Αίγυπτος Σκέψεις, συναισθήματα και γεύσεις από Αίγυπτο

zaniko

Member
Μηνύματα
117
Likes
26
Επόμενο Ταξίδι
Ντουμπρόβνικ
Ταξίδι-Όνειρο
Νοτια Αμερικη-Ανδεις

Καλώς σας βρήκα λοιπόν αιγυπτόφιλοι και αιγυπτοπολέμιοι.:clap:
Εχω πάνω από βδομάδα που γύρισα, κι ακόμα ζω στη γλύκα των χρωμάτων της Ανω Αιγύπτου. Στη μενεξεδένια ανατολή και τη χρυσαφένια δύση που έβαφαν τους αμμόλοφους και κατοπτρίζονταν στα νερά του Νείλου.. Εκεί κάτω, μεταξύ Ασουάν και Λούξορ.. Ειχαμε ένα τεράστιο παράθυρο στο ποταμόπλοιο, που κορνιζάριζε ενα «slide show» εξαιρετικής ομορφιάς και γαλήνης!..
διακοσμημένο με φελούκες, που γλυστρούσαν αθόρυβα στον καθρέφτη του νερού με τα φουσκωμένα πανάκια τους, ανάμεσα σε τουφίτσες από καλάμια και μικρονησάκια, με φόντο μια σειρά φοινικόδεντρα να στοιχίζουν τους κυματιστούς αμμόλοφους κατω από έναν υπέροχο ουρανό.

Η μεγαλοπρέπεια και υποβλητικότητα του τεράστιου όγκου των ναών δεν αποδίδεται με περιγραφές. Πρέπει να το ζήσει κανείς. Πρώτη μου φορά βρέθηκα επίσης σε στεγασμένο ναό (με μεγάλιθους, ε!!), αφιερωμένο στο θεό Όρο στο Εντφου και ένοιωσα το δέος του μυστικιστικού μισοσκόταδου. Οι δικοί μας αρχαίοι ναοί, όπως και στη Συρία ή Μικρά Ασία, είναι ανάλαφροι έτσι ανοιχτοί που παραδίνονται στο φώς του ήλιου, ερείπια τρυφερά θα έλεγα, επιβλητικά αλλά όχι υποβλητικά.

Και η νέα Αίγυπτος;;
Κάϊρο: Μέναμε στο Ξενοδοχείο Pyramisa (περικυκλωμένο στο χάρτη),

πλάϊ στο Sheraton. Θεωρείται από τα.. δευτερότερα, αν και με διπλά γρανιτένια μπάνια, δύο κρεβατοκάμαρες και καθιστικό με τεράστια τζαμαρία προς τον δαντελωτό πύργο του Καϊρου. Την ημέρα πολύβουη η πόλη, σκονισμένη (η έρημος σε απόσταση αναπνοής, μην ξεχνιόμαστε), με τραγικό κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Το βράδυ, οι αντικατοπτρισμοί από τα πολύχρωμα φώτα δίνουν στο παραποτάμιο Κάϊρο ονειρική όψη. Στις γέφυρες, εδώ κι εκεί πλαστικές καρεκλίτσες, στα πεζοδρόμια πλάι στα κάγκελα, κοντά σε καρότσια όπου πουλάνε ζεστό ζουμί από φούλια (δυστυχώς σε κεραμικά ή γυάλινα φλυτζάνια αμφιβόλου ή μάλλον δεδομένης.. μη καθαριότητος αφού λείπει το τρεχούμενο νερό).

Αν τώρα απομακρυνθεί κανείς από την αίγλη της Ηλιούπολης και των κεντρικών χλιδάτων παραποτάμιων ξενοδοχείων,..

η εντύπωση είναι αλγεινή!.. Κακομοιριά, σκουπίδια, χωματόδρομοι, τσαπατσουλιά. Ασοβάτιστες πολυκατοικίες με ότι στραπατσαρισμένα κουφώματα σοφιστεί ο κάθε ένοικος (ξύλινα, αλουμίνια, χαρτόνια, μπερντέδες) ή και τρύπες να χάσκουν χωρίς κουφώματα. Με λοφάκια σκουπίδια στις ταράτσες αλλά και δορυφορικά πιάτα παντού. Σωροί σκουπίδια και στους γύρω χώρους, ανάμεσα σε αυτοκίνητα, μέσα σε σχολεία, σε αλάνες και κανάλια..

Δεν είναι μόνο φτώχεια, όμως. Δεν είχα τις ίδιες εικόνες στη φτωχή επισης Συρία, Ιορδανία, κεντρική Τουρκία. Μου δόθηκε η εντύπωση της αδιαφορίας, της παραίτησης από κάθε αισθητική, με τις ευθύνες και τις ευλογίες βέβαια του κράτους, μια και η αποκομιδή απορριμμάτων γίνεται.. πρωτοχρονιά και.. ραμαζάνι.. και αν… Επίσης παρατήρησα (άκου τι βρήκα κι εγώ να παρατηρώ!!) ότι τα σκουπίδια ήταν «καταναλωτικά». Δηλαδή πολύ πλαστικό, μεταλλικά σακουλάκια από σοκοφρετοειδή, κουτάκια κοκακόλας-χυμών-τσιγάρων, χαρτιά και γενικά μικροσυσκευασίες ή πεταμένα παλιοπράμματα οικιακής χρήσης (καρέκλες, στρώματα, μικροέπιπλα). Δεν ήταν απορρίμματα φτώχειας αλλά μικροαστικής αδιαφορίας, τσαπατσουλιάς και έλλειψης παιδείας – κρατικής πρόνοιας.

Αλεξάνδρεια: Δεν πρόλαβα να την περπατήσω, μου μεινε ο καημός..
Ανάσα πνευματική και αρχιτεκτονικό επίτευγμα η Βιβλιοθήκη, με το άγαλμα του εμπνευστή της Δημητρίου του Φαληρέως να καλωσορίζει τιμητικά στην είσοδο τους επισκέπτες. Η επικλινής ανάλαφρη οροφή δίνει έναν άπλετο, έμμεσο, φυσικό φωτισμό, μέσα από εκατοντάδες κάθετα ανοίγματα με οριζόντια μικρά σκέπαστρα. Τα ανοίγματα-παράθυρα είναι εμπνευσμένα από το ανθρώπινο μάτι με τα βλέφαρά του (σκέπαστρα), επιτρέποντας μεν στο ανακλώμενο φώς να μπαίνει αλλά προφυλάσσοντας από τις άμεσες ηλιακές ακτίνες. Η επικλινής τεράστια οροφή καλύπτει τα 5 (ή 6 ίσως) επίπεδα του ενιαίου χώρου, όπου πολλά νέα παιδιά μπροστά σε ανοιχτά βιβλία ή κομπιούτερς αφομοιώνουν τη Γνώση, για ένα καλύτερο μέλλον της Αιγύπτου (και όχι μόνο!).
Η εικόνα που μου έμεινε από την Αλεξάνδρεια είναι μια πυκνή σειρά από τεράστιες γκριζωπές ξεγδαρμένες πολυκατοικίες, που στοιχίζουν μια ωραιότατη λεωφόρο χιλιομέτρων, παράλληλα και μπροστά στην καταγάλανη γητεύτρα Μεσόγειο θάλασσα. Η παραλιακή αυτή λεωφόρος, με την περαντζάδα της πάνω από τις αμμουδερές ακτές είναι όλα τα λεφτά. Νοσταλγώ να ξαναπάω και να αναμιχτώ με τις μαντηλοφορούσες κοπελιές, τα αγόρια σε παρεούλες και τα ζευγαράκια που σουλατσάριζαν ήρεμα με φόντο το γαλάζιο.. Και να χαζέψω τη μόδα που κάνει όργια! από φανταστικά μοντελλάκια σε αποδεκτό θρησκευτικά στυλ μέχρι άχαρα ριχτά των άκρως θρησκόληπτων.

Αν περάσετε από Αλεξάνδρεια, εκτός από το Πατριαρχείο και το σπίτι του Καβάφη, μπείτε για μια καλημέρα και στο Φαρμακείο Παπαντώνη από τη Σύμη. Σήμερα παρακμιακή φαρμακαποθήκη με πρώτες ύλες για την παρασκευή γαληνικών σκευασμάτων, χώρος παλιού φαρμακείου του παππού του νυν κ. Παπαντώνη, δεν έχει ανακαινιστεί ποτέ για να διατηρήσει το μουσιακό χρώμα του!

Σαφώς καθαρότερη η Αλεξάνδρεια του Καϊρου, ξεφτισμένη καλλονή με αιγυπτιακή καθημερινότητα και υπολείμματα περασμένων μεγαλείων!.. Η τυπική επίσκεψη των γκρουπ τελειώνει πάντα με φαγητό στο όμορφο εστιατόριο που βρίσκεται στους κήπους του Φαρούκ, στην άκρη της απέραντης παραλίας.

Και οι άνθρωποι; Τι γεύση και άρωμα προσθέτουν στη ζωντανή ανάμνηση της Αιγύπτου;;);)
 

Attachments

KIKI

Member
Μηνύματα
2.697
Likes
6.676
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική Ναμιμπια
Αγαπητη zanico καλως μας ηρθατε !!
Ευχαριστουμε για την πολυ ομορφη αναφορα ..
Ελπιζουμε και σε περισσοτερα...
Αληθεια πως περνουσατε τα βραδυα στο κρουαζιεροπλοιο;
 

zaniko

Member
Μηνύματα
117
Likes
26
Επόμενο Ταξίδι
Ντουμπρόβνικ
Ταξίδι-Όνειρο
Νοτια Αμερικη-Ανδεις
Αληθεια πως περνουσατε τα βραδυα στο κρουαζιεροπλοιο;
Ευτυχώς τα 2 βράδυα είμαστε αραγμένοι στο Ασουαν και στο Λούξορ, οπότε δεν μείναμε μέσα, σεργιανίζαμε μέχρις εσχάτων.. Το ένα βράδυ εν πλώ, είχε άπειρο ενδιαφέρον να χαζεύεις τις όχθες στο μισοσκόταδο (υπέροχο "φωτεινό σκοτάδι" με τους αντικατοπτρισμούς του!)
 

dimosf

Member
Μηνύματα
2.302
Likes
5.885
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΟΡΒΗΓΙΑ-ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ
Άλλη μια περιγραφή που εγείρει επιθυμίες για ταξίδι:clap:. Νάσαι καλά!!!
 

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.951
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
zaniko,έδωσες με λίγα λόγια την σωστή περιγραφή.την αίγυπτο ή την αγαπάς ή δεν την θές ! εγώ την αγαπάω,με όλα που ανέφερες πρίν,και ξέρεις κάτι άν την δώ ποτέ αποστειρωμένη δεν θα ειναι το ίδιο...
καλώς ήρθατε με τα μπαχάρια σας και τις οσμές του νείλου!!
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.372
Likes
6.869
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Καλώς ήρθες!
και καλή χρονιά!:cool:

Ωραία ιστορία,
μου φάνηκε ομως σαν περίληψη παρά σαν ολοκληρωμένη ιστορία!;) Θα εχει συνέχεια;:cool:
Και ετσι ομως μας ....ταξίδεψες νοερά κ υπεροχα στην χώρα των Φαραώ!:clap:



Υ.Γ.:
Μου δόθηκε η εντύπωση της αδιαφορίας, της παραίτησης από κάθε αισθητική, με τις ευθύνες και τις ευλογίες βέβαια του κράτους
Αχ ποιο άλλο μέρος μου θυμίζει αυτό, ποιό μερος;:roll::haha:
 
Last edited by a moderator:

xenos

Member
Μηνύματα
2.414
Likes
804
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Α Ασια
Ταξίδι-Όνειρο
Bανουατου/Tαιλανδη
Το φορουμ απαιτει κι`αλλο Φαραω :3476:
περιμενουμε συνεχεια
 

zaniko

Member
Μηνύματα
117
Likes
26
Επόμενο Ταξίδι
Ντουμπρόβνικ
Ταξίδι-Όνειρο
Νοτια Αμερικη-Ανδεις
Καλώς ήρθες!
μου φάνηκε ομως σαν περίληψη παρά σαν ολοκληρωμένη ιστορία!;) Θα εχει συνέχεια;:cool:
Υ.Γ.:
Αχ ποιο άλλο μέρος μου θυμίζει αυτό, ποιό μερος;:roll::haha:
Επίσης Καλή Χρονιά φίλε μου!
Αν και δεν πρόκειται για ταξιδιωτική ιστορία, θα έχει και συνέχεια.

Βρε να μην πάει το μυαλό μου τι σου θυμίζει η κρατική αδιαφορία!...
Αντε γεια...:gr01::gr01:
 

vagantos

Member
Μηνύματα
2.030
Likes
1.610
Επόμενο Ταξίδι
Θιβέτ, K.Aμερική ή Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
στου Ν.Καββαδία τα μέρη
Αν και δεν πρόκειται για ταξιδιωτική ιστορία, θα έχει και συνέχεια.

Καλά μην την αποκαλείς ταξιδιωτικη ιστορία...
Και ταξιδιωτικο σφηνάκι να την πεις, μας άρεσε πολύ
 

zaniko

Member
Μηνύματα
117
Likes
26
Επόμενο Ταξίδι
Ντουμπρόβνικ
Ταξίδι-Όνειρο
Νοτια Αμερικη-Ανδεις
Το φορουμ απαιτει κι`αλλο Φαραω :3476:
περιμενουμε συνεχεια
Μεθυσμένη απ το "σφηνάκι" του Vagantos κάθομαι αμέσως για νέα.. νεοΦαραώ ανασκόπηση:cool:
 

libi

Member
Μηνύματα
36
Likes
8
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Γυρος του κοσμου
Παντως Σινά μην πάτε αν δεν έχετε κάποιο θρησκευτικό λόγο... Μεγάλη ταλαιπωρία η διαδρομή από το Κάιρο και νομίζω ότι δε σε αποζημιώνει. Πόσο μάλλον που τα καταλύμματα εκεί είναι πραγματικά πολύ βρώμικα!!!
Παρ'όλο που οι μυρωδιές ήταν όμορφες στις αγορές και όλα τα ιστορικά μνημεία εκπληκτικά, ένιωσα έκπληκτη με τον θρησκευτικό φανατισμό αυτών των ανθρώπων που μου φάνηκε ότι δεν συμβαδίζει με το παρελθόν τους.
Όμως η κρουαζιέρα στο Νείλο ήταν πραγματικά φανταστική εμπειρία και κυρίως το βραδάκι στο Ασσουάν στο ξενοδοχείο Old de Cataract, στο οποίο καθισμένη η Αγκάθα Κρίστυ έγραψε το έγκλημα στο Νείλο!
 

zaniko

Member
Μηνύματα
117
Likes
26
Επόμενο Ταξίδι
Ντουμπρόβνικ
Ταξίδι-Όνειρο
Νοτια Αμερικη-Ανδεις
Ειχαμε μείνει λοιπόν στους ανθρώπους..

Κεφάλαιο 2.

..Αν περιοριζόμουνα στις τουριστικές περιοχές και αγορές θα τους περιέγραφα σαν: διεφθαρμένους, γλείφτες, αναξιόπιστους, εκμεταλλευτές άγριους όπου σε πιάσουν, κολιτσίδες φριχτά ενοχλητικούς που σε τραβολογάνε από τα μανίκια ή λεκτικά μέχρι να θες να τους καρυδώσεις. Αηδιαστικά ενοχλητικοί! Καμία σχέση με τα παζάρια της Ασίας, όπου επίσης σε ρωτάνε από πού είσαι και σε προτρέπουν να δεις τα καλούδια τους, αλλά όχι σαν τα αρπαχτικά όρνια της Αιγύπτου!.. :mad: Και η οποιαδήποτε πληροφορία ή εξυπηρέτηση απαιτεί μπαξίς!!
Ευτυχώς όμως δεν περιοριστήκαμε σε τουριστικές περιοχές. :) Περπατήσαμε στο Κάιρο όλο το νησάκι El Manyal (το κάτω νησί στο χάρτη),

μακριά απ το αγριεμένο πλήθος της τουριστικής εκμετάλλευσης. Άνθρωποι απλοί του καθημερινού μόχθου, γελαστοί, εξυπηρετικοί, που δίνουν πρόθυμα πληροφορίες για τη χώρα τους και τη ζωή τους! Φάγαμε σε ένα υπογειάκι το τοπικό τους φαγητό, το κουσαρί (ρύζι με φακές, μακαρονάκι κοφτό και τηγανητά κρεμμύδια, που σερβίρεται με σάλτσα από φρέσκη ντομάτα), που παρασκευαζόταν μπροστά σου επάνω, στη βιτρίνα του μαγαζιού (Rue El Manyal). Περπατήσαμε στα θεόφτωχα σοκάκια με μικροσπιτάκια (σημαδεμένα με μπλε στο χάρτη), πίσω από τα συνεργεία αυτοκινήτων, μαγαζιά με ρούχα, μανάβικα, φαρμακεία, όλα ανάμικτα, που βρίσκει κανείς στον κεντρικό δρόμο του νησιού.

Εκεί κάπου στα χωματοδρομάκια κάναμε να καθίσουμε σε ένα σκαλάκι να ξαποστάσουμε και να παρατηρήσουμε διακριτικά τη ζωή γύρω. Άλλαι όμως αι βουλαί των φιλόξενων αιγύπτιων!!! Μας βγάλανε αμέσως πλαστικές καρέκλες, μας ρώτησαν αν θέλαμε κόκα-κόλα ή σπράϊτ, μας σύστησαν τα παιδάκια και τα εγγονάκια τους και αποσύρθηκαν ευγενικά!!!... Απίστευτο; Τι σχέση έχουν αυτοί οι άνθρωποι με τους μικροπωλητές του Αλ ΧΑλίλ, με τους καμηλιέρηδες των Πυραμίδων ή με τους αμαξάδες του Ασουάν;; Κι όμως αυτοί είναι οι πολλοί, οι όμορφοι, οι γνήσιοι Αιγύπτιοι, οι αφανείς για τους πολλούς τουρίστες.

Το αστεράκι στο χάρτη, στο κάτω μέρος του νησιού El Manyal, αντιπροσωπεύει ένα πλουσιότατο σε είδη εργαστήριο ζαχαροπλαστικής, το Cloched'or. Φανταστικά γλυκάκια τύπου Βηρυτού, αυτά τα άγλυκα βουτυράτα σιροπιαστά (χωρίς σιρόπι!!), μπουκίτσες που λιώνουν στο στόμα σε μια γευστική πανδαισία!!!. :bleh::bleh: Και άλλα πολλάααα!! Ψάξτε το, σε βραδινή βολτίτσα στις όχθες του φαντασμαγορικά φωτισμένου Νείλου!

Στο Ασουάν, όπως και στις άλλες πολίτσες που πιάνουν τα ποταμόπλοια, η αληθινή ζωή σφύζει πίσω και πέρα από τους τρεις πρώτους παράλληλους της παραλιακής με τις τουριστικές αγορές. Τολμήστε να περάσετε τη γέφυρα πάνω απ τις γραμμές του τραίνου και θα βρεθείτε σε έναν άλλο κόσμο, 50 χρόνια πίσω πολιτισμικά, από τη βιτρίνα της παραλίας. Μπορεί να σας πάρει βέβαια η μπόχα από την κοντινή βιοτεχνία παστώματος ψαριών :shock:, αλλά αξίζει!! Θα ζήσετε σε ένα σκηνικό ταινιών βιβλικής εποχής με πινελιές.. τεχνολογίας. Σαρίκια και κελεμπίες σε λευκό, μπεζ ή χακί οι άνδρες, με σανδάλια, αραχτοί έξω από τα μαγαζιά τους ή στα καφενεία με τα σίσια τους. Μακριές καφέ ή μαύρες κελεμπίες με μαντίλες ή τσαντόρ οι γυναίκες, να γλιστράνε βιαστικά σα σκιές στους χωμάτινους δρόμους. Και λίγα κοριτσάκια, δυο ή τρία μαζί, ποτέ μόνα, με μακριές φούστες τζιν, με ανοιχτόχρωμες μακριές ζακέτες και πολύχρωμες μαντίλες, να κρυφογελάνε περπατώντας βιαστικά και κοιτώντας λοξά, δήθεν κάτω.. Γαϊδουράκια σέρνουν κάρα, ποδήλατα με γυμνοπόδαρα αγοράκια σηκώνουν σύννεφα σκόνης, από ένα παράθυρο χύνουν νερά, ένας σαρικοφόρος με κελεμπία φωνάζει χειρονομώντας στο κινητό του. Διάσπαρτα λίγα αυτοκίνητα, παρκαρισμένα σχεδόν μες τη μέση του δρόμου. Δε βαριέσαι, χώρος υπάρχει..

Πάνω στη γέφυρα του τραίνου, αραχτοί 4-5 νεαροί ακούνε στη διαπασών αμανέδες από ένα σαραβαλιασμένο τρανζίστορ, πλάι σε ένα σωρό σκουπιδιών (που ωχριά οσφρητικά μπροστά στο διάχυτο «άρωμα» από το παστοτήριο!!!...). Ραχατιλίδικοι ρυθμοί, ήρεμα πρόσωπα, χαλαρά.. Μοναδικές εμπειρίες για μας!


Καταλήγοντας με τις εντυπώσεις μου από τους ανθρώπους και τη ζωή, πώς να μην αναφερθώ επιγραμματικά και στη θέση της γυναίκας; Λοιπόν, ηλικία γάμου θεωρείται 17-20 ετών, πέραν του ορίου αυτού η γυναίκα θεωρείται γεροντοκόρη! Για να πάρει διαζύγιο ένας άνδρας, φτάνει να πει «σε χωρίζω» 3 φορές. Μια γυναίκα μπορεί να καταθέσει αίτηση για διαζύγιο αν έχει πολύ σοβαρό λόγο (όχι φυσικά επειδή τη δέρνει ή ξενοπηδάει, έτσι; σοβαρό λέμε τώρα..) Όμως! Η γυναίκα πληρώνει τον άνδρα, αν πάρει διαζύγιο, γιατί του στέρησε το σεξ!!!!!!!! Είπατε τίποτα;;;


Οι κλιματικές συνθήκες του Δεκεμβρίου ήταν ιδανικές για ένα τέτοιο ταξίδι! 20-22 βαθμοί στα βόρεια, 26-28 στα νότια την ημέρα, και το βραδάκι έπεφτε μέχρι 16, που μόνο στις ευάερες γέφυρες του Νείλου στο Κάιρο μπορεί να ήταν λίγο τσουχτεροί!
Απολαύσαμε τη διαδρομή των 12 χλμ σε αφιλόξενο βραχώδες τοπίο προς την κοιλάδα των βασιλέων, κατεβήκαμε στους τάφους με τις πλούσιες τοιχογραφίες και τα χαρακτικά, περπατήσαμε με άνεση στο σεληνιακό τοπίο του ταφικού ναού της Χατσεπψούτ, χωρίς να ιδρώσουμε, χωρίς να δυσπνοούμε. Τέλεια εποχή για Αίγυπτο!!

Τιμές:
Τιμή μερίδας κουσαρί στις συνοικίες 2 λίρες, sprite 1.5 λίρες.
Γλυκάκια στο Cloched'or: 12.5 λίρες τα 350γρ, δηλαδή ένα μικρό δισκάκι
Tozουμί από φούλια στις γέφυρες προς 3 λίρες (για ξένους).
Ο καφές στα ξενοδοχεία 10 λίρες (κάντε σύγκριση με τα γλυκάκια!).
Τα Μουσείο παντού με καλυμμένη μόνο τη βασική είσοδο από τα τουριστικά γραφεία. έξτρα πληρωμές για μούμιες, καράβι Χέοπα, είσοδο σε πυραμίδα Χέοπα, είσοδο σε πάνω από 3 τάφους στην κοιλάδα των Βασιλέων κλπ.

Για κινητά, καλύτερα να έχετε δύο συνδέσεις, πχ Cosmote και Wind, γιατί πότε πιάνει η μία, πότε η άλλη (και πότε καμία).

Πίσω στην Ελλάδα μας! (Για να λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη)
Κοιτάζω λοιπόν περήφανα και υπεροπτικά έξω απ το παράθυρο του λεωφορείου του αεροδρομίου και κάνω τις συγκρίσεις μου και τα μειωτικά για την καθαριότητα της Αιγύπτου σχόλιά μου, στον πάντα υπομονετικό Panta. Και.. όπα! ξαφνικά μου κόβεται η μιλιά! Καταυλισμός τσιγγάνων εν όψει, στα πλάγια της περήφανης Αττικής οδού μας! Λίγο πιο κάτω, σακούλες πλαστικές σκισμένες, αναρτημένες ανεμίζουσες στα συρματοπλέγματα των γραφείων της Αττικής Οδού..
Καταρρακώνεται η έπαρση και το βουλώνω…:cry:

Το παρόν πόνημα δε φιλοδοξεί να σταθεί σαν τράβελστόρυ. Είναι αυτό που αναφέρεται στον τίτλο. Προηγήθηκαν βλέπετε οι ιστορίες της V.Z. και του Ipanag, στις οποίες και παραπέμπω για ταξιδιωτική πληροφόρηση.
Zaniko
Τέλος!!!
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.832
Μέλη
38.904
Νεότερο μέλος
pstrougaris@yahoo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom