orestcrete
Member
- Μηνύματα
- 2.717
- Likes
- 10.839
- Επόμενο Ταξίδι
- Iceland
- Ταξίδι-Όνειρο
- New Zealand
Η πρώτη μέρα δεν είχε τελειώσει ακόμα. Πήγα για βραδινό σε μια από τις κοντινές barrilla της περιοχής και μετά ετοιμάστηκα για milonga.
Η συμβουλή που είχα ήταν να πάω στην Milonga "La Nacional". Πέρασα απέξω από το "cafe tortoni" που θεωρείται πολύ τουριστικό μέρος για τανγκό και είχε πάνω από 200 άτομα ουρά. Αντίθετα, το μέρος που με συμβουλέψανε να πάω δεν είχε καθόλου τουρίστες, βασικά δεν είχε καθόλου "άσχετους" με τανγκό εκτός από εμένα και τα 2 άτομα που πήγαμε.
Το κτίριο εσωτερικά ήταν πανέμορφο και την βραδιά που πήγαμε (Πέμπτη βράδυ) υπήρχε πολύς κόσμος εκεί για να χορέψει, όλοι με όλους, ηλικίας από 25 μέχρι 85. Απολαύσαμε την βραδιά με ένα μπουκάλι Malbec.
Δεν είχα παρακολουθήσει χορευτές τανγκό από κοντά και έμελλε να το δω στην καλύτερη του μορφή από ανθρώπους που χορεύουν τανγκό όλοι τους την ζωή. Όχι επαγγελματίες, όχι χορευτές, απλούς ανθρώπους που χορεύουν τανγκό γιατί τους εκφράζει, γιατί είναι ο τρόπος ζωής τους.
Η συνέχεια είχε νυχτερινή βόλτα προς τον Οβελίσκο και την λεωφόρο της 9ης Ιουλίου.
Η παρουσία της αστυνομίας σε όλους τους δρόμους της πρωτεύουσας είναι διακριτική και συνεχής. Σχεδόν κάθε 500 μέτρα στους μεγάλους δρόμους υπήρχε τουλάχιστον ένας αστυνομικός και γενικά σε κανένα σημείο του ταξιδιού δεν αισθάνθηκα φόβο ότι κάτι μπορεί να συμβεί.
Ένα από τα καλύτερα και πιο έντονα 24ώρα της ζωής μου είχε μόλις τελειώσει...
Eπόμενη μέρα: La Boca, El Caminito, περισσότερο San Telmo και περισσότερο Malbec.
Ξύπνημα 9 ώρα, περισσότερα empanadas και μετά λεωφορείο για La Boca. Το tour θα γινόταν μέσω του χόστελ, επομένως είχαμε ξεναγό μαζί μας που μας είπε πολλά για την ιστορία της περιοχής.
Η πρώτη συμβουλή που μας έδωσαν είναι ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος για κάποιον να περπατήσει προς την la boca γιατί οι περιοχές πριν το el caminito και το λιμάνι δεν ενδείκνυνται για περαστικούς και τουρίστες. Πήραμε το λεωφορείο 29 που μας άφησε στο παλιό λιμάνι του Μπουένος Άιρες.
Χρώματα πολλά στους δρόμους, σπίτια φτιαγμένα από λαμαρίνες πλοίων, φτώχεια και πολλοί τουρίστες. Μπαίνοντας προς την περιοχή ξεχωρίζει στο βάθος η φιγούρα του "Bombonera" του γηπέδου της Μπόκα Τζουνιορς και η καρδιά μου αρχίζει να χτυπάει δυνατα

Φτάνοντας κοντά στο γήπεδο της Μπόκα, βλέπω μια τεράστια ουρά για την είσοδο του μουσείου και του γηπέδου και απογοητεύομαι. Τα σχέδια για την είσοδο στο ναό αναβάλλονται για επόμενη μέρα, το γκρουπ συνεχίζει την βόλτα του στην περιοχή.
Παντού γκράφιτι και γλυπτά του Μαραντόνα. Εκεί πληροφορηθήκαμε ότι υπάρχει ο Μαραντονισμός (Iglesia Maradoniana) και ότι υπάρχουν 6 εκκλησίες σε όλη την Αργεντινή για τον Μαραντόνα.
Η βόλτα στη La Boca τελειώνει, ξανά πίσω στο San Telmo, με περισσότερο υπαίθριο τάνγκο αυτή την φορά, καλό κρέας και τοπική μπύρα. Οι μέρες είναι γεμάτες και το χαμόγελο συνεχές

Η συμβουλή που είχα ήταν να πάω στην Milonga "La Nacional". Πέρασα απέξω από το "cafe tortoni" που θεωρείται πολύ τουριστικό μέρος για τανγκό και είχε πάνω από 200 άτομα ουρά. Αντίθετα, το μέρος που με συμβουλέψανε να πάω δεν είχε καθόλου τουρίστες, βασικά δεν είχε καθόλου "άσχετους" με τανγκό εκτός από εμένα και τα 2 άτομα που πήγαμε.
Το κτίριο εσωτερικά ήταν πανέμορφο και την βραδιά που πήγαμε (Πέμπτη βράδυ) υπήρχε πολύς κόσμος εκεί για να χορέψει, όλοι με όλους, ηλικίας από 25 μέχρι 85. Απολαύσαμε την βραδιά με ένα μπουκάλι Malbec.
Δεν είχα παρακολουθήσει χορευτές τανγκό από κοντά και έμελλε να το δω στην καλύτερη του μορφή από ανθρώπους που χορεύουν τανγκό όλοι τους την ζωή. Όχι επαγγελματίες, όχι χορευτές, απλούς ανθρώπους που χορεύουν τανγκό γιατί τους εκφράζει, γιατί είναι ο τρόπος ζωής τους.

Η συνέχεια είχε νυχτερινή βόλτα προς τον Οβελίσκο και την λεωφόρο της 9ης Ιουλίου.

Η παρουσία της αστυνομίας σε όλους τους δρόμους της πρωτεύουσας είναι διακριτική και συνεχής. Σχεδόν κάθε 500 μέτρα στους μεγάλους δρόμους υπήρχε τουλάχιστον ένας αστυνομικός και γενικά σε κανένα σημείο του ταξιδιού δεν αισθάνθηκα φόβο ότι κάτι μπορεί να συμβεί.
Ένα από τα καλύτερα και πιο έντονα 24ώρα της ζωής μου είχε μόλις τελειώσει...
Eπόμενη μέρα: La Boca, El Caminito, περισσότερο San Telmo και περισσότερο Malbec.
Ξύπνημα 9 ώρα, περισσότερα empanadas και μετά λεωφορείο για La Boca. Το tour θα γινόταν μέσω του χόστελ, επομένως είχαμε ξεναγό μαζί μας που μας είπε πολλά για την ιστορία της περιοχής.
Η πρώτη συμβουλή που μας έδωσαν είναι ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος για κάποιον να περπατήσει προς την la boca γιατί οι περιοχές πριν το el caminito και το λιμάνι δεν ενδείκνυνται για περαστικούς και τουρίστες. Πήραμε το λεωφορείο 29 που μας άφησε στο παλιό λιμάνι του Μπουένος Άιρες.
Χρώματα πολλά στους δρόμους, σπίτια φτιαγμένα από λαμαρίνες πλοίων, φτώχεια και πολλοί τουρίστες. Μπαίνοντας προς την περιοχή ξεχωρίζει στο βάθος η φιγούρα του "Bombonera" του γηπέδου της Μπόκα Τζουνιορς και η καρδιά μου αρχίζει να χτυπάει δυνατα








Φτάνοντας κοντά στο γήπεδο της Μπόκα, βλέπω μια τεράστια ουρά για την είσοδο του μουσείου και του γηπέδου και απογοητεύομαι. Τα σχέδια για την είσοδο στο ναό αναβάλλονται για επόμενη μέρα, το γκρουπ συνεχίζει την βόλτα του στην περιοχή.



Παντού γκράφιτι και γλυπτά του Μαραντόνα. Εκεί πληροφορηθήκαμε ότι υπάρχει ο Μαραντονισμός (Iglesia Maradoniana) και ότι υπάρχουν 6 εκκλησίες σε όλη την Αργεντινή για τον Μαραντόνα.



Η βόλτα στη La Boca τελειώνει, ξανά πίσω στο San Telmo, με περισσότερο υπαίθριο τάνγκο αυτή την φορά, καλό κρέας και τοπική μπύρα. Οι μέρες είναι γεμάτες και το χαμόγελο συνεχές
Last edited by a moderator: