• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Νοέμβριο 2016 - Ιανουάριο 2017! Κάντε κλικ εδώ!
  • 11ο επεισόδιο στην εκπομπή μας!! Συναυλίες και Ταξίδια!! - κλικ εδώ

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Npn

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Καλησπερα
Μαλλον ημουν απ΄τους πρωτους.Ακομα δεν ειχε βγει η γραμμη να μην δινεται επιστροφη χρηματων.
Ειχα πτηση 21/3 για Μπρατισλαβα, 13/3 εκλεισε τα συνορα η Σλοβακια σε ολους κ την ιδια μερα ακυρωσε η ραιαν με μειλ που ειχε τοτε επιλογη επιστροφης χρηματων.
Παντως αν εχω καταλαβει σωστα απο αλλους εδω οι εταιρειες ακυρωνουν περιπου 14 μερες πριν την πτηση,οποτε περιμενε λιγες μερες
Οκ σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σου. Θα περιμένω λίγο ακόμη και βλεπουμε. Καλή συνέχεια κ αν μάθεις τπτ άλλο ενημέρωνε!:)
 

psilos3

Member
Μηνύματα
1.623
Likes
6.633
Επόμενο Ταξίδι
Άγνωστο...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Στη δική μου περίπτωση με τη πλατφόρμα του Booking, ενώ στην αρχή (περίπου 10 μέρες πριν) μετά το πρώτο τηλέφωνο έδειχνε όλα να βαίνουν καλώς, καθώς ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα δωρεάν ακύρωσης για κράτηση η οποία είχε προπληρωθεί, έλαβα ξαφνικά σήμερα ένα email στο οποίο ζητούνται αποδεικτικά συναλλαγής.
Τα κατέβασα και τα επισύναψα, ότι μου έδινε η τράπεζα βασικά καθώς για λόγους ασφαλείας δε φαίνεται ολόκληρος ο λογαριασμός του παραλήπτη, και στέλνοντας το έλαβα ένα email το οποίο με ενημερώνει ότι πρέπει να μιλήσω με το ξενοδοχείο απευθείας για πιο ''γρήγορη και σωστή'' απάντηση. Θέλω να πιστεύω ότι είναι το αυτοματοποιημένο, πριν πάρω και βρίσω...
Δηλαδή μιλάμε δέκα μέρες πριν στα τηλέφωνα (με τεράστια αναμονή), λαμβάνω τη διαβεβαίωση ότι όλα είναι καλά και το ξενοδοχείο συνεργάζεται, περιμένοντας μόνο τη πίστωση των χρημάτων στη κάρτα και τώρα ξαφνικά ανατρέπεται όλο αυτο και πρέπει να βγάλω εγώ άκρη με ένα κατάλυμα στην άλλη άκρη του κόσμου;
Η απόλυτη παράνοια!
 

turms

Member
Μηνύματα
1.588
Likes
1.108
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ονειρεμένο Ταξίδι
Σκι στην Παταγονια
ουφ...επρεπε να ακυρωσω ενα ταξιδι θεσσαλονικη στουτγγαρδη με aegean, μια πτηση θεσνικη Στουτγγαρδη με Αegean, και δυο πτησεις Stuttgart Hannover k Hamburg Thessaloniki με Eurowings
Με την Eurowings παρολο που δεν ακυρωθηκαν οι πτησεις, μπηκα το εκανα κ σε 2 δευτερολεπτα ηρθαν δυο κουπονια στο μαιλ μου
Στην aegean μπηκα το εκανα, κ ηρθε ενα μαιλ που λεει οτι η αιτηση ηταν πετυχημενη..αν μεσα σε 30 μερες δεν εχω νεα να επικοινωνησω μαζι του....και μαλιστα για πτησεις που ακυρωθηκαν απο την ιδια την εταιρεια...δηλαδη με δυο λογια θα το εξετασουμε κ θα σας ενημερωσουμε....
φυσικα για την πτηση Στουτγγαρδη Θεσνικη δεν μπορω να κανω τιποτα...δεν ακυρωθηκε...δηλαδη θα μου μεινει μια πτηση Στουτγγαρδη Θεσνικη στο χερι...
θα ηθελα να χαρακτηρισω καπως την ολη φαση αλλα τελος παντων...

ΥΓ σιγα μην ξανακλεισω με aegean...δεν λεω, οκ ελληνικη εταιρεια κλπ...αλλα λιγο λογικη δεν βλαπτει..κ λιγο καλυτερο service..

ΥΓ 2 καλα αν τυχον για πτησεις που απο μονοι τους ακυρωσαν δεν μου δωσουν κουπονι, ουτε στην δευτερα παρουσια δεν κλεινω μαζι τους ξανα....
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.271
Likes
1.806
Ονειρεμένο Ταξίδι
All over the world
Στη δική μου περίπτωση με τη πλατφόρμα του Booking, ενώ στην αρχή (περίπου 10 μέρες πριν) μετά το πρώτο τηλέφωνο έδειχνε όλα να βαίνουν καλώς, καθώς ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα δωρεάν ακύρωσης για κράτηση η οποία είχε προπληρωθεί, έλαβα ξαφνικά σήμερα ένα email στο οποίο ζητούνται αποδεικτικά συναλλαγής.
Τα κατέβασα και τα επισύναψα, ότι μου έδινε η τράπεζα βασικά καθώς για λόγους ασφαλείας δε φαίνεται ολόκληρος ο λογαριασμός του παραλήπτη, και στέλνοντας το έλαβα ένα email το οποίο με ενημερώνει ότι πρέπει να μιλήσω με το ξενοδοχείο απευθείας για πιο ''γρήγορη και σωστή'' απάντηση. Θέλω να πιστεύω ότι είναι το αυτοματοποιημένο, πριν πάρω και βρίσω...
Δηλαδή μιλάμε δέκα μέρες πριν στα τηλέφωνα (με τεράστια αναμονή), λαμβάνω τη διαβεβαίωση ότι όλα είναι καλά και το ξενοδοχείο συνεργάζεται, περιμένοντας μόνο τη πίστωση των χρημάτων στη κάρτα και τώρα ξαφνικά ανατρέπεται όλο αυτο και πρέπει να βγάλω εγώ άκρη με ένα κατάλυμα στην άλλη άκρη του κόσμου;
Η απόλυτη παράνοια!
Σε ειχαν ενημερωσει οτι ακυρωνεις δωρεαν και οτι θα πιστωσουν τα χρηματα στο λογαριασμο σου τις επομενες μερες;; Αν ναι...... Εχεις τιποτα απο αυτα που σε διαβεβαιωσαν γραπτα;; Ή μηπως υπαρχει ηχογραφημενη κληση γι αυτα που σου ειπαν;
 

psilos3

Member
Μηνύματα
1.623
Likes
6.633
Επόμενο Ταξίδι
Άγνωστο...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Σε ειχαν ενημερωσει οτι ακυρωνεις δωρεαν και οτι θα πιστωσουν τα χρηματα στο λογαριασμο σου τις επομενες μερες;; Αν ναι...... Εχεις τιποτα απο αυτα που σε διαβεβαιωσαν γραπτα;; Ή μηπως υπαρχει ηχογραφημενη κληση γι αυτα που σου ειπαν;
Επρόκειτο για μία κράτηση προπληρωμένη και χωρίς δωρεάν ακύρωση.
Δύο μέρες μετά τη πρώτη επικοινωνία μου και κατά τη διάρκεια της δεύτερης, διαπίστωσα ότι η κράτηση έχει αλλάξει σε ''δωρεάν ακύρωση''.
Η προτροπή του υπαλλήλου ήταν να τη κάνω, καθώς έτσι είναι η σωστή διαδικασία κατά τα λεγόμενα του και να περιμένω τη πίστωση των χρημάτων. Είχαν ήδη ενημερωθεί για τη κατάσταση στο Περού και δεν ήταν το πρώτο περιστατικό.
Η συμβουλή τους ήταν να περιμένω κι αν δεν είχα κάτι σε 10-15 μέρες να ξανακαλέσω.
Σήμερα με το email που έλαβα ουσιαστικά ανατρέπονται όλα αυτά...
Κράτησα το όνομα του υπαλλήλου και την ημερομηνία, όχι όμως γραπτή διαβεβαίωση που δε ξέρω αν γίνεται.
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.271
Likes
1.806
Ονειρεμένο Ταξίδι
All over the world
Επρόκειτο για μία κράτηση προπληρωμένη και χωρίς δωρεάν ακύρωση.
Δύο μέρες μετά τη πρώτη επικοινωνία μου και κατά τη διάρκεια της δεύτερης, διαπίστωσα ότι η κράτηση έχει αλλάξει σε ''δωρεάν ακύρωση''.
Η προτροπή του υπαλλήλου ήταν να τη κάνω, καθώς έτσι είναι η σωστή διαδικασία κατά τα λεγόμενα του και να περιμένω τη πίστωση των χρημάτων. Είχαν ήδη ενημερωθεί για τη κατάσταση στο Περού και δεν ήταν το πρώτο περιστατικό.
Η συμβουλή τους ήταν να περιμένω κι αν δεν είχα κάτι σε 10-15 μέρες να ξανακαλέσω.
Σήμερα με το email που έλαβα ουσιαστικά ανατρέπονται όλα αυτά...
Κράτησα το όνομα του υπαλλήλου και την ημερομηνία, όχι όμως γραπτή διαβεβαίωση που δε ξέρω αν γίνεται.
Αν σε διαβεβαιωσαν απο το τηλ και γινει στραβη.......περα απο ολα τα αλλα θα πατησεις και πανω σε αυτη τη κληση. Περιμενε να δεις τι θα σου απαντησουν απο το ξενοδοχειο πρωτα. Μπορει να ειναι και μια απλη τυπικη διαδικασια ολο αυτο και να εχει θετικη καταληξη.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
240
Likes
353
Επόμενο Ταξίδι
μέχρι το ΑΤΜ...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Warwick, NY
Agoda, Ξενοδοχείο χωρίς δωρεάν ακύρωση, Σιγκαπούρη, 11/4.
Μπήκα σήμερα και η Agoda λέει:

Τώρα, η ακύρωση γίνεται δωρεάν
Αυτή η κράτηση ενδέχεται να επηρεαστεί από έκτακτες ή κλιμακούμενες καταστάσεις.
Λόγω αυτών των έκτακτων περιστάσεων, η Agoda θα αναιρέσει όλες τις χρεώσεις ακύρωσης για την κράτησή σας η οποία επηρεάζεται από το συμβάν.

Μόλις ήρθε και email:
Your booking is now eligible for free cancellation
 
Last edited:

hornet

Member
Μηνύματα
8
Likes
6
Μια εβδομάδα και κάτι μετά από την ακύρωση του ταξιδιού στο Περού, και η ψυχοφθόρα διαδικασία συνεχίζεται χωρίς επί της ουσίας καμία εξέλιξη.
Δε πίστευα ότι θα αντιμετωπίσω τέτοια συμπεριφορά.
Είχα καιρό να νιώσω τόσο ηλίθιος, σα να απευθύνομαι σε τοίχο...
Η Air europa δεν απαντάει στα email τόσες μέρες, ούτε το Pamediakopes που κλείστηκαν τα εισιτήρια. Είναι αδύνατο βέβαια να βρεις και στο τηλέφωνο κάποιον. Τη τελευταία φορά που προσπάθησα μετά από 140 λεπτά (!) αναμονής, με συνδέσαν με Αγγλια, μίλησα ένα λεπτό κι έπεσε η γραμμή.
Όσο δε για τις εσωτερικές πτήσεις (Viva & SKY) , τα τρένα (Inca Rail - Peru Rail) και τα λεωφορεία (Cruz del sur) στο Περού, η γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο. Απαντήσεις όπως ''δεν υπάρχει πολιτική ακύρωσης'' ή ''το δρομολόγιο διεξάγεται κανονικά, λυπάμαι'' απλά μεγαλώνουν τον εκνευρισμό μου, αν και οφείλω να πω ότι αρχίζει και αλλάζει λίγο το σενάριο τους μετά και τις οδηγίες που εξέδωσε η Κυβέρνηση του Περού. Αρχής γενομένης από το Μάτσου Πίκτσου, που έιναι το πρώτο που έβγαλε ανακοίνωση περί επιστροφής χρημάτων σε όσους χάνουν την επίσκεψη.

Δεν είναι το ξενέρωμα που χάθηκε ένα ταξίδι (και δεν ήταν και το μόνο), μην είμαι αχάριστος ενώ ζούμε τόσο δύσκολες καταστάσεις. Είναι η συμπεριφορά που λαμβάνω κατα τη διάρκεια της προσπάθειας για αποζημίωση χρημάτων που μαζέυτηκαν και πληρώθηκαν με πολύ κόπο και στερήσεις...

Στο φινάλε δεν ειναι κάτι για το οποίο φέρουμε ευθύνη. Προεδρικό διάταγμα της Κυβέρνησης του Περού έθετε τους Ευρωπαίους σε καραντίνα και αντίστοιχη οδηγία τους απαγόρευσε τελικά την είσοδο στη χώρα. Κι έχεις τις αεροπορικές να σου λένε ''να ήσουν εδώ''.

Καλή τύχη, γερό στομάχι και καλά ξεμπερδέματα εύχομαι σε όλους όσους παλεύουν αντίστοιχες περιπτώσεις, γιατί είναι κάτι που θα χρειαστεί. Προσοχή σε όρους, προσοχή σε προλόγους εταιρειών, όλοι είναι εκεί για να διασφαλίσουν του συμφέρον τους, και πάνω απ' όλα ευγένεια σε όσους εξυπηρετούν, δε χρωστάνε τίποτα να ακούσουν γκρίνια και βρίσιμο επειδή οι εργοδότες τους είναι για τα σκυλιά. Η περίοδος είναι δύσκολη και χρειάζονται τη στήριξη μας και αυτοί.
Καλησπέρα,
έβγαλες ακρη με την ακύρωση στο Μάτσου Πίκτσου?
Μπορείς να μου πείς κ μένα που πηγαίνω για να ακυρώσω?
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Ερωτηση, ξερει κανεις πως προχωραμε αν θελουμε full refund και τις προσεχεις μερες ειναι η πτηση αναχωρησης? Χρειαζεται να κανουμε κατι αλλο? Εγω απλα τους εχω ξεκαθαρισει οτι δεν θα δεχτω καμια προταση περαν του full refund (το εχω στειλει σε complaint γιατι η φορμα για full refund εχει κλεισει απο την αεροπορικη). Υπαρχει προβλημα αν περασει η ημερομηνια πτησης?
 

North66

Member
Μηνύματα
4.003
Likes
4.145
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία
Αν η πτήση έχει ακυρωθεί για οποιοδήποτε λόγο όπως αναφέρεται στην ενημέρωση της Κομισιόν απ' τις 18/03/2020, η αεροπορική πρέπει να προσφέρει συγκεκριμένες επιλογές στους επιβάτες, δεν είναι δηλαδή καθήκον του επιβάτη να ενημερώσει την αεροπορική για κάτι αφού η πτήση πια είναι ακυρωμένη.

In the case of a flight cancellation by the airlines (no matter what the cause is), Article 5 obliges the operating air carrier to offer the passengers the choice among:
a)reimbursement (refund);
b)re-routing at the earliest opportunity, or

c)re-routing at a later date at the passenger's convenience.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
1.623
Likes
6.633
Επόμενο Ταξίδι
Άγνωστο...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Καλησπέρα,
έβγαλες ακρη με την ακύρωση στο Μάτσου Πίκτσου?
Μπορείς να μου πείς κ μένα που πηγαίνω για να ακυρώσω?
Καλησπέρα,

συγκεκριμένα για το Ματσου Πικτσου υπάρχει ανακοίνωση από την επίσημη σελίδα του αρχαιολογικού χώρου(https://www.machupicchu.gob.pe), οπότε καλό θα ήταν να ξεκινήσεις απο κει, επισυνάπτοντας φυσικά τα εισιτήρια που έχεις στα χέρια σου και τη κάρτα με την οποία πλήρωσες.
Δε ξέρω βέβαια πως τα έκλεισες, αν ήταν δηλαδή απευθείας από την επίσημη σελίδα.
Υπόσχονται πάντως πλήρη επιστροφή χρημάτων.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
30.828
Μηνύματα
740.637
Μέλη
35.504
Νεότερο μέλος
dimagag

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom