Δημήτρης X.
Member
- Μηνύματα
- 674
- Likes
- 3.021
- Επόμενο Ταξίδι
- Νότια Κορέα
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νεπάλ
Ημέρα 6η
Η μέρα ξεκίνησε παρά πολύ νωρίς καθώς στις 7:00 έπρεπε να είμασταν έτοιμοι και να πάμε στο λεωφορείο του πρακτορείου, για την εκδρομή μας στο Σινικό Τείχος.
Την εκδρομή την κλείσαμε από το ξενοδοχείο με γκρουπ και κόστος 40€ και το οποίο είναι πολύ πιο οικονομικό από ότι είχαμε βρει στο διαδίκτυο (50-60€), για το συγκεκριμένο κομμάτι του τείχους που θέλαμε να επισκεφτούμε.
Αφού απολαύσαμε το καλό πρωινό του ξενοδοχείου, ξεχυθήκαμε στα σοκάκια του hutong να βρούμε το λεωφορείο μας. Γενικά μέσα στα hutong με δυσκολία περνάνε αυτοκίνητα, πόσο μάλλον λεωφορεία. Οπότε το λεωφορείο θα βρισκόταν σε μια λεωφόρο έξω από το hutong και θα κάναμε μία απόσταση 10 λεπτών για το βρούμε.
Το λεωφορείο μας ήταν παρκαρισμένο και γεμάτο κόσμο από τα υπόλοιπα ξενοδοχεία του hutong. Μόλις μαζευτήκαμε όλοι, το λεωφορείο ξεκίνησε. Δεν θα πηγαίναμε με αυτό όμως μέχρι τον τελικό προορισμό. Το λεωφορείο θα μας πήγαινε σε ένα άλλο σημείο συγκέντρωσης, όπου ήταν και από άλλες περιοχές του Πεκίνου μαζεμένα λεωφορεία, και εκεί θα γινόταν ο τελικός διαχωρισμός.
Ο διαχωρισμός θα γινόταν ανάλογα με το τμήμα του Σινικού Τείχους που θα επισκεπτόταν ο καθένας.
Τα πιο γνωστά σημεία του τείχους για να επισκεφτείς είναι το Badaling, το Mutianyu και το Jinshanling. Φυσικά υπάρχουν πολλά περισσότερα καθώς το τείχος εκτείνεται σε μια απόσταση 9.000 ή 21.000 χιλιομέτρων, ανάλογα πια τμήματα μετράει κανείς. Δεν γνωρίζω ακριβώς πως γίνεται ο διαχωρισμός.
To Badaling είναι το πιο γνωστό τμήμα του τείχους, καθώς είναι το πιο κοντινό στο Πεκίνο και αρκετά αναπαλαιωμένο σε πάρα πολλά σημεία. Για αυτό και είναι το μέρος στο οποίο οι ορδές των τουριστών είναι τεράστιες.
Το Mutianyu είναι το αμέσως επόμενο σε φήμη και απόσταση, και βρίσκεται μέσα στο δάσος. Επίσης έχει τελεφερίκ και μια τσουλήθρα οπότε είναι και πιο διασκεδαστικό για τους επισκέπτες.
Εμείς αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το πιο μακρινό και “άγριο” κομμάτι του Σινικού Τείχους, το Jinshanling.
Jinshanling σημαίνει “χρυσό βουνό” και θα καταλάβετε στις επόμενες φωτογραφίες τον λόγο της ονομασίας του. Η απόσταση με το λεωφορείο είναι περίπου 3-4 ώρες η κάθε διαδρομή, ανάλογα με την κίνηση στο Πεκίνο και πόση ώρα θα κάνεις να βγεις από αυτό. Ξεναγός μας στο λεωφορείο ήταν, ο Μπεν και ήταν αρκετά ευχάριστος. Μας έδωσε πολλές πληροφορίες σχετικά με την ιστορία του Πεκίνου, του τείχους και φυσικά συμβουλές για τις επόμενες ημέρες μας στην πόλη.
Το σημείο υποδοχής είναι μακριά από το τείχος καθώς σε αυτό θα ανεβαίναμε με το τελεφερίκ. Είμασταν μόνο 1 λεωφορείο καθώς, όπως είχαμε διαβάσει και από πριν, το συγκεκριμένο κομμάτι λόγω της απόστασης του από το Πεκίνο αλλά και της δυσκολίας του, δεν το προτιμάνε οι τουρίστες. Ο χρόνος που κάνεις όμως για να έρθεις και η κούραση που σου προκαλεί, ανταμείβονται πλήρως με αυτό που σου προσφέρει. Τουλάχιστον, αυτό λένε όλοι.
Μετά από περίπου 15 λεπτά με το τελεφερίκ, θα ανεβαίναμε στην βάση του βουνού. Από εκεί θα ακολουθούσαμε ένα μονοπατάκι και θα βγαίναμε σε ένα προπύργιο του τείχους και θα ανεβαίναμε επάνω.
Το θέαμα που συναντάς είναι κάτι το πρωτόγνωρο. Η ομορφιά του τοπίου είναι απαράμιλλη.
Η απόσταση που θα διανύαμε ήταν περίπου 6 χιλιόμετρα και θα το κάναμε περίπου σε 3 ώρες με αρκετές στάσεις.
Η δυσκολία σε κάποια σημεία είναι πάρα πολύ μεγάλη καθώς το μεγαλύτερο κομμάτι του τείχους σε αυτό το σημείο δεν είναι φτιαγμένο και είναι αρκετά δύσκολο να περπατάς πάνω σε σπασμένες πλάκες. Επίσης υπάρχουν σημεία με πολύ απότομα σκαλιά που στην ουσία κάνεις αναρρίχηση.
Την διαδρομή την κάναμε με την ησυχία μας και δεν μας πίεζε κανείς, Είχαμε και την επιλογή να πηγαίνουμε μαζί με τον Μπεν και το υπόλοιπο γκρουπ, αλλά αποφασίσαμε να συνεχίσουμε μόνοι μας.
Στην διαδρομή που ακολουθήσαμε υπήρχαν ελάχιστοι πλανόδιοι πωλητές με νερά, αναψυκτικά, σνακς και τουριστικά είδη.
Η διαδρομή, δυστυχώς, από ένα σημείο και μετά γίνεται αρκετά κουραστική και χάνεις την διάθεση να περπατήσεις και να απολαύσεις αυτό που σου προσφέρει το τοπίο. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα ότι θα είναι τόσο απαιτητικό σε φυσική κατάσταση.
Βέβαια αν ήταν να διαλέξω ξανά, στο ίδιο κομμάτι θα πήγαινα.
Μετά από 3 ώρες πεζοπορίας πάνω στο τείχος, φτάσαμε στο τέρμα του κομματιού όπου και μας περίμενε και το υπόλοιπο γκρουπ μαζί με τον Μπεν
Από εδώ, θα κατεβαίναμε ένα μονοπάτι μισής ώρα περίπου προς το σταθμό εξόδου και θα πηγαίναμε με το λεωφορείο σε ένα ταβερνείο για φαγητό.
Το φαγητό δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο αλλά με την κούραση που είχαμε ήταν ότι έπρεπε. Φυσικά συμπεριλαμβανόταν στη τιμή της εκδρομής και ήταν σαν μπουφές. Αφού το γεύμα τέλειωσε ανεβήκαμε πάλι στο λεωφορείο και το οποίο μας μετέφερε πίσω στο Πεκίνο.
Αφού φτάσαμε πίσω στο Πεκίνο και είχαμε κοιμηθεί σε όλη την διάρκεια της διαδρομής, η εκδρομή ολοκληρώθηκε σε έναν σταθμό του μετρό κοντά στο κέντρο.
Ήταν περίπου 21:00 και αποφασίσουμε ότι η ημέρα ήταν αρκετά κουραστική αλλά παράλληλα εκπληκτική όποτε αποφασίσαμε μετά από μία βόλτα στις λίμνες, να πάμε για ξεκούραση.
Η μέρα ξεκίνησε παρά πολύ νωρίς καθώς στις 7:00 έπρεπε να είμασταν έτοιμοι και να πάμε στο λεωφορείο του πρακτορείου, για την εκδρομή μας στο Σινικό Τείχος.
Την εκδρομή την κλείσαμε από το ξενοδοχείο με γκρουπ και κόστος 40€ και το οποίο είναι πολύ πιο οικονομικό από ότι είχαμε βρει στο διαδίκτυο (50-60€), για το συγκεκριμένο κομμάτι του τείχους που θέλαμε να επισκεφτούμε.
Αφού απολαύσαμε το καλό πρωινό του ξενοδοχείου, ξεχυθήκαμε στα σοκάκια του hutong να βρούμε το λεωφορείο μας. Γενικά μέσα στα hutong με δυσκολία περνάνε αυτοκίνητα, πόσο μάλλον λεωφορεία. Οπότε το λεωφορείο θα βρισκόταν σε μια λεωφόρο έξω από το hutong και θα κάναμε μία απόσταση 10 λεπτών για το βρούμε.
Το λεωφορείο μας ήταν παρκαρισμένο και γεμάτο κόσμο από τα υπόλοιπα ξενοδοχεία του hutong. Μόλις μαζευτήκαμε όλοι, το λεωφορείο ξεκίνησε. Δεν θα πηγαίναμε με αυτό όμως μέχρι τον τελικό προορισμό. Το λεωφορείο θα μας πήγαινε σε ένα άλλο σημείο συγκέντρωσης, όπου ήταν και από άλλες περιοχές του Πεκίνου μαζεμένα λεωφορεία, και εκεί θα γινόταν ο τελικός διαχωρισμός.
Ο διαχωρισμός θα γινόταν ανάλογα με το τμήμα του Σινικού Τείχους που θα επισκεπτόταν ο καθένας.

Τα πιο γνωστά σημεία του τείχους για να επισκεφτείς είναι το Badaling, το Mutianyu και το Jinshanling. Φυσικά υπάρχουν πολλά περισσότερα καθώς το τείχος εκτείνεται σε μια απόσταση 9.000 ή 21.000 χιλιομέτρων, ανάλογα πια τμήματα μετράει κανείς. Δεν γνωρίζω ακριβώς πως γίνεται ο διαχωρισμός.

To Badaling είναι το πιο γνωστό τμήμα του τείχους, καθώς είναι το πιο κοντινό στο Πεκίνο και αρκετά αναπαλαιωμένο σε πάρα πολλά σημεία. Για αυτό και είναι το μέρος στο οποίο οι ορδές των τουριστών είναι τεράστιες.
Το Mutianyu είναι το αμέσως επόμενο σε φήμη και απόσταση, και βρίσκεται μέσα στο δάσος. Επίσης έχει τελεφερίκ και μια τσουλήθρα οπότε είναι και πιο διασκεδαστικό για τους επισκέπτες.
Εμείς αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το πιο μακρινό και “άγριο” κομμάτι του Σινικού Τείχους, το Jinshanling.
Jinshanling σημαίνει “χρυσό βουνό” και θα καταλάβετε στις επόμενες φωτογραφίες τον λόγο της ονομασίας του. Η απόσταση με το λεωφορείο είναι περίπου 3-4 ώρες η κάθε διαδρομή, ανάλογα με την κίνηση στο Πεκίνο και πόση ώρα θα κάνεις να βγεις από αυτό. Ξεναγός μας στο λεωφορείο ήταν, ο Μπεν και ήταν αρκετά ευχάριστος. Μας έδωσε πολλές πληροφορίες σχετικά με την ιστορία του Πεκίνου, του τείχους και φυσικά συμβουλές για τις επόμενες ημέρες μας στην πόλη.

Το σημείο υποδοχής είναι μακριά από το τείχος καθώς σε αυτό θα ανεβαίναμε με το τελεφερίκ. Είμασταν μόνο 1 λεωφορείο καθώς, όπως είχαμε διαβάσει και από πριν, το συγκεκριμένο κομμάτι λόγω της απόστασης του από το Πεκίνο αλλά και της δυσκολίας του, δεν το προτιμάνε οι τουρίστες. Ο χρόνος που κάνεις όμως για να έρθεις και η κούραση που σου προκαλεί, ανταμείβονται πλήρως με αυτό που σου προσφέρει. Τουλάχιστον, αυτό λένε όλοι.

Μετά από περίπου 15 λεπτά με το τελεφερίκ, θα ανεβαίναμε στην βάση του βουνού. Από εκεί θα ακολουθούσαμε ένα μονοπατάκι και θα βγαίναμε σε ένα προπύργιο του τείχους και θα ανεβαίναμε επάνω.



Το θέαμα που συναντάς είναι κάτι το πρωτόγνωρο. Η ομορφιά του τοπίου είναι απαράμιλλη.


Η απόσταση που θα διανύαμε ήταν περίπου 6 χιλιόμετρα και θα το κάναμε περίπου σε 3 ώρες με αρκετές στάσεις.

Η δυσκολία σε κάποια σημεία είναι πάρα πολύ μεγάλη καθώς το μεγαλύτερο κομμάτι του τείχους σε αυτό το σημείο δεν είναι φτιαγμένο και είναι αρκετά δύσκολο να περπατάς πάνω σε σπασμένες πλάκες. Επίσης υπάρχουν σημεία με πολύ απότομα σκαλιά που στην ουσία κάνεις αναρρίχηση.



Την διαδρομή την κάναμε με την ησυχία μας και δεν μας πίεζε κανείς, Είχαμε και την επιλογή να πηγαίνουμε μαζί με τον Μπεν και το υπόλοιπο γκρουπ, αλλά αποφασίσαμε να συνεχίσουμε μόνοι μας.
Στην διαδρομή που ακολουθήσαμε υπήρχαν ελάχιστοι πλανόδιοι πωλητές με νερά, αναψυκτικά, σνακς και τουριστικά είδη.
Η διαδρομή, δυστυχώς, από ένα σημείο και μετά γίνεται αρκετά κουραστική και χάνεις την διάθεση να περπατήσεις και να απολαύσεις αυτό που σου προσφέρει το τοπίο. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα ότι θα είναι τόσο απαιτητικό σε φυσική κατάσταση.
Βέβαια αν ήταν να διαλέξω ξανά, στο ίδιο κομμάτι θα πήγαινα.

Μετά από 3 ώρες πεζοπορίας πάνω στο τείχος, φτάσαμε στο τέρμα του κομματιού όπου και μας περίμενε και το υπόλοιπο γκρουπ μαζί με τον Μπεν

Από εδώ, θα κατεβαίναμε ένα μονοπάτι μισής ώρα περίπου προς το σταθμό εξόδου και θα πηγαίναμε με το λεωφορείο σε ένα ταβερνείο για φαγητό.
Το φαγητό δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο αλλά με την κούραση που είχαμε ήταν ότι έπρεπε. Φυσικά συμπεριλαμβανόταν στη τιμή της εκδρομής και ήταν σαν μπουφές. Αφού το γεύμα τέλειωσε ανεβήκαμε πάλι στο λεωφορείο και το οποίο μας μετέφερε πίσω στο Πεκίνο.
Αφού φτάσαμε πίσω στο Πεκίνο και είχαμε κοιμηθεί σε όλη την διάρκεια της διαδρομής, η εκδρομή ολοκληρώθηκε σε έναν σταθμό του μετρό κοντά στο κέντρο.
Ήταν περίπου 21:00 και αποφασίσουμε ότι η ημέρα ήταν αρκετά κουραστική αλλά παράλληλα εκπληκτική όποτε αποφασίσαμε μετά από μία βόλτα στις λίμνες, να πάμε για ξεκούραση.
Last edited: