Ο νέος νόμος για το κάπνισμα

evi01

Member
Μηνύματα
1.156
Likes
2.113
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Οι καταστηματάρχες πιστεύουν ότι ο λόγος που μειώθηκε η δουλειά τους είναι ο αντικαπνιστικός νόμος.
Δεν τους πέρασε από το μυαλό ότι ο κόσμος δεν έχει χρήματα να πληρώσει τις υπερτιμημένες υπηρεσίες τους; :roll:
 

bandit650

Member
Μηνύματα
833
Likes
4.091
νομιζω αρθρο παρατραβηγμενο και καθοδηγουμενο. το πολυ πολυ να πληρωνονται με το που φερνουν τα ποτα.
 

McElk

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.288
Likes
3.144
Επόμενο Ταξίδι
Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
Φίλος μανιώδης καπνιστής, που ταξίδεψε πρόσφατα Βραζιλία, μου εξηγούσε ότι έχουν τον απλούστερο αντικαπνιστικό νόμο: «Ο καπνός πρέπει να έχει από πάνω ουρανό»

Ούτε ανοιχτές τζαμαρίες ούτε τέντες ούτε υπόστεγα ανοιχτά ή κλειστά με νάυλον, εξαιρέσεις, παραθυράκια και εγκύκλιοι, να τρέχουν οι δημοτικοί αστυνομικοί με τη μεζούρα να μετρούν αν το νάυλον ή η τζαμαρία στο υπόστεγο αφήνει κενό 30 εκατοστά από την οροφή κλπ.

Δυο λέξεις. Καπνός – Ουρανός.
Τελεία και παύλα!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.165
Μηνύματα
959.525
Μέλη
40.146
Νεότερο μέλος
traninatab1983

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom