Γαλλία Ελβετία Στο τριεθνές το μαγαζί.

psilos3

Member
Μηνύματα
5.985
Likes
43.372
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Τελευταίο βράδυ στην πανέμορφη πόλη



Η μέρα κρατούσε ακόμη μιας και η ώρα θ’ άλλαζε τη μεθεπόμενη, έτσι κατά την επιστροφή μου βρέθηκα ν’ ανεβαίνω την la République

DSC_0840.JPG
DSC_0842.JPG


και να περνάω διαμέσου του πάρκου για μερικές ακόμη ωραίες λήψεις:

DSC_0845.JPG


Ο δρόμος μ’ έβγαζε πίσω από την βιβλιοθήκη «Bibliothèque des Dominicains» που κατάλαβα εκ των υστέρων ότι άξιζε ξεχωριστή επίσκεψη, προτού στρίψω στην Rue des Têtes, προκειμένου να εξερευνήσω για λίγο και την από ‘κει πλευρά της πόλης:

DSC_0847.JPG
DSC_0849.JPG


Στο σημείο αυτό βρίσκεται και το διάσημο Γερμανικό κτήριο με τα κεφάλια «La maison des têtes» που οφείλει το όνομά του στα εκατόν έξι γκροτέσκα κεφάλια που κοσμούν την πλούσια πρόσοψη του:

DSC_0851.JPG


Λίγο πιο πέρα έστριψα στο πλακόστρωτο της des Martyrs de la Résistance, πλησιάζοντας ακόμη περισσότερο προς το κέντρο:

DSC_0854.JPG
DSC_0857.JPG


Γνώριμοι δρόμοι και ίσως γνώριμα κτήρια, φτιαγμένα κυρίως τον 16ο αιώνα και μπορείτε να τα βρείτε ως «Puits de 1584 à Colmar» με μια απλή αναζήτηση στον ηλεκτρονικό χάρτη:

DSC_0860.JPG


Πέρασα ένα καρουζέλ κι ένα ιδιότυπο σιντριβάνι φτάνοντας στο ίδιο σημείο όπου είχα δώσει ραντεβού με τα κορίτσια και το πρωί, στην καρδιά του ιστορικού κέντρου:

DSC_0864.JPG

DSC_0867.JPG


Ήταν ώρα για το απογευματινό απεριτίφ, πιάνοντας πόστο σ’ ένα τραπεζάκι του Deer & Beer στην κεντρική πλατεία l'Ancienne Douane. Τσεκάρετε το λευκό κονιάκ, μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση μιας και δε το χα ξαναδεί στη ζωή μου:

DSC_0868b.jpg


Νύχτα και πείνα ήρθαν σχεδόν την ίδια στιγμή, έτσι αφού πληρώσαμε σηκωθήκαμε γρήγορα προς αναζήτηση φαγητού, κάνοντας όμως μια απαραίτητη στάση πρώτα περνώντας από το κτήριο του Koïfhus.

DSC_0869.JPG


Κατασκευασμένο το 1480 κι ευρισκόμενο σε στρατηγικό σημείο ανάμεσα στους δύο εμπορικότερους δρόμους, το παλιό τελωνείο είναι ακόμη ένα αξιοθέατο του Colmar, με γνώρισμα του τα πλακίδια αντί κεραμιδιών στη σκεπή:

DSC_0872.JPG


Η αναζήτηση φαγητού στα πέριξ της πλατείας απέβη άκαρπη, με τα περισσότερα ρεστοράν να είναι γεμάτα, όχι όμως η νυχτερινή φωτογράφιση που έχει νόημα σε μια πόλη όπως αυτή:

DSC_0876b.jpg

DSC_0877.JPG


Νομοτελειακά λοιπόν κατευθυνθήκαμε γι’ ακόμα μια φορά προς τη μικρή Βενετία και το μαγαζάκι που είχαμε δει το περασμένο βράδυ:

DSC_0878.JPG
DSC_0881.JPG


Ευτυχώς ένα τραπέζι είχε αδειάσει μόλις στον εσωτερικό ωραίο χώρο του «La Krutenau», μιας κι έξω το κρύο ήταν τσουχτερό. Παράγγειλα ένα pint τοπικής lager για να δοκιμάσω, όση ώρα περιμέναμε να ετοιμαστούν τα φαγητά:

DSC_0888b.jpg


Ήταν ώρα βλέπετε να δοκιμάσουμε την ξακουστή φλαμπέ πίτσα, που στα μάτια μου έμοιαζε απλά μια πίτσα με λεπτότερη ζύμη σαν αυτή της κρέπας, κάτι που πιστεύω ότι τελικά ήταν. Η μόνη διαφορά που βρήκα και δε με χάλασε καθόλου, ήταν ή έντονη παρουσία κρεμμυδιού:

DSC_0892.JPG


Με γεμάτα στομάχια αρχίσαμε ν’ ανεβαίνουμε πλάι απ’ την μουσκεμένη πλατεία με το σιντριβάνι «Fontaine Roesselmann», με ακόμα ένα έργο του Bartholdi απ’ το 1888 όπως ήταν αναμενόμενο. Εκεί λαμβάνει χώρα η χριστουγεννιάτικη αγορά της μικρής Βενετίας:

DSC_0895.JPG


Περπατούσαμε παράλληλα με το πάρκο, με κατεύθυνση για άλλη μια φορά το σούπερ μάρκετ για προμήθειες, φωτογραφίζοντας και το όμορφο κτήριο του ομοσπονδιακού κυβερνητικού γραφείου με την ευκαιρία:

DSC_0897.JPG


Κάναμε τα ψώνια μας και μ’ ακόμα ένα Αλσατικό κρασάκι ανά χείρας προχωρήσαμε στους άδειους δρόμους του Κολμάρ, όπου και πάλι χωριστήκαμε με τα κορίτσια να κατευθύνονται προς το ξενοδοχείο:

DSC_0898b (4).jpg


Όσο για μένα; Είναι δυνατόν να δω παμπ με Ιρλανδική σημαιάρα στο κατώφλι της και να μη την επισκεφτώ; Δε θα ήταν σωστό:

DSC_0898b (6).jpg


Το σκαμπό στο μπαρ της «O'Rabbit'S Irish Pub» με περίμενε θαρρείς από καιρό. Ήπια τις μπυρίτσες μου σε νορμάλ τιμή γύρω στα 5,5€ αυτή τη φορά (είχα πάρει το μάθημα μου και κοίταζα πάντα κατάλογο), συνοδείας ελαφριάς μουσικής, εντονότερης βαβούρας και μυρωδιάς τηγανίλας από Fish & Chips. Ωραία πράγματα:

DSC_0898b (8).jpg


Θα ήταν λίγο πριν τις 12 όταν πήρα κι εγώ το δρόμο της επιστροφής,

DSC_0898b (9).jpg


στην τελευταία βόλτα μου στο Κολμάρ...
 

psilos3

Member
Μηνύματα
5.985
Likes
43.372
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Παλικάρι,
να έχεις υγεία και να πηγαίνεις πάντα πιο μακριά απ ότι η ίδια η καρδιά σου λαχταρά.
Σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου, με συγκινούν. Ανταποδίδω με υγεία!
 

Leftris B

Member
Μηνύματα
1.744
Likes
1.066
Επόμενο Ταξίδι
paris- japan
Ονειρεμένο Ταξίδι
japan
Πανεμορφα, μας ταξιδεψες, ευχαριστουμε
 

psilos3

Member
Μηνύματα
5.985
Likes
43.372
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Ώρα ν’ αλλάξουμε χώρα



Το ξύπνημα ήταν γι' ακόμα μια μέρα νωρίς έχοντας συγκεκριμένο και ξεκάθαρο στόχο, που δεν ήταν άλλος από το θεσπέσιο πρωινό του ξενοδοχείου. Γύρω στις δέκα και μισή ήμασταν ήδη στο δρόμο περιμένοντας το λεωφορείο νο4, κι ένα μισάωρο αργότερα στον κεντρικό σταθμό του Colmar απ’ όπου θα παίρναμε το τρένο:

DSC_0899a.jpg


Η διαδρομή ήταν ξεκούραστη ως το Saint-Louis, με τις διαδικασίες αποβίβασης, ευρέσεως του καταλύματος και παραλαβής να εξελίσσονται τάχιστα, βγάζοντας με μιάμιση ώρα μετά στο δρόμο προς αναζήτηση σούπερ μάρκετ:

DSC_0899b.jpg


Χρόνος για χάσιμο δεν υπήρχε, έτσι ετοιμαστήκαμε και κατεβήκαμε κατευθείαν στη στάση του τραμ νο3 εκδίδοντας εισιτήριο 3,8€ που θα μας οδηγούσε λίγο μετά στην Ελβετία και την καρδιά της Βασιλείας. Να ξαναπώ κάπου εδώ πως αν δε κοιτάς το χάρτη στο smartphone σου, είναι σχετικά δύσκολο να καταλάβεις ότι περνάς τα σύνορα των δύο χωρών:

DSC_0901.JPG


Είχαμε επιλέξει να κατέβουμε κάπου κεντρικά, συγκεκριμένα στη «Spalentor», όπου βρίσκεται η μία εκ των τριών εναπομεινάντων από τις οχυρώσεις της πόλης, η οποία χρονολογείται από το 1400. Ήταν το καλύτερο σημείο για να ξεκινήσουμε την περιήγηση μας στη Βασιλεία:

DSC_0908.JPG
DSC_0910.JPG


Έτσι ξεκινήσαμε μια κατηφορική βόλτα με άμεσο στόχο να μπούμε στο κλίμα της πόλης, κάτι που δε φάνηκε ιδιαίτερα δύσκολο. Σάββατο μεσημέρι και ο καλός καιρός -αισθητά καλύτερος απ’ αυτόν του Κολμάρ- είχε οδηγήσει στους δρόμους μόνιμους κατοίκους και τουρίστες της Βασιλείας:

DSC_0912.JPG
DSC_0914.JPG


Η αλήθεια είναι πως αν και δε το περίμενα αυτή η πόλη με κέρδισε από την αρχή με το κλίμα και την ενέργεια της, χωρίς απαραίτητα να είναι η ωραιότερη που ‘χω δει. Όλα βέβαια είναι σχετικά, με την καθεμία να έχει την ταυτότητα της. Περάσαμε ιδιαίτερα έργα που κοσμούν διάφορα σημεία της , όπως κρήνες με τρεχούμενο νερό, φτάνοντας ως το κτήριο του δημαρχείου «Rathaus des Kantons» με το ξεχωριστό του κόκκινο χρώμα:

DSC_0916.JPG

DSC_0922.JPG

DSC_0926b.jpg


Ένα κατάστημα με περίφημες Ελβετικές σοκολάτες έγινε αμέσως πόλος έλξης για τα κορίτσια που δεν έχασαν την ευκαιρία να το επισκεφτούν δίχως σκέψη. Ομολογώ πως για τους λάτρεις της σοκολάτας ήταν κάτι σα ναός, με τις τιμές βέβαια να είναι άκρως Ελβετικές όπως φαντάζεστε:

DSC_0928b (2).jpg


Όμορφες πλατείες με καφέ κι εστιατόρια έδιναν κι έπαιρναν στην πόλη, κάνοντας κι εμάς να σταματήσουμε για έναν καφέ. Να αναφέρω κάπου εδώ ότι το νερό που συναντάει κανείς σε όλα τα σημεία της Βασιλείας είναι πόσιμο και δεν είναι λίγοι εκείνοι που κυκλοφορούν με παγούρια προκειμένου να τ’ ανανεώσουν:

DSC_0935.JPG


Ένα Ιταλικό εστιατόριο με το όνομα «L'Unique | House of Rock by Pastardo» όπως με έκπληξη διαπίστωσα, είχε μετατρέψει τον απέναντι τοίχο σε αξιοθέατο της πόλης, μιας και άπαντες σταματούσαν προκειμένου να φωτογραφηθούν κάτω από τα graffiti του Ozzy, της Jannis Joplin, του Frank Zappa, Eric Clapton, Jim Morrison και άλλων πολλών ιερών τεράτων της ροκ σκηνής:

DSC_0946.JPG


Προχωρούσαμε κιόλας στη Freie Str, εμπορικό δρόμο της Βασιλείας, διαπιστώνοντας πόσο εύκολα εναλλάσσεται αυτή η πόλη μεταξύ του νέου και του παλιού. Ακόμα περισσότερος κόσμος κινούταν στη συγκεκριμένη περιοχή, όχι απαραίτητα στα καταστήματα:

DSC_0951.JPG

DSC_0954.JPG


Δεν αργήσαμε να καταλάβουμε τον λόγο φτάνοντας μετά από μια μικρή ανηφορίτσα στο ναό «Basler Münster», ο οποίος άλλαξε πολλές μορφές ανά τους αιώνες κι ολοκληρώθηκε γύρω στο 1500:

DSC_0966.JPG

DSC_0974.JPG


Βγαίνοντας από κει ήρθαμε αντιμέτωποι με το πανηγυράκι που ‘χει στηθεί δίπλα του. Ωραίο αν είσαι παιδί, αποκρουστικό σε κάθε άλλη συνθήκη:

DSC_0975.JPG


Αμέσως πιο κάτω υπάρχει και η περίφημη μικρή πλατεία «Palatinate Pfalz» από την οποία περνούσαν όλοι αρχικά για μια βόλτα,

DSC_0978.JPG


αλλά και γιατί αυτό είναι το καλύτερο σημείο θέασης της απέναντι πλευράς της πόλης του ποταμού Ρήνου και των γεφυρών του:

DSC_0980.JPG

DSC_0981.JPG


Την κατεύθυνση προς τα 'κει είχαμε ήδη πάρει κι εμείς, περπατώντας τον πολυσύχναστο δρόμο Rheinsprung με τα όμορφα κτήρια του, πλησιάζοντας όλο και περισσότερο τη γέφυρα «Mittlere» που είχαμε σκοπό να περάσουμε:

DSC_0999b (2).JPG

DSC_0999b (8).JPG


Λίγα μέτρα μετά και μετά από μια στάση στον καστανά της γωνίας περπατούσαμε πάνω της. Η ιστορική αυτή γέφυρα θεωρείται βάσει γραπτών η παλαιότερη στον Ρήνο:

DSC_0999b (13).JPG
DSC_0999b (28).JPG


Η θέα που προσφέρουν τα ανοίγματα της είναι μοναδική είτε προς τη μία, είτε προς την άλλη πλευρά της με τις φωτογραφίες να είναι πολλαπλές όπως είναι λογικό:

DSC_0999b (30)b.jpg

DSC_0999b (37).JPG


Ακολούθησε μιαεπίσκεψη σε Ελβετικό σούπερ μάρκετ που μας άφησε ξανά με περίεργα συναισθήματα στην εκδρομή, σγκρίνοντας τις τιμές που βλέπαμε σε πολλά προϊόντα και δυστυχώς δε μιλάω για αυξημένες τιμές σε σχέση με αυτές τις Ελλάδας αλλά το αντίθετο…

Ψωνίσαμε σοκολάτες, τσίμπησα κι εγώ το σαντουϊτσάκι μου μαζί με μια Ελβετική μπύρα που ήθελα να δοκιμάσω.

DSC_0999b (40).JPG


Ήταν ώρα για διάλειμμα στο καλύτερο σημείο της Βασιλείας.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
5.985
Likes
43.372
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Βασιλεία λίγο ακόμη & τέλος



Έχω την αίσθηση πως θα μπορούσαμε να μείνουμε για ώρες στο τέλειο αυτό σημείο, κάτι που όμως δε μπορούσε να συμβεί, ξεκινώντας λίγο μετά την παραποτάμια διαδρομή δίπλα στον Ρήνο. Εξαιρετικό το φθινοπωρινό σκηνικό με τα πεσμένα φύλλα, κι αρκετούς Ελβετούς να απολαμβάνουν τη βόλτα τους ή το ποτό τους σε κάποιο από τα καφέ της περιοχής:

DSC_0999b (47).JPG
DSC_0999b (54).JPG


Το κομμάτι της πόλης από εκείνη την πλευρά του ποταμού είχε επίσης το ενδιαφέρον του. Κάναμε στάση σε διάφορα σημεία ενδιαφέροντος όπως τη εκκλησία «Clarakirche Basel», είδαμε μπαράκια κι εστιατόρια που περίμεναν τον κόσμο τους όπως είναι λογικό για Σαββατόβραδο, περάσαμε όμορφες γειτονιές,

DSC_0999b (60).JPG
DSC_0999b (66).JPG


και ξαναβγήκαμε στο ποτάμι σε ακόμα ένα υπέροχο «μπαλκόνι» της Βασιλείας περιτριγυρισμένο από γεμάτα καφέ:

DSC_0999b (70).JPG
DSC_0999b (74).JPG


Είχε έρθει η ώρα να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής, με το σούρουπο να δίνει στο φακό ιδιαίτερες εικόνες και τα φώτα της πόλης σιγά – σιγά ν’ ανάβουν. Ήταν άλλωστε η τελευταία μέρα του θερινού ωραρίου :

DSC_0999b (78).JPG
DSC_0999b (80).JPG


Έτσι βρεθήκαμε ξανά μπροστά στη «Marktplatz» και το δημαρχείο, ξεκινώντας ν’ ανεβαίνουμε προς αναζήτηση ίσως και κάποιου μαγαζιού εκτός των άλλων, κάτι που δεν έγινε, με την παρέα ν’ αποφασίσει να χωρίσει προς ώρας, αφήνοντας με να επισκεφτώ καμιά παμπ σαν άνθρωπος εξερευνήσω για λίγο ακόμη την πόλη μιας και είχα αντοχές:

DSC_0999b (83).JPG
DSC_0999b (85).JPG


Μόνος πλέον ξεκίνησα να προχωράω την «Gemsberg» βλέποντας για άλλη μια φορά την ιδιαίτερη τεχνοτροπία στα σύγχρονα υπαίθρια έργα τέχνης, αλλά και τις πεντακάθαρες, αψεγάδιαστες θα έλεγε κανείς γειτονιές:

DSC_0999b (87).JPG
DSC_0999b (88).JPG


Μου έκαναν μάλιστα τόση εντύπωση που σκάλωσα μέχρι να καταλάβω αν τα παράθυρα και τα παντζούρια είναι ζωγραφιστά ή πραγματικά, φτάνοντας δίχως να το ‘χω σκοπό στην πλατεία «Labyrinthplatz» που απ΄ ότι έμαθα εκ των υστέρων είναι γνωστό σημείο:

DSC_0999b (89).JPG
DSC_0999b (93).JPG


Στην άκρη υπήρχε ένα πολύ ωραίο σημείο θέασης με παγκάκια, κόσμο και πολύ έντονη μυρωδιά χόρτου (είπα κι εγώ), όπου έκανα στάση για τις φωτογραφίες μου έχοντας θέα τις στέγες των Ελβετικών σπιτιών:

DSC_0999b (95).JPG


Η άσκοπη αναζήτηση ενός μπαρ με καλές κριτικές αλλά δίχως καθόλου κόσμο μου ‘φαγε λίγο απ’ το χρόνο μου με τη νύχτα πλέον να έχει κυριαρχήσει. Μια σκαλίτσα στη μέση του πουθενά μ’ έβγαλε επιτέλους στον πολυσύχναστο εμπορικό δρόμο της «Steinenbachgässlein» απ΄ όπου περνούσε και το τραμ που μ’ ενδιέφερε εκτός των άλλων:

DSC_0999b (107).JPG
DSC_0999b (109).JPG


Ο σκοπός μου; Ξεκάθαρος, με τις όποιες σκέψεις να ξεδιαλύνουν μόλις μπήκα στον διπλανό πεζόδρομο:

DSC_0999b (113).JPG


Ήπια την -ακριβή όπως περίμενα- μπύρα μου σ’ ‘ένα εσωτερικό περβάζι της όμορφης «Mr. Pickwick Pub» μιας και το μπαρ ήταν δυστυχώς ασφυκτικά γεμάτο:

DSC_0999b (115)b.jpg


Λίγη ώρα αργότερα βρισκόμουν ξανά στο τραμ της επιστροφής, διαπιστώνοντας όμως γρήγορα πως δε πηγαίνει πάντα στη Γαλλική πλευρά. Έτσι κατέβηκα στη Spalentor όπως και λίγες ώρες νωρίτερα, με σκοπό να σκοτώσω κανένα μισάωρο μέχρι το επόμενο τρένο:

DSC_0999b (117).JPG


Καθόλου δύσκολο, ιδιαίτερα όταν ανακάλυψα την ανοικτή αγορά της «Petersplatz» που είχε στηθεί λίγα μέτρα παραδίπλα, όπου επικρατούσε το έλα να δεις:

DSC_0999b (122).JPG

DSC_0999b (121).JPG


Προπομπός ίσως Χριστουγεννιάτικης αγοράς; Ποιος ξέρει, γεγονός είναι πως μπορούσε να βρει κανείς από περίπτερα με είδη ρουχισμού, μέχρι κουζίνα κάθε είδους, Ελβετική, Γερμανική, Ασιατική και πάει λέγοντας:

DSC_0999b (125).JPG

DSC_0999b (129).JPG


Το συνεπέστατο δρομολόγιο μ’ έβγαλε και πάλι εντός Γαλλίας λίγη ώρα αργότερα, περασμένες εννιά πλέον. Προφανώς και δεν υπήρχε σκέψη επιστροφής στο ξενοδοχείο, παίρνοντας την κατηφόρα της Av. Général de Gaulle του Saint-Louis:

DSC_0999b (129)b.jpg


Στο «La Diligence» να πας, φοβερό μέρος και καλό φαγητό μου είπαν τα κορίτσια που είχα εν τω μεταξύ συναντήσει, μη γνωρίζοντας πως κι εγώ είχα βάλει ήδη πλώρη προς τα κει:

DSC_0999b (132)b.jpg


Μόνο που το φαγητό δε με αφορούσε ιδιαίτερα. Είχα μια σαφή προτίμηση προς τις τοπικές ετικέτες, που μονομιάς άρχισα να δοκιμάζω καθισμένος στο σκαμπό του μπαρ:

DSC_0999b (131)b.jpg


Ήταν μια υπέροχη μέρα και ιδανική βραδιά, που έπρεπε να καταλήξει με εκλεκτό Αλσατικό κρασί...

DSC_0999b (133)b.jpg
 

psilos3

Member
Μηνύματα
5.985
Likes
43.372
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Αναχώρηση & απολογισμός ταξιδιού



Κυριακή πρωί με φριχτή υγρασία και άδειους δρόμους στο Saint-Louis. Η ώρα της επιστροφής:

IMG_20231026_214246d (86).jpg


Φτάσαμε ως τον κεντρικό σταθμό όπου το συνεπέστατο και γεμάτο λεωφορείο μας περίμενε στη θέση του, οδηγώντας μας λίγα λεπτά μετά στο τριεθνές το μαγαζί:

2023-12-06 - Giannis.jpg


Με μια στροφή πάνω από τη Βασιλεία το αεροσκάφος της Aegean έπαιρνε πορεία προς την Ελλάδα, δίνοντας τέλος σε μια ακόμη εξαιρετική εκδρομή.

Πάντα τέτοια:

IMG_20231026_214246d (94).jpg




α. Χρόνος εκδρομής: Τρεις μέρες συνολικά. Δύο σε Κολμάρ μία σε Βασιλεία. Ικανοποιητικά στο πρώτο (με την προσθήκη εξορμήσεων), χωρούσε παραπάνω στη δεύτερη. Βασικά όπως είπα και στον πρόλογο μου, ήταν ίσα για ν’ ανοίξει η όρεξη.

β. Εποχή εκδρομής: Χειμώνα δε το λες, ωστόσο δεν έχει καμία σχέση με το δικό μας -καλοκαιρινό πλέον- φθινόπωρο. Στο Κολμάρ είχε κρύο, δεν αστειευόταν. Δε λέω ιδανικές συνθήκες μιας και η βροχή που έπεφτε τις δύο πρώτες ημέρες ήταν ενοχλητική, ωστόσο η εποχή είναι καλή.

γ. Όσα δεν είδα: Τι να πρωτοπώ και ποια λίστα να αραδιάσω. Προτιμώ μόνο να αναφέρω για πολλοστή φορά πως η περιοχή έχει ψωμάκι, δεν είναι για μια επίσκεψη.

δ. Άνθρωποι: Αρκετά προσαρμοσμένοι στην τουριστική πραγματικότητα ενός τέτοιου μέρους στη Γαλλία, εξυπηρετικοί και χαμογελαστοί. Παρομοίως (όσο πρόλαβα να διακρίνω) και στην Ελβετία .

ε. Οργάνωση/μετακίνηση: Τι να συζητάμε τώρα; Τρένα, λεωφορεία, τραμ, όλα στην υπηρεσία του πολίτη και στην περίπτωση μας του τουρίστα. Σίγουρα στην Αλσατία συνίσταται το αυτοκίνητο, είναι μια εκδρομή που νομίζω ότι το απαιτεί για να δεις τις ομορφιές της, όπως είδατε όμως και με τα ΜΜΜ γίνεται δουλίτσα.

στ. Κουζίνα/ποτά: Ναι σε όλα. Καταρχάς μιλάμε για τον παράδεισο του κρασιού, με ότι συνοδευτικό συνεπάγεται όλο αυτό, τυριά, αλλαντικά και πάει λέγοντας. Είδα επίσης αρκετές και ξεκάθαρες επιρροές από τη γερμανική κουζίνα όπως είναι λογικό. Δοκιμάστε άφοβα.

ζ. Κόστος: Είμαστε στο τέλος του 2023 με τις τιμές να ΄χουν πάρει την ανιούσα εδώ και καιρό, κάτι που έχει αντίκτυπο συνολικά στην Ευρώπη. Όπως είδατε όμως με το κατάλληλο ψάξιμο βγαίνει άκρη, απλά θέλει προσοχή. Για τα σούπερ μάρκετ να μη τα ξαναπώ γιατί στεναχωριέμαι με το χάλι μας…

η. Γενική εικόνα: (Λιτά και συνοπτικά) πότε θα ξαναπάμε; :haha:


Μέχρι να ‘ρθει εκείνη η ώρα, ραντεβού στην επόμενη ιστορία, σε διεθνές, τριεθνές, πολυεθνές, στην Ευρώπη ή και κάπου αλλού.

CoverEnd.jpg


Ραντεβού πάντα ψηλά πάνω απ’ τα σύννεφα!
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.502
Likes
11.977
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ιαπωνία
Ωραία ιστορία και όμορφες εικόνες σε μια περιοχή που ειδικά τέτοιες μέρες πρέπει να είναι κουκλίστικη.
Και στα επόμενα με υγεία, καλά ταξίδια!
 

psilos3

Member
Μηνύματα
5.985
Likes
43.372
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Ωραία ιστορία και όμορφες εικόνες σε μια περιοχή που ειδικά τέτοιες μέρες πρέπει να είναι κουκλίστικη.
Και στα επόμενα με υγεία, καλά ταξίδια!
Ευχαριστώ Εύα! Πράγματι θα την χαρακτήριζα αρκετά Χριστουγεννιάτικη ως περιοχή, όχι ότι τις άλλες εποχές υστερεί βέβαια, όμως νομίζω πως τωρα ειναι στα καλυτερα του.
 
Μηνύματα
28
Likes
162
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού
Αναχώρηση & απολογισμός ταξιδιού



Κυριακή πρωί με φριχτή υγρασία και άδειους δρόμους στο Saint-Louis. Η ώρα της επιστροφής:

View attachment 448238


Φτάσαμε ως τον κεντρικό σταθμό όπου το συνεπέστατο και γεμάτο λεωφορείο μας περίμενε στη θέση του, οδηγώντας μας λίγα λεπτά μετά στο τριεθνές το μαγαζί:

View attachment 448244

Με μια στροφή πάνω από τη Βασιλεία το αεροσκάφος της Aegean έπαιρνε πορεία προς την Ελλάδα, δίνοντας τέλος σε μια ακόμη εξαιρετική εκδρομή.

Πάντα τέτοια:

View attachment 448242



α. Χρόνος εκδρομής: Τρεις μέρες συνολικά. Δύο σε Κολμάρ μία σε Βασιλεία. Ικανοποιητικά στο πρώτο (με την προσθήκη εξορμήσεων), χωρούσε παραπάνω στη δεύτερη. Βασικά όπως είπα και στον πρόλογο μου, ήταν ίσα για ν’ ανοίξει η όρεξη.

β. Εποχή εκδρομής: Χειμώνα δε το λες, ωστόσο δεν έχει καμία σχέση με το δικό μας -καλοκαιρινό πλέον- φθινόπωρο. Στο Κολμάρ είχε κρύο, δεν αστειευόταν. Δε λέω ιδανικές συνθήκες μιας και η βροχή που έπεφτε τις δύο πρώτες ημέρες ήταν ενοχλητική, ωστόσο η εποχή είναι καλή.

γ. Όσα δεν είδα: Τι να πρωτοπώ και ποια λίστα να αραδιάσω. Προτιμώ μόνο να αναφέρω για πολλοστή φορά πως η περιοχή έχει ψωμάκι, δεν είναι για μια επίσκεψη.

δ. Άνθρωποι: Αρκετά προσαρμοσμένοι στην τουριστική πραγματικότητα ενός τέτοιου μέρους στη Γαλλία, εξυπηρετικοί και χαμογελαστοί. Παρομοίως (όσο πρόλαβα να διακρίνω) και στην Ελβετία .

ε. Οργάνωση/μετακίνηση: Τι να συζητάμε τώρα; Τρένα, λεωφορεία, τραμ, όλα στην υπηρεσία του πολίτη και στην περίπτωση μας του τουρίστα. Σίγουρα στην Αλσατία συνίσταται το αυτοκίνητο, είναι μια εκδρομή που νομίζω ότι το απαιτεί για να δεις τις ομορφιές της, όπως είδατε όμως και με τα ΜΜΜ γίνεται δουλίτσα.

στ. Κουζίνα/ποτά: Ναι σε όλα. Καταρχάς μιλάμε για τον παράδεισο του κρασιού, με ότι συνοδευτικό συνεπάγεται όλο αυτό, τυριά, αλλαντικά και πάει λέγοντας. Είδα επίσης αρκετές και ξεκάθαρες επιρροές από τη γερμανική κουζίνα όπως είναι λογικό. Δοκιμάστε άφοβα.

ζ. Κόστος: Είμαστε στο τέλος του 2023 με τις τιμές να ΄χουν πάρει την ανιούσα εδώ και καιρό, κάτι που έχει αντίκτυπο συνολικά στην Ευρώπη. Όπως είδατε όμως με το κατάλληλο ψάξιμο βγαίνει άκρη, απλά θέλει προσοχή. Για τα σούπερ μάρκετ να μη τα ξαναπώ γιατί στεναχωριέμαι με το χάλι μας…

η. Γενική εικόνα: (Λιτά και συνοπτικά) πότε θα ξαναπάμε; :haha:


Μέχρι να ‘ρθει εκείνη η ώρα, ραντεβού στην επόμενη ιστορία, σε διεθνές, τριεθνές, πολυεθνές, στην Ευρώπη ή και κάπου αλλού.

View attachment 448243

Ραντεβού πάντα ψηλά πάνω απ’ τα σύννεφα!
Πολύ ωραία εκδρομή!! Για άλλη μια φορά με ταξίδεψες.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
32.998
Μηνύματα
876.610
Μέλη
38.756
Νεότερο μέλος
Xarisz

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom