• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Ιούνιο 2019 !!

Προβλημα με booking

paefstra

Member
Μηνύματα
12.101
Likes
37.942
Επόμενο Ταξίδι
Πάφος
Έχουν χάσει τη μπάλα με τους private hosts. Πάντως ως ένας από αυτούς τώρα μαθαίνω ότι μπορούν να σβηστούν κριτικές. Βλέπω όμως ότι ζητούν εγγραφες αποδείξεις πως πρόκειται για ανακριβές σχόλιο, εκτός αν αυτό είναι προσβλητικό. Ελπίζω να βγάλεις άκρη ...
Ακρη? Τι να σου πω τωρα, οτι στην τηλεφωνικη επικοινωνια η υπαλληλος οταν ελεγε "ο πελατης μας" εννουσε τον host? Εσυ τα ξερεις, εγω τωρα τα μαθαινω.
Δεν ηξερα οτι εμεις δεν ειμαστε πελατες αλλα οι μλκς.
 

Sam-chal

Member
Μηνύματα
807
Likes
1.751
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού, Χιλή, Βολιβία
Ακρη? Τι να σου πω τωρα, οτι στην τηλεφωνικη επικοινωνια η υπαλληλος οταν ελεγε "ο πελατης μας" εννουσε τον host? Εσυ τα ξερεις, εγω τωρα τα μαθαινω.
Δεν ηξερα οτι εμεις δεν ειμαστε πελατες αλλα οι μλκς.
Φαντάζομαι ότι θα μας διαβάζουν και υπάλληλοι της booking, καλό θα είναι να προωθούν προς τα επάνω τα προβλήματα και να μην δρουν ως κυματοθραύστες στα παράπονα.
 

depy!!!

Member
Μηνύματα
669
Likes
1.516
Επόμενο Ταξίδι
Ο Θεος ξερει
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΠΕΡΟΥ - ΧΙΛΗ
Τι γίνεται λοιπόν όταν φτάνεις στο μέρος που έχεις κλείσει εδώ και ένα μήνα να μείνεις στις 5 το απόγευμα και σου λένε "δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε, είναι γιορτή και είμαστε κλειστά". Και μπαίνεις στο booking και βλέπεις ότι το κοντινότερο ελεύθερο κατάλυμα είναι σε άλλη πόλη στα 30 χλμ και σε τιμή τριπλάσια από αυτή που έκλεισες;
Και είσαι σε χώρα που δεν μπορείς να πάρεις τηλ στην εξυπηρέτηση πελατών, μπορείς να στείλεις μέιλ στο οποίο σου απαντάνε ότι εντός 24 ωρών θα σε καλέσουν;
Και την επόμενη μέρα που πηγαίνεις σε άλλη πόλη, σε άλλο κατάλυμα και τους στέλνεις μύνημα ότι θα φτάσεις κατά τις 4 σου απαντάνε " Συγνώμη αλλά το διαμέρισμα δεν είναι διαθέσιμο";
 

tripakias

Member
Μηνύματα
7.676
Likes
11.335
Επόμενο Ταξίδι
Αλγερία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Εκεί
Ακρη? Τι να σου πω τωρα, οτι στην τηλεφωνικη επικοινωνια η υπαλληλος οταν ελεγε "ο πελατης μας" εννουσε τον host? Εσυ τα ξερεις, εγω τωρα τα μαθαινω.
Δεν ηξερα οτι εμεις δεν ειμαστε πελατες αλλα οι μλκς.
Για την booking.com πελάτης είναι ο host. Δεν εκδίδει κάποιο τιμολόγιο για σένα. Εσύ είσαι πελάτης του host.
 

poised

Member
Μηνύματα
722
Likes
4.957
Τι γίνεται λοιπόν όταν φτάνεις στο μέρος που έχεις κλείσει εδώ και ένα μήνα να μείνεις στις 5 το απόγευμα και σου λένε "δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε, είναι γιορτή και είμαστε κλειστά". Και μπαίνεις στο booking και βλέπεις ότι το κοντινότερο ελεύθερο κατάλυμα είναι σε άλλη πόλη στα 30 χλμ και σε τιμή τριπλάσια από αυτή που έκλεισες;
Και είσαι σε χώρα που δεν μπορείς να πάρεις τηλ στην εξυπηρέτηση πελατών, μπορείς να στείλεις μέιλ στο οποίο σου απαντάνε ότι εντός 24 ωρών θα σε καλέσουν;
Και την επόμενη μέρα που πηγαίνεις σε άλλη πόλη, σε άλλο κατάλυμα και τους στέλνεις μύνημα ότι θα φτάσεις κατά τις 4 σου απαντάνε " Συγνώμη αλλά το διαμέρισμα δεν είναι διαθέσιμο";
Να μας πεις τι έγινε...
 

paefstra

Member
Μηνύματα
12.101
Likes
37.942
Επόμενο Ταξίδι
Πάφος
Για την booking.com πελάτης είναι ο host. Δεν εκδίδει κάποιο τιμολόγιο για σένα. Εσύ είσαι πελάτης του host.
Γι' αυτο λοιπον δεν υφισταται για μας "εξυπηρετηση πελατων" εκτος απο το πατ πατ στην πλατη.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
960
Likes
1.454
Παραπαίει η booking... Κατάλυμα (που ίσως διαχειρίζεται τρίτος), στο οποίο είχα κλείσει με γενναία έκπτωση λόγω νέου καταλύματος, ζήτησε την ακύρωση της κράτησης ένα μήνα πριν τη διαμονή, λόγω αθέτησης συμβολαίου, λέει, από τον ιδιοκτήτη. Ευτυχώς ήταν η μόνη περίπτωση στο ταξίδι που είχα ρεζέρβα άλλη κράτηση, κατά πολύ ακριβότερη όμως. Δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ περαιτέρω, τον στόλισα για τον «επαγγελματισμό» του και ακύρωσα.
Αρκετές μέρες μετά ψάχνω για κανα last minute offer και βλέπω το κατάλυμα διαθέσιμο σχεδόν σε διπλάσια τιμή. Τα παίρνω κρανίο και κάνω παράπονα στη booking λέγοντας ότι συνεργάζονται με απατεώνα, ζητώντας εκπτωτικό κωδικό για τα 150€ διαφορά στην τιμή. Το booking απαντά πολύ ωραία ότι κατόπιν επικοινωνίας με το κατάλυμα, δεν μπορούν να με φιλοξενήσουν επειδή κάνουν, λέει, ανακαίνιση και προτείνουν άλλο κατάλυμα, τελείως διαφορετικό και ακατάλληλο για αυτό που έψαχνα. Επιμένω λέγοντας, ξέρετε, είναι περίεργο ένα κατάλυμα που δηλώνει ότι κάνει ανακαίνιση να έχει διαθέσιμα τα δωμάτια στις ίδιες ημερομηνίες με πολύ ακριβότερη τιμή. Ανταπαντά το ελληνικό τμήμα ότι κατόπιν επικοινωνίας με το κατάλυμα, δεν μπορούν να με φιλοξενήσουν και προτείνουν εκ νέου ακατάλληλο κατάλυμα. Τους απαντώ, ότι είναι δύσκολο να μην μπορεί να με φιλοξενήσει κάποιο κατάλυμα που εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο στη booking τις συγκεκριμένες ημερομηνίες που δεν μπορεί να με φιλοξενήσει και τους ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση και να μην ασχοληθούν περαιτέρω γιατί βρήκα άλλο κατάλυμα.
Για να ξέρετε τι να περιμένετε αν πέσετε σε απατεώνα...
Φαντάζομαι το ηθικό δίδαγμα είναι να κάνουμε πολλαπλές κρατήσεις, τουλάχιστον σε προορισμούς με χαμηλή διαθεσιμότητα, γιατί σε περίπτωση αναίτιας ακύρωσης δεν θα υπάρξει καμία κάλυψη, με τα όποια προβλήματα που αυτό επιφέρει τόσο στους επαγγελματίες, όσο και στους ταξιδιώτες (τεχνητή έλλειψη καταλυμάτων στον προορισμό, άνοδο των τιμών, ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής κλπ.)
 

paefstra

Member
Μηνύματα
12.101
Likes
37.942
Επόμενο Ταξίδι
Πάφος
Η μονη περιπτωση να το σωσεις ειναι αν εχεις προπληρωσει η αν αρνηθεις να ακυρωσεις ΕΣΥ αλλα να αναγκαστει να σε ακυρωσει αυτος.Σε ολα τα αλλα η booking σε γραφει κανονικα αφου ακυρωσες με ευθυνη σου.
 

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
473
Likes
331
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Η μονη περιπτωση να το σωσεις ειναι αν εχεις προπληρωσει η αν αρνηθεις να ακυρωσεις ΕΣΥ αλλα να αναγκαστει να σε ακυρωσει αυτος.Σε ολα τα αλλα η booking σε γραφει κανονικα αφου ακυρωσες με ευθυνη σου.
Γιατί όταν έχεις προπληρώσει το σωνεις,πως;
 

tatooine

Member
Μηνύματα
608
Likes
2.238
Παραπαίει η booking... Κατάλυμα (που ίσως διαχειρίζεται τρίτος), στο οποίο είχα κλείσει με γενναία έκπτωση λόγω νέου καταλύματος, ζήτησε την ακύρωση της κράτησης ένα μήνα πριν τη διαμονή, λόγω αθέτησης συμβολαίου, λέει, από τον ιδιοκτήτη. Ευτυχώς ήταν η μόνη περίπτωση στο ταξίδι που είχα ρεζέρβα άλλη κράτηση, κατά πολύ ακριβότερη όμως. Δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ περαιτέρω, τον στόλισα για τον «επαγγελματισμό» του και ακύρωσα.
Αρκετές μέρες μετά ψάχνω για κανα last minute offer και βλέπω το κατάλυμα διαθέσιμο σχεδόν σε διπλάσια τιμή. Τα παίρνω κρανίο και κάνω παράπονα στη booking λέγοντας ότι συνεργάζονται με απατεώνα, ζητώντας εκπτωτικό κωδικό για τα 150€ διαφορά στην τιμή. Το booking απαντά πολύ ωραία ότι κατόπιν επικοινωνίας με το κατάλυμα, δεν μπορούν να με φιλοξενήσουν επειδή κάνουν, λέει, ανακαίνιση και προτείνουν άλλο κατάλυμα, τελείως διαφορετικό και ακατάλληλο για αυτό που έψαχνα. Επιμένω λέγοντας, ξέρετε, είναι περίεργο ένα κατάλυμα που δηλώνει ότι κάνει ανακαίνιση να έχει διαθέσιμα τα δωμάτια στις ίδιες ημερομηνίες με πολύ ακριβότερη τιμή. Ανταπαντά το ελληνικό τμήμα ότι κατόπιν επικοινωνίας με το κατάλυμα, δεν μπορούν να με φιλοξενήσουν και προτείνουν εκ νέου ακατάλληλο κατάλυμα. Τους απαντώ, ότι είναι δύσκολο να μην μπορεί να με φιλοξενήσει κάποιο κατάλυμα που εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο στη booking τις συγκεκριμένες ημερομηνίες που δεν μπορεί να με φιλοξενήσει και τους ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση και να μην ασχοληθούν περαιτέρω γιατί βρήκα άλλο κατάλυμα.
Για να ξέρετε τι να περιμένετε αν πέσετε σε απατεώνα...
Φαντάζομαι το ηθικό δίδαγμα είναι να κάνουμε πολλαπλές κρατήσεις, τουλάχιστον σε προορισμούς με χαμηλή διαθεσιμότητα, γιατί σε περίπτωση αναίτιας ακύρωσης δεν θα υπάρξει καμία κάλυψη, με τα όποια προβλήματα που αυτό επιφέρει τόσο στους επαγγελματίες, όσο και στους ταξιδιώτες (τεχνητή έλλειψη καταλυμάτων στον προορισμό, άνοδο των τιμών, ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής κλπ.)
Στην πρώτη ακύρωση, η booking δεν πρότεινε εναλλακτικά καταλύματα;
Μου φαίνεται περίεργο.
Προσωπικά θα επέμενα σε μια πιο πειστική απάντηση.
Γιατί όταν έχεις προπληρώσει το σωνεις,πως;
Δεν το σώζεις.
Η booking όμως προτείνει πάντα εναλλακτικά καταλύματα στην ίδια κατηγορία με αυτό που έχεις κλείσεις στην ίδια περιοχή χωρίς επιπλέον χρέωση αν το καινούριο προτεινόμενο κατάλυμα είναι ακριβότερο. Έχει να μου συμβεί χρόνια άλλα αυτός είναι ο κάνονας.
 

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
473
Likes
331
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Στην πρώτη ακύρωση, η booking δεν πρότεινε εναλλακτικά καταλύματα;
Μου φαίνεται περίεργο.
Προσωπικά θα επέμενα σε μια πιο πειστική απάντηση.

Δεν το σώζεις.
Η booking όμως προτείνει πάντα εναλλακτικά καταλύματα στην ίδια κατηγορία με αυτό που έχεις κλείσεις στην ίδια περιοχή χωρίς επιπλέον χρέωση αν το καινούριο προτεινόμενο κατάλυμα είναι ακριβότερο. Έχει να μου συμβεί χρόνια άλλα αυτός είναι ο κάνονας.
Αυτό δεν το κάνει και αν φτάνοντας εκεί π.χ.το δωμάτιο έχει δοθεί αλλού και δεν έχεις προπληρώσει;
 

tatooine

Member
Μηνύματα
608
Likes
2.238
Αυτό δεν το κάνει και αν φτάνοντας εκεί π.χ.το δωμάτιο έχει δοθεί αλλού και δεν έχεις προπληρώσει;
Πρέπει να ενημερώσουν για την ακύρωση και ενημερώνουν πάντα αν φυσικά ο host από την μεριά του τους το πει.
Αν δεν μπορείς να μπεις στο κατάλυμα για οποιονδήποτε λόγο, βρίσκεις εναλλακτικό και επικοινωνείς με την booking για ενδεχόμενη επιστροφή διαφοράς ή οτιδήποτε άλλο. Δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο και εύχομαι να μην μου συμβεί. Στις κρατήσεις μου κλείνω πάντα ξενοδοχεία, για περισσότερη ασφάλεια και άνεση. Δεν μπλέκω με ιδιώτες, έκτος ορισμένων εξαιρέσεων.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.275
Μηνύματα
861.049
Μέλη
38.351
Νεότερο μέλος
alex2468

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom