Προβλημα με booking

Ivana

Member
Μηνύματα
899
Likes
1.432
Ονειρεμένο Ταξίδι
οχ.....όλος ο κόσμος
Παρτους τηλέφωνο στο 2310287000
 

panpan

Member
Μηνύματα
6.865
Likes
26.632
Αρχικά και εγώ σκέφτηκα οτι είναι κάποιο λάθος, αλλά έχω στείλει 2 mail στο κατάλυμα και δεν μου έχουν απαντήσει.
Ή θα τους πάρει τηλέφωνο να το διευκρινήσεις ή αν θα περιμένεις απάντηση,θα περιμένεις πολύ.
Λόγω του Πάσχα των καθολικών που αρχίζει την άλλη εβδομάδα και το δικό μας που αρχίζει την επόμενη,έχει πέσει φόρτος εργασίας στο κόκκινο.
 

Ivana

Member
Μηνύματα
899
Likes
1.432
Ονειρεμένο Ταξίδι
οχ.....όλος ο κόσμος
Εδώ μιλάς για απάτη του ξενοδόχου.Γίνετε αμφισβήτηση και τέλος.Απατεώνες υπάρχουν παντού.
Όταν φεύγεις από το ξενοδοχείο καλό είναι να βγάζεις μερικές φωτό για την κατάσταση που το αφήνεις,.ή όταν
μπαίνεις σε κάποιο δωμάτιο και βλέπεις κάποια ζημιά να την φωτογραφίζεις και να την αναφέρεις άμεσα.
Η Ivana ανέφερε ένα περιστατικό απατεώνα ή αν θέλεις κακόβουλο πελάτη που δόλια άφησε φέσι.
Έχει αναφέρει ότι παρόλο που μπορούσε να κρατήσει ακυρωτικά,μετά από επικοινωνία με τον πελάτη του έδωσε
ακέραιο το ποσό.
Μην τρελαθούμε τώρα και τον υποστηρίζουμε γιατί η Ivana το κυνήγησε και πήρε πίσω ένα μέρος της ζημιάς.
Κι εγώ το έχω κάνει.(καμία σχέση με την booking)H Ιvana όπως κι εγώ ,έχει κρατήσει το ιστορικό της κακόβουλης
χρήσεις της συναλλαγής μας.Αν νομίζει ότι του πήραμε τα χρήματα κακώς και καταχρηστικά εδώ είμαστε να αναμετρηθούμε.
Απολύτως κατανοητό για όποιν θέλει να καταλάβει για πιο πράγμα μιλάμε και σ'ευχαριστω.

Να προσθέσω μόνο ότι εδώ στα λεγόμενα του jimp μάλλον πρόκειται για παρεξήγηση και δεν κατανοήθηκε σωστά.
Η απάντησή μου αφορούσε μια υποθετική περίπτωση που έθεσε ο Νόρθ, κατόπιν της οποίας είπα ότι εφόσον ο πελάτης την ώρα της κράτησης έχει συμφωνήσει ότι είναι οικονομικά υπεύθυνος με την κάρτα του για ζημιές που έγιναν, σαφώς και δεν μπορεί να το αμφισβητήσει. Αλλο το πέρασμα των 6 μηνών που θα ήταν όντως άτιμο και βλακεία να τον κατηγορήσει κανείς.
 

Ivana

Member
Μηνύματα
899
Likes
1.432
Ονειρεμένο Ταξίδι
οχ.....όλος ο κόσμος
Τι σου είναι το φόρουμ ρε παιδί μου....
Παίρνει φωτιά ένα thread και από πουθενά εμφανίζονται κάποιοι τυχεροί που άμεσα πέφτουν σε αυτό και λύνουν τα θέματά τους :D.
Χαίρομαι πολύ αν βοηθήσαμε!
 

kathy_k

Member
Μηνύματα
12
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
Δαλματικές ακτές
Ονειρεμένο Ταξίδι
Οδικό Ην. Πολιτείες
Ευχαριστώ, θα πάρω στο τηλ. μήπως και βρω άκρη.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Δεν νομίζω ότι δεν ήξερε, μια χαρά ήξερε να κάνει 5000 κρατήσεις και να μην εμφανίζεται.
Η επανάληψη - η εξουσιοδότηση δίνεται την ώρα της κράτησης. Απλό
Αν εγώ κάνω μια κράτηση με invalid κάρτα τον Αύγουστο, το ξενοδοχείο μετά το 1ο 24ωρο δεχτεί την κράτηση. Ακυρώσω τη κράτηση (χωρίς να έχει γίνει δεσμευση ποσού) και έρθει ο ξενοδόχος τον Οκτώβριο να τραβήξει το ποσό θεωρώ είναι παράνομο εκτός αν έχει συμφωνηθεί αλλιώς.

Το booking είναι ξεκάθαρο, 10 ημέρες μετά το check out σβήνει τα στοιχεία.

Αν το ξενοδοχείο κρατάει τα στοιχεία της κάρτα μου είναι παράνομo , εφόσον εγώ αλλού τα δήλωσα και υπάρχει deadline στις χρεώσεις.

Αν θεωρεί ότι το ξενοδοχείο θίγεται ας κινηθεί εναντίον του πελάτη.

Το ότι εσείς το κάνατε και ο πελατης δεν ήξερε να υπερασπιστεί τον εαυτό του δεν σημαίνει ότι είναι σωστό.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Το να έχεις ακυρώσει την κράτηση χωρίς να δώσεις τα ακυρωτικά ,εσύ το θεωρείς νόμιμο;Ναι ή όχι;
Ας μου την ακύρωνε το ξενοδοχείο μετα το 1ο 24ωρο αφού η καρτα ήταν invalid.

10 ημέρες μετά το check out date δεν επιτρέπεται να κρατάει τα προσωπικά μου δεδομένα πόσο μάλλον να τα χρησιμοποιήσει.
 

apodrasi

Member
Μηνύματα
546
Likes
1.005
Επόμενο Ταξίδι
Βαλτική
Ονειρεμένο Ταξίδι
Κίνα-Ινδία-Περού
@kathy_k OΚ, άμεσα με το τηλέφωνο μεν, αλλά ζητάμε γραπτώς την επιβεβαίωση της συνομιλίας αλλιώς δεν έχουμε τίποτα στα χέρια μας.
Το πρώτο μέσα σε όλο το θέμα που συμφωνώ με την @Ivana είναι πως ο συγκεκριμένος ..αναξιοπαθής ξενοδόχος μπορεί και να ζητάει να το νοικιάσει ακριβότερα και να εφευρίσκει τερτίπια για να σε πιέσει να ακυρώσεις η ίδια.
Καλά ξεμπερδέματα! Με τους υπαλλήλους της booking, κυριολεκτικά στη μία στις εκατό φορές που στράβωσε, δε βρήκα άκρη. Πόντιοι Πιλάτοι.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.013
Likes
6.395
Εδώ μιλάς για απάτη του ξενοδόχου.Γίνετε αμφισβήτηση και τέλος.Απατεώνες υπάρχουν παντού.
Όταν φεύγεις από το ξενοδοχείο καλό είναι να βγάζεις μερικές φωτό για την κατάσταση που το αφήνεις,.ή όταν
μπαίνεις σε κάποιο δωμάτιο και βλέπεις κάποια ζημιά να την φωτογραφίζεις και να την αναφέρεις άμεσα.
Η Ivana ανέφερε ένα περιστατικό απατεώνα ή αν θέλεις κακόβουλο πελάτη που δόλια άφησε φέσι.
Έχει αναφέρει ότι παρόλο που μπορούσε να κρατήσει ακυρωτικά,μετά από επικοινωνία με τον πελάτη του έδωσε
ακέραιο το ποσό.
Μην τρελαθούμε τώρα και τον υποστηρίζουμε γιατί η Ivana το κυνήγησε και πήρε πίσω ένα μέρος της ζημιάς.
Κι εγώ το έχω κάνει.(καμία σχέση με την booking)H Ιvana όπως κι εγώ ,έχει κρατήσει το ιστορικό της κακόβουλης
χρήσεις της συναλλαγής μας.Αν νομίζει ότι του πήραμε τα χρήματα κακώς και καταχρηστικά εδώ είμαστε να αναμετρηθούμε.
Μα εγώ, όπως και η Ιvana δεν μιλούσαμε για το συγκεκριμένο περιστατικό αλλά γενικά πως αυτό μπορεί να συμβεί και το θεωρούσε και φυσιολογικό. Αυτό μου έκανε εμένα εντύπωση.

Αν είναι το δωμάτιο είναι χάλια θα το δεις εκείνη τη στιγμή που και θα επικοινωνήσεις μαζί μου και θα με ενημερώσεις για τη χρέωση, όχι μετά από 6 μήνες και ενώ έχεις τα στοιχεία της κάρτας μου παράνομα να με χρεώσεις για δήθεν φθορές στο δωμάτιο.

Διακοπές είπαμε να πάμε, αν είναι να ξεκινάμε με αστυνομίες για τα ταξί, με τράπεζες για περίεργες χρεώσεις, με φωτογραφίες για αποδεικτικά στοιχεία, ε καλύτερα να μείνουμε σπίτι να γράφουμε στο travelstories.
 

Ivana

Member
Μηνύματα
899
Likes
1.432
Ονειρεμένο Ταξίδι
οχ.....όλος ο κόσμος
Το booking είναι ξεκάθαρο, 10 ημέρες μετά το check out σβήνει τα στοιχεία.

Αν το ξενοδοχείο κρατάει τα στοιχεία της κάρτα μου είναι παράνομo
Που το γράφει αυτό;
Αντιθέτως γράφει να τα φυλάξεις με ασφάλεια.
370441_9c5834289ce3c6d807347f96bc6e4c5b.jpg


Αν θεωρεί ότι το ξενοδοχείο θίγεται ας κινηθεί εναντίον του πελάτη.
Σαφώς και θίγεται και βεβαίως η χρέωση ήταν η αποζημίωση.
Κια πάλι ούτε 1/3 δεν χρεώθηκε.

Ας μου την ακύρωνε το ξενοδοχείο μετα το 1ο 24ωρο αφού η καρτα ήταν invalid.
10 ημέρες μετά το check out date δεν επιτρέπεται να κρατάει τα προσωπικά μου δεδομένα πόσο μάλλον να τα χρησιμοποιήσει.
Νορθ βγες απο το ΝΤΤ. τα ίδια δεν καταλβαίνετε...
 

Ivana

Member
Μηνύματα
899
Likes
1.432
Ονειρεμένο Ταξίδι
οχ.....όλος ο κόσμος
Μα εγώ, όπως και η Ιvana δεν μιλούσαμε για το συγκεκριμένο περιστατικό αλλά γενικά πως αυτό μπορεί να συμβεί και το θεωρούσε και φυσιολογικό. Αυτό μου έκανε εμένα εντύπωση.

Αν είναι το δωμάτιο είναι χάλια θα το δεις εκείνη τη στιγμή που και θα επικοινωνήσεις μαζί μου και θα με ενημερώσεις για τη χρέωση, όχι μετά από 6 μήνες και ενώ έχεις τα στοιχεία της κάρτας μου παράνομα να με χρεώσεις για δήθεν φθορές στο δωμάτιο.

Διακοπές είπαμε να πάμε, αν είναι να ξεκινάμε με αστυνομίες για τα ταξί, με τράπεζες για περίεργες χρεώσεις, με φωτογραφίες για αποδεικτικά στοιχεία, ε καλύτερα να μείνουμε σπίτι να γράφουμε στο travelstories.
Βεβαίως και είναι έτσι όπως τα λες...
Δεν συμφώνησα ότι μια τέτοια πράξη είναι σωστή από άποψη τιμιότητας, αλλά ότι εφόσον είναι νόμιμη (συμφωνήθηκε κάτι τέτοιο), δύσκολα θα ήταν τα ξεμπερδέματα όπου ο ξενοδόχος θα πρεπε να το αποδείξει κλπ...που δεν υπάρχει περίπτωση να του περάσει. Αλλά θα υπήρχαν προβλήματα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.113
Μηνύματα
880.687
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom