• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Νοέμβριο 2016 - Ιανουάριο 2017! Κάντε κλικ εδώ!
  • 10ο επεισόδιο στην εκπομπή μας!! Ταξίδι στο Ομάν!! - κλικ εδώ

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

martine

Member
Μηνύματα
62
Likes
94
Ερωτηση, ξερει κανεις πως προχωραμε αν θελουμε full refund και τις προσεχεις μερες ειναι η πτηση αναχωρησης? Χρειαζεται να κανουμε κατι αλλο? Εγω απλα τους εχω ξεκαθαρισει οτι δεν θα δεχτω καμια προταση περαν του full refund (το εχω στειλει σε complaint γιατι η φορμα για full refund εχει κλεισει απο την αεροπορικη). Υπαρχει προβλημα αν περασει η ημερομηνια πτησης?
Ρώτησα την ΥΠΑ σχετικά με αυτό.
Μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να κάνω κάτι από την στιγμή που ακύρωσε η αεροπορική.
Βέβαια για το θέμα του εάν τελικά η αεροπορική αποφασίσει να μην επιστρέψει τα χρήματα μετά την προγραμματισμένη ημερομηνία πτήσης δεν ξέρω κατά πόσο χάνουμε το δικαίωμα για rebooking που δίνει το πρακτορείο.
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Ρώτησα την ΥΠΑ σχετικά με αυτό.
Μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να κάνω κάτι από την στιγμή που ακύρωσε η αεροπορική.
Βέβαια για το θέμα του εάν τελικά η αεροπορική αποφασίσει να μην επιστρέψει τα χρήματα μετά την προγραμματισμένη ημερομηνία πτήσης δεν ξέρω κατά πόσο χάνουμε το δικαίωμα για rebooking που δίνει το πρακτορείο.
Δεν νομιζω να τα χασουμε στην τελικη θα μας δωσουν voucher/rebooking
 

martine

Member
Μηνύματα
62
Likes
94
Δεν νομιζω να τα χασουμε στην τελικη θα μας δωσουν voucher/rebooking
Δυστυχώς έκλεισα μέσω πρακτορείου εγώ.. voucher δεν μου δίνει... μόνο rebooking και μάλιστα με έξτρα χρεώση για να μου κάνουν την αλλαγή παρότι δεν υπάρχει διαφορά ναύλου... δηλαδή με δύο λόγια δεν δικαιούμε τίποτα...
 

psilos3

Member
Μηνύματα
1.600
Likes
6.538
Επόμενο Ταξίδι
Άγνωστο...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Είμαι πολύ συγκινημένος, έτοιμος να φτιάξω φανουρόπιτα, καθώς έβγαλα γραμμή και κατάφερα να μιλήσω τηλεφωνικά σε Ελληνική δημοτική διάλεκτο με αντιπρόσωπο από το pamediakopes.gr, στο οποίο και είχαμε κάνει τη κράτηση των εισιτηρίων της υπερατλαντικής πτήσης.

Έμαθα ότι δεν αρκεί η επιβεβαίωση της αεροπορικής που έχω στη διάθεση μου ότι θα λάβουμε επιστροφή χρημάτων, αλλά πρέπει να υποβληθεί κι ένα αίτημα από μέρους του πρακτορείου, το οποίο θα κάνει γύρω στις 2 εβδομάδες να ετοιμαστεί και απο κει και πέρα περιμένουμε ΝΑ πιστώσει η αεροπορική και ΝΑ τα λάβει το πρακτορείο και ΝΑ μας τα επιστρέψει...

Φυσικά κλείνοντας με ενημέρωσαν ότι όλο αυτό έχει ένα κόστος 30 ευρώ, για την υποβολή της διαδικασίας το οποίο χρεωνόμαστε εμείς σαν πελάτες, κάτι που στο χωριό μου το ονομάζουμε με επιστημονικούς όρους «νταβατζηλίκι» και φυσικά δεν έκανα αποδεκτό, αλλά έτσι δε μπορούσε να προχωρήσει η διαδικασία αποζημίωσης. Οπότε καταλήγοντας αναγκάστηκα να το προχωρήσω και να κάνω αίτημα μη αποδοχής χρέωσης των 30€ ηλεκτρονικά στο πρακτορείο, όταν με το καλό επιστραφούν τα χρήματα. Φυσικά δε περιμένω κάτι ούτε από αυτό, καθώς κοντά 20 μέρες τώρα δεν έχει υπάρξει το παραμικρό ενδιαφέρον.

Παράνοιας συνέχεια...
 

sorentina

New Member
Μηνύματα
4
Likes
4
Επόμενο Ταξίδι
ΙΤΑΛΙΑ
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ
Εμένα θα με τρελάνει αυτή η TAROM.Ενώ μου έχει ακυρώσει ήδη η Aegean τη πτήση αναχώρησης η TAROM αρνείται να την ακυρώσει και με το έτσι θέλω μου άλλαξε την ημερομηνία επιστροφής.Εννοείται το petas.gr δεν απαντήσει στο τηλέφωνο και με παραπέμπει στη φόρμα.Εγώ λέω να περιμένω λίγο ακόμα μπας και ακυρωθεί η πτήση και ακολουθήσω τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων.Έχει κάποιος εμπειρία με την ίδια αεροπορική;
 

malysa

Member
Μηνύματα
997
Likes
1.423
Επόμενο Ταξίδι
σαλόνι-κουζίνα-μπαλκόνι
Ονειρεμένο Ταξίδι
3η βραχονησίδα αριστερά
Είμαι πολύ συγκινημένος, έτοιμος να φτιάξω φανουρόπιτα, καθώς έβγαλα γραμμή και κατάφερα να μιλήσω τηλεφωνικά σε Ελληνική δημοτική διάλεκτο με αντιπρόσωπο από το pamediakopes.gr, στο οποίο και είχαμε κάνει τη κράτηση των εισιτηρίων της υπερατλαντικής πτήσης.

Έμαθα ότι δεν αρκεί η επιβεβαίωση της αεροπορικής που έχω στη διάθεση μου ότι θα λάβουμε επιστροφή χρημάτων, αλλά πρέπει να υποβληθεί κι ένα αίτημα από μέρους του πρακτορείου, το οποίο θα κάνει γύρω στις 2 εβδομάδες να ετοιμαστεί και απο κει και πέρα περιμένουμε ΝΑ πιστώσει η αεροπορική και ΝΑ τα λάβει το πρακτορείο και ΝΑ μας τα επιστρέψει...

Φυσικά κλείνοντας με ενημέρωσαν ότι όλο αυτό έχει ένα κόστος 30 ευρώ, για την υποβολή της διαδικασίας το οποίο χρεωνόμαστε εμείς σαν πελάτες, κάτι που στο χωριό μου το ονομάζουμε με επιστημονικούς όρους «νταβατζηλίκι» και φυσικά δεν έκανα αποδεκτό, αλλά έτσι δε μπορούσε να προχωρήσει η διαδικασία αποζημίωσης. Οπότε καταλήγοντας αναγκάστηκα να το προχωρήσω και να κάνω αίτημα μη αποδοχής χρέωσης των 30€ ηλεκτρονικά στο πρακτορείο, όταν με το καλό επιστραφούν τα χρήματα. Φυσικά δε περιμένω κάτι ούτε από αυτό, καθώς κοντά 20 μέρες τώρα δεν έχει υπάρξει το παραμικρό ενδιαφέρον.

Παράνοιας συνέχεια...

σχετικά με το pamediakopes.gr (μιας και εμείς σε αυτό είχαμε κλείσει τα εισιτήρια της Turkish για Ουζμπεικιστάν...), το 30άρι το είδαμε και εμείς εχτές να το γράφει στο
https://gr.pamediakopes.gr/rf/corona-virus

και αντιγράφω κομμάτι :

Can you help me claim a refund from the airline I was going to fly with?

Because of the Covid-19 outbreak the airline industry is facing an extraordinary situation with a large number of flight cancellations and payment refunds. If you wish to change or cancel your flight reservation, we will contact the airline on your behalf in order to change your flight ticket or provide you with a refund or voucher after receiving it from the airline and depending on the applicable airline policy currently.
The airlines continually evaluate and modify their refund policies and we are therefore not able to guarantee you a refund.
Our ‘’fee’’ for assisting you in this extraordinary situation, is EUR 30 per reservation and is payable in advance.


Τα υπογραμμισμένα και κόκκινα από εμένα....... :harakiri:

εεε εντάξει μην βαράτε, αλλά θα πω την σκέψη μου......
τώρα γιατί εμένα τα παραπάνω μου βγάζουν, ότι μπορούμε να τα διεκδικήσουμε μόνοι μας και από την αεροπορική (ανάλογα την πολιτική της φυσικά...)

....μάλιστα τότε είχα τσιγκουνευτεί τα επιπλέον 40 ευρώ που είχε το εισιτήριο μέσω της Turkish για Oυζμπεκιστάν.... ας πρόσεχα... :mad:o_O
 

psilos3

Member
Μηνύματα
1.600
Likes
6.538
Επόμενο Ταξίδι
Άγνωστο...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
τώρα γιατί εμένα τα παραπάνω μου βγάζουν, ότι μπορούμε να τα διεκδικήσουμε μόνοι μας και από την αεροπορική (ανάλογα την πολιτική της φυσικά...)
Το παράλογο ειναι ότι εγώ έχω μιλήσει ήδη με την αεροπορική και μου έχει εγκρίνει την επιστροφή χρημάτων και μου είπε ότι τώρα πρέπει να επικοινωνήσω με το πρακτορείο.
Το πρακτορείο αναφέρει ότι πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία και να χρεώσει 30 ευρώ γι' αυτό.
Είναι εντελώς παράλογο και δε ξέρω που μπορούμε να δούμε αν στέκει νομικά.
 

malysa

Member
Μηνύματα
997
Likes
1.423
Επόμενο Ταξίδι
σαλόνι-κουζίνα-μπαλκόνι
Ονειρεμένο Ταξίδι
3η βραχονησίδα αριστερά
Το παράλογο ειναι ότι εγώ έχω μιλήσει ήδη με την αεροπορική και μου έχει εγκρίνει την επιστροφή χρημάτων και μου είπε ότι τώρα πρέπει να επικοινωνήσω με το πρακτορείο.
Το πρακτορείο αναφέρει ότι πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία και να χρεώσει 30 ευρώ γι' αυτό.
Είναι εντελώς παράλογο και δε ξέρω που μπορούμε να δούμε αν στέκει νομικά.
έχεις στείλει email από τη φόρμα του pamediakopes ? (μάλιστα σου έρχεται και αντίγραφο)

εμείς θα κάνουμε χρήση του

(το αναφέρει από το pamediakopes στο https://gr.pamediakopes.gr/rf/corona-virus
.... μέσα εκεί γράφει κάπου
Where can I cancel or change my tickets?
..........
If your flight is subject to Force Majeure rules you can do the following:
If you would like to cancel your flight(s) please use this link.
..............
Please keep in mind that not all airlines follow the same policy for refunds & rebookings and we are subject to each and every airlines rules in each case. Also note the procedure above under "Can you help me claim a refund?"



...δεν ξέρω .... λέω εγώ που δεν είμαι του προφορικού αλλά του γραπτού αιτήματος.....

και από περιέργεια η αεροπορική τι ποσό σου είπε ότι σου επιστρέφει, έναντι του ποσού που έδωσες??
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.271
Likes
1.805
Ονειρεμένο Ταξίδι
All over the world
Τα λεγομενα και εξοδα διαχειρισης των πρακτορειων..... Νταβατζηλιδικα χρηματα. Κατι πρεπει να βγαλουν και αυτοι. Εγω απο πρακτορειο δεν ξανακλεινω εισιτηριο παρα μονο αν η διαφορα τιμης με την ιδια την αεροπορικη ειναι αρκετα σεβαστη.

Απο petas.gr παντως δεν μου ειχαν πει κατι για φορμα. Καθε πρακτορειο και δικια του πολιτικη. Μου ειπαν απλα οτι εγκριθηκε το αιτημα που ειχαν κανει στην αεροπορικη για ολικη επιστροφη χρηματων και ως εκ τουτου προχωρησαν στην ακυρωση των εισιτηριων και να περιμενω πιστωση του ποσου εντος 30 εργασιμων ημερων. Σημερα ειναι η 11η.....
 

psilos3

Member
Μηνύματα
1.600
Likes
6.538
Επόμενο Ταξίδι
Άγνωστο...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
έχεις στείλει email από τη φόρμα του pamediakopes ? (μάλιστα σου έρχεται και αντίγραφο)
εμείς θα κάνουμε χρήση του
eTrack - keeping track of digital communications.
Βεβαίως και δεν έχω λάβει καμία απάντηση πέρα από κάτι ''λυπόμαστε, θα καθυστερήσουμε να επεξεργαστούμε το αίτημα σας κτλ κτλ''. Δύο εβδομάδες τώρα...
Το etrack που παραθέτεις τί ακριβώς είναι;
...δεν ξέρω .... λέω εγώ που δεν είμαι του προφορικού αλλά του γραπτού αιτήματος.....
Κι εγώ του γραπτού είμαι, αλλά μ' αρέσει να μου απαντούν κιόλας. Οι συγκεκριμένοι δε το 'χουν.
και από περιέργεια η αεροπορική τι ποσό σου είπε ότι σου επιστρέφει, έναντι του ποσού που έδωσες??
Δεν αναφέρει ποσό η αεροπορική. Μου έστειλε απλά αυτό:
Air Europa Customer Relations authorizes reimbursement of the ticket number 99ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ and route DUS-MAD-LIM round trip

however, as it is a request for reimbursement of a ticket issued by a travel agency (Super Saver) , please contact your agency as they must

enable an indirect refund note in BSPlink for each ticket by attaching this letter.

 

malysa

Member
Μηνύματα
997
Likes
1.423
Επόμενο Ταξίδι
σαλόνι-κουζίνα-μπαλκόνι
Ονειρεμένο Ταξίδι
3η βραχονησίδα αριστερά
Το etrack που παραθέτεις τί ακριβώς είναι;
Κι εγώ του γραπτού είμαι, αλλά μ' αρέσει να μου απαντούν κιόλας. Οι συγκεκριμένοι δε το 'χουν.
πήγα στο
https://gr.pamediakopes.gr/epikoinwnia?source=ibe-email&entrytype=email&domain=message-receipt

εκεί κάπου γράφει
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον κορονοϊό παρακαλούμε πατήστε εδώ.

πάτησα στο παραπάνω και με πήγε στο
If you would like to cancel your flight(s) please use this link.

θεωρώ ότι είναι η επίσημη φόρμα τους,
... το καλό είναι ότι σου ρχεται και αντίγραφο ...τουλάχιστον έτσι γινόταν μέχρι πριν από 10 μέρες...

(ενώ από την turkish στο feedback που συμπληρώνεις δεν σου ρχεται αντίγραφο...)
o_O
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
30.800
Μηνύματα
739.442
Μέλη
35.489
Νεότερο μέλος
xmarx

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom