Ποτέ πια με expedia.com

deja vu

Member
Μηνύματα
125
Likes
22
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΟΥΒΑ
Το καλοκαίρι που μας πέρασε έκανα ένα ταξίδι με το αυτοκίνητό μου στα Βαλκάνια και συγκεκριμένα Αλβανία –Μαυροβούνιο – Κροατία – Σλοβενία – Σερβία – Σκόπια - Ελλάδα. (κάποια στιγμή που θα βρω τον χρόνο θα κάνω μια περιγραφή του ταξιδιού)
Γενικά είμαι άνθρωπος του αυτόνομου ταξιδιού αλλά με σχετικό προγραμματισμό, κλείσιμο ξενοδοχείων από νωρίς, έρευνα στο internet για tips, gps κατά την οδήγηση κλπ.
Λόγω δυσκολίας εύρεσης ξενοδοχείου από γνωστές μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων στο Μαυροβούνιο (booking – venere - octopus – hotels.com) αποφάσισα να κλείσω για πρώτη και τελευταία φορά το ξενοδοχείο από το expedia.com.
Υπόψη ότι αναχώρησα από Άρτα στις 5:30 το πρωί για να διασχίσω την Αλβανία μονομερής με αποτέλεσμα να φτάσω Μαυροβούνιο (Μπούντβα) στις 6 μμ.
Αφού με το καλό βρήκα το ξενοδοχείο (ας είναι καλά το gps) κατεβάζουμε το μισό σπίτι που είχαμε πάρει μαζί μας, και πάμε στην reception για να πάρουμε το δωμάτιο. Αμ δε. «ξέρετε έχουμε σταματήσει την συνεργασία με το expedia και δεν έχω δωμάτιο» . ποιος είδε τον θεό και δεν τον φοβήθηκε. @&^%$?#@!@$$$%% κλπ και λίγα τις είπα. Αφού περιμέναμε να κάνει κάποια τηλέφωνα η καλλίγραμμη receptionist η οποία είχε φοβηθεί εμφανώς με τους αγροίκους Έλληνες και αφού προσπαθούσα να πείσω την γυναίκα μου ότι δεν είναι και τόσο άσχημα μια διανυκτέρευση κάτω από τα αστέρια (προσπάθεια που απέτυχε παταγωδώς) η receptionist μετά από κανα μισάωρο αναφώνησε «δωμάτιο βρέθηκε». Χαρά ανακούφιση και συμπόνια για τον άμοιρο ένοικο που θα διανυκτέρευε εκτός ξενοδοχείου (το ξενοδοχείο μας είχε διαβεβαιώσει ότι είναι εντελώς γεμάτο).
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να διευκρινίσω ότι 10 ημέρες πριν αναχωρήσω και λόγω του ότι περίμενα την ταλαιπωρία που θα υφιστάμεθα ειδικά την πρώτη μέρα(μου άρεσε το υφιστάμεθα!!!) είχα στείλει e-mail σε όλα τα ξενοδοχεία για επιβεβαίωση της κράτησης και η απάντηση ήταν θετική (σας περιμένουμε, αναμένουμε για να σας εξυπηρετήσουμε κλπ μπούρδες .)
Να πω ότι η κράτηση από το expedia.com έγινε με όλο το τυπικό τελετουργικό (εγγραφή κράτηση μέσω πιστωτικής αριθμός κράτησης κλπ )
Η αλήθεια είναι ότι δεν το τράβηξα όταν έφτασα στην Ελλάδα με την expedia αλλά τουλάχιστον θα πρέπει να αναφέρω το γεγονός σε σας προς γνώση όλων σας
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί εφόσον έλαβες επιβεβαίωση μέσω e-mail από όλα τα ξενοδοχεία, και από το συγκεκριμένο υποθέτω, δεν υπήρχε το δωμάτιο. Μήπως δεν ευθύνεται η Expedia αλλά η ρεσεψιονίστ; Ίσως μάλιστα να έληξε η συνεργασία τους μεν, αλλά για μελλοντικές κρατήσεις, όχι για όσες έγιναν πριν, οπότε το είχες καπαρωμένο το δωμάτιο..
 

deja vu

Member
Μηνύματα
125
Likes
22
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΟΥΒΑ
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί εφόσον έλαβες επιβεβαίωση μέσω e-mail από όλα τα ξενοδοχεία, και από το συγκεκριμένο υποθέτω, δεν υπήρχε το δωμάτιο. Μήπως δεν ευθύνεται η Expedia αλλά η ρεσεψιονίστ; Ίσως μάλιστα να έληξε η συνεργασία τους μεν, αλλά για μελλοντικές κρατήσεις, όχι για όσες έγιναν πριν, οπότε το είχες καπαρωμένο το δωμάτιο..
επιβεβαίωση κράτησης έλαβα από όλα τα ξενοδοχεία και από το συγκεκριμένο.
μα αυτός ακριβός ήταν και ο λόγος που με έβγαλε εκτός εαυτού.
Ειδικά την πρώτη μέρα όπου και να πάω θεωρώ επιβεβλημένη την κράτηση ειδικά σε αυτή την περίπτωση που έπρεπε να διασχίσουμε την κακοτράχαλη (μεγάλη εμπειρία:(:() Αλβανία.
Και φυσικά η expedia στην περίπτωση που γνώριζε το γεγονός και δεν ενημέρωσε (ως όφειλε) έχει βαρύτατη ευθύνη.
Εξάλου όλες οι μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων κατά την επιστοφή ζητούν πληροφορίες για την διαμονή την άνεση την καθαριότητα κλπ. Ούτε συγνώμη ούτε ενημέρωση απολύτος τίποτα
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Μα...εφόσον έλαβες επιβεβαίωση από το ίδιο το ξενοδοχείο, ποια είναι η ευθύνη της Expedia? Εγώ υποθέτω ότι έληξε η συνεργασία τους για νέες κρατήσεις αλλά ίσχυε η παλιότερη κράτηση που είχες κάνει και γι' αυτό και βρέθηκε το δωμάτιο στην πορεία, απλά η ρεσεψιονίστ ήταν άσχετη και στα μπέρδεψε!
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Και εγώ θεωρώ λάθος της ρεσεψιονίστ το όλο σκηνικό, λογικά μπερδεύτηκε, απλά θα μπορούσες να της δείξεις το μειλ που στο επιβεβείωσαν απο το ίδιο το ξενοδοχείο και θα ήταν οκ, αλλά μάλλον ''έκανε'' πώς πήρε καποια τηλέφωνα για να μπαλώσει το λάθος που συνειδητοποίησε ότι μόλις είχε κάνει...
 

Giristroula

Member
Μηνύματα
723
Likes
348
Επόμενο Ταξίδι
κάτσε να μαζώξω κάνα χρήμ
Ταξίδι-Όνειρο
Κίνα, Ιαπωνία
Εγώ πιστεύω οτι πρέπει να κάνεις τα παράπονά σου και στο expedia, για να βάλει λίγο νερό στο κρασί του...αν φταίει αυτό και να ξέρει οτι έχει να κάνει με έξυπνους πελάτες.Αν πάλι φταίει το ξενοδοχείο, ας ενημερωθεί το πρακτορείο και μπορεί να αποφασίσει να διακόψει τη συνεργασία.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.400
Likes
17.206
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
όπως το περιγράφεις 99% μυρίζει χαζομάρα του ξενοδοχείου.
 

sotisdiv

Member
Μηνύματα
56
Likes
11
Να ενημερωθεί το expedia οπωσδήποτε και εννοείται οτι πάντα έχουμε μαζί μας εκτυπωμένα όλα τα μειλ κρατήσεων ακριβώς για κάτι τέτοια περιστατικά.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.370
Likes
6.861
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
... και εννοείται οτι πάντα έχουμε μαζί μας εκτυπωμένα όλα τα μειλ κρατήσεων ακριβώς για κάτι τέτοια περιστατικά.
oκ, τα εχεις μαζί σου τα εμαιλ κρατησεων μαζι σου και πηγαινεις στο ξενοδοχείο και σου λένε λυπουμαστε δωμάτιο γιοκ για χ η ψ λόγους...
Τι κάνεις μετά;
Πρακτικά πράγματα:
φωνάζεις την τουριστική αστυνομία? αρχίζεις να αγριοφωνάζεις? απαιτείς να σου βρούνε άλλο δωμάτιο χωρις να χρειαστει εσυ να πληρώσεις? τηλεφωνείς στην expedia να σου βρεί δωμάτιο;
:roll:
 

sotisdiv

Member
Μηνύματα
56
Likes
11
Λογικά ξεκινάς με την απαίτηση εύρεσης ίδιου τύπου δωματίου χωρίς χρήματα.
Αν δεις οτι δεν υπάρχει ανταπόκριση φοράς την αγριεμένη μάσκα και αρχίζεις τις φωνές και σαν 3η εναλλακτική η Τουριστική Αστυνομία (αν υπάρχει).
Εδώ μιλάμε για επιβεβαίωση κράτησης όχι μόνο απο expedia αλλά και απο το ίδιο το ξενοδοχείο. Συνεπώς πρόκειται για πατάτα του ξενοδοχείου και αν τους δείξεις εκτυπωμένο το μειλ τους, τους έστειλες.
Τον Αύγουστο του 2008 είχα κλείσει 7 διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο του νομού Χανίων. Μία ημέρα πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση η receptionist μας ειδοποιεί οτι πρέπει να εγκαταλείψουμε το δωμάτιο γιατί είχε έρθει ο νέος του ένοικος.
Τις εξηγώ οτι έχω κλείσει για 7 και όχι για 6 νύχτες όπως αυτή νόμιζε.
Αφού πλέον δεν μπορούσε να βγάλει άκρη (ή τουλάχιστον έτσι έδειχνε) κατεβαίνω απο το δωματιο με την φωτοτυπία και μετά απλά καθόμουν και χάζευα το θέαμα.
 

Leftris B

Member
Μηνύματα
1.783
Likes
1.110
Επόμενο Ταξίδι
τοσκάνη
Ταξίδι-Όνειρο
japan
έκανες την κράτηση... το ξεν/χείο επιβεβαίωσε για ποια πατάτα σαιτ μιλάμε? 100% ευθήνη του ξεν/χείου, ίσως για αυτό να διέκοψε συνεργασία και το σαιτ...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.195
Μηνύματα
883.531
Μέλη
38.899
Νεότερο μέλος
RDESPOINA

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom