Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Μηνύματα
9
Likes
4
Αυτό που είναι σίγουρο αεροπορικές , πρακτορεία και εταιρίες τύπου booking com κλπ τώρα όλοι δοκιμάζονται και δείχνουν ποιοι έχουν τα κότσια και ποιοί κάνουν γαργάρα και πετάνε χαρταετό
Τροφή για σκέψη.......καί όταν όλα αυτά τελειώσουν, ( που θα τελειώσουν) ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του

Απο μένα πχ booking com Τέλος
10 τηλεφωνα και 40 μέιλ μαζι τους και στο τέλος να σου λένε δεν επιστρέφω λεφτα γιατί δεν δικαιούσαι ακύρωση και μετά.....
Δεν γινεται να μου λέει ο ξενοδοχος στην Λισαβόνα σου επιστρέφω τα λεφτά αλλα η booking com δεν συνεργάζεται
εχω ακριβως το ιδιο θεμα εκλεισα για Λισαβονα αρχες Μαιου , ετσι οπως ειναι η κατασταση προτιμω να παω καποια αλλη περιοδο ισως να μην εχει ληξει καν ολη αυτη η ιστορια και να μη μπορουμε καν να παμε.. Και η booking δεν με εξυπηρετει καθολου, το ξενοδοχειο δεν συνεργαζεται , δεν εχω ιδεα τι να κανω 300 μειλ και τηλεφωνα εχω κανει και δεν ανταποκρινονται..
 

exx

Member
Μηνύματα
11
Likes
26
επιστρεφω για θεμα aegean

εκανα χτες την αιτηση κ την εστειλα μεσω μειλ σημερα ελαβα την καταγγελια που κανανε(βεβαια εχουν κανει ενα λαθακι στο ονομα στα ελληνικα του ενος ατομου,τους εστειλα ελπιζω να μην υπαρχει θεμα)

θα πρεπει για να κανω κατι αλλο για να ειμαι καλλυμενος?να κανω κ την αιτηση για το voucher η το αφηνω ετσι οπως εχει?
το θεμα ειναι οτιφτασανε οι μερες του ταξιδιου κ μη ψαχνω τα λεφτα μετα κ να μου λενε περασε κ δεν εκανες ενεργειες.

Υ.γ απο την ραιαn κανενα νεο για την σταλμενη μου φορμα ουτε κανα case id.
ενας θεος ξερει αν το εχουν λαβει!

υ.γ2 απο το ξενοδοχειο τπτ..να δοκιμασω να κανω αμφησβητηση συναλλαγης μεσω της τραεζης μου>?
Στη ραιαν εγω συμπληρωσα τη φορμα που μου εστειλε με μειλ κ καπακια ηρθε επιβεβαιωση

Αγαπητέ πελάτη,
Έχουμε λάβει το πρόσφατο αίτημα σας για επιστροφή χρημάτων.
Επιβεβαιώνουμε ότι το αίτημά σας βρίσκεται υπό επεξεργασία και τα χρήματα θα επιστραφούν στο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε όταν πραγματοποιήσατε την κράτησή. Η τράπεζά σας, χρειάζεται 5-7 εργάσιμες ημέρες για να επεξεργαστεί το ποσό επιστροφής ούτως ώστε να εμφανιστεί στον λογαριασμό σας.

Μετα απο 3-4 μερες μου ειχαν βαλει και τα χρηματα πισω.Στις 13/3 αυτο βεβαια για πτηση 21/3
Δεν υπηρχε case id μονο ο κωδικος κρατησης
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
επιστρεφω για θεμα aegean

εκανα χτες την αιτηση κ την εστειλα μεσω μειλ σημερα ελαβα την καταγγελια που κανανε(βεβαια εχουν κανει ενα λαθακι στο ονομα στα ελληνικα του ενος ατομου,τους εστειλα ελπιζω να μην υπαρχει θεμα)

θα πρεπει για να κανω κατι αλλο για να ειμαι καλλυμενος?να κανω κ την αιτηση για το voucher η το αφηνω ετσι οπως εχει?
το θεμα ειναι οτιφτασανε οι μερες του ταξιδιου κ μη ψαχνω τα λεφτα μετα κ να μου λενε περασε κ δεν εκανες ενεργειες.

Υ.γ απο την ραιαn κανενα νεο για την σταλμενη μου φορμα ουτε κανα case id.
ενας θεος ξερει αν το εχουν λαβει!

υ.γ2 απο το ξενοδοχειο τπτ..να δοκιμασω να κανω αμφησβητηση συναλλαγης μεσω της τραεζης μου>?
Αν κανεις το voucher δεν εχεις δικαιωμα μετα για refund παντως
 
Μηνύματα
9
Likes
4
Ξερει κανεις πως μπορω να επικοινωνησω με booking αμεσα ? Καποιο τηλεφωνο η μειλ που να σε συνδει απευθειας με την ιδια την εταιρεια???? ευχαριστω
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.381
Likes
14.295

kflabouris

Member
Μηνύματα
17
Likes
5
Στη ραιαν εγω συμπληρωσα τη φορμα που μου εστειλε με μειλ κ καπακια ηρθε επιβεβαιωση

Αγαπητέ πελάτη,
Έχουμε λάβει το πρόσφατο αίτημα σας για επιστροφή χρημάτων.
Επιβεβαιώνουμε ότι το αίτημά σας βρίσκεται υπό επεξεργασία και τα χρήματα θα επιστραφούν στο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε όταν πραγματοποιήσατε την κράτησή. Η τράπεζά σας, χρειάζεται 5-7 εργάσιμες ημέρες για να επεξεργαστεί το ποσό επιστροφής ούτως ώστε να εμφανιστεί στον λογαριασμό σας.

Μετα απο 3-4 μερες μου ειχαν βαλει και τα χρηματα πισω.Στις 13/3 αυτο βεβαια για πτηση 21/3
Δεν υπηρχε case id μονο ο κωδικος κρατησης
μιλησα πριν λιγο με την ryan μεσω chat υπαρχει κανονικα το case,βεβαια δεν μου εδωσαν καποιο id
απλα μου ειπαν πως μεσα σε 30 μερες θα εχουν μπει

Αν κανεις το voucher δεν εχεις δικαιωμα μετα για refund παντως
οκ αρα το αφηνω οπως εχει με την καταγγελια
ειμαι κατοχυρωμενος ελπιζω.
τι λετε θα τα παρουμε απο αυτη την καταγγελια?


αρα παω στο τελικο βημα δοκιμαζω να κανω αμφισβητηση συναλλαγης στην πειραιως για το ξενοδοχειο που το παιζει αφαντο πλεον
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
μιλησα πριν λιγο με την ryan μεσω chat υπαρχει κανονικα το case,βεβαια δεν μου εδωσαν καποιο id
απλα μου ειπαν πως μεσα σε 30 μερες θα εχουν μπει


οκ αρα το αφηνω οπως εχει με την καταγγελια
ειμαι κατοχυρωμενος ελπιζω.
τι λετε θα τα παρουμε απο αυτη την καταγγελια?


αρα παω στο τελικο βημα δοκιμαζω να κανω αμφισβητηση συναλλαγης στην πειραιως για το ξενοδοχειο που το παιζει αφαντο πλεον
νομιζω το καλυτερο ειναι αυτο, αν δεν υπαρξει ευρωπαικη νομοθεσια που τους δινει αυτο το δικαιωμα δεν υπαρχει περιπτωση να χασεις τα λεφτα σου, αν τωρα υπαρξει νομοθεσια τοτε θα πρεπει να δεχτεις μια απο τις επιλογες που σου δωσανε. απλα θελει υπομονη και πρεπει να περιμενεις. ναι ρωτα και την τραπεζα να δεις τι θα σου πει και ενημερωσε μας
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.085
Likes
1.953
οκ αρα το αφηνω οπως εχει με την καταγγελια
ειμαι κατοχυρωμενος ελπιζω.
τι λετε θα τα παρουμε απο αυτη την καταγγελια?
Σου χαν απαντησει μεσω μαιλ ή μεσω φμπ απο την ετζιαν οτι δε δικαιουσε επιστροφη χρηματων και πρεπει να παρεις μονο το voucher και μετα εκανες καταγγελια?εχω πτηση ακυρωμενη και εγω για απριλη και εστειλα μαιλ σε ετζιαν να μου επιστραφει το ποσο..επειδη δε κοβω να απαντανε συντομα και βλεπω οτι στην ΥΠΑ πλεον κανει ολο και περισσοτερος κοσμος καταγγελιες,ελεγα μπας και εστελνα ως αυριο και τη καταγγελια απλα δε ξερω αν θα την δεκτουν εφοσον δεν μου χει απαντησει η ετζιαν κατι ακομη....
 

elme

Member
Μηνύματα
7
Likes
22
Απο easyjet πήρε κάνεις τα χρήματα του; έκανα refund 16/3 στο mail επιβεβαίωσης έλεγε εντός 7 ημερών αλλά δεν έχω λάβει ακόμα καμία επιστροφή.
 

exx

Member
Μηνύματα
11
Likes
26
Σου χαν απαντησει μεσω μαιλ ή μεσω φμπ απο την ετζιαν οτι δε δικαιουσε επιστροφη χρηματων και πρεπει να παρεις μονο το voucher και μετα εκανες καταγγελια?εχω πτηση ακυρωμενη και εγω για απριλη και εστειλα μαιλ σε ετζιαν να μου επιστραφει το ποσο..επειδη δε κοβω να απαντανε συντομα και βλεπω οτι στην ΥΠΑ πλεον κανει ολο και περισσοτερος κοσμος καταγγελιες,ελεγα μπας και εστελνα ως αυριο και τη καταγγελια απλα δε ξερω αν θα την δεκτουν εφοσον δεν μου χει απαντησει η ετζιαν κατι ακομη....
Μετα απο 15 μερες, 4 μειλ στη διευθυνση που αυτοι μου εστειλαν οτι δικαιουμαι επιστροφη , αφου στο μεσεντζερ δεν απαντησαν καν ,δυο μειλ σαυτους απτην ΥΠΑ που εκανα καταγγελια, κατεληξα σε μηνημα στη φορμα επικοινωνιας του σαιτ οπου με παρεπεμψε μια κοπελα στο τηλ. κεντρο τους ως πιο πιθανο να απαντησουν(αφου κ αυτη προσπαθησε να μου πλασαρει το voucher).
Η μονη απαντηση ενα ετοιμο μηνημα με οδηγιες που σε κατευθεινει παλι στο τηλ. κεντρο.
Παντως η κοπελα στο τηλ μου ειπε οτι το voucher δεν ληγει κ ας περασε η πτηση, μπορεις να το βγαλεις κ ενα μηνα μετα.Οποτε περιμενω.
Αν σου στειλανε μειλ ακυρωσης κ εχουν περασει κ μερες απτο αιτημα που τους εστειλες χωρις απαντηση κανε καταγγελια.
 

Stamkos

Member
Μηνύματα
17
Likes
25
Καλημερα
Εχω το αντιθετο προβλημα απο εσενα.Η booking μας επεστρεψε τα χρηματα ενω δεν δικαιουμασταν refund απο μονη της και δεν μπορω να βγαλω ακρη με aegean για πληρη επιστροφη παροτι τους εχει στειλει δυο email η ΥΠΑ μετα απο καταγγελια μου.
Ως υστατη λυση ζητα να σου επιστρεψει το ξενοδοχειο τα χρηματα κρατωντας μονο την προμηθεια της booking.
Καλ
Καλημέρα! Παρακαλώ όποιος ξέρει, μια βοήθεια..
Είχα κλείσει non refundable (δυστυχώς) ξενοδοχείο στο Παρίσι για 20/4 μέσω booking.
- οι πτήσεις έχουν ακυρωθεί
- τα σύνορα έχουν κλείσει.
Έστειλα στο ξενοδοχείο και μέσω booking και απευθείας στο μέιλ του ξενοδοχείου (όπου ζητούσα είτε ακύρωση και επιστροφή χρημάτων είτε αλλαγή ημερομηνιών). Δεν έχει απαντήσει το ξενοδοχείο, έχει περάσει τουλάχιστον εβδομάδα.
Την booking.com που την παίρνω τηλ. μου λέει η αυτοματοποιημένη φωνή δώστε αριθμό κράτησης και μόλις το δίνω, με ρωτάει είναι αυτός ο αριθμός κράτησης και κλείνει η γραμμή....
Καμία ιδέα; Δεν ξέρω τι να κάνω..

Παρε το,ελληνικο τηλεφωνο που δινουν στα γραφεια στην Ολλανδια 00800127605

Περιμένει μου είπανε το νομικό τμήμα να περάσει την Ελλάδα στις χώρες με lock out
Aν η κράτηση έγινε με booking basic λίγο δυσκολεύει αλλά θέλουν κυνηγητο ...μην τους αφήσεις σε ησυχία....
Εγω κάθε μερα τους παίρνω
 
Last edited by a moderator:

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Εγω κάθε μερα τους παίρνω
Λογικά είσαι η αιτία (ο τρόπος σκέψης σου) που τα τηλεφωνικά κέντρα βουλιάζουν από αναμονες. Κάντε ρε παιδιά υπομονή αν είπαν ότι περιμένουν κάτι , το να πρηζεις έναν υπάλληλο κάθε μέρα δεν θα αλλάξει κάτι.

Εκτός αν σου δώσουν αυτόν στο νομικό τμήμα :p
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.196
Μηνύματα
883.555
Μέλη
38.899
Νεότερο μέλος
RDESPOINA

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom