Air Canada Πιθανή Απεργία 15-18/8

Nikos1986

Member
Μηνύματα
1.241
Likes
5.829
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία - Καλιφόρνια
Η Air Canada είναι πολύ πιθανό να ακυρώσει τις πτήσεις του τετραημέρου 15-18/8, λόγω απεργίας.

Από την εταιρία δίνεται η δυνατότητα για δωρεάν αλλαγή των εισιτηρίων για το διάστημα 21/8-12/9. Δεν ξέρω γιατί αφήνει το διάστημα 19-20/8, ίσως περιμένουν ότι θα παραταθεί η απεργία; Πάντως, νομίζω γενικά υπήρχε πρόβλημα εδώ και καιρό που σιγόβραζε.

Από την απεργία θα επηρεαστεί και η Air Canada Rouge, επίσης με ακυρώσεις. Αντίθετα, με βάση τα εδώ ΜΜΜ, η Air Canada Express θα πετάει κανονικά.

Η εταιρεία είναι εκτός ΕΕ και δεν πρέπει να ισχύουν πολλά σχετικά με τις αποζημιώσεις που έχουν ειπωθεί σε άλλο νήμα του forum. :rolleyes-80:

CUPE Flight Attendants Issue Strike Notice
 

Nikos1986

Member
Μηνύματα
1.241
Likes
5.829
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία - Καλιφόρνια
Από χθες οι πτήσεις της Air Canada έχουν ακυρωθεί. Από την Οττάβα όπου βρίσκομαι τώρα, εκτελούνται κυρίως κάποιες πτήσεις προς Μοντρεαλ, από την Air Canada Express. Για Τοροντο σχεδόν ολες οι πτήσεις έχουν ακυρωθεί και οι άλλες εταιρείες είτε φεύγουν γεμάτες είτε τα εισιτήρια έχουν πάει στο Θεό.

Θα διευκολύνει πολύ αν κάποιος έχει ESTA ώστε να μεταβεί στις ΗΠΑ και από εκεί με περισσότερες επιλογές να γυρίσει πίσω. Έτσι κι εγώ μπήκα σε πτήση για Βοστωνη - Λονδίνο - Αθήνα.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
8.363
Likes
25.244
Επόμενο Ταξίδι
Αίγυπτος
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Δεν ξέρω πόσο επηρεάζει το ταξίδι σου αυτό, αλλά εύχομαι καλά και όσο το δυνατόν ανώδυνα ξεμπερδέματα!
 

Nikos1986

Member
Μηνύματα
1.241
Likes
5.829
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία - Καλιφόρνια
Δεν ξέρω πόσο επηρεάζει το ταξίδι σου αυτό, αλλά εύχομαι καλά και όσο το δυνατόν ανώδυνα ξεμπερδέματα!
Σε ευχαριστώ Sassenach, τέλος καλό, όλα καλά, πάλι πίσω.

Στο πήγαινε όλα καλά με την Air Canada. Μπορώ να πω είχα μείνει εντυπωσιασμένος από την εφαρμοφή της εταιρείας στο κινητό, η οποία σε πληροφορούσε για το κάθε βήμα του ταξιδιού, τι βήματα θα χρειαστεί να κάνεις στο αεροδρόμιο, πού περνάς και τι ελέγχους. Ακόμη και να μην είχες κάνει πτήση εκτός Σένγκεν ή και με ανταπόκριση, σε κατατόπιζε πλήρως για το τι θα χρειαστείς και πού να κατευθυνθείς.

Από την άλλη, η κατάσταση ήταν ψιλοτραγική όσο πλησίαζε η επιστροφή. Η επίσημη πληροφόρηση ήταν "μην πας στο αεροδρόμιο εκτός αν έχεις επιβεβαίωση ότι η πτήση θα γίνει". Τελικά, με την πρώτη πτήση της επιστροφής Οττάβα - Τορόντο το απόγευμα της 16/8, πληροφορήθηκα ότι η πτήση αυτή δεν θα γίνει το πρωί της ίδιας μέρας. Μέχρι και το απόγευμα, η δεύτερη πτήση που είχα μέσα στη μέρα, Τορόντο - Αθήνα, εμφανιζόταν ότι θα πραγματοποιηθεί (κι αυτή τελικά δεν έγινε ποτέ).

Όταν το πράγμα στράβωσε, οι παροχές της AIr Canada ήταν αστείες. Από μόνη της μου έστειλε ένα voucher 15$ για φαγητό στο αεροδρόμιο για την ακυρωμένη πτήση Οττάβα - Τορόντο, καθώς και ένα άλλο voucher 15$ όταν τελικά ακυρώθηκε και η δεύτερη πτήση Τορόντο - Αθήνα. Διαμονή ή κάτι περεταίρω για φαγητό στο ξέκοβε, ισχυριζόμενη ότι για την απεργία δεν φταίει εκείνη. Τελικά, είτε low-cost είτε το-παίζω-όχι-low-cost, στο τέλος της μέρας η κάθε εταιρεία λειτουργεί με βάση τον μπαμπούλα της νομοθεσίας που την κυνηγάει από πίσω.

Οι επιλογές που σου έδινε ήταν 2: είτε να αλλάξεις "δωρεάν" την κράτησή σου (κάτι το οποίο από την εφαρμογή σε χρέωνε όποτε επέλεγες πτήση μέσω άλλης εταιρείας) είτε να ακυρώσεις τα εισιτήρια (για τα οποία αν όπως συνήθως ήταν non-refunfable δεν θα έπαιρνες χρήματα πίσω αλλά κάποιου είδους πίστωση). Σε περίπτωση που δεν έκανες κάτι και η πτήση σου ακυρωνόταν, υπήρχε μια γενική δήλωση "θα προσπαθήσουμε να σε προωθήσουμε με άλλη εταιρεία αλλά είμαστε σε υψηλή σεζόν και ίσως δεν σε εξυπηρετεί η αλλαγή". Όταν το πρωί ακυρώθηκε και επίσημα η πρώτη πτήση, ύστερα από 1-2 ώρες μου ήρθε mail ότι "δεν βρήκαμε άλλη πτήση για να σε βάλουμε".

Έχοντας να επιστρέψω το αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο, ξεκίνησα για εκεί. Ούτως ή άλλως το ξενοδοχείο δεν είχε διαθεσιμότητα και για ένα ακόμα βράδυ, οπότε έτσι κι αλλιώς θα έφευγα. Αν έβρισκα άκρη στο αεροδρόμιο όλα καλά, αλλιώς δεν έχανα και τίποτα (είχα εξάλλου και την επιστροφή του αυτοκινήτου).
Στα γκισέ της Air Canada είχε καμιά 10αριά άτομα, αλλά όσο έκατσα (κανένα 40λεπτο) δεν προχωρούσαμε καθόλου. Στο τέλος βαρέθηκα και πήγα σε ένα τραπέζι της Air Canada με κάποιους υπαλλήλους που προσέφεραν κάτι φαγώσιμα στους επιβάτες. Αφότου εξήγησα το πρόβλημα της επιστροφής μου σε ένα υπάλληλο (αν θυμάμαι καλά τον έλεγαν Αχμέντ) με πήγε σε ένα συνάδελφό του (αν επίσης θυμάμαι καλά τον έλεγαν Ρότζερς) και άρχισε να ψάχνει εναλλακτικές ώστε να με στείλει τουλάχιστον σε Μόντρεαλ ή Τορόντο που του είχα ζητήσει. Κυρίως από το Μόντρεαλ υπήρχαν περισσότερες εναλλακτικές με Austrian / Swiss νομίζω και με Lufthansa / Turkish που ίσως να μπορούσα να μπω.
Εν τέλει, όταν του είπα ότι έχω ESTA (την είχα βγάλει την προηγούμενη μέρα που είχα βρει φθηνή επιστροφή από Nέα Yόρκη με Norse), άρχισε να ψάχνει για επιστροφή μέσω Βοστώνης / Νέας Υόρκης / Ουάσινγκτον, οπότε και τελικά μου έκλεισε τη Βοστώνη. Το Οττάβα - Βοστώνη έγινε με την Porter, ενώ το Βοστώνη - Λoνδίνo - Αθήνα με τη British. Στην Οττάβα έβγαλα και την Βρετανική ΕΤΑ, η οποία τελικά ήταν περιττή για transit (ο υπάλληλος της Air Canada μου είχε πει ότι και για είσοδο στο ΗΒ είναι προς το παρόν "recommended" και όχι υποχρεωτική, αλλά το τελευταίο που ήθελα ξεμπερδεύοντας από τον Καναδά θα ήταν να κολλούσα στο ΗΒ). Η ESTA φάνηκε να βοήθησε, μου έδωσε την εντύπωση ότι θα δυσκολευόταν να μου βρει θέση με βολική ανταπόκριση διαφορετικά. Επίσης, μου έκανε εντύπωση ότι δεν με στειλαν πίσω με Star Alliance, στην οποία ανήκει και η Air Canada. Ακόμη και για εναλλακτική της British, ήταν η απευθείας επιστροφή Βοστώνη - Αθήνα με Delta (που όμως είχε διαθεσιμότητα για σήμερα).

Κατά την άφιξη στην Αθήνα η βαλίτσα δεν έφτασε ποτέ, εν τέλει την εντοπίσαμε στη Βοστώνη και μου την έφεραν χθες σπίτι. Στο Ελευθέριος Βενιζέλος ήταν και ένα άλλο ζευγάρι, ξένων, όπου και εκείνοι είχαν χάσει τη βαλίτσα στη Βοστώνη. Ίσως να ήμουν μαζί τους εξ'αρχής τελικά.

Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν.
 
Last edited:

Sassenach77

Member
Μηνύματα
8.363
Likes
25.244
Επόμενο Ταξίδι
Αίγυπτος
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Έχοντας να επιστρέψω το αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο, ξεκίνησα για εκεί. Ούτως ή άλλως το ξενοδοχείο δεν είχε διαθεσιμότητα και για ένα ακόμα βράδυ, οπότε έτσι κι αλλιώς θα έφευγα. Αν έβρισκα άκρη στο αεροδρόμιο όλα καλά, αλλιώς δεν έχανα και τίποτα (είχα εξάλλου και την επιστροφή του αυτοκινήτου).
Στα γκισέ της Air Canada είχε καμιά 10αριά άτομα, αλλά όσο έκατσα (κανένα 40λεπτο) δεν προχωρούσαμε καθόλου. Στο τέλος βαρέθηκα και πήγα σε ένα τραπέζι της Air Canada με κάποιους υπαλλήλους που προσέφεραν κάτι φαγώσιμα στους επιβάτες. Αφότου εξήγησα το πρόβλημα της επιστροφής μου σε ένα υπάλληλο (αν θυμάμαι καλά τον έλεγαν Αχμέντ) με πήγε σε ένα συνάδελφό του (αν επίσης θυμάμαι καλά τον έλεγαν Ρότζερς) και άρχισε να ψάχνει εναλλακτικές ώστε να με στείλει τουλάχιστον σε Μόντρεαλ ή Τορόντο που του είχα ζητήσει. Κυρίως από το Μόντρεαλ υπήρχαν περισσότερες εναλλακτικές με Austrian / Swiss νομίζω και με Lufthansa / Turkish που ίσως να μπορούσα να μπω.
Εν τέλει, όταν του είπα ότι έχω ESTA (την είχα βγάλει την προηγούμενη μέρα που είχα βρει φθηνή επιστροφή από Nέα Yόρκη με Norse), άρχισε να ψάχνει για επιστροφή μέσω Βοστώνης / Νέας Υόρκης / Ουάσινγκτον, οπότε και τελικά μου έκλεισε τη Βοστώνη. Το Οττάβα - Βοστώνη έγινε με την Porter, ενώ το Βοστώνη - Λoνδίνo - Αθήνα με τη British. Στην Οττάβα έβγαλα και την Βρετανική ΕΤΑ, η οποία τελικά ήταν περιττή για transit (ο υπάλληλος της Air Canada μου είχε πει ότι και για είσοδο στο ΗΒ είναι προς το παρόν "recommended" και όχι υποχρεωτική, αλλά το τελευταίο που ήθελα ξεμπερδεύοντας από τον Καναδά θα ήταν να κολλούσα στο ΗΒ). Η ESTA φάνηκε να βοήθησε, μου έδωσε την εντύπωση ότι θα δυσκολευόταν να μου βρει θέση με βολική ανταπόκριση διαφορετικά. Επίσης, μου έκανε εντύπωση ότι δεν με στειλαν πίσω με Star Alliance, στην οποία ανήκει και η Air Canada. Ακόμη και για εναλλακτική της British, ήταν η απευθείας επιστροφή Βοστώνη - Αθήνα με Delta (που όμως είχε διαθεσιμότητα για σήμερα).
Χαίρομαι πολύ που έπεστρεψες και είσαι καλά! Να κάνω μία ερώτηση. Για όλο αυτόν τον αναπρογραμματισμό υπήρξαν έξτρα χρεώσεις; Θέλω να πω η εταιρεία σου έδινε επιστροφή χρημάτων και εσύ έκλεισες μετά τα αεροπορικά με τα οποία ήρθες ή όλες αυτές οι αλλαγές των πτήσεων έγιναν απο την Air Canada στο αεροδρόμιο με την όποια διαφορά ναύλου υπήρξε; Για να πω την αλήθεια δεν κατάλαβα τι έγινε με το οικονομικό θέμα απο αυτά που μας έγραψες.
 

Nikos1986

Member
Μηνύματα
1.241
Likes
5.829
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία - Καλιφόρνια
Χαίρομαι πολύ που έπεστρεψες και είσαι καλά! Να κάνω μία ερώτηση. Για όλο αυτόν τον αναπρογραμματισμό υπήρξαν έξτρα χρεώσεις; Θέλω να πω η εταιρεία σου έδινε επιστροφή χρημάτων και εσύ έκλεισες μετά τα αεροπορικά με τα οποία ήρθες ή όλες αυτές οι αλλαγές των πτήσεων έγιναν απο την Air Canada στο αεροδρόμιο με την όποια διαφορά ναύλου υπήρξε; Για να πω την αλήθεια δεν κατάλαβα τι έγινε με το οικονομικό θέμα απο αυτά που μας έγραψες.
Δεν πλήρωσα τίποτα για την αλλαγή από Οττάβα - Τορόντο - Αθήνα (που είχα κλείσει αρχικά) σε Οττάβα - Βοστώνη - Λονδίνο - Αθήνα (που πέταξα τελικά). Ούτε τη διαφορά του ναύλου ούτε κάποιο τέλος για την αλλαγή αυτή.

Όταν ξεκίνησε όλο αυτό με την απεργία, η εταιρεία σου έλεγε "αν θες άλλαξε το εισιτήριό σου δωρεάν για μετά τις 21/8". Δοκιμάζοντας να δω τι επιλογές είχα, διαπίστωσα ότι μέσω της εφαρμογής το *δωρεάν* ίσχυε αν άλλαζα σε άλλη πτήση της Air Canada. Αν επέλεγα άλλη εταιρεία από αυτές που μου έδινε η εφαρμογή, μου έβγαζε χρέωση 300+$, ανάλογα με την περίπτωση. Επειδή δεν ήθελα να ρισκάρω, ήθελα να αποφύγω την Air Canada, γιατί δεν ήξερα τι θα γίνει μέχρι τότε με την απεργία.

Η δεύτερη επιλογή, την οποία σκεφτόμουν αρχικά, ήταν να ακυρώσω το εισιτήριο και να κλείσω δική μου επιστροφή: για αυτό αρχικά έβγαλα την ESTA, καθώς είχα δει ένα 200άρι με τη Norse από ΝΥ. Το πρώτο απόγευμα είχε άλλα 200 το απευθείας Οττάβα - Νέα Υόρκη, το επόμενο πρωί είχε πάει κοντά 600. Έτσι άφησα και αυτή την επιλογή. Αν έκανες ακύρωση, δεν σου επέστρεφαν χρήματα (για non-refundable που ήταν το δικό μου εισιτήριο) αλλά έπαιρνες πίστωση για επόμενο ταξίδι με την Air Canada. Αν έκλεινα καινούρια επιστροφή, ήθελα max 400, όχι πάνω από αυτά που είχα δώσει για την επιστροφή με την Air Canada (και υπολόγιζα να είναι το credit).

Αν την αλλαγή στην έκαναν αυτοί, δεν είχες χρέωση. Στην αρχή, μου είχε έρθει mail ότι δεν μπόρεσαν να σου βρουν εναλλακτική για το Οττάβα - Τορόντο, όμως τελικά έβγαλα άκρη στο αεροδρόμιο.

Το πρόβλημα ήταν ότι αν δεν μπορούσα να επιστρέψω και έμενα εκεί για Χ μέρες ακόμα, δεν θα συνείσφεραν κάτι σε θέμα διαμονής / φαγητού και το κόστος θα έπρεπε να το επομιστώ εγώ, χωρίς να έχω και κάποια εγγύηση ότι η απεργία θα λήξει σύντομα για να καταφέρω να επιστρέψω σπίτι.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.135
Μηνύματα
933.790
Μέλη
39.894
Νεότερο μέλος
sermich

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom