Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Anna82

Member
Μηνύματα
41
Likes
124
Last edited by a moderator:

thalia tsif

Member
Μηνύματα
584
Likes
1.944
Έχει κλείσει κάνεις εισιτήρια μέσω go to gate?? Τι ισχύει εκεί?? Έχω εισιτήρια για 2/6..
 

North66

Member
Μηνύματα
4.297
Likes
5.032
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία
Μας περνάνε για βλάκες; Τι αλλαγή να κάνουμε αν δεν υπάρχουν διαθέσιμες πτήσεις να επιλέξουμε;
Όταν το πόσταρε η Pel έκανα μισή ώρα μετά ένα δωρεάν rebooking για Άμστερνταμ στα μέσα καλοκαιριού και υπήρχαν περίπου όλες οι ημερομηνίες του μήνα που με ενδιέφερε. Τώρα που προσπάθησα να κάνω ένα εικονικό rebooking στο rebooking (που δεν ξέρω καν αν επιτρέπεται) υπήρχαν λίγες ημερομηνίες με δωρεάν αλλαγή και οι περισσότερες επί πληρωμή. Υποψιάζομαι ότι η Α3 έχει ορίσει συγκεκριμένο αριθμό θέσεων ανά πτήση για τα rebookings λόγω κορώνα.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.049
Likes
1.589
Όταν το πόσταρε η Pel έκανα μισή ώρα μετά ένα δωρεάν rebooking για Άμστερνταμ στα μέσα καλοκαιριού και υπήρχαν περίπου όλες οι ημερομηνίες του μήνα που με ενδιέφερε. Τώρα που προσπάθησα να κάνω ένα εικονικό rebooking στο rebooking (που δεν ξέρω καν αν επιτρέπεται) υπήρχαν λίγες ημερομηνίες με δωρεάν αλλαγή και οι περισσότερες επί πληρωμή. Υποψιάζομαι ότι η Α3 έχει ορίσει συγκεκριμένο αριθμό θέσεων ανά πτήση για τα rebookings λόγω κορώνα.
Μπα, μάλλον δεν είναι αυτό, μια φορά γίνεται rebooking χωρίς διαφορά ναύλου, όχι απεριόριστες.
Πάντως κοιτώντας για Μαρόκο μήπως κάναμε αλλαγή, δεν εμφανίζει καμία διαθέσιμη ημερομηνία..ούτε Σεπτέμβρη ούτε Οκτώβρη ούτε καν τον επόμενο Μάρτη (και κοιτάω σε ημερομηνίες που υποτίθεται πως υπάρχει το δρομολόγιο). Μας περνάνε για βλάκες; Τι αλλαγή να κάνουμε αν δεν υπάρχουν διαθέσιμες πτήσεις να επιλέξουμε;
Η ανακοίνωση είναι γενική, δεν έχει πτήσεις για όλους τους προορισμούς όλο τον χρόνο. Και προφανώς δεν έχει βγει το πλήρες χειμερινό ακόμη. Για Μαρακές πτήσεις έχει μόνο 02/05/2020-30/06/2020 και 01/09/2020-24/10/2020. Προφανώς στη δική σου περίπτωση δεν σε καλύπτει, οπότε στόχευσε σε refund ή κουπόνι.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.297
Likes
5.032
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία
Μπα, μάλλον δεν είναι αυτό, μια φορά γίνεται rebooking χωρίς διαφορά ναύλου, όχι απεριόριστες.
Έχοντας κάνει ήδη rebooking, βλέπω και τώρα επιλογές με δωρεάν rebooking αν θα ήθελα να αλλάξω ξανά την πτήση μου. Επίσης, στους όρους περιλαμβάνει το παρακάτω.

https://el.aegeanair.com/organoste/...75.1749675956.1586536393-766906757.1581733246- Τα μίλια θα αποδοθούν μόνο στην πρώτη αλλαγή εισιτηρίου που θα πραγματοποιηθεί.
 
Μηνύματα
201
Likes
195
Ας κάνω κι εγώ update για τις δικές μου περιπτώσεις (που δεν είναι και λίγες). Έχουμε και λέμε λοιπόν:
  1. Aegean Airlines: Δύο εσωτερικές πτήσεις που άλλαξαν οι ώρες (δεν ακυρώθηκαν). Για την μία περιμένω επιστροφή χρημάτων (η τηλεφωνική επικοινωνία έγινε πρίν ένα μήνα, σύμφωνα με το περιθώριο που έδωσε η υπάλληλος θα έπρεπε να έχουν ήδη επιστραφεί τα χρήματα, αλλά ακόμη τίποτα). Για την άλλη έχει σταλεί ήδη voucher ισχύος 18 μηνών, το οποίο αν δεν χρησιμοποιηθεί στους 12, μπορείς να ζητήσεις επιστροφή του ποσού.
  2. Qatar Airways: V for Victory! Πτήση που αναχώρησε κανονικά στις 29/3 αλλά η πτήση επιστροφής είχε μετατεθεί 2 μέρες μετά την προβλεπόμενη. Μετά από έναν μαραθώνιο 10 ημερών με συνεχή επικοινωνία με email με το γραφείο επικοινωνίας της εταιρίας στην Σιγκαπούρη, μια εκπληκτική υπάλληλος - που απαντούσε μέσα σε ελάχιστες ώρες σε κάθε mail που της έστελνα - προώθησε η ίδια την αίτησή μου για επιστροφή χρημάτων (κάτι που δεν ήταν υποχρεωμένη να κάνει), η αίτηση εγκρίθηκε και ενημερώθηκα ότι θα επιστραφούν τα χρήματα μέσα σε 30 μέρες. Στην καταγγελία που είχα υποβάλει στην Υ.Π.Α. απάντησαν ότι η υπόθεση έληξε και τα χρήματα θα επιστραφούν. Και, ναι, σήμερα τα χρήματα επιστράφηκαν στην πιστωτική κάρτα - μέχρι τελευταίο λεπτό! (όταν πάω στη Σιγκαπούρη, θα ψάξω να βρω την υπάλληλο και θα της κάνω ένα μεγάλο δώρο' το αξίζει!)
  3. Air Asia: Πτήση που ακυρώθηκε από την εταιρία. Έδιναν πιστωτικό ισχύος 12 μηνών. Επικοινώνησα με το chat της εταιρίας και προωθήθηκε αίτημα για επιστροφή χρημάτων - σε 45 μέρες. Αναμένουμε.
  4. Bangkok Airways: Πτήση που ακυρώθηκε από την εταιρία. Ζητήθηκε επιστροφή χρημάτων, εγκρίθηκε και αναμένεται πίστωση - σε 60 μέρες.
  5. Thai Airways: Πτήσεις που ακυρώθηκαν από την εταιρία. Ζητήθηκε επιστροφή χρημάτων. Επειδή η πληρωμή είχε γίνει με Paypal (μάλλον αυτός ήταν ο λόγος) ζητήθηκαν scans των διαβατηρίων. Εγκρίθηκε η επιστροφή, αναμένουμε την πίστωση.
  6. Lao Skyway: Πτήση που ακυρώθηκε από την εταιρία. Δεν χρειάστηκε να κάνω κάτι. Η εταιρία ενημέρωσε ότι θα επιστρέψει τα χρήματα σε 45 μέρες.
  7. Lao Airlines: Η πτήση ακυρώθηκε από την εταιρία. Τα εισιτήρια είχαν βγει από το petas.gr. Έστειλα μέσω της online φόρμας του πρακτορείου αίτημα για επιστροφή χρημάτων. Επισύναψα την επίσημη ανακοίνωση της αεροπορικής. Πήρα 2 mail από το πρακτορείο. Το πρώτο επιβεβαίωνε λήψη του αιτήματος. Το δεύτερο ενημέρωνε ότι θα ζητηθεί από την αεροπορική εταιρία επιστροφή των χρημάτων και όταν τα λάβουν θα μου τα δώσουν. Δεν ανέφεραν πουθενά για "νταβατζιλίκι". Αναμένουμε.
  8. Cambodia Angkor Air: Εδώ μάλλον "τον ήπιαμε". Ενόσω δεν υπήρχε αλλαγή πτήσης, υπέβαλα ερώτημα για επιστροφή. Μου έδωσαν παράταση μέχρι τέλους Δεκεμβρίου. Μετά, η πτήση άλλαξε ώρα από πρωί σε απόγευμα. Ζήτησα επιστροφή χρημάτων. Μου δώσανε παράταση μέχρι τέλους Ιουνίου (ό,τι νά'ναι)! Ζήτησα τα χρήματα. Ακόμη περιμένω απάντηση. Αλαλούμ!
Συμπερασματικά: Αν όλα εξελιχτούν σχετικά ομαλά, μέχρι τέλος Μαΐου θα μας έχει επιστραφεί το 95% των χρημάτων μας (το 55% έχει ήδη επιστραφεί). Καθόλου άσχημη εξέλιξη - αν σκεφτεί κανείς τις προοπτικές που διαγράφονταν πριν ένα μήνα...
Στην thai ήταν εσωτερική πτήση; Είχα κι εγώ Πουκετ-Μπανγκογκ η οποία ακυρώθηκε. Eχω στείλει 3 email για επιστροφή χρημάτων και ακόμα δεν ζω λάβει απάντηση.. τι ακριβώς τους έστειλες;
 

Rozaki@

Member
Μηνύματα
110
Likes
15
Καλημέρα! Έλαβα σήμερα mail από την Alitalia για ακύρωση της πτήσης μου από Ρώμη προς Αθήνα για τις 5/5/2020. Έχει κανείς ιδέα πόσο καιρό κάνουν για την επιστροφή χρημάτων?
 

Rozaki@

Member
Μηνύματα
110
Likes
15
Ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος εμπειρία από ακύρωση δρομολογίου τρένου από την TainItalia. Προσπάθησα να δω αν υπάγομαι σε κάποια από τις κατηγορίες αλλά με μπερδεύει λίγο.
Το ταξίδι μου ήταν 01/05/2020 από Ρώμη για Φλωρεντία και η ανακοίνωση που έχει βγει γράφει τα παρακάτω:

Travellers can obtain a full refund for journey cancellation on tickets that have been purchased regardless of the fare, by submitting a request within the time period indicated in the relevant national provisions for one of the following reasons:

a) due to quarantine, home isolation and for all journeys with arrival or departure in the areas indicated by the provision issued;
b) for journeys scheduled in order to take part in school trips, competitions, demonstrations, events or meetings that have been cancelled, postponed or suspended according to the provisions issued;
c) for journeys planned abroad to areas in which arrival has been prevented or prohibited according to the provisions issued.

For medium and long-distance train services, a full refund will be made using an electronic voucher ( bonus) that can be used within one year. The refund request can be made by filling in the appropriate web form, available on trenitalia.com or at any ticket office.

For regional trains, a full refund will be made in cash. The refund request can be made by filling in the appropriate form or at the ticket offices.

The refund request must be sent within 30 days from the cessation of the situations indicated in points a and b or within 30 days from the departure date for point c.


Θεωρητικά υπάγομαι στην α κατηγορία; Και επίσης λέει ότι πρέπει να κάνω αίτημα μέσα σε 30 μέρες από την παύση; Κάπου το χάνω στη μετάφραση. Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

thalia tsif

Member
Μηνύματα
584
Likes
1.944
Ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος εμπειρία από ακύρωση δρομολογίου τρένου από την TainItalia. Προσπάθησα να δω αν υπάγομαι σε κάποια από τις κατηγορίες αλλά με μπερδεύει λίγο.
Το ταξίδι μου ήταν 01/05/2020 από Ρώμη για Φλωρεντία και η ανακοίνωση που έχει βγει γράφει τα παρακάτω:

Travellers can obtain a full refund for journey cancellation on tickets that have been purchased regardless of the fare, by submitting a request within the time period indicated in the relevant national provisions for one of the following reasons:

a) due to quarantine, home isolation and for all journeys with arrival or departure in the areas indicated by the provision issued;
b) for journeys scheduled in order to take part in school trips, competitions, demonstrations, events or meetings that have been cancelled, postponed or suspended according to the provisions issued;
c) for journeys planned abroad to areas in which arrival has been prevented or prohibited according to the provisions issued.

For medium and long-distance train services, a full refund will be made using an electronic voucher ( bonus) that can be used within one year. The refund request can be made by filling in the appropriate web form, available on trenitalia.com or at any ticket office.

For regional trains, a full refund will be made in cash. The refund request can be made by filling in the appropriate form or at the ticket offices.

The refund request must be sent within 30 days from the cessation of the situations indicated in points a and b or within 30 days from the departure date for point c.


Θεωρητικά υπάγομαι στην α κατηγορία; Και επίσης λέει ότι πρέπει να κάνω αίτημα μέσα σε 30 μέρες από την παύση; Κάπου το χάνω στη μετάφραση. Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Είσαι στην περίπτωση α
 

paefstra

Member
Μηνύματα
12.934
Likes
40.783
Εκανα τις πρωτες αλλαγες εισιτηριου με Aegean, παιρνω 4000 μιλια για 2 εσωτερικου. Ομως εκλεισα 2 εισιτηρια με accrual 500 μιλια το ενα. Μωρε μπραβο. Πως εγινε αυτο? Για εισιτηρια των 19,90 ειναι σαν να κλεβω εκκλησια.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.013
Likes
6.395
Έχει μιλήσει κάποιος με Volotea ή γενικότερα έχει αλλάξει την πτήση χωρίς να χρεωθεί?
 

pavlos1985

Member
Μηνύματα
412
Likes
234
Επόμενο Ταξίδι
???
Γεια σας. Είχα κλείσει για Πάσχα ταξίδι με την easyjet.
Μου ήρθε ένα μειλ από την εταιρεία ότι η πτήση ακυρώνεται, πριν ακυρωθεί κάτι επίσημα από την κυβέρνηση.
Μου έδινε 2 επιλογές. Πλήρης επιστροφή χρημάτων ή πτήση σε άλλες ημερομηνίες χωρίς κόστος και μάλιστα με αλλαγή αεροδρομίου προορισμού ή/και αναχώρησης. Το δεύτερο μου φάνηκε αρκετά δελεαστικό και γι αυτό δεν ζήτησα τα χρήματα πίσω κατευθείαν. Όταν, μετά από 2η σκέψη, αποφάσισα ότι προτιμώ να πάρω τα χρήματα μου πίσω, δεν υπήρχε πια αυτή η επιλογή και στη θέση της ήταν επιλογή να ζητήσω κουπόνι.
Το κακό με το κουπόνι είναι ότι έχει ημερομηνία λήξης, αλλιώς δε θα είχα ιδιαίτερο πρόβλημα.

Παιδιά καλησπερα, εχω κλεισει με easyJet για Λονδινο για τις 04/04 το θεμα ειναι αν υπαρχει τροπος λογω της κατάστασης να ακυρώσω και να παρω τα χρηματα ή να αλλαξω ημερομηνιες.
Τελικά με την easyjet τι έγινε;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.113
Μηνύματα
880.686
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom