Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

pluss

Member
Μηνύματα
63
Likes
89
Πηγα στη τραπεζα και ο υπαλληλος μου ειπε οτι δεν βλεπει την πιστωση στην ακυρωμενη καρτα.
Ξαναπηρα την Αegean τηλεφωνο για περισσοτερες πληροφοριες, ουτε η υπαλληλος εβλεπε τις πιστωσεις 👿 τελικα μετα απο 3 ωρες και τηλεφωνα , τις βρηκε. Ξαναπηγα χθες στη τραπεζα τα αναλυτικα στοιχεια - σε αλλο υπαλληλο -παλι δεν εβλεπε τις πιστωσεις,εστειλε μειλ στα κεντρικα και περιμενετε λεει σε 2-3 μερες , θα μπουν τα χρηματα και αν δεν ... εδω ειμαστε :icon_evil:
Ναι , για την Αlpha μιλαω
Τι να πω, απίστευτο μπλέξιμο με τη δική σου περίπτωση! Ελπίζω να ξεμπερδέψεις χωρίς άλλη ταλαιπωρία!
 
Last edited:

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.424
Likes
4.409
Πηγα στη τραπεζα και ο υπαλληλος μου ειπε οτι δεν βλεπει την πιστωση στην ακυρωμενη καρτα.
Ξαναπηρα την Αegean τηλεφωνο για περισσοτερες πληροφοριες, ουτε η υπαλληλος εβλεπε τις πιστωσεις 👿 τελικα μετα απο 3 ωρες και τηλεφωνα , τις βρηκε. Ξαναπηγα χθες στη τραπεζα τα αναλυτικα στοιχεια - σε αλλο υπαλληλο -παλι δεν εβλεπε τις πιστωσεις,εστειλε μειλ στα κεντρικα και περιμενετε λεει σε 2-3 μερες , θα μπουν τα χρηματα και αν δεν ... εδω ειμαστε :icon_evil:
Ναι , για την Αlpha μιλαω
Σε αντίστοιχη περίπτωση στο παρελθόν (με τη μετάπτωση των καρτών AmEx) είχα επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την τράπεζα και μου είπαν ότι σε αυτές τις περιπτώσεις τα επιστρεφόμενα χρήματα μπαίνουν ουσιαστικά σε έναν "κουβά" και μου είπε να στείλω ενα mail με το αίτημα το συγκεκριμένο ποσό να πιστωθεί στη νέα κάρτα κλπ. Το οποίο και έγινε.
 

aikaterinib

Member
Μηνύματα
86
Likes
377
Επόμενο Ταξίδι
Who Knows
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού
Καλημέρα .Σε προηγούμενο μήνυμα είχα αναφέρει ότι η Eurobank όταν έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής δεν την δέχτηκε γιατί είχε περάσει πάνω από 1 χρόνος από την ημερομηνία αγοράς των εισιτηρίων μέχρι την ημερομηνία αμφισβήτησης ενώ το περιθώριο είναι 120 ημερες .Μετά από συζήτηση μέσα στο φόρουμ και διαμαρτυρία μου προς την τράπεζα μου επέστρεψαν τα χρήματα στην πιστωτική κάρτα .
 

Pierre_1976

Member
Μηνύματα
506
Likes
837
Επόμενο Ταξίδι
Barcelona
Ονειρεμένο Ταξίδι
Σεληνη
Και εγώ είχα κλείσει για Αρμενία, ελπίζοντας (όταν ειχα κλείσει) ότι θα ήταν πιο ομαλά τα πράγματα. Αντιθέτως η Αρμενία έχει ανακοινώσει παράταση των περιοριστικών μέτρων μέχρι τον Γενάρη του 2021. Λογικό να ακυρώσει η Ryanair. Ευτυχώς στην περίπτωση μου (αν και δεν είναι σπουδαίο ποσό), κρίμα για όποιον ήθελε πραγματικά να πάει.

Δεν εφτανε ο αριθμος......500αρα ανακοινωσε σε ημερισια βαση ο εκει ΕΟΔΥ τους , ΕΣΚΑΣΕ και Γενικη Επιστρατευση και Συρραξη με τους Αζερους. Μιλαμε και μεγαλη Κ....φαρδια η ακυρωση!!!! αντε να δουμε τι αλλο μας επιφυλασσει το ετος!!
 

KonTiki

Member
Μηνύματα
19
Likes
47
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρία (Τιρόλο)
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γαλλική Πολυνησία
Η Wizz επέστρεψε τα χρήματα μέσα σε 10 ημέρες από το αίτημά μου (wizz credits -> cash refund).
Η Ryanair μετά από το πονηρό email για voucher κέρδισε λίγο χρόνο αλλά σύντομα μέσω του : https://onlineform.ryanair.com/ie/en/cash-refund έκανα αίτημα refund και επιβεβαίωσα με chat ( https://prod-chatbot.ryanair.com/index.html? ) οτι σε μέσα σε 3 εβδομάδες θα τα επιστρέψουν (είδομεν).
Το πρακτορείο Kiwi.com είναι το τελευταίο εμπόδιο γιατί κρατάει προμήθεια 80 Ευρώ (4x20/άτομο) και δεν ξέρω πως να τη διεκδικήσω. Ιδέες;
Καλημέρα σε όλους, RYANAIR ταλαπωρίας συνέχεια...
Αφού όπως σας είχα γράψει όλα "φαίνονταν" δρομολογημένα για refund ακυρωμένης Ryanair (Laudamotion) πτήσης, 1 μήνα μετά αποφάσισα μη βλέποντας κίνηση να επικοινωνήσω ξανά μέσω του chat.
Κι εδώ γελάμε (και κλαίμε παράλληλα):
Ο νέος agent με παρέπεμψε να συμπληρώσω Νέα Φόρμα (Customer Verification Form) και να στείλω για επιβεβαίωση έγγραφα (διαβατήριο, αρ κρατησης, booking confirmation, λογαριασμό με διεύθυνση!) προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία! Τη στιγμή που στην πρώτη επικοινωνία πριν 1 μήνα μου είχαν πει σε 3 εβδομάδες θα έχει γίνει το refund.
Μόνο εγώ τα έχω τόσο μπλεγμένα; Έκανα κάτι λάθος;
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
286
Likes
489
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Warwick, NY
Καλημέρα .Σε προηγούμενο μήνυμα είχα αναφέρει ότι η Eurobank όταν έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής δεν την δέχτηκε γιατί είχε περάσει πάνω από 1 χρόνος από την ημερομηνία αγοράς των εισιτηρίων μέχρι την ημερομηνία αμφισβήτησης ενώ το περιθώριο είναι 120 ημερες .Μετά από συζήτηση μέσα στο φόρουμ και διαμαρτυρία μου προς την τράπεζα μου επέστρεψαν τα χρήματα στην πιστωτική κάρτα .
Μπράβο, πολύ ευχάριστο αυτό!
Θέλουν το κυνήγι τους και οι τράπεζες...
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.070
Likes
1.941
Μολις πηρα μαιλ ακυρωσης απο air serbiα πτηση αθηνα-βελιγραδι-στοκχολμη και το σκελος βελιγραδι-αθηνα της επιστροφης...δε μου δινει δυνατοτητα επιστροφης χρηματων μονο βαουτσερ και αλλαγη...υπαρχει περιπτωση αν κανω αμφισβητηση συναλλαγης μεσω εθνικης τραπεζας να τα παρω πισω;;;
 

tkaramp

Member
Μηνύματα
160
Likes
1.205
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού
Ξέχασα να αναφέρω ότι γύρω στο τέλος Αυγούστου η edreams μου επέστρεψε όλο το ποσό για το ταξίδι μου στο Περού με British λίγο μετά την 3μηνη προθεσμιά που μου είχε ζητήσει.
 

thaliaper

Member
Μηνύματα
43
Likes
105
Το νεο μηνυμα του pamediakopes για πτηση της Turkish τον Μαιο για Νεα Υορκη


Όταν αρχικά καταθέσαμε το αίτημα επιστροφής χρημάτων στην Turkish Airlines εκ μέρους σας, μας έδωσαν εντολή να προχωρήσουμε το αίτημα χειροκίνητα για κάθε εισιτήριο μέσω ενός ηλεκτρονικού συστήματος που δεν χρησιμοποιούμε κανονικά για τη διαχείριση επιστροφών με τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία. Φυσικά, αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του χρόνου αναμονής και έκτοτε αναμέναμε να χειριστούν και να εγκρίνουν αυτά τα αιτήματα.

Η Turkish Airlines επέλεξε τώρα να απορρίψει αυτά τα αιτήματα, συμπεριλαμβανομένου του δικής σας αλλά και χιλιάδων άλλων πελατών. Αντ 'αυτού, μας έδωσαν εντολή να υποβάλουμε ξανά το αίτημα επιστροφής χρημάτων μέσω διαφορετικού σύστηματος αυτή τη φορά. Με άλλα λόγια, έχουν ξαναρχίσει τη διαδικασία και τώρα είμαστε αναγκασμένοι να επαναλάβουμε όλη τη χειροκίνητη διαδικασία μας για τους δεκάδες χιλιάδες πελάτες που αγόρασαν εισιτήρια με την Turkish Airlines.

Λειτουργώντας κάτω από μία κατάσταση όπου οι ταξιδιωτικοί πόροι βρίσκονται σε οριακό σημείο για να μπορέσουμε να χειριστούμε έναν τεράστιο όγκο αιτημάτων για επιστροφές χρημάτων που βρίσκονται σε εκκρεμότητα - με εκατοντάδες διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες - λόγω των ακυρώσεων που προκαλούνται από το COVID-19, αυτό δυστυχώς σημαίνει ότι η επιστροφή χρημάτων σας θα καθυστερήσει ακόμη περισσότερο. Ο χρόνος διεκπεραίωσης του αιτήματος σας εκτιμάται να διαρκέσει 3-4 μήνες. Ωστόσο, κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να μειώσουμε αυτόν τον χρόνο.

Προσπαθήσαμε να διαπραγματευτούμε με την αεροπορική εταιρεία για να μην χρειαστεί να επαναλάβουμε τη διαδικασία, αλλά οι οδηγίες της Turkish Airlines είναι σαφείς. Δεν βλέπουμε κανέναν άλλο τρόπο από το να ακολουθήσουμε την ενδεδειγμένη διαδικασία για να μπορέσουμε να λάβουμε την επιστροφή χρημάτων από την αεροπορική εταιρεία.

Αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν θα μπορούμε να σας στέλνουμε τις εβδομαδιαίες ενημερώσεις σχετικά με το αίτημα επιστροφής χρημάτων σας. Οι ενημερώσεις θα επανέλθουν μόλις επεξεργαστούμε και επαναλάβουμε το πρώτο βήμα του αιτήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεχή υπομονή και κατανόησή σας.​


Και αναρωτιεμαι ποιος παιζει μαζι μας , η TURKISH η το pamediakopes
 
Last edited by a moderator:

marathes

Member
Μηνύματα
53
Likes
86
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΗΠΑ-ΔΥΤΙΚΗ ΑΚΤΗ
Να ενημερώσω και εγώ οτι μετά απο 6 μήνες έγινε επιτέλους το refund της Alitalia για Νέα Υόρκη μέσω του tix.com! Αφού είχαν σταματήσει να με ενημερώνουν για την πορεία του εδω και 2 μήνες, έστειλα ξανά μέηλ αρχές του μήνα! Μετά απο δυο μέρες μου ήρθε voucher αλλά ξανάστειλα μέηλ ζητώντας τα χρήματα, καθώς μου είχε δοθεί εξ´ αρχής η επιλογή για refund. Η αλήθεια είναι οτι δεν το περίμενα, ήμουν έτοιμη κ εγω για αμφισβήτηση συναλλαγής αλλά σε δυο μέρες μου επέστρεψαν τα χρήματα! Κατα 60ε μειωμένα! Τα 30 είμαι σίγουρη οτι είναι για τις θέσεις που αγόρασα. Τα άλλα 30 φαντάζομαι είναι έξοδα πρακτορείου (αν και δε μου έστειλαν κάποιο μέηλ να μου διευκρινίσουν, απλά τα έβαλαν στην τράπεζα).
 

Thalassaki

Member
Μηνύματα
767
Likes
4.751
Επόμενο Ταξίδι
........
Το νεο μηνυμα του pamediakopes για πτηση της Turkish τον Μαιο για Νεα Υορκη


Όταν αρχικά καταθέσαμε το αίτημα επιστροφής χρημάτων στην Turkish Airlines εκ μέρους σας, μας έδωσαν εντολή να προχωρήσουμε το αίτημα χειροκίνητα για κάθε εισιτήριο μέσω ενός ηλεκτρονικού συστήματος που δεν χρησιμοποιούμε κανονικά για τη διαχείριση επιστροφών με τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία. Φυσικά, αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του χρόνου αναμονής και έκτοτε αναμέναμε να χειριστούν και να εγκρίνουν αυτά τα αιτήματα.

Η Turkish Airlines επέλεξε τώρα να απορρίψει αυτά τα αιτήματα, συμπεριλαμβανομένου του δικής σας αλλά και χιλιάδων άλλων πελατών. Αντ 'αυτού, μας έδωσαν εντολή να υποβάλουμε ξανά το αίτημα επιστροφής χρημάτων μέσω διαφορετικού σύστηματος αυτή τη φορά. Με άλλα λόγια, έχουν ξαναρχίσει τη διαδικασία και τώρα είμαστε αναγκασμένοι να επαναλάβουμε όλη τη χειροκίνητη διαδικασία μας για τους δεκάδες χιλιάδες πελάτες που αγόρασαν εισιτήρια με την Turkish Airlines.​


Λειτουργώντας κάτω από μία κατάσταση όπου οι ταξιδιωτικοί πόροι βρίσκονται σε οριακό σημείο για να μπορέσουμε να χειριστούμε έναν τεράστιο όγκο αιτημάτων για επιστροφές χρημάτων που βρίσκονται σε εκκρεμότητα - με εκατοντάδες διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες - λόγω των ακυρώσεων που προκαλούνται από το COVID-19, αυτό δυστυχώς σημαίνει ότι η επιστροφή χρημάτων σας θα καθυστερήσει ακόμη περισσότερο. Ο χρόνος διεκπεραίωσης του αιτήματος σας εκτιμάται να διαρκέσει 3-4 μήνες. Ωστόσο, κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να μειώσουμε αυτόν τον χρόνο.

Προσπαθήσαμε να διαπραγματευτούμε με την αεροπορική εταιρεία για να μην χρειαστεί να επαναλάβουμε τη διαδικασία, αλλά οι οδηγίες της Turkish Airlines είναι σαφείς. Δεν βλέπουμε κανέναν άλλο τρόπο από το να ακολουθήσουμε την ενδεδειγμένη διαδικασία για να μπορέσουμε να λάβουμε την επιστροφή χρημάτων από την αεροπορική εταιρεία.

Αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν θα μπορούμε να σας στέλνουμε τις εβδομαδιαίες ενημερώσεις σχετικά με το αίτημα επιστροφής χρημάτων σας. Οι ενημερώσεις θα επανέλθουν μόλις επεξεργαστούμε και επαναλάβουμε το πρώτο βήμα του αιτήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεχή υπομονή και κατανόησή σας.​



Και αναρωτιεμαι ποιος παιζει μαζι μας , η TURKISH η το pamediakopes
Ακριβώς το ίδιο e-mail έλαβα κι εγώ για refund δυο ακυρωμένων εισιτηρίων μεθ' επιστροφής για Αλγερία με Turkish αξίας 500 ευρό. Στην τελευταία τηλεφωνική επικοινωνία με το pame diakopes αρχές Ιουλίου όπου και είχα επιλέξει το refund και όχι το voucher που επίμονα προσπαθούσαν να μου σπρώξουν όντας ακόμα μπλοκαρισμένες όλες οι πτήσεις από και προς Αλγερία!
Τότε ανάμεσα στα υπόλοιπα επιχειρήματα υπέρ του voucher μου είχαν πει ότι θα χρειαστεί να περιμένω ίσως και 4 μήνες για την επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα μου λόγω αυξημένου αριθμού ακυρωμένων πτήσεων την Turkish. Τους απάντησα κατηγορηματικά πως μου είναι αδύνατον να ταξιδέψω φέτος στο εξωτερικό αλλά ακόμα και να προγραμματίσω το επόμενο ταξίδι μας μέχρι το τέλος του 2021 που ήταν και η καταληκτική ημερομηνία του voucher.
Τρεις μήνες αργότερα στέλνουν αυτό το e-mail υποθέτω για να κερδίσουν χρόνο και να ελαχιστοποιήσουν τις περιπτώσεις αμφισβήτησης συναλλαγών εφόσον παρέλθει το όριο των 120 ημερών από την πληρωμή. Τα δικά μας εισιτήρια τα είχα αγοράσει τέλος Ιανουαρίου 2020 για πτήσεις αρχές Απριλίου και σύμφωνα με αυτό το σενάριο θα πρέπει να περιμένω μέχρι τον επόμενο Απρίλιο αν δεν αλλάξει πάλι κάτι για να δω το ποσό στον λογαριασμό μου!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.108
Μηνύματα
880.561
Μέλη
38.837
Νεότερο μέλος
koliswa

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom