Προβλημα με booking

ivar

Member
Μηνύματα
6
Likes
0
Πηρα απο σταθερο κ μιλησα,μου ειπαν να μην ανησυχω κ οτι θα επικοινςνησουν εκεινοι με το ξενοδοχειο.να στε καλα,για την βοηθεια που μου δωσατε
 

vasilisD

Member
Μηνύματα
292
Likes
92
πάντως μιας και βρήκα εύκαιρο θέμα θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος τι παίζει με την κάρτα που βάζεις σαν εγγύηση της κράτησης. Εμείς κλείσαμε το δωμάτιο με Visa depit της Πειραιώς και μας είπαν από το ξενοδοχείο (το μικρο πρόβλημα που προέκυψε ) ότι δεν είναι έγκυρη! Υπάρχει γενικά πρόβλημα με τις συγκεκριμένες κάρτες ή απλά θα πρέπει να έχει μέσα η κάρτα το ποσό που χρεώνεσαι σε περίπτωση που δεν εμφανιστής χωρίς να έχεις κάνει ακύρωση ???
 
Last edited by a moderator:

swift96gr

Member
Μηνύματα
188
Likes
42
Επόμενο Ταξίδι
Ότι κάτσει
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη (ξανά)
πάντως μιας και βρήκα εύκαιρο θέμα θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος τι παίζει με την κάρτα που βάζεις σαν εγγύηση της κράτησης. Εμείς κλείσαμε το δωμάτιο με Visa depit της Πειραιώς και μας είπαν από το ξενοδοχείο (το μικρο πρόβλημα που προέκυψε ) ότι δεν είναι έγκυρη! Υπάρχει γενικά πρόβλημα με τις συγκεκριμένες κάρτες ή απλά θα πρέπει να έχει μέσα η κάρτα το ποσό που χρεώνεσαι σε περίπτωση που δεν εμφανιστής χωρίς να έχεις κάνει ακύρωση ???
Εγω εκανα κρατηση με καρτα που δεν εχει μεσα υπολοιπο. Δεν υπηρξε κανενα προβλημα.
 

ggonholidays

Member
Μηνύματα
576
Likes
1.164
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Γκαλαπάγκος
Μάλλον δεν δέχονται debit cards γι'αυτό σου είπαν ότι είναι ακυρη.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.046
Likes
41.135
Πριν λίγο μίλησε μαζί μου υπάλληλος της booking.com για να με ενημερώσει ότι το ξενοδοχείο που έκλεισα είναι overbooked και μου προσφέρουν άλλο εναλλακτικό, ενώ πληρώνει το αρχικό ξενοδοχείο τη διαφορά.
Το πρόβλημα είναι ότι είχα κλείσει ξενοδοχείο με βαθμολογία 8,8/10, ενώ το εναλλακτικό που προσφέρουν έχει 6/10!
Οπότε δεν δέχτηκα. Και τώρα τι; Τι δικαιώματα έχω, αν έχω;
 

jousis

Member
Μηνύματα
542
Likes
1.278
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Οπότε δεν δέχτηκα. Και τώρα τι; Τι δικαιώματα έχω, αν έχω;
Τα λεφτά σου πίσω.

Είπες το θέμα με την βαθμολογία στον εκπρόσωπο που μίλησες;
Είναι καλός νταβατζής το booking και νομίζω οτι θα το παλέψει. Άλλωστε η βαθμολογία παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιλογή του ξενοδοχείου μιας και τα αστέρια είναι εντελώς τυπικά.

Όμως, εάν είναι ίδιας κατηγορίας (ίδια αστέρια), ο ξενοδόχος τυπικά σου έδωσε άλλη λύση οπότε κι αυτός -τυπικά- είναι ΟΚ.
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.398
Likes
3.572
Πριν λίγο μίλησε μαζί μου υπάλληλος της booking.com για να με ενημερώσει ότι το ξενοδοχείο που έκλεισα είναι overbooked και μου προσφέρουν άλλο εναλλακτικό, ενώ πληρώνει το αρχικό ξενοδοχείο τη διαφορά.
Το πρόβλημα είναι ότι είχα κλείσει ξενοδοχείο με βαθμολογία 8,8/10, ενώ το εναλλακτικό που προσφέρουν έχει 6/10!
Οπότε δεν δέχτηκα. Και τώρα τι; Τι δικαιώματα έχω, αν έχω;
Aν δε μπορείς να "πατήσεις" στην βαθμολογία, δες μήπως μπορείς να "πατήσεις" στην περιοχή. Για ναχει τόσο χαλια βαθμολογία δε θαναι σε αντίστοιχα καλό σημείο. Πες ότι δε σε βολεύει και ζήτα άλλη εναλλακτική πριν ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω. Ίσως προκύψει κάτι καλό..
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.394
Likes
14.334
Τα αστέρια δεν είναι τυπικά καθώς είναι ένας διεθνής και αποδεκτός τρόπος αξιολόγησης.Αν έδωσαν της ίδιας κατηγορίας(αστέρια) ή καλύτερης τυπικά είναι εντάξει.Γιατί η βαθμολογία/αξιολόγηση έχει πολλές υπο-κατηγορίες(π.χ άλλος δίνει σημασία στην καθαριότητα και άλλος αν έχει 24ωρη ρεσεψιόν).Από εκεί και πέρα θέλει διαπραγμάτευση γιατί το booking το θεωρώ και εγώ ευέλικτο και ίσως με επιχειρήματα κάνει την υπέρβαση/αναβάθμιση.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.046
Likes
41.135
Μου βρηκαν τώρα ξενοδοχειο ιδιας ποιοτητας ΕΚΤΟΣ πόλης. Ωραια...
Τι λεφτα να ζητησω; ειναι με δωρεαν ακύρωση αλλά έκλεισα φτηνά πριν μήνες. Αν ακυρώσω η τιμή είναι τώρα διπλάσια...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.219
Μηνύματα
884.063
Μέλη
38.910
Νεότερο μέλος
giota789

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom