Συζητήσεις Olympic Αir - Aegean για συνεργασία [Ανακοινώθηκε η συγχώνευση]

joss

Member
Μηνύματα
524
Likes
155
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο...
Ταξίδι-Όνειρο
Πολλα...

ph2

Member
Μηνύματα
74
Likes
11
Ταξίδι-Όνειρο
Αργεντινή
Αν και δεν το βλέπω πολύ πιθανό έμαθα ότι η Ολυμπιακή δεν πηγαίνει και πολύ καλά.Όντως θα είναι κακό για εμάς.Καλόμαθα να πηγαινω Θεσσαλονίκη με 55 Ευρώ:p
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.393
Likes
14.317
Είναι ενα σενάριο που έπαιζε αρκετό καιρό.Τό είχαμε συζητήσει και σέ άλλο θέμα(σάν πρόβλεψη) όταν αγοράσθηκε ή ΟΑ απο MIG.Αν γίνει θά μείνουν μόνον τά μεγάλα λόγια γιά πάρτυ πού τελείωσε κτλ.
 

gianni1966

Member
Μηνύματα
211
Likes
72
Επόμενο Ταξίδι
Λατρεμενη Αβανα...
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερικη(Περου,Βολιβια)
Το παρτυ τελειωσε; Λαθος!! Το παρτυ, μολις ξεκινησε!
Και λεγεται μονοπωλιο!
Καταπληκτικος αυτος ο καπιταλισμος....
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Το παρτυ τελειωσε; Λαθος!! Το παρτυ, μολις ξεκινησε!
Και λεγεται μονοπωλιο!
Καταπληκτικος αυτος ο καπιταλισμος....
Eδώ ο κόσμος καίγεται ο καπιταλισμός και τα πάρτυ τας μαράνανε...

Αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρι οι εποχές είναι στριμόκωλες μα πολύ στριμόκωλες... αεροπορικές εταιρίες συνέχεια κλείνουν και οι αεροπορικές συμμαχίες είναι ένας τρόπος που διαλέγουν ολοένα οι εταιρίες για να ανταπεξέλθουν στους χαλεπούς καιρούς... σαφέστατα και όλοι θέλουμε να πετάμε για Λονδίνο με 100? αλλά αυτό είναι θεμιτό? Το βρίσκετε λογικό να κοστίζει ένα εισιτήριο για Λονδίνο κάτω από 100?? Αν εξακολουθήσουν αυτές οι τιμές το μόνο σίγουρο είναι ότι ή οι εταιρίες που τις προσφέρουν θα κλείσουν ή τα δρομολόγια θα κοπούν... δεν θέλει και πολύ μυαλό για να το καταλάβεις αυτό... πιστεύω όλοι να θυμάστε την SkyEyrope που πούλαγε την Πράγα και την Βιέννη στα 50?...

Πάμε στην ταμπακιέρα τώρα... πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν δύο μεγάλες αεροπορικές εταιρίες σε μία χώρα όπως στην Ελλάδα... το βρίσκετε κι αυτό τυχαίο? Πουθενά ούτε σε χώρες με πολλαπλάσιο πληθυσμό από τον δικό μας... το μέγεθος λοιπόν της χώρας μας και ο διεθνής ανταγωνισμός επιβάλουν μια συγχώνευση για να μπορέσει να υπάρχει στην Ευρώπη μια αξιόλογη Ελληνική εταιρία... αλλιώς αργά ή γρήγορα θα πηγαίνεις στην Θεσσαλονίκη με ΒΑ και ΑΖ... γιατί απλά οι δύο αυτές εταιρίες θα πάψουν να υπάρχουν... ασφαλώς και οι τιμές στο εσωτερικό δεν θα είναι πλέον ανταγωνιστικές αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα... ας είμαστε ρεαλιστές...
 

joss

Member
Μηνύματα
524
Likes
155
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο...
Ταξίδι-Όνειρο
Πολλα...
. πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν δύο μεγάλες αεροπορικές εταιρίες σε μία χώρα όπως στην Ελλάδα.
Συμφωνω στα λεγομενα σου, αλλα στο περιπου. Και εξηγουμαι.

Σε ολες τις Ευρωπαικες χωρες υπαρχει η μια η μεγαλη εταιρεια (οι περισσοτερες τετοιες εχουν βεβαια και πολλα οικονομικα προβληματα σημερα) και οι μικρες. Εδω στην Ελλαδα η μια απο μικρη εγινε μεσαια (Α3) και η αλλη (ΟΑ) απο μεγαλη εγινε παλι μεσαια. Ετσι δεν υπαρχει ο ¨μεγαλος" απο πανω τους να κανονιζει το παιχνιδι και γι' αυτο (κατα τη γνωμη μου) τρωγονται.

Εν ολιγοις, ο μεν Βγενο νομιζε οτι αφου ειναι αρχοντας σε οσους τομεις ασχολειται και πηρε οσε καλα στελεχη της Α3 μπορουσε (για να αρχισει να δουλεει το μαγαζι με ρυθμους της πιατσας και οχι σε ρυθμους κρατικης ΟΑ) θα ηταν και εδω. Αμ δε... Ξεχασε οτι εδω δεν κανει μονος του παιχνιδι, υπαρχει και ο ανταγωνισμος (εσωτερικου και εξωτερικου). Απο την αλλη δε, το να πας να αγορασεις και "μερικα" Airbus δεν ειναι κατι φτηνο και δεν παραδιδεται αμεσα. Ετσι οταν αρχισε να βλεπει οτι δεν ξερει και τοσο καλα αυτον τον τομεα αρχισε να ψαχνει για λυσεις. Γιατι μη ξεχναμε οτι ερχεται καλοκαιρι και αν χασει τοτε απο την Α3 - καληνυχτα κι' αυριο.

Οσο για τον Βασιλακη μαλλον σαν πιο εμπειρος (και χωμενος στα κονε με αμφοτερες τις κυβερνησεις) απλα περιμενε να του κανει τη προταση ο Βγενο.

Θα δουμε συντομα τι θα γινει, γιατι απο φιλους που δοπυλεους στην Α3 μαθαινω οτι η ΟΑ δεν γεμιζει τα αεροπλανα της. Ιδωμεν...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Εν ολιγοις, ο μεν Βγενο νομιζε οτι αφου ειναι αρχοντας σε οσους τομεις ασχολειται και πηρε οσε καλα στελεχη της Α3 μπορουσε (για να αρχισει να δουλεει το μαγαζι με ρυθμους της πιατσας και οχι σε ρυθμους κρατικης ΟΑ) θα ηταν και εδω. Αμ δε... Ξεχασε οτι εδω δεν κανει μονος του παιχνιδι, υπαρχει και ο ανταγωνισμος (εσωτερικου και εξωτερικου). Απο την αλλη δε, το να πας να αγορασεις και "μερικα" Airbus δεν ειναι κατι φτηνο και δεν παραδιδεται αμεσα. Ετσι οταν αρχισε να βλεπει οτι δεν ξερει και τοσο καλα αυτον τον τομεα αρχισε να ψαχνει για λυσεις. Γιατι μη ξεχναμε οτι ερχεται καλοκαιρι και αν χασει τοτε απο την Α3 - καληνυχτα κι' αυριο.
Tόσο βλάκα λοιπόν τον έχεις τον Βγενό? Η πιθανότητα να ήταν όλα κανονισμένα από την αρχή δεν σου περνάει καν από το μυαλό?
 

taver

Member
Μηνύματα
12.490
Likes
29.011
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Ακόμα δεν τον είδαμε και Γιάννη τον εβαφτίσαμε...

Η όλη ιστορία θυμίζει περισσότερο το hype με τη συγχώνευση Εθνικής - Άλφα. Δε σημαίνει ότι θα γίνει, και δεν γνωρίζουμε και τίποτα για τους όρους του deal.
Προσωπικά το βλέπω μάλλον απίθανο, καθώς τα οφέλη της A3 από την απόκτηση των assets της ΟΑ θα είναι μάλλον περιθωριακά. Χρειάζονται κι άλλο short/medium haul στόλο, όταν δεν έχουν long haul για να τον τροφοδοτήσουν? Χρειάζονται και δεύτερο ground handling εγκατεστημένο σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια? Δεύτερη τεχνική βάση?
Για τις τιμές δεν το συζητάμε, αν ανεβούν σε μονοπωλιακά επίπεδα, μικρές εταιρίες όπως η Athens κλπ θα κάνουν πάρτυ και θα αρχίσουν και πάλι να συμπιέζονται οι τιμές.
 

Head_cf

Member
Μηνύματα
122
Likes
73
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει....
Ααα ρε να βράσω το καπιταλισμό και την ελεύθερη αγορά … ναι σίγουρα οι εταιρίες δεν «βγαίνουν» άμα έχουν τόσο χαμηλές τιμές… αλλά μάλλον δεν θα βγαίνουμε εμείς μετά άμα οι δυο εταιρίες γίνουν μια… ποιος θα ελέγχει μετά τις εταιρίες για να μην ανεβάζουν τις τιμές στα ύψη και να μην έχουν υπερκέρδος;; νομίζω, αν δεν κάνω λάθος ότι στις φιλελεύθερες οικονομίες ο έλεγχος γίνεται μέσω του ανταγωνισμού…για ακόμα μια φορά την πατήσαμε…..χρειάζεται να έχεις κοινωνική συνείδηση για να κρατήσεις τις τιμές χαμηλά παρόλο που είσαι μονοπώλιο…και δυστυχώς οι ιδιωτικές εταιρίες τον τελευταίο καιρό δεν μας έχουν δείξει ότι έχουν και πολύ από δαύτη…
 

gianni1966

Member
Μηνύματα
211
Likes
72
Επόμενο Ταξίδι
Λατρεμενη Αβανα...
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερικη(Περου,Βολιβια)
Eδώ ο κόσμος καίγεται ο καπιταλισμός και τα πάρτυ τας μαράνανε...

Αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρι οι εποχές είναι στριμόκωλες μα πολύ στριμόκωλες... αεροπορικές εταιρίες συνέχεια κλείνουν και οι αεροπορικές συμμαχίες είναι ένας τρόπος που διαλέγουν ολοένα οι εταιρίες για να ανταπεξέλθουν στους χαλεπούς καιρούς... σαφέστατα και όλοι θέλουμε να πετάμε για Λονδίνο με 100? αλλά αυτό είναι θεμιτό? Το βρίσκετε λογικό να κοστίζει ένα εισιτήριο για Λονδίνο κάτω από 100?? Αν εξακολουθήσουν αυτές οι τιμές το μόνο σίγουρο είναι ότι ή οι εταιρίες που τις προσφέρουν θα κλείσουν ή τα δρομολόγια θα κοπούν... δεν θέλει και πολύ μυαλό για να το καταλάβεις αυτό... πιστεύω όλοι να θυμάστε την SkyEyrope που πούλαγε την Πράγα και την Βιέννη στα 50?...

Πάμε στην ταμπακιέρα τώρα... πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν δύο μεγάλες αεροπορικές εταιρίες σε μία χώρα όπως στην Ελλάδα... το βρίσκετε κι αυτό τυχαίο? Πουθενά ούτε σε χώρες με πολλαπλάσιο πληθυσμό από τον δικό μας... το μέγεθος λοιπόν της χώρας μας και ο διεθνής ανταγωνισμός επιβάλουν μια συγχώνευση για να μπορέσει να υπάρχει στην Ευρώπη μια αξιόλογη Ελληνική εταιρία... αλλιώς αργά ή γρήγορα θα πηγαίνεις στην Θεσσαλονίκη με ΒΑ και ΑΖ... γιατί απλά οι δύο αυτές εταιρίες θα πάψουν να υπάρχουν... ασφαλώς και οι τιμές στο εσωτερικό δεν θα είναι πλέον ανταγωνιστικές αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα... ας είμαστε ρεαλιστές...
Ο ''ρεαλισμος'' της αγορας, ουτε με ενδιαφερει,ουτε με απασχολει...
Οι εποχες ειναι σιγουρα στριμοκωλες, οχι ομως για ολους!
Στριμοκωλες ειναι για τους εργαζομενους, οχι για τους καπιταλιστες.
Αυτοι καλα περνουσαν και θα συνεχισουν να περνανε καλα!
Οσο για το ''ελληνικη εταιρεια'' που ανεφερες, καρφακι δεν μου καιγεται αν τα χρηματα μου τα παιρνει ο κυριος Βγενο η καποιος αντιστοιχος ξενης εταιρειας.Εγω θελω να υπαρχουν προσιτα εισιτηρια για τον εργαζομενο, ανεξαρτητα απο το ποιος του τα παρεχει.Δεν θα χαρω λοιπον για την ενδεχομενη συγχωνευση, γιατι θα οδηγησει σε ενα ακομη μονοπωλιο στην Ελλαδα και σε ακριβοτερα εισιτηρια. Μονοπωλιο στο γαλα, μονοπωλιο στα εισιτηρια. μονοπωλιο στα καυσιμα! Κατι δεν παει καλα σε αυτην την χωρα...
 

Marizaki

Member
Μηνύματα
154
Likes
23
Επόμενο Ταξίδι
UK again..
Ταξίδι-Όνειρο
Ιταλια ;!
Ας μην ξεχναμε οτι τα φθηνα εισιτηρια και οι προσφορες ήταν λιγες..συγκεκριμενες ημερομηνιες, μικρος αριθμος θεσεων!!!τα εβγαζαν μόνο αυτοί που ήξεραν, που ταξίδευαν σιχνα και που μπορουσαν να προγραμματισουν τα ταξίδια τους.Σιγουρα βγαζουν τα λεφτα τους..η Sky-europe τα είχε ολα οικονομικα..οχι ομως κ η Aegean.
H Aegean εβγαλε πρωτη τα 19 ευρο κ μόλις έκανε την εισοδο της η Athens με 1 ευρο εγινε χαμος. Ακολουθησε η Olympic. Ειχαμε ξαναδει ποτε προσφορες σε περιοδο διακοπων?! οχι! Η Aegean ομως φέτος τα Χριστούγεννα, 10 μερες πριν τις διακοπες εβγαλε προσφορα! Γεμισε με οσους ειχαν προνοησει, τα αεροπλανα της..και ότι έμεινε το εκανε προσφορα! Ειδατε το καινουριο site της που βγαζει κ πόσες θέσεις απο καθε κατηγορία εισητηρίων έχουν μείνει?! Σιγα που μπαίνουν κ μεσα.Οι προσφορες τους ειναι μέχρι εκεί που τους παίρνει!!!
Κ αυτη η Olympic...ακόμη δεν άνοιξε..θα κανει συγχώνευση?! Τραγικο το σεναριο..και φοβαμαι πολυ για τη στιγμη που θα ακουσω οτι γίνεται πραγματικότητα!!!
 
Μηνύματα
607
Likes
115
Επόμενο Ταξίδι
βορεια ιταλια- ελβετια
Ταξίδι-Όνειρο
ιαπωνια
Εδώ συγχωνεύονται πολυεθνικές με τεράστια κεφάλαια στην ολυμπιακή και στην agean κολήσαμε? το ζήτημα είναι να έχουμε υγειή ελλληνικό αερομεταφορέα. Αν αντέξουν και οι δύο καλώς, αν με μία συγχώνευση γίνουν πιο δυνατοί στον σκληρό ανταγωνισμό πάλι καλώς, ενδεχομένως να μην αντέξει και κανένας από τους δυό. και εδώ δεν έχουμε κρατική ολυμπιακή να χρηματοδοτείται κάθε χρόνο με δισεκατομύρια από τον έλληνα φορολογούμενο. Δεν είναι έτσι πλέον. Τ ακόζια άλλαξαν.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.901
Μέλη
38.906
Νεότερο μέλος
Makarena

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom