- Μηνύματα
- 3.012
- Likes
- 9.944
- Επόμενο Ταξίδι
- Ιορδανία
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αφρική Ναμιμπια
σημερα ουτε εχω διαπιστωσα προβλημα ...
Τις προηγουμενες οντως καποιες φορες δεν μπορουσα να μπω για 15-20 λεπτα,καθε φορα...
Τις προηγουμενες οντως καποιες φορες δεν μπορουσα να μπω για 15-20 λεπτα,καθε φορα...
Καλο Ερση !!!