taver
Member
- Μηνύματα
- 12.725
- Likes
- 30.372
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Κοίτα να δεις που για λίγες μέρες μόνο δε συμπέσαμε.... Εγώ έφτασα Washington στις 31/10/2019...
Όπως λέει και ο jimkGR, οι πολίτες της Ουάσινγκτον δεν έχουν το δικαίωμα ψήφου για τα δύο σωματα του Καπιτώλιου. Με λίγα λόγια, ανάγοντας στο δικό μας πολιτικό σύστημα, δεν μπορούν να εκλέξουν βουλευτές που συμμετέχουν στην ψήφιση των νόμων. Γι αυτό και το ανεπίσημο σλόγκαν της Ουάσινγκτον "Taxation Without Representation".Τι εννοείς, οτι δεν έχουν δικαίωμα ψήφου για τις εκλογές προέδρου; Πως γίνεται αυτό;
Εγώ νόμιζα ότι σε είχα δει την τελευταία μέρα (18/10) στην Ουάσινγκτον, το πρωί πριν φύγουμε για Shenandoah.Κοίτα να δεις που για λίγες μέρες μόνο δε συμπέσαμε.... Εγώ έφτασα Washington στις 31/10/2019...


Εκείνη τη μέρα, ο Wilbur κατάφερε να πετάξει, αν και όχι ελεγχόμενα, μόλις για 3,5 δευτερόλεπτα, από τον λόφο Kill Devils της Βόρειας Καρολίνας. Μετά από κάποιες αναγκαίες επισκευές, στις 17/12, το Wright Flyer ήταν πάλι έτοιμο. Στην αρχή, ο αδερφός του Wilbur, ο Orville, κατάφερε να πετάξει ελεγχόμενα για 12 δευτερόλεπτα, διανύοντας απόσταση σχεδόν 40 μέτρων. Ύστερα και από άλλες δοκιμές, στην τελευταία επιτυχημένη πτήση εκείνη τη μέρα, το Wright Flyer με πιλότο τον Wilbur, κατάφερε να πετάξει σχεδόν 260 μέτρα και να μείνει στον αέρα για 59 ολόκληρα δευτερόλεπτα. Μια πολύ ενδιαφέρουσα περιγραφή αυτών των πρώτων προσπαθειών, από τον ίδιο τον ίδιο τον Orville Wright, περιλαμβάνεται στο "Aircraft Year Book" του 1919.
Μαζί του στη σεληνάκατο Eagle, βρισκόταν και ο Edwin Aldrin, ενώ και οι δύο περπάτησαν για πάνω από 2 ώρες στην επιφάνεια της Σελήνης. Ο τρίτος αστροναύτης της αποστολής Apollo 11, ήταν ο Michael Collins. Ο Collins παρέμενε στην κάψουλα Columbia, η οποία συνέχισε να περιφέρεται γύρω από τη Σελήνη για 21 συνολικά ώρες, πριν επιστρέψουν σε αυτόν οι Armstrong και Aldrin με την Eagle και ξεκινήσουν το ταξίδι της επιστροφής πίσω στην Γη. Και η κάψουλα Columbia αποτελεί έκθεμα του μουσείου, όμως είχε αφαιρεθεί κατά την ανακαίνιση που γινόταν την περίοδο που πήγαμε.

Ανάλογα τι χρόνο θα έχω να διαθέσω, νομίζω οτι θα δυσκολευτώ να διαλέξω τι μουσεία θα δω...τι να πρωτοδώ μάλλον!Σε ευχαριστώ! Εν τέλει η ίδια η πόλη αποδείχθηκε με αρκετά περισσότερα αξιοθέατα απ'ότι είχα κατά νου όταν ξεκινούσαμε να σχεδιάζουμε το ταξίδι εκεί. Το ίδιο και το Shenandoah που επισκεφθήκαμε στη συνέχεια.
Στην ενότητα του road trip θα παραθέσω και κάποιες χρηστικές πληροφορίες, αν σκέφτεστε να οδηγήσετε γενικά στις ανατολικές πολιτείες (τι παίζει με το ez pass, τις hov lanes κλπ).![]()




Πρόκειται για το ένα από τα δύο πολιτικά αεροπλάνα που πετούσε υπερηχητικά, με το άλλο να είναι το βραχύβιο Σοβιετικό Tupolev 144. Είχε ενταχθεί κυρίως στους στόλους των British Airways και Air France, από το 1976 έως το 2003. Το δυστύχημα στο Charles de Gaulle στις 25/7/2000, σήμανε την αρχή του τέλους, άσχετα με το ότι το ίδιο το αεροσκάφος δεν ευθυνόταν για τη συντριβή. Το Κονκόρτ ξεπερνούσε τα 2.100 km/h, δηλαδή πάνω από τη διπλάσια ταχύτητα που πετούν τα υπόλοιπα πολιτικά αεροσκάφη ακόμα και σήμερα.
Παρ’όλ’αυτά, για κάποιον που δεν έχει το χρονικό περιθώριο, θα κάνω μια σύγκριση των δύο.