Γαλλία Παρίσι

maria_p

Member
Μηνύματα
11
Likes
0
Καλησπέρα σας!
Μετά από πολλές ώρες που έψαχνα στο forum..ήθελα κι εγω την πολύτιμη βοήθειά σας, επειδή είμαι πολύ αρχάρια για το εξωτερικό!Εχω πάει μόνο Λονδίνο!
Εχω ξεκινήσει να ψάχνω για τις διακοπές που θα κάνουμε το χειμώνα.Ο προορισμός φέτος είναι το Παρίσι και η disneyland.Ναι ξέρω πως το κρύο θα είναι τσουχτερο!!:lol:
Θα μείνουμε 7 μέρες..6 νύχτες.. Σκεφτόμαστε να μοιράσουμε τις μέρες 3 στο Παρίσι, 3 στη disneyland..
Αρχικά θα ήθελα να ρωτήσω για την αεροπορική εταιρεία. Εσείς ποια προτιμάτε?Η olympic ειναι οκ ξέρω.Η AIR FRANCE ειναι αξιόπιστη?((Ρωτάω γιατί πχ η british airways κάνει συχνά ακυρώσεις..))Δεν με ενδιαφέρει η easyjet.

Για ξενοδοχείο είδα που προτείνεται στις περιοχές Saint Germain de Pres ή Marais. δεν τις βρίσκω στο χάρτη..:(

Ψάχνουμε ξενοδοχείο, καλό και οικονομικό.. δεν μας ενδιαφέρει η πολυτέλεια η τρομερή. Τα βασικά. Αλλά να είναι και δίπλα σε εναν σταθμο!

( Στο Λονδίνο μείναμε στο kensington close hotel διπλα στο μετρο, καλό καθαρό αλλά υπερβολικά μικρό ..).

το Novotel Paris Tour Eiffel ειναι καλό?Εχει μείνει κάποιος?Ειναι κοντα στον Πύργο του Αιφελ.

Ποια άλλα εχετε να μου προτίνεται?Για να κοιτάξω..
΄
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.400
Likes
17.206
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Έχεις παιδιά; διότι αν δεν έχεις οι 3 μέρες στη Disney είναι πάρα πολλές. Εφόσον μάλιστα πας για 6 μέρες μόνο, νομίζω ότι 1 μέρα Disney εις βάρος του Παρισιού είναι αρκετή, το Παρίσι είναι εκπληκτική πόλη για να μην περάσεις όσο περισσότερες μέρες μπορείς. Δε νομίζω ότι θα σου πει κανένας ταξιδιώτης στον κόσμο ότι η Air France ή η British δεν είναι αξιόπιστες. Ακυρώσεις κάνουν όλες οι εταιρείες χωρίς καμία εξαίρεση.

Για τα ξενοδοχεία πέσμας πόσα λεφτά θες να δώσεις... Ρίξε μια αρχική ματιά εδώ:

Booking.com: Ξενοδοχεία σε Παρίσι. Κάντε κράτηση σε ξενοδοχείο τώρα!