Προβλημα με booking

poised

Member
Μηνύματα
1.205
Likes
9.863
Για μεγάλες χρεώσεις που σου δημιουργούν πρόβλημα μπορείς να ζητήσεις από την τράπεζα την άμεση αποδέσμευση. Πάει αίτημα σε κάποιο τμήμα και παίρνει 1-2 μέρες αλλά είναι πιο γρήγορα από το να περιμένεις χωρίς υπόλοιπο να γίνει μόνο του.
 

apodrasi

Member
Μηνύματα
703
Likes
1.567
Επόμενο Ταξίδι
France
Ταξίδι-Όνειρο
Κίνα-Ινδία-Περού
Για μεγάλες χρεώσεις που σου δημιουργούν πρόβλημα μπορείς να ζητήσεις από την τράπεζα την άμεση αποδέσμευση. Πάει αίτημα σε κάποιο τμήμα και παίρνει 1-2 μέρες αλλά είναι πιο γρήγορα από το να περιμένεις χωρίς υπόλοιπο να γίνει μόνο του.
Λογικό. Ασχέτως αν έχεις υπόλοιπο ή όχι, είναι παρακράτηση χωρίς λόγο. Αλλά το έχω ζητήσει δύο φορές χωρίς αποτέλεσμα. Ίσως επειδή το ζήτησα προφορικά. Πήρα και μια απάντηση του στυλ "Μπορεί να είχατε κλείσει δύο δωμάτια". Με μένα ή με το θεριό η τράπεζα;
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
8.438
Likes
25.612
Επόμενο Ταξίδι
Αίγυπτος
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Με τις χρεωστικές, γενικά με τις χρεωστικές, το δεσμευμένο πόσο σού το επιστρέφει η τράπεζα καμιά τριανταριά εργάσιμες αφού τα αποδεσμεύσει το ξενοδοχείο (ενώ στις πιστωτικές σε είκοσι ημερολογιακές ή λιγότερο). Δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μην σε χρεώνουν το ποσό που έχουν ήδη δεσμεύσει, αλλά να πληρώνεις στο ξενοδοχείο και να υφίστασαι την κράτηση των δεσμευμένων για τόσες μέρες. Επειδή μου είχε τύχει αρκετές φορές να δεσμεύεται (ορθώς) ολόκληρο το ποσό και να πληρώνω από την αρχή εκεί, με χρεωστική επιλέγω "πληρωμή τώρα", με δυνατότητα ακύρωσης ή αλλαγής ημερομηνίας διαμονής.
Συμφωνώ ότι είναι κουλό να σου δεσμευσουν το ποσό της μίας βραδιάς για να σου χρεώσουν μετά το συνολικό, αλλά έχει συμβεί. Η κάρτα ήταν πιστωτική και όχι χρεωστική όταν συνεβει αυτό και το ποσό είχε αποδεσμευτει πριν γυρίσουμε Ελλάδα. Το είχαν δεσμεύσει κάνα μήνα πριν την άφιξη μας, αλλά δεν ξέρω πότε το αποδεσμευσαν ώστε να ελευθερωθεί τόσο σύντομα μετά την άφιξη μας.

"Πληρωμή τώρα" επιλέγω μονο αν υπάρχει έξτρα έκπτωση.
 

apodrasi

Member
Μηνύματα
703
Likes
1.567
Επόμενο Ταξίδι
France
Ταξίδι-Όνειρο
Κίνα-Ινδία-Περού
Μιλάω και για ολόκληρο το ποσό δεσμευμένο, έχει συμβεί πάνω από χίλια. Είχα επιλέξει να πληρωθεί μια βδομάδα πριν τη διαμονή, αλλά μόνο το δέσμευσαν τότε. Και να πεις ότι ακυρώνω συχνά, σχεδόν ποτέ.
Ε ναι, συνήθως πετυχαίνεις καλύτερη τιμή με προπληρωμή. Μικρή η διαφορά πάντως για να επιλέξεις προπληρωμή μόνο για την τιμή.
Καλή Ανάσταση!
 

afrodite39

Member
Μηνύματα
127
Likes
119
Έχω κλείσει μέσω booking δύο δωμάτια για τις 22 Απριλίου σε ξενοδοχείο στη Κρακοβία με δωρεάν ακύρωση την ίδια μέρα και πληρωμή στο κατάλυμα. Σήμερα δέσμευσαν στην πιστωτική που έδωσα στην booking ως εγγύηση το πρώτο βράδυ και από τα δύο δωμάτια στο τοπικό νόμισμα. Ερώτηση: Εγώ ήθελα να πληρώσω με revolut στο κατάλυμα σε σλότυ που ήδη έχω αλλάξει. Θα μπορέσω να το κάνω; Θα αποδεσμευτούν τα χρήματα μου ή θα έχω χρεώσεις; Δεν μου έχει ξανατύχει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Έπαθα και γω το ίδιο πριν χρόνια στην Κρακοβια…..
εκνευρίστηκα γιατι ήθελα να πληρώσω μετρητοίς οπωσ έλεγε εκεί…
τελικά πλήρωσα με ζλότι μετρητοίς αλλά άργησαν να τα αποδεσμεύσουν απτην πιστωτική κάρτα κάνα μήνα….
 

vasiliss

Member
Μηνύματα
1.011
Likes
9.619
Επόμενο Ταξίδι
;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Δεύτερη φορά, μετά από 8 χρόνια, που χρειάστηκα την Booking και η εξυπηρέτηση ήταν εξαιρετική και αυτή την φορά αμεσότερη και πιο γρήγορη.

Έχω κλείσει διαμέρισμα για ένα βράδυ στην Αττική στα 50€. Δύο ημέρες πριν την διανυκτέρευση ο ιδιοκτήτης μου στέλνει μήνυμα ότι θα ακυρώσει την κράτηση γιατί για "τεχνικούς" λόγους ;;; δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει. Οι τιμές στην περιοχή έχουν διπλασιαστεί ίσως και τριπλασιαστεί.

Αφήνω μερικές ώρες,(γιατί δεν καίγομαι έχω και την εναλλακτική να μείνω σε συγγενείς) και την επόμενη το πρωί επικοινωνώ με την Booking όπου άμεσα χωρίς πολλά πολλά μου δίνουν δύο εναλλακτικές:
α) να μου πιστώσουν άμεσα το 50% της κράτησης στο "πορτοφόλι" και να κλείσω μόνος μου, την οποία και απορρίπτω γιατί δεν βρίσκω με τόσα χρήματα πλέον δωμάτιο.
β) να μου βρουν αυτοί δύο εναλλακτικά καταλύματα ( με ρωτούν και για τα κριτήρια που θέλω να πληρούν αυτά) και αν δεν μου κάνουν ούτε κι αυτά να κλείσω μόνος μου μέχρι ένα ποσό που θα μου στείλουν σε μήνυμα και μετά την διαμονή να μου επιστρέψουν την διαφορά από την αρχική τιμή κράτησης.

Μέσα σε 10 λεπτά μου βρίσκουν δύο διαμερίσματα στα 150€ και 200€ και μου δίνουν επίσης την δυνατότητα να κλείσω μόνος μου και να μου καλύψουν έως το ποσό των 150€ plus της αρχικής κράτησης.
Τελικά κλείνω μόνος μου κάτι που μου αρέσει εμένα καλύτερα και πληρώνω την κράτηση μέσω Booking, το οποίο με διευκολύνει γιατί δεν χρειάζεται να ζητήσω αποδείξεις ή τιμολόγιο από το ξενοδοχείο.
Στέλνω αριθμό κράτησης.
Την ημέρα της διαμονής πιστώνονται στο πορτοφόλι μου τα επιπλέον 120€ που ξόδεψα με δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσω, νομίζω, μέσα σε 2 χρόνια. Έχω και την δυνατότητα να ζητήσω να μπουν στην κάρτα μου μέσα σε 5 έως 7 ημέρες το οποίο επιλέγω και την επόμενη !!! τα βλέπω στην κάρτα μου.

Αυτές οι δύο φορές που χρειάστηκα την Booking ήταν για ακύρωση της τελευταίας ή σχεδόν της τελευταίας στιγμής.
Και άλλες φορές μου έχουν ακυρώσει καιρό πριν αλλά ή έχω ήδη κλεισμένη εναλλακτική ή μπορώ να βρω στη ίδια περίπου τιμή, οπότε δεν έχω ζητήσει την βοήθεια της Booking.
 

vasiliss

Member
Μηνύματα
1.011
Likes
9.619
Επόμενο Ταξίδι
;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Στο ακριβώς προηγούμενο post έγραφα για το πόσο ευχαριστημένος ήμουν από την εξυπηρέτηση πελατών της Booking.
Χτες το βράδυ ετοιμαζόμουν να γράψω ένα κείμενο όπου αναθεωρουσα αυτή την καλή εντύπωση, αλλά δεν πρόλαβα να το γράψω και σήμερα το πρωί η Booking με εξέπληξε ευχάριστα, οπότε η άποψη μου μένει ως έχει ( ελπίζω για πολύ καιρό ακόμη)

Πάμε να εξηγήσουμε γιατί.

Αρχές του καλοκαιριού τα κορίτσια μου αποφασίζουν να πάνε τον Δεκέμβρη στο Λονδίνο. Κλείνουν ένα ξενοδοχείο μέσω Booking με δωρεάν ακύρωση, όμως στην πορεία βρίσκουν κάτι καλύτερο και ακυρώνουν το προηγούμενο. Το ξενοδοχείο που είχαν κλείσει είχε τραβήξει τα χρήματα από την κάρτα τους, revolut, εν γνώση τους γιατί ήταν με προπληρωμή. Όλα αυτά έγιναν μέσα Ιουλίου. Περίμεναν την επιστροφή των χρημάτων αλλά αυτή δεν γινόταν, όπως έλεγαν οι όροι μέσα σε 10-15 ημέρες. Επικοινώνησαν με την Booking και το ξενοδοχείο και τους απάντησαν να κάνουν υπομονή και τα χρήματα θα πιστωθούν στον λογαριασμό τους. Κάποια στιγμή μετά από ενάμιση μήνα, το ξενοδοχείο τους έφερε την δικαιολογία ότι προσπαθούσαν να κάνουν την επιστροφή αλλά η διαδικασία δεν προχωρούσε λόγω της τράπεζας τους δηλαδή της revolut. Σε επικοινωνία που είχαν με την revolut τις ενημέρωσαν ότι καμία προσπάθεια επιστροφής δεν φαινόταν στο σύστημα τους. Οπότε αυτές άρχισαν να πιέζουν την Booking για λύση, η οποία κωλυσιεργουσε και πρότεινε υπομονή και επικοινωνία με το ξενοδοχείο. Όταν τα κορίτσια πρότειναν να τους επιστρέψει η Booking τα χρήματα και να τα πάρουν αυτοί από το ξενοδοχείο, αρνήθηκαν. Οπότε χτες το βράδυ απευθύνθηκαν στον μπαμπά να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Και εκεί που τα είχα πάρει και ετοιμαζόμουν την επόμενη μέρα να τους πάρω τηλέφωνο και να τους κάνω ένα ωραίο ξεχέσιμο, πρωί πρωί η μεγάλη κόρη με παίρνει τηλέφωνο ότι τα χρήματα τελικά πιστώθηκαν στο πορτοφόλι της, της Booking και από εκεί τα πήρε στην κάρτα της. Οπότε αν και μετά από 2+ μήνες, τέλος καλό, όλα καλά.
Το βράδυ με ενημέρωσε ότι το ξενοδοχείο δεν είναι πια διαθέσιμο μέσω booking και ότι στις πολύ προσφατες κριτικές της google αναφέρονται κι άλλες παρόμοιες περιπτώσεις όπου δεν επιστρέφονταν τα χρήματα από δωρεάν ακύρωση.
Εγώ βέβαια χάρηκα δίπλα, αφενός που κατάφεραν και πήραν τα χρήματα τους πίσω, αφετέρου δε που διαχειρίστηκαν αυτή την δυσκολία μόνες και στο τέλος τα κατάφεραν.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.206
Μηνύματα
936.974
Μέλη
39.920
Νεότερο μέλος
Melos

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom