Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

babaduma

Member
Μηνύματα
5.052
Likes
7.801
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ονειρεμένο Ταξίδι
α του Κενταύρου
Επειδή έχει πέσει πολλή αναστάτωση, προτείνω να ηρεμήσετε. Όσοι δικαιούστε refund, το πιθανότερο είναι ότι θα το λάβετε. Καμιά εταιρεία δεν θα κάνει του κεφαλιού της, ίσως σε αποθαρρύνει ώστε να δεις εναλλακτικές, αλλά δεν θα στο απαγορέψει (σε πολλές περιπτώσεις θα δεχθεί ακόμη και αναδρομικές αιτήσεις). Δεν έχει νόημα να γραφούν άλλες τρεις σελίδες συναφή παράπονα, μόνο εκβάσεις των υποθέσεων τις προσεχείς ημέρες.
Έχεις δίκιο. Υπάρχει θυμός επειδή φαίνεται ότι υπάρχει "γραμμή", κοινή πολιτική, ανεξαρτήτως μεγέθους εταιρίας ή συμμαχίας. Αν φανούν σωστοί, όσοι φανούν, θα βγούμε να τους χειροκροτήσουμε (εγώ πρώτος, όπως έγραψα και για την Scoot που ανταποκρίθηκε γρηγορότερα απ'ό,τι έλεγαν).
έστειλα email στην scout μήπως και μπορώ να πετάξω το επόμενο Πάσχα και βλέπουμε.
Η Air Asia γράφει:

For Covid-19-related Credit Account, there will be a 365 calendar days period from the issuance date. The actual travel dates could also be after the expiry date as long as our schedule is out.

χρωματική υπογράμμιση δική μου)

Εικάζω ότι για όλες τις εταιρίες που δίνουν αυτήν την επιλογή το ίδιο θα ισχύει. Οπότε, κατά πάσα πιθανότητα θα μπορέσεις να πας το Πάσχα (μαζί μάς βλέπω να πετάμε! :) )
 

Arethdina

Member
Μηνύματα
7
Likes
1
Καλησπέρα σε όλους άκουσα από κάπου ότι η Ολλανδία έχει κλείσει τα σύνορα προς τους τουρίστες και πετάω την τρίτη.Ξερει κάνεις κάτι;
Email δε μου έχει στείλει πάντως η Ryanair.
 

Anna82

Member
Μηνύματα
41
Likes
124
Επειδή έχει πέσει πολλή αναστάτωση, προτείνω να ηρεμήσετε. Όσοι δικαιούστε refund, το πιθανότερο είναι ότι θα το λάβετε. Καμιά εταιρεία δεν θα κάνει του κεφαλιού της, ίσως σε αποθαρρύνει ώστε να δεις εναλλακτικές, αλλά δεν θα στο απαγορέψει (σε πολλές περιπτώσεις θα δεχθεί ακόμη και αναδρομικές αιτήσεις). Δεν έχει νόημα να γραφούν άλλες τρεις σελίδες συναφή παράπονα, μόνο εκβάσεις των υποθέσεων τις προσεχείς ημέρες.
Ναι, απλώς αν πάρεις την εταιρεία (και σηκώσει το τηλέφωνο) και σου πει πως δεν δίνει χρήματα πίσω αλλά μόνο voucher και σου κλείσει το τηλέφωνο στη μούρη, δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα. Γι'αυτό πρέπει να απευθυνθούμε στις αντίστοιχες αρχές, για να αναγκαστούν οι εταιρείες να πράξουν αυτά που τις υποχρεώνει ο νόμος.
 

VARONI1000

Member
Μηνύματα
49
Likes
17
Επόμενο Ταξίδι
ΒΙΕΤΝΑΜ
Ονειρεμένο Ταξίδι
MEXICO
Στην επιλογή refund της scoot αναφέρει τα παρακάτω:
"We will be refunding 100% of your booking in the form of Scoot Travel Vouchers, which will be valid for 12 months from the date of issue, for rebooking travel at a later date. "
Δηλαδή έχω πτήσεις για 11/04/2020, κάνω refund σήμερα και μπορώ να το αξιοποιήσω κλείνοντας εισιτήρια πχ Δεκέμβριο για πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν Μάιο?
Το θέμα είναι αν μπορώ να κλείσω ξανά εισιτήρια για το Πάσχα του 2021 που είναι πάνω από ένα έτος από τις πρώτες πτήσεις(11/04/2020), αλλά η κράτηση θα γίνει εντός των 12 μηνών.
Σας μπέρδεψα?
Αν βρεις λύση, πες και σε μένα!
είναι στανταρ ότι θα ακυρωθούν ως τις 11/4 (και γω τότε έκλεισα)?!
 

Anna82

Member
Μηνύματα
41
Likes
124
Τι έλεγα πριν; Ότι η Aegean το voucher το δίνει μόνο στο go light ναύλο; Άκυρο, το δίνει σε όλους και flex και business. Κανείς επιστροφή χρημάτων, όλοι voucher. Ε ρε κάτι μηgnύσεις που θα πέσουν! (Γιατί δεν βάζει εμότικον; Από κινητό είμαι. Anyway *φατσάκι που κλαίει από τα γέλια*)
 

Raul

Member
Μηνύματα
64
Likes
195
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Ονειρεμένο Ταξίδι
Σκανδιναβία
Η Delta - πάντως - σήμερα ανακοίνωσε το εξής, που αφορά στην περίπτωση που δεν επιλεγεί κάποια από τις ενέργειες που προτείνει.


If I Can’t Cancel My Trip Before the Scheduled Flight, What Happens?

If you have upcoming travel and are unable to reach a customer service representative before your flight, we will process the cancellation on your behalf. You will receive an eCredit for each unused ticket, which will be available within 24 hours.



Επομένως, κατά κάποιο τρόπο, προστατεύει τον ταξιδιώτη που δεν θα πετάξει, χωρίς να προβεί σε κάποια ενέργεια.

Θεωρώ ότι όλες οι εταιρείες πράττουν αναλόγως στα δύσκολα. Δεν υπάρχει περίπτωση να μας "κρεμάσουν" δεδομένου ότι έχουν να αντιμετωπίσουν εκατομμύρια πελάτες, αριθμός που μπορεί να τις καταστρέψει.
 

radiohan

Member
Μηνύματα
11
Likes
8
Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με την wizz . Έχω πτήση μετά επιστροφής για Βουδαπέστη την άλλη εβδομάδα και ο μόνος τρόπος επικοινωνίας από όσο έχω ψάξει είναι μέσω τηλεφώνου, το οποιο είναι με τρελή χρέωση από όσο κατάλαβα . Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να μιλήσω μαζί τους ;
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
286
Likes
489
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Warwick, NY
https://www.flyscoot.com/en/announcements/temporary-flight-suspensions
Destination (vice versa)Suspension Period
Greece
Singapore - Athens24 March - 31 May 2020

All affected customers, including those with multiple sectors that include the suspended flights, will be notified progressively and will receive a Scoot travel voucher on the unused portion of their itinerary within 30 business days. No further action is required.

Updated on 19 March 2020, 5.36pm (Singapore local time)

Καμία αναφορά σε χρηματική αποζημίωση...


Και πόσο βολικό... Μας κλείνουν τα τηλεφωνικά κέντρα...
Γρήγορα, πάρτε την επιλογή του Voucher.

https://www.flyscoot.com/en/announcements/call-centre-closure-effective-17-march-2020
 
Last edited:

Anna82

Member
Μηνύματα
41
Likes
124
Αν έχουμε πληρώσει με paypal ή με πιστωτική κάρτα, μήπως μπορούμε να κάνουμε αμφισβήτηση συναλλαγής; Για την περίπτωση ακύρωσης από την αεροπορική λέω, όταν αρνείται να κάνει refund.
 

Panayiotis Z

New Member
Μηνύματα
4
Likes
0
Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με την wizz . Έχω πτήση μετά επιστροφής για Βουδαπέστη την άλλη εβδομάδα και ο μόνος τρόπος επικοινωνίας από όσο έχω ψάξει είναι μέσω τηλεφώνου, το οποιο είναι με τρελή χρέωση από όσο κατάλαβα . Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να μιλήσω μαζί τους ;
[/QUOTE
Δύσκολο. Δε θα τους βρεις. Τους ψάχνει πολύ
κόσμος
 

8avos

Member
Μηνύματα
650
Likes
6.355
Ελπίζω να είχατε οικονομικά ανεκτά προπληρωμένα ταξίδια.Εγω δυο αεροπορικά,ένα με Ryan και ένα με icelandair ,έχουν κλείσει οι σελίδες τους λόγω περιορισμένου δυναμικού τους να διαχειριστούν τους πελάτες στα μνμ τους.Αυτο έλαβα σε ιμειλ π μου στείλαν.

Είχα γράψει για ένα σύνδεσμο π αναλαμβάνει να ακυρώσει κ να σ επιστρέψει τιμή από τ αεροπορικά.Οσο κουφό μ ακουγοταν,τελικά δούλεψε άριστα.Πηρα το 1/4 της αξίας αλλά κάτι πήρα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.113
Μηνύματα
880.786
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom