνεψε αμέσως.
Επισκεπτόμασταν τον ένα ναό μετά τον άλλο, ώσπου φτάσαμε στον κυριότερο και είδαμε απ’ έξω για πρώτη μας φορά βουδιστές μοναχούς ντυμένοι σε άσπρο και κόκκινο « επί τω έργω » . Κάποιος έπαιζε ένα όργανο και οι υπόλοιποι έψελναν και προσεύχονταν. Ο κυριότερος ναός – πρέπει να συμβουλευτώ τα σκονάκια μου – είναι ο Τenryu- ji , χτισμένος το 1339 , με τον περίφημο Ζεν κήπο του. Αποτελεί μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς και προστατεύεται από την UNESCO .
Η ατραξιόν όμως της περιοχής είναι το δάσος με τα μπαμπού δέντρα το οποίο ξεκινά ακριβώς βόρεια του ναού. Και φυσικά όπου ατραξιόν και tourist trap. Αφού είχε τόσο πολύ κόσμο που με τίποτα δε θα καταφέρναμε να το διασχίσουμε όλο.
Κυριολεκτικά συνωστιζόμασταν και ήταν δύσκολο να χαρείς την ομορφιά της φύσης. Διάσπαρτα μέσα στο δάσος υπήρχαν και διάφοροι μικροί ναοί, αλλά η τόσο μεγάλη προσέλευση τουριστών έσβηνε όλη τη μαγεία. Αναπόφευκτα λοιπόν κάποια στιγμή τα παρατήσαμε και πήραμε το δρόμο της επιστροφής αφού η κρίση πανικού καραδοκούσε. Η οπισθοχώρηση βέβαια μας στέρησε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το Monkey Park , το πάρκο με τις μαϊμούδες, αλλά δεν είμαστε φαν των ατραξιόν οπότε ίσως αγκαλιάσουμε μαϊμουδάκια σε επόμενο ταξίδι στην Ασία.
Κάποια στιγμή βγήκαμε στο κεντρικό μονοπάτι της επιστροφής και με ένα παγωτό μηχανής με γεύση πράσινο τσάι στο χέρι κατευθυνθήκαμε στο σταθμό του μετρό για να επιστρέψουμε στο κεντρικό Κιότο. Τα πράγματα όμως ήταν σε αναταραχή στο σταθμό. Κανένα τραίνο δε ξεκινούσε διότι είχε γίνει ένα θανατηφόρο ατύχημα στη γραμμή που θέλαμε να πάρουμε ! Για μερικά λεπτά νομίζω πως και εγώ και η Νίνα σκεφτόμασταν πως θα μπορούσαμε να είχαμε αφήσει τα κοκαλάκια μας στην Ιαπωνία.
Η περιοχή ήταν πολύ μακριά από το κέντρο και έπρεπε να βρούμε τρόπο να επιστρέψουμε. Ρωτώντας από δω κι από κει και κυρίως με τη γλώσσα του σώματος, βρήκαμε ένα σταθμό λεωφορείων και ξεκινήσαμε για το ριοκάν μετά από μια μικρή περιπέτεια η οποία ευτυχώς έληξε ομαλά .
Ήταν ακόμα μέρα όταν φτάσαμε στον κεντρικό σταθμό έτσι αποφασίσαμε να παρατείνουμε λίγο το γεύμα μας και να επισκεφτούμε διάφορους ναούς στη γύρω περιοχή. Κατά το σούρουπο ανεβήκαμε στον τελευταίο όροφο του σταθμού για να θαυμάσουμε τη θέα. Ακριβώς απέναντι υπήρχε ένας τεράστιος μοντέρνος πύργος , από όπου μπορούσε κανείς να δει ολόγυρα της πόλης μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι, δηλαδή στην Οζάκα.
Άλλα ενδιαφέροντα κομμάτια της πόλης ήταν το Παλάτι του Αυτοκράτορα, οι βοτανικοί κήποι, οι δεκάδες ναοί σε κάθε γωνιά , ανάμεσα στα τσιμέντα και φυσικά το μουσείο Manga .
Την επόμενη μέρα αρρωστήσαμε και δεν επισκεφτήκαμε ποτέ το άλλο ενδιαφέρον κομμάτι του Κιότο, την περιοχή Χιγκασιγιάμα.
Attachments
-
33,9 KB Προβολές: 281