tkaramp
Member
- Μηνύματα
- 165
- Likes
- 1.317
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού
Διάβασα τα City of Djinns: A Year in Delhi και Nine Lives: In Search of the Sacred in Modern India: A … του ίδιου συγγραφέα. Και τα δύο ουσιαστικά είναι βασισμένα από την ζωή του συγγραφέα στην Ινδία, πολύ διαφορετικά μεταξύ τους αλλά μου άρεσαν εξίσου.
Το πρώτο (που του πήρε λίγο χρόνο να με τραβήξει), μιλάει για το Δελχί με αφορμή σημαντικά ιστορικά γεγονότα που συνέβησαν στην πόλη τα οποία και ο συγγραφέας τα συνδέει με δικές του συναντήσεις με σχετικά πρόσωπα ή επισκέψεις του σε σχετικά μέρη ενώ ταυτόχρονα σου μιλάει και για το ιστορικό background. Από την επίσκεψη στην εγγονή του τελευταίου Μουγκαλ, στην επίσκεψη στο φρούριο που έφτιαξε το πρώτο σουλτανάτο του Δελχί σε ότι υπήρχε από το ινδουιστικό παρελθον πριν το σουλτανάτο.
Το δεύτερο, ουσιαστικά μιλάει για ενδιαφέρουσες ζωές ατόμων τα οποία γνώρισε στα ταξίδια του στην χώρα. Από μια τζαινίστρια μοναχή, σε έναν τυπο που ήταν χορευτής Theyyam για 2 μήνες και δεσμοφύλακας για τους άλλους δεκα, σε έναν βουδιστή μοναχό ο οποίος ήταν παρών στην έξοδο του Δαλάι λάμα από το θιβέτ. Μου άρεσε ότι ο συγγραφέας δεν ήταν καθόλου στο προσκήνιο όπου και άφηνε τους "ήρωες" των ιστοριών.
Το πρώτο (που του πήρε λίγο χρόνο να με τραβήξει), μιλάει για το Δελχί με αφορμή σημαντικά ιστορικά γεγονότα που συνέβησαν στην πόλη τα οποία και ο συγγραφέας τα συνδέει με δικές του συναντήσεις με σχετικά πρόσωπα ή επισκέψεις του σε σχετικά μέρη ενώ ταυτόχρονα σου μιλάει και για το ιστορικό background. Από την επίσκεψη στην εγγονή του τελευταίου Μουγκαλ, στην επίσκεψη στο φρούριο που έφτιαξε το πρώτο σουλτανάτο του Δελχί σε ότι υπήρχε από το ινδουιστικό παρελθον πριν το σουλτανάτο.
Το δεύτερο, ουσιαστικά μιλάει για ενδιαφέρουσες ζωές ατόμων τα οποία γνώρισε στα ταξίδια του στην χώρα. Από μια τζαινίστρια μοναχή, σε έναν τυπο που ήταν χορευτής Theyyam για 2 μήνες και δεσμοφύλακας για τους άλλους δεκα, σε έναν βουδιστή μοναχό ο οποίος ήταν παρών στην έξοδο του Δαλάι λάμα από το θιβέτ. Μου άρεσε ότι ο συγγραφέας δεν ήταν καθόλου στο προσκήνιο όπου και άφηνε τους "ήρωες" των ιστοριών.