Πτήσεις Αθήνα - Τασκένδη

mysteredgar

Member
Μηνύματα
319
Likes
1.128
Επόμενο Ταξίδι
Αργεντινή
Ταξίδι-Όνειρο
Κιλιμάντζαρο
Άντε μακάρι να έχει και καλές τιμές. Το γλυκοκοιτάζω εδώ και καιρό το Ουζμπεκιστάν.
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.880
Likes
14.433
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Υπέροχο νέο
 

Orfeasraf

Member
Μηνύματα
581
Likes
484
Πραγματι θα ειναι πολυ θετικο να ξεκινησουν οι πτησεις, βεβαια προς το παρον και απ οτι γνωριζω δεν εχει ανακοινωθει τιποτα επισημα, παρα μονο απο δημοσιογραφους. Οποτε ας κραταμε μικρο καλαθι προς το παρον.

Γενικα παντως, εφ οσον τον τελευταιο χρονο τα νουμερα της οικονομιας μας, τουλάχιστον οπως αυτα παρουσιαζονται, βελτιωνονται, ηδη εχομε αρχισει να βλεπουμε ξενες εταιριες να επιστρφουν στην ελλαδα αλλα και νεες να ερχονται για πρωτη φορα, και αυτο θα συνεχισει και τα επομενα χρονια. Και δεν αναφερομαι μονο στον αεροπορικο τομεα (πχ wizz, qatar, emirates, flydubai κλπ) αλλα και σε αλλους τομεις (πχ Tesla που ειναι και προσφατο) .
 

North66

Member
Μηνύματα
4.303
Likes
5.039
Επόμενο Ταξίδι
Γεωργία
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Nαι βελτιώνονται πολύ τα νούμερα της οικονομίας και κατάφερε η κυβέρνηση να φέρει πίσω κατά πάσα πιθανότητα τα 757 της ΗΥ που τα χαιρόμασταν για χρόνια πριν... ήρθε η ανάπτυξη ή αρκετά με το σανό;
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.880
Likes
14.433
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Λύσσα κακιά σε κάθε ποστ με την κυβέρνηση. Φτάνει πια! Γράψου σε κανένα πολιτικό φόρουμ.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.303
Likes
5.039
Επόμενο Ταξίδι
Γεωργία
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Επί του θέματος τα 757 της ΗΥ πέταγαν για πολλά χρόνια στην Αθήνα πριν την κρίση και την εποχή της κρίσης. Το ότι έφυγαν και πιθανώς επιστρέφουν δεν αποτελεί απόδειξη οικονομικής ευμάρειας όπως θέλει να πιστεύει ο γράφων όπως δεν αποτελεί απόδειξη οικονομικής ύφεσης ότι ήρθε η Ryanair εν μέσω κρίσης. Ότι μια εταιρεία έρχεται ή φεύγει δεν αποδεικνύει κάτι, απόδειξη ότι το Κέφλαβικ γέμισε πτήσεις μετά τη μεγάλη οικονομική καταστροφή του '08.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.490
Likes
29.011
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Το πιο πιθανό πάντως είναι απλά να υπογράφηκε διακρατική συμφωνία για να μπορεί να πετάξει κάποια εταιρία αν το επιθυμεί.
 

Orfeasraf

Member
Μηνύματα
581
Likes
484
Nαι βελτιώνονται πολύ τα νούμερα της οικονομίας και κατάφερε η κυβέρνηση να φέρει πίσω κατά πάσα πιθανότητα τα 757 της ΗΥ που τα χαιρόμασταν για χρόνια πριν... ήρθε η ανάπτυξη ή αρκετά με το σανό;
Γι αυτο το αναφερω, πως πολλοι ακομα και εξω απο τα συνορα της χωρας τρωνε το σανο...

ήρθε η Ryanair εν μέσω κρίσης.
Η fr ειναι αλλη περιπτωση, απλα εκμετάλλευτηκε τα γεγονοτα και το εισοδημα του ελληνα για να μπορεσει να χτυπησει και να εδραιωθει ευκολοτερα, κατα τη γνωμη μου παντα. Η fr ειναι μια loco εταιρια, η εταιρια του "φτωχου", του χρεοκοπημενου, δε συγκρινεται ουτε με αλλες low cost ουτε πολυ περισσοτερο με εταιριες τυπου aegean.
 
Last edited by a moderator:

jimp

Member
Μηνύματα
5.020
Likes
6.401
Η fr ειναι αλλη περιπτωση, απλα εκμετάλλευτηκε τα γεγονοτα και το εισοδημα του ελληνα για να μπορεσει να χτυπησει και να εδραιωθει ευκολοτερα, κατα τη γνωμη μου παντα. Η fr ειναι μια loco εταιρια, η εταιρια του "φτωχου", του χρεοκοπημενου, δε συγκρινεται ουτε με αλλες low cost ουτε πολυ περισσοτερο με εταιριες τυπου aegean.
128.8 εκατομμύρια χρεωκοπημενοι επιβάτες το 2017 συμφωνούν μαζί σου!!

Μόνο Lufthansa την πέρασε και αυτό με τη βοήθεια όλου του group,με την απόκτηση της SN και την άνοδο της Eurowings (λόγω και της διάλυσης της Air Berlin).
 

taver

Member
Μηνύματα
12.490
Likes
29.011
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
128.8 εκατομμύρια χρεωκοπημενοι επιβάτες το 2017 συμφωνούν μαζί σου!!

Μόνο Lufthansa την πέρασε και αυτό με τη βοήθεια όλου του group,με την απόκτηση της SN και την άνοδο της Eurowings (λόγω και της διάλυσης της Air Berlin).
Τι νόημα έχει αυτή η σύγκριση; Ίδιο είναι κάποιος που πετάει Λονδίνο - Δουβλίνο και κάποιος που πετάει Φρανκφούρτη - Σιγκαπούρη;
Για να συγκρίνουμε μεγεθη στις αερομεταφορές το metric που συνήθως χρησιμοποιείται είναι τα passenger seat kilometers.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.020
Likes
6.401
Τι νόημα έχει αυτή η σύγκριση; Ίδιο είναι κάποιος που πετάει Λονδίνο - Δουβλίνο και κάποιος που πετάει Φρανκφούρτη - Σιγκαπούρη;
Για να συγκρίνουμε μεγεθη στις αερομεταφορές το metric που συνήθως χρησιμοποιείται είναι τα passenger seat kilometers.
Φαντάσου δηλαδή, ακόμα μεγαλύτερης σημασίας ο αριθμός της Ryanair αφού και η Lufthansa πετάει Φρανκφούρτη-Δουβλίνο. (άσχετο αλλά ο επιβάτης από Δουβλίνο προς Φρανκφούρτη και από εκεί για Σιγκαπούρη πως μετράει;)

Αν και τα νούμερα τα έγραψα καθαρά για να δείξω πόσοι την προτιμούν, σε σχέση με το εταιρία φτωχών και χρεοκοπημένων.

Πάντως το capa μια χαρά τις συγκρίνει https://centreforaviation.com/insig...lufthansa-wrests-top-spot-from-ryanair-394211
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.902
Μέλη
38.906
Νεότερο μέλος
Makarena

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom