interted
Member
- Μηνύματα
- 1.355
- Likes
- 8.207
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ράφτινγκ στον Ουρουμπάμπα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο (FYROM-Αλβανία)
- Κεφάλαιο 3ο (Μαυροβούνιο)
- Κεφάλαιο 4ο (Ντουμπρόβνικ – Νότια Δαλματία)
- Κεφάλαιο 5ο (Hvar (Μέρος 1ο))
- Κεφάλαιο 6ο (Hvar (Μέρος 2ο))
- Νησάκια Pakleni][URL="http://www.travelstories.gr/photo/showphoto.php?photo=7409"][IMG]http://www.travelstories.gr/photo/data/75/pakleni.jpg[/IMG][/URL
- Απρόοπτα
Σε αυτό το post θα αναφερθώ στα απρόοπτα του ταξιδιού, μαζί με μερικές συμβουλές για όσους ταξιδεύουν με αμάξι.
Ξεκινάμε από τα Σκόπια. Ως γνωστόν οι Έλληνες δεν δεχόμαστε να μας σφραγίσουν το διαβατήριο. Έτσι γράφουμε τα ονόματα σε ένα άλλο χαρτί, το οποίο και σφραγίζει ο τελωνειακός. Εδώ έρχεται η απάτη: Ο υπάλληλος μας ζήτησε 10 ευρώ για τα χαρτάκια. Του λέμε ότι δεν καταλαβαίνουμε και μας λέει ότι πρέπει να του δώσουμε τα λεφτά για να γράψει τα ονόματα μας στα χαρτάκια. Φυσικά αρνηθήκαμε και γράψαμε μόνοι μας τα ονόματα.
Στην συνέχεια μόλις μπήκαμε στην Αλβανία μας ζητήσανε 1 ευρώ φόρο. Όμως μόλις βγαίναμε από την χώρα μας ζήτησαν άλλα 5 ευρώ φόρο. Μόλις τον ρωτήσαμε γιατί μας είπε ότι ήθελε να πάρει καφέ !! Τα δώσαμε κι αυτά χωρίς διαμαρτυρία
Οι δρόμοι στην Αλβανία είναι παρεξηγημένοι πιστεύω. Η διαδρομή που ακολουθήσαμε εμείς (Ανατολικά σύνορα το ύψος της Οχρίδας έως Βόρεια σύνορα με Μαυροβούνιο) ήταν πολύ καλή. Καινούργιο οδόστρωμα, καθαρές γραμμές, αξιόπιστος δρόμος εκτός από τα τελευταία 10-15 χιλιόμετρα. Το κομμάτι μέχρι τα Τίρανα είναι όλο στροφές, αλλά με ελάχιστη κίνηση (μερικές στολισμένες Mercedes όπως είπα και στην ιστορία) και πολύ ορεινό. Απο τα Τίρανα και μετά είναι μια ατέλειωτη ευθεία. Όπως είπαν και τα άλλα παιδιά στο forum, προσοχή στα μπλόκα.
Στο Μαυροβούνιο είχαμε τα απρόοπτα που προανέφερα:
Από φέτος το καλοκαίρι όσοι εισέρχονται στην χώρα πρέπει να πληρώνουν 10 Ευρώ Eco Tax. Συγκεκριμένα τον εισπράττει ένας τύπος σαν λαχειοπώλης που έρχεται και σου μιλάει στα σύνορα. Επειδή εμείς δεν πιεστήκαμε αρνηθήκαμε να τον πληρώσουμε (η συνεννόηση δεν ήταν και η καλύτερη) και τελικά ήρθαν οι τελωνειακοί υπάλληλοι για να λύσουν το θέμα.
Δεύτερο θέμα προέκυψε λίγα χιλιόμετρα αργότερα με κάτι τροχονόμους που μας σταματήσανε και μας πήραν τα διαβατήρια. Μας είπανε ότι πρέπει να πληρώσουμε επί τόπου ένα πρόστιμο (αν θυμάμαι καλά) 50 ευρώ γιατί δεν είχαμε ανοιχτά τα φώτα το μεσημέρι. Εμείς τους εξηγήσαμε ότι δεν το ξέραμε, και μετά από παζάρια το πρόστιμο έπεσε στα 20 ευρώ. Φυσικά δεν πήραμε καμία απόδειξη.
Το οδικό δίκτυο του Μαυροβουνίου είναι σε γενικές γραμμές καλό. Κι εδώ όμως κάνεις αρκετή ώρα να διασχίσεις την χώρα λόγω των πολλών στροφών.
Στην Κροατία με το που μπαίνουμε στην χώρα βρίσκουμε ένα πλάτωμα στην άκρη του δρόμου (στην απέναντι πλευρά) από το οποίο φαινόταν όλο το Ντουμπρόβνικ στο πιάτο. Σταματάμε και σε 2 λεπτά έρχεται ένας μπάτσος και μας γράφει για παραβίαση διαχωριστικής γραμμής. Η αρχική τιμή των 70 ευρώ έπεσε στα 50 αλλά αυτή την φορά πήραμε απόδειξη.
Σε κάποιο σημείο βρίσκεις τα σύνορα με την Βοσνία (μπαίνεις στην χώρα και αυτόματα βγαίνεις καθώς έχει μικρή πρόσβαση στην θάλασσα). Εκεί όμως δεν καθυστερείς καθόλου!
Ο δρόμος μέχρι το σημείο που πήραμε το ferry ήταν επαρχιακός. Στο νησί Hvar θέλει ιδιαίτερη προσοχή το οδικό δίκτυο γιατί μετά βίας χωράνε να περάσουν 2 αυτοκίνητα σε κάποια σημεία. Όταν πλησιάζεις σε πόλεις ο δρόμος φτιάχνει.
Αυτά σε γενικές γραμμές. Οποιαδήποτε διευκρίνιση δεκτή.
Ξεκινάμε από τα Σκόπια. Ως γνωστόν οι Έλληνες δεν δεχόμαστε να μας σφραγίσουν το διαβατήριο. Έτσι γράφουμε τα ονόματα σε ένα άλλο χαρτί, το οποίο και σφραγίζει ο τελωνειακός. Εδώ έρχεται η απάτη: Ο υπάλληλος μας ζήτησε 10 ευρώ για τα χαρτάκια. Του λέμε ότι δεν καταλαβαίνουμε και μας λέει ότι πρέπει να του δώσουμε τα λεφτά για να γράψει τα ονόματα μας στα χαρτάκια. Φυσικά αρνηθήκαμε και γράψαμε μόνοι μας τα ονόματα.
Στην συνέχεια μόλις μπήκαμε στην Αλβανία μας ζητήσανε 1 ευρώ φόρο. Όμως μόλις βγαίναμε από την χώρα μας ζήτησαν άλλα 5 ευρώ φόρο. Μόλις τον ρωτήσαμε γιατί μας είπε ότι ήθελε να πάρει καφέ !! Τα δώσαμε κι αυτά χωρίς διαμαρτυρία
Οι δρόμοι στην Αλβανία είναι παρεξηγημένοι πιστεύω. Η διαδρομή που ακολουθήσαμε εμείς (Ανατολικά σύνορα το ύψος της Οχρίδας έως Βόρεια σύνορα με Μαυροβούνιο) ήταν πολύ καλή. Καινούργιο οδόστρωμα, καθαρές γραμμές, αξιόπιστος δρόμος εκτός από τα τελευταία 10-15 χιλιόμετρα. Το κομμάτι μέχρι τα Τίρανα είναι όλο στροφές, αλλά με ελάχιστη κίνηση (μερικές στολισμένες Mercedes όπως είπα και στην ιστορία) και πολύ ορεινό. Απο τα Τίρανα και μετά είναι μια ατέλειωτη ευθεία. Όπως είπαν και τα άλλα παιδιά στο forum, προσοχή στα μπλόκα.
Στο Μαυροβούνιο είχαμε τα απρόοπτα που προανέφερα:
Από φέτος το καλοκαίρι όσοι εισέρχονται στην χώρα πρέπει να πληρώνουν 10 Ευρώ Eco Tax. Συγκεκριμένα τον εισπράττει ένας τύπος σαν λαχειοπώλης που έρχεται και σου μιλάει στα σύνορα. Επειδή εμείς δεν πιεστήκαμε αρνηθήκαμε να τον πληρώσουμε (η συνεννόηση δεν ήταν και η καλύτερη) και τελικά ήρθαν οι τελωνειακοί υπάλληλοι για να λύσουν το θέμα.
Δεύτερο θέμα προέκυψε λίγα χιλιόμετρα αργότερα με κάτι τροχονόμους που μας σταματήσανε και μας πήραν τα διαβατήρια. Μας είπανε ότι πρέπει να πληρώσουμε επί τόπου ένα πρόστιμο (αν θυμάμαι καλά) 50 ευρώ γιατί δεν είχαμε ανοιχτά τα φώτα το μεσημέρι. Εμείς τους εξηγήσαμε ότι δεν το ξέραμε, και μετά από παζάρια το πρόστιμο έπεσε στα 20 ευρώ. Φυσικά δεν πήραμε καμία απόδειξη.
Το οδικό δίκτυο του Μαυροβουνίου είναι σε γενικές γραμμές καλό. Κι εδώ όμως κάνεις αρκετή ώρα να διασχίσεις την χώρα λόγω των πολλών στροφών.
Στην Κροατία με το που μπαίνουμε στην χώρα βρίσκουμε ένα πλάτωμα στην άκρη του δρόμου (στην απέναντι πλευρά) από το οποίο φαινόταν όλο το Ντουμπρόβνικ στο πιάτο. Σταματάμε και σε 2 λεπτά έρχεται ένας μπάτσος και μας γράφει για παραβίαση διαχωριστικής γραμμής. Η αρχική τιμή των 70 ευρώ έπεσε στα 50 αλλά αυτή την φορά πήραμε απόδειξη.
Σε κάποιο σημείο βρίσκεις τα σύνορα με την Βοσνία (μπαίνεις στην χώρα και αυτόματα βγαίνεις καθώς έχει μικρή πρόσβαση στην θάλασσα). Εκεί όμως δεν καθυστερείς καθόλου!
Ο δρόμος μέχρι το σημείο που πήραμε το ferry ήταν επαρχιακός. Στο νησί Hvar θέλει ιδιαίτερη προσοχή το οδικό δίκτυο γιατί μετά βίας χωράνε να περάσουν 2 αυτοκίνητα σε κάποια σημεία. Όταν πλησιάζεις σε πόλεις ο δρόμος φτιάχνει.
Αυτά σε γενικές γραμμές. Οποιαδήποτε διευκρίνιση δεκτή.
Attachments
-
14,8 KB Προβολές: 525