gelf
Member
- Μηνύματα
- 659
- Likes
- 12.801
5. ΔΕΥΤΕΡΑ 17-02-2014
Τη Δευτέρα αποφασίσαμε να περπατήσουμε προς παλάτι και στη συνέχεια στο πλησίον αυτού μεσαιωνικό κέντρο της πόλης. Κατ αρχήν και κατόπιν απλής νύξης ο ευγενέστατος ρεσεψιονίστ μας άλλαξε το δωμάτιο σε μπροστινό πολύ ευρύχωρο και με υπέροχο βιτρό στο τζάμι χωρίς επί πλέον χρέωση. Μετά την τακτοποίησή μας προχωρήσαμε προς την περιοχή του παλατιού μέσω της calle del Arenal με στάση στην plaza del Isabel IIκαι στην plaza de Oriente, οι οποίες διαχωρίζονται από το βασιλικό θέατρο ένα εξάπλευρο κτίριο. Ευχάριστη εντύπωση κάνουν οι σειρές αγαλμάτων της plaza de Oriente, αγάλματα τα οποία αρχικά προοριζόντουσαν για τις στέγες του παλατιού σκέψη η οποία εγκαταλείφθηκε (ορθώς) όταν τέθηκε ζήτημα στατικής επάρκειας. Από την περιήγηση στο παλάτι και στον καθεδρικό ναό προχωρήσαμε προς την plaza de la Paja και plaza de san Andres (μεσαιωνικό κέντρο της πόλης).

Μέσω της calle de la Cava Baja φθάσαμε στην calle Cuchilleros, στο αγαπημένο μας μπαράκι cafeKee, το οποίο συνδύαζε ωραίο περιβάλλον (στο ισόγειο όπου λειτουργούσε ως μπαρ), όμορφη κλασσική jazz μουσική, βαρελίσια μπύρα Leffe, καλό κόκκινο κρασί και μία από τις δύο αγαπημένες μου μάρκες malt whisky (Cardhu).

Αφού χαλαρώσαμε από το πολύωρο περπάτημα και τονωθήκαμε, κάναμε ένα σύντομο πέρασμα από την αγορά San Miguel, φάγαμε ελαφρότατα και συνεχίσαμε στην plaza de la Villa, όπου από πεζόδρομους και στενούς δρόμους της παλιάς πόλης καταλήξαμε στο ξενοδοχείο μας.


Μετά από ολιγόωρη ξεκούραση περάσαμε από το casa patas (calle de la Canizares – παράλληλος και μετά από τρεις δρόμους ανατολικά από αυτόν του ξενοδοχείου μας), για φλαμέγκο σύμφωνα με τις κάρτες που υπήρχαν στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου. Αφού ήπιαμε από ένα κρασί υπήρξε διχογνωμία για το αν το μαγαζί είναι τουριστικοποιημένο ή όχι και έτσι προχωρήσαμε προς την calle de las Huertas, όπου παρ όλο που είχα διαβάσει σε διάφορους οδηγούς ότι είναι πολυσύχναστη και θορυβώδης, ήταν δρόμος ιδιαίτερα ήσυχος, πιθανώς λόγω Δευτέρας και λόγω χειμώνα. Κατά την περιήγησή μας συναντήσαμε ένα γωνιακό μπαράκι το Elhecho (calle de las Huertas 60) με όμορφο περιβάλλον σχετικά καλή μουσική και ποικιλία ποτών (carhdu σε μεγάλη δόση 6 ευρώ, daiquiri 5 ευρώ). Στη συνέχεια ανεβήκαμε την calle de las Huertas προκειμένου να δούμε πως είχαν φωτίσει καθημερινή την plazaν del Santa Ana

και την plaza Mayor

και επειδή συνειδητοποιήσαμε ότι δεν είχαμε φάει τίποτα ιδιαίτερο μετά το πρωινό, τα βήματά μας οδήγησαν πάλι στην calle de Cucilleros και στο εστιατόριο SobrinodeBotin, το κατά βιβλίο Guiness αρχαιότερο εστιατόριο του κόσμου.

Παρ όλο ότι είχα το φόβο ότι δε θα βρίσκαμε τραπέζι ή ότι η εξυπηρέτηση θα ήταν ανεπαρκής, λόγω και της ώρας αιχμής (23.00) μας υποδέχθηκαν το τραπέζι που μας πρότειναν ήταν σε πολύ καλή θέση. Το φαγητό – παρά το ότι το εστιατόριο αυτό το αναφέρουν όλοι οι τουριστικοί οδηγοί – ήταν σχεδόν άριστο και το κοστολόγιό του ανήλθε σε 80 ευρώ συμ/νων και δύο μπουκαλιών από υπέροχο κόκκινο κρασί.
Μετά το φαί και αφού είμαστε από τους τελευταίους πελάτες του μαγαζιού, το οποίο μας άφησε άριστη εντύπωση παρά τον τουριστικό χαρακτήρα του, περπατήσαμε στην plaza Mayor, όπου μας στενοχώρησαν οι πολλοί άστεγοι της Μαδρίτης που βρίσκουν καταφύγιο για ύπνο, πάνω σε χαρτόκουτα, στις στοές της πλατείας. Είναι προφανές ότι στην Ισπανία η επίθεση των τραπεζών βρήκε τους πολίτες απόλυτα απροετοίμαστους.
Τη Δευτέρα αποφασίσαμε να περπατήσουμε προς παλάτι και στη συνέχεια στο πλησίον αυτού μεσαιωνικό κέντρο της πόλης. Κατ αρχήν και κατόπιν απλής νύξης ο ευγενέστατος ρεσεψιονίστ μας άλλαξε το δωμάτιο σε μπροστινό πολύ ευρύχωρο και με υπέροχο βιτρό στο τζάμι χωρίς επί πλέον χρέωση. Μετά την τακτοποίησή μας προχωρήσαμε προς την περιοχή του παλατιού μέσω της calle del Arenal με στάση στην plaza del Isabel IIκαι στην plaza de Oriente, οι οποίες διαχωρίζονται από το βασιλικό θέατρο ένα εξάπλευρο κτίριο. Ευχάριστη εντύπωση κάνουν οι σειρές αγαλμάτων της plaza de Oriente, αγάλματα τα οποία αρχικά προοριζόντουσαν για τις στέγες του παλατιού σκέψη η οποία εγκαταλείφθηκε (ορθώς) όταν τέθηκε ζήτημα στατικής επάρκειας. Από την περιήγηση στο παλάτι και στον καθεδρικό ναό προχωρήσαμε προς την plaza de la Paja και plaza de san Andres (μεσαιωνικό κέντρο της πόλης).
Μέσω της calle de la Cava Baja φθάσαμε στην calle Cuchilleros, στο αγαπημένο μας μπαράκι cafeKee, το οποίο συνδύαζε ωραίο περιβάλλον (στο ισόγειο όπου λειτουργούσε ως μπαρ), όμορφη κλασσική jazz μουσική, βαρελίσια μπύρα Leffe, καλό κόκκινο κρασί και μία από τις δύο αγαπημένες μου μάρκες malt whisky (Cardhu).
Αφού χαλαρώσαμε από το πολύωρο περπάτημα και τονωθήκαμε, κάναμε ένα σύντομο πέρασμα από την αγορά San Miguel, φάγαμε ελαφρότατα και συνεχίσαμε στην plaza de la Villa, όπου από πεζόδρομους και στενούς δρόμους της παλιάς πόλης καταλήξαμε στο ξενοδοχείο μας.
Μετά από ολιγόωρη ξεκούραση περάσαμε από το casa patas (calle de la Canizares – παράλληλος και μετά από τρεις δρόμους ανατολικά από αυτόν του ξενοδοχείου μας), για φλαμέγκο σύμφωνα με τις κάρτες που υπήρχαν στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου. Αφού ήπιαμε από ένα κρασί υπήρξε διχογνωμία για το αν το μαγαζί είναι τουριστικοποιημένο ή όχι και έτσι προχωρήσαμε προς την calle de las Huertas, όπου παρ όλο που είχα διαβάσει σε διάφορους οδηγούς ότι είναι πολυσύχναστη και θορυβώδης, ήταν δρόμος ιδιαίτερα ήσυχος, πιθανώς λόγω Δευτέρας και λόγω χειμώνα. Κατά την περιήγησή μας συναντήσαμε ένα γωνιακό μπαράκι το Elhecho (calle de las Huertas 60) με όμορφο περιβάλλον σχετικά καλή μουσική και ποικιλία ποτών (carhdu σε μεγάλη δόση 6 ευρώ, daiquiri 5 ευρώ). Στη συνέχεια ανεβήκαμε την calle de las Huertas προκειμένου να δούμε πως είχαν φωτίσει καθημερινή την plazaν del Santa Ana
και την plaza Mayor
και επειδή συνειδητοποιήσαμε ότι δεν είχαμε φάει τίποτα ιδιαίτερο μετά το πρωινό, τα βήματά μας οδήγησαν πάλι στην calle de Cucilleros και στο εστιατόριο SobrinodeBotin, το κατά βιβλίο Guiness αρχαιότερο εστιατόριο του κόσμου.
Παρ όλο ότι είχα το φόβο ότι δε θα βρίσκαμε τραπέζι ή ότι η εξυπηρέτηση θα ήταν ανεπαρκής, λόγω και της ώρας αιχμής (23.00) μας υποδέχθηκαν το τραπέζι που μας πρότειναν ήταν σε πολύ καλή θέση. Το φαγητό – παρά το ότι το εστιατόριο αυτό το αναφέρουν όλοι οι τουριστικοί οδηγοί – ήταν σχεδόν άριστο και το κοστολόγιό του ανήλθε σε 80 ευρώ συμ/νων και δύο μπουκαλιών από υπέροχο κόκκινο κρασί.
Μετά το φαί και αφού είμαστε από τους τελευταίους πελάτες του μαγαζιού, το οποίο μας άφησε άριστη εντύπωση παρά τον τουριστικό χαρακτήρα του, περπατήσαμε στην plaza Mayor, όπου μας στενοχώρησαν οι πολλοί άστεγοι της Μαδρίτης που βρίσκουν καταφύγιο για ύπνο, πάνω σε χαρτόκουτα, στις στοές της πλατείας. Είναι προφανές ότι στην Ισπανία η επίθεση των τραπεζών βρήκε τους πολίτες απόλυτα απροετοίμαστους.
Attachments
-
115,3 KB Προβολές: 55
-
92,4 KB Προβολές: 65
Last edited: