Το εκπαιδευτικό μας σύστημα : Με το ζόρι πιάνει τη βάση

galat

Member
Μηνύματα
851
Likes
2.118
Επόμενο Ταξίδι
...
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Την περασμένη Παρασκευή οι υποψήφιοι των Πανελληνίων εξετάσεων διαγωνίστηκαν στο μάθημα της Έκθεσης. Σαν θέμα έπεσε ένα κείμενο για την αυτομόρφωση και τη σημασία της. Απ’ ότι σχολίασαν οι ασχολούμενοι με τις εξετάσεις, το θέμα ήταν βατό για τους διαβασμένους μαθητές.

Το δημοσιογραφικό site protagon.gr έκανε ένα ενδιαφέρον πείραμα (παρόμοιο πείραμα είχε κάνει στο παρελθόν και η Καθημερινή, δυστυχώς με τα ίδια αποτελέσματα, που θα διαβάσετε παρακάτω). Έδωσε στον γνωστό συγγραφέα και δημοσιογράφο Χρήστο Χωμενίδη, να απαντήσει στο θέμα των εξετάσεων. Στη συνέχεια το γραπτό του δόθηκε για βαθμολόγηση σε δύο εξεταστές, χωρίς βέβαια να γνωρίζουν την ταυτότητα του γράφοντος. Και οι δύο εξεταστές συμφώνησαν απόλυτα το γραπτό μετά βίας περνούσε τη βάση 60/100.

Πριν σχολιάσουμε πρέπει να αναφέρουμε αναγκαστικά δύο βασικά πληροφοριακά στοιχεία για τον διαγωνισθέντα. Ο Χρήστος Χωμενίδης έχει αποφοιτήσει από την νομική της Αθήνας και έχει συνεχίσει τις σπουδές του στη νομική και στην επικοινωνιολογία στην Ρωσία και την Αγγλία. Έχει δημοσιεύσει έξι μυθιστορήματα και δύο συλλογές διηγημάτων. Βιβλία του έχουν μεταφραστεί σε επτά γλώσσες. Δημοσιογραφεί για περίπου 20 χρόνια. Με λίγα λόγια - ανεξάρτητα του εάν αρέσουν σε κάποιον τα κείμενά του - ο άνθρωπος είναι ένας επιτυχημένος και αναγνωρισμένος επαγγελματίας.

Και όμως τα γραπτά του στην συγκεκριμένη περίπτωση κρίνονται ανεπαρκή. Και δίκαια πρέπει να αναρωτηθεί κανείς «αν στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε;». Το κείμενο ήταν ανεπαρκές ή τα κριτήρια, που έχει θεσπίσει η πολιτεία και το εκπαιδευτικό σύστημα, είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να αναπαράγουν και να επιβραβεύουν την μίμηση, την αποστήθιση και την παπαγαλία; Και ακόμα χειρότερα να ρίχνουν στον Καιάδα κάθε διαφορετική, ελεύθερη πλην όμως δημιουργική προσέγγιση του θέματος; Κατά την γνώμη μου είναι προφανές ότι στραβά αρμενίζουμε.

Σε επιβεβαίωση των παραπάνω σκέψεων ήρθε πάλι από το protagon.gr ένα νέο άρθρο της γνωστής δημοσιογράφου Ρίκας Βαγιάνη, στο οποίο διηγείται την τραυματική προσωπική της ιστορία με το θέμα της έκθεσης. Όπως μας διηγείται η κυρία Βαγιάνη, στα μαθητικά της χρόνια υπήρξε το αστέρι της τάξης της στον τομέα της έκθεσης. Όλα αυτά μέχρι να φτάσει στη φάση προετοιμασίας για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Στο σημείο αυτό παροτρύνθηκε από τους δασκάλους της να αλλάξει τον τρόπο γραφής της – αυτόν που μέχρι εκείνη τη στιγμή εξυμνιόταν για την εκφραστικότητα και την δημιουργικότητά του – προκειμένου να προσαρμοστεί με τις νόρμες των εξετάσεων και της βαθμολόγησης. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί η τότε μαθήτρια να οδηγήθηκε στην αναμφισβήτητα λανθασμένη επιλογή της παραίτησης – άλλοι έχουν φτάσει μέχρι και την αυτοκτονία – όμως αυτό ευτυχώς δεν την εμπόδισε μετά από μια μακριά πορεία να βρεί τον δρόμο της στην επιτυχημένη δημοσιογραφία.

Δυστυχώς για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα με το ζόρι πιάνει την βάση….


Χρήσιμα link για να διαμορφώσετε άποψη :

Το θέμα της έκθεσης

Το γραπτό του Χωμενίδη

1η αξιολόγηση - Διόρθωση από τη φιλόλογο Αργυρώ Ποτηράκη: Με το ζόρι τη βάση

2η αξιολόγηση - Διόρθωση από τον φιλόλογο Χρήστο Σάρρα: Χάσαμε τον στόχο!

Το κείμενο της Ρίκας Βαγιάνη


 

pigi_dikaiou

Member
Μηνύματα
550
Likes
521
Επόμενο Ταξίδι
......
Ταξίδι-Όνειρο
Αγιο Ορος
Galat για αλλη μια φορα ευχαριστω!!
Μολις το ανακοινωσα στην κορη μου η οποια ως γνωστον δινει πανελλαδικες ειπε "Μαμα μια χαρα τα εχω γραψει εγω,ο Χωμενιδης ηταν αδιαβαστος!"
Φαντασου τωρα το αγχος το δικο μου...Αυτο που με απασχολουσε απο την αρχη,ηταν αυτο ακριβως,σε τι εξεταστη θα πεσει.Θα εχει καλοκοιμηθει το βραδυ ή θα εχει στραβοκοιμηθει?Θα εχει τσακωθει με την γυναικα του ή θα ειναι στα καλα του?Η εκθεση ειναι ενα τοσο αμφιλεγομενο μαθημα και πολλες φορες ο κριτης της εισαγωγης στην επιθυμητη σχολη.Οσο για το εκπαιδευτικο συστημα....πονεμενη ιστορια!!:shock:
 

galat

Member
Μηνύματα
851
Likes
2.118
Επόμενο Ταξίδι
...
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Χαίρομαι που η κόρη σου ήταν διαβασμένη και έγραψε καλά, αλλά καταλαβαίνεις ότι και ο Χωμενίδης δεν μπορεί να θεωρείται "αδιάβαστος"...
Κάπου κάτι δεν πάει καλά.
 

soudianos

Member
Μηνύματα
3.701
Likes
6.317
Ταξίδι-Όνειρο
Βερακρούζ
ευχ Galat. τώρα το έδωσα και στην δικιά μου να το διαβάσει
 

Narcissa

Member
Μηνύματα
54
Likes
11
Επόμενο Ταξίδι
Who knows?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Χαίρομαι που η κόρη σου ήταν διαβασμένη και έγραψε καλά, αλλά καταλαβαίνεις ότι και ο Χωμενίδης δεν μπορεί να θεωρείται "αδιάβαστος"...
Κάπου κάτι δεν πάει καλά.

Φυσικα και εγω καταλαβαινω πως ο κ. Χωμενιδης δεν ηταν αδιαβαστος(πως αλλωστε θα μπορουσε να ηταν δηλαδη...?) αλλα εσεις προφανως και δεν αντιλαμβανεστε τον σκωπτικο και ειρωνικο συναμα τροπο με τον οποιο μιλησα!Αν ειναι ποτε δυνατον να αποκαλεσουμε "αδιαβαστο" τον κ. Χωμενιδη!!!Ηταν ενας τροπος να διασκεδασω και να χλευασω για ακομα μια φορα το "τελειο και απολυτα οργανωμενο" εκπαιδευτικο μας συστημα...
 

galat

Member
Μηνύματα
851
Likes
2.118
Επόμενο Ταξίδι
...
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Φυσικα και εγω καταλαβαινω πως ο κ. Χωμενιδης δεν ηταν αδιαβαστος(πως αλλωστε θα μπορουσε να ηταν δηλαδη...?) αλλα εσεις προφανως και δεν αντιλαμβανεστε τον σκωπτικο και ειρωνικο συναμα τροπο με τον οποιο μιλησα!Αν ειναι ποτε δυνατον να αποκαλεσουμε "αδιαβαστο" τον κ. Χωμενιδη!!!Ηταν ενας τροπος να διασκεδασω και να χλευασω για ακομα μια φορα το "τελειο και απολυτα οργανωμενο" εκπαιδευτικο μας συστημα...
Απ''οτι καταλαβαίνω είσαι η κόρη της pigis, χαίρομαι που μιλάμε και ευκαιρία να σου ευχηθώ και προσωπικά καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου.
Προφανώς εγώ παρανόησα την έκφραση, ο ηλεκτρονικός λόγος τα έχει αυτά. Sorry.
Δυστυχώς ομως πολλοί, αλλά και το εκπαιδευτικό μας σύστημα στο σύνολο του θεωρεί τους "Χωμενίδηδες" αδιάβαστους. Γιατί βέβαια το πρόβλημα δεν το έχει ο Χωμενίδης, αλλά τα νεαρά αυριανά ταλέντα, που τους κοβονται τα φτερά.
 

amantab

Member
Μηνύματα
133
Likes
47
Επόμενο Ταξίδι
Όπου γης και πατρίς...
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρος
Το θεωρώ τουλάχιστον ειρωνικό ένα εκπαιδευτικό σύστημα που βασίζει το σύστημα αξιολόγησής του σε μεθόδους που μόνο την καλλιέργεια του "εαυτό-" δεν προωθούν, να ζητάει γνώμες για την "αυτο"-μόρφωση!! Οι απομνημονευτικές ικανότητες του εγκεφάλου θα ήταν ένα πολύ πιο σχετικό θέμα, και τα καημένα τα παιδιά θα είχαν και πολύ πιο πολλές βιωματικές εμπειρίες να καταθέσουν..!
 

Narcissa

Member
Μηνύματα
54
Likes
11
Επόμενο Ταξίδι
Who knows?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Απ''οτι καταλαβαίνω είσαι η κόρη της pigis, χαίρομαι που μιλάμε και ευκαιρία να σου ευχηθώ και προσωπικά καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου.
Προφανώς εγώ παρανόησα την έκφραση, ο ηλεκτρονικός λόγος τα έχει αυτά. Sorry.
Δυστυχώς ομως πολλοί, αλλά και το εκπαιδευτικό μας σύστημα στο σύνολο του θεωρεί τους "Χωμενίδηδες" αδιάβαστους. Γιατί βέβαια το πρόβλημα δεν το έχει ο Χωμενίδης, αλλά τα νεαρά αυριανά ταλέντα, που τους κοβονται τα φτερά.
Ναι,εγω ειμαι αυτη!!Σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας.
Οντως το συστημα ειναι νοσηρο και σαθρο.Ακαταλληλοι καθηγητες γεμιζουν τις σχολικες αιθουσες προκαλωντας μας αφορητη πληξη ενω παραλληλα μας στερουν τον ελευθερο χρονο για προσωπικο διαβασμα!Ελαχιστοι ειναι οι καθηγητες με ουσιαστικη γνωση και επιγνωση των καταστασεων ικανοι να κρινουν και να αξιολογησουν....
Οσον αφορα το μαθημα της εκθεσης τωρα...Βασιζεται πανω σε συγκεκριμενο στερεοτυπο το οποιο και πρεπει να ακολουθησουμε...Οχι μεγαλες προτασεις,υφος απλο,λιτο,κειμενο που να "κυλα" και στο τελος βαλε και ενα αποφθεγμα ετσι για να κανεις την διαφορα!!Μας αποτρεπουν την χρηση καθε προσωπικης αποψης και τεχνικης και χορηγωντας μας την "φορμουλα της επιτυχιας" ,μας καταστρεφουν καθε τι το μοναδικο,προσωπικο και ιδιαιτερο που ισως να διαθεταμε...
 

galat

Member
Μηνύματα
851
Likes
2.118
Επόμενο Ταξίδι
...
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Οντως το συστημα ειναι νοσηρο και σαθρο......
Ελαχιστοι ειναι οι καθηγητες με ουσιαστικη γνωση και επιγνωση των καταστασεων ικανοι να κρινουν και να αξιολογησουν....
Οσον αφορα το μαθημα της εκθεσης τωρα...Βασιζεται πανω σε συγκεκριμενο στερεοτυπο το οποιο και πρεπει να ακολουθησουμε...Οχι μεγαλες προτασεις,υφος απλο,λιτο,κειμενο που να "κυλα" και στο τελος βαλε και ενα αποφθεγμα ετσι για να κανεις την διαφορα!!Μας αποτρεπουν την χρηση καθε προσωπικης αποψης και τεχνικης και χορηγωντας μας την "φορμουλα της επιτυχιας" ,μας καταστρεφουν καθε τι το μοναδικο,προσωπικο και ιδιαιτερο που ισως να διαθεταμε...
Απέραντη θλίψη...
Βέβαια παρ'όλες τις θεμελιώδεις ανικανότητες του συστήματος, ο κόσμος και η κοινωνία πάει μπροστά. Η νεολαία πάντα βρίσκει τον δρόμο της. Και όχι μόνο βρίσκει το δρόμο της, αλλά καταφέρνει και να είναι πρωτοπόρα σε πολλά ζητήματα. Κατά έναν περίεργο τρόπο, σαν όλα αυτά τα εμπόδια και οι δυσκολίες να ατσαλώνουν τη θέληση και τις ικανότητες της νέας γενιάς.

Ακαταλληλοι καθηγητες γεμιζουν τις σχολικες αιθουσες προκαλωντας μας αφορητη πληξη ενω παραλληλα μας στερουν τον ελευθερο χρονο για προσωπικο διαβασμα!
Δεν θα μιλήσω για τους καθηγητές (τουλάχιστον όχι αυτή την στιγμή).
Όμως θέλω να αναφερθώ στο θέμα του ελεύθερου χρόνου. Μία εγκληματική πλευρά του συστήματος είναι η άρνηση του θεμελιώδους αυτού δικαιώματος στους έφηβους. Η συσσώρευση γνώσεων θεοποιείται, ενώ συγχρόνως έμπρακτα αφαιρείται η δυνατότητα διάπλασης της προσωπικότητας του νέου από την αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου του. Η γνώση με κάποιο τρόπο θα αποκτηθεί στην πορεία της ζωής κάθε ανθρώπου, αλλά τα εφηβικά και νεανικά χρόνια δεν τα ζει κανείς δύο φορές. Δυστυχώς μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχουμε και εμείς οι γονείς και η οικογένεια. Φορτώνουμε υπέρμετρα τις δικές μας προσδοκίες και προτεραιότητες στις πλάτες των νέων. Βλέπει κανείς με θλίψη και απορία παιδιά του δημοτικού να τρέχουν από το πρωϊ μέχρι το βράδι σαν τους πιό βαριά εργαζόμενους, από το σχόλειο, στα αγγλικά, στη μουσική, στο γυμναστήριο κλπ.
Πριν δώδεκα περίπου χρόνια, ένα συγγενικό μου πρόσωπο πήγε σχολική εκδρομή στη Δανία. Εκεί επισκέφτηκαν ένα σχολείο, παρακολούθησαν μαθήματά του και μίλησαν με τους συνομήλικούς τους μαθητές. Γύρισε πίσω στην Ελλάδα με βαριά κατάθλιψη (μεταφορικά το λέω). Στις 4-5 η ώρα το απόγευμα όλοι μα όλοι οι μαθητές γύριζαν από το σχολείο με ολοκληρωμένο το σύνολο των εκπαιδευτικών τους υποχρεώσεων και αναγκών. Διαβασμένοι, με λυμένες τις ασκήσεις τους και ολοκληρωμένες τις εργασίες τους. Μετά την ώρα αυτή δεν είχαν ανάγκη ούτε ιδιαίτερων, ούτε εξωσχολικών φροντιστηρίων. Στο σχολείο μάθαιναν άπταιστα 2 τουλάχιστον ξένες γλώσσες. Η έννοια του φροτιστηρίου ξένων γλωσσών τους ήταν άγνωστη. Στο σχολείο μάθαιναν και τις μουσικές τους, το τένις τους ή την ιππασία. Το απόγευμά τους το είχαν ελεύθερο για κοινωνική συναναστροφή, για τις μουσικές τους και τα χόμπυ τους.
Τι να πεί κανείς;
 

malysa

Member
Μηνύματα
1.047
Likes
1.827
Επόμενο Ταξίδι
έλα μου ντε...
Ταξίδι-Όνειρο
3η βραχονησίδα αριστερά
Οσον αφορα το μαθημα της εκθεσης τωρα...Βασιζεται πανω σε συγκεκριμενο στερεοτυπο το οποιο και πρεπει να ακολουθησουμε...Οχι μεγαλες προτασεις,υφος απλο,λιτο,κειμενο που να "κυλα" και στο τελος βαλε και ενα αποφθεγμα ετσι για να κανεις την διαφορα!!Μας αποτρεπουν την χρηση καθε προσωπικης αποψης και τεχνικης και χορηγωντας μας την "φορμουλα της επιτυχιας" ,μας καταστρεφουν καθε τι το μοναδικο,προσωπικο και ιδιαιτερο που ισως να διαθεταμε...

Πολύ καλή σου επιτυχία Νarcissa και από μένα :clap::clap:

Λοιπόν εγώ απέχω από τα εκπαιδευτικά, αλλά τυγχάνει να ακούω και να έχω καταλήξει σε διάφορα....:mad:

Βρε αυτή η Εκθεση..... 25 χρόνια πριν εγώ την θυμόμουν σαν
"το μάθημα στο οποίο καταθέτεις και ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙΣ τις προσωπικές σου απόψεις" :clap:

Θυμάμαι πως διάβαζα κοινωνικοπολιτικοεκπαιδευτικά βιβλία, με σκοπό να αποκομίσω όλο και καλύτερη προσωπική άποψη για διάφορα θέματα και να την χρησιμοποιήσω για την Εκθεση που θα έγραφα στις Πανελλαδικές ......

Θυμάμαι ώρες ολόκληρες και ατελείωτες (ακόμα και στις εκδρομές μας) να αναλώνουμε με τους καθηγητές μας συζητώντας...
κάτι σαν παιχνίδι ....πόσο καλά θα τεκμηριώσουμε την άποψή μας, όταν μάλιστα αυτή διέφερε από τους καθηγητές μας....:p

Και τώρα το τελευταία χρόνια, ακούω τα παραπάνω.....
συγκεκριμένα βήματα-απαντήσεις-λέξεις κλπ. (Προσοχή παιδιά μην ξεφύγετε από τα παραπάνω, γιατί θα αποτύχετε στην Εκθεση...)

Μπράβο λοιπόν στο σύστημά μας που στερεί την Πρωτοβουλία, άποψη, τεκμηρίωση, ελευθερία σκέψης κ.αλ κ.αλ :mad:

Στρατιωτάκια ακούνητα αμίλητα και αγέλαστα.........................
 

Panagiota^

Member
Μηνύματα
658
Likes
276
Ταξίδι-Όνειρο
Ιράν, Εκουαδόρ, Τανζανία
Απέραντη θλίψη...
Όμως θέλω να αναφερθώ στο θέμα του ελεύθερου χρόνου.

Φυσικα και εγω καταλαβαινω πως ο κ. Χωμενιδης δεν ηταν αδιαβαστος(πως αλλωστε θα μπορουσε να ηταν δηλαδη...?) αλλα εσεις προφανως και δεν αντιλαμβανεστε τον σκωπτικο και ειρωνικο συναμα τροπο με τον οποιο μιλησα!Αν ειναι ποτε δυνατον να αποκαλεσουμε "αδιαβαστο" τον κ. Χωμενιδη!!!Ηταν ενας τροπος να διασκεδασω και να χλευασω για ακομα μια φορα το "τελειο και απολυτα οργανωμενο" εκπαιδευτικο μας συστημα...
Μέσα από τα δικά μου μάτια, ο Χωμενίδης πλάτιασε, ανέπτυξε, φιλοσόφησε, δημιούργησε, οραματίστηκε, ευχήθηκε. Έγραψε ως άνθρωπος σκεπτόμενος. Δεν ζητάνε όμως αυτό στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Εκεί για να πετύχεις πρέπει να μαζοποιηθείς, να αποστηθίσεις, να μην ανοίξεις τους ορίζοντές σου αλλά να τους κλείσεις τόσο όσο να χωρέσουν στα βαθμολόγια των εξεταστών σου. Θα κάνεις όμως υπομονή. Παράλληλα να δουλεύεις μέσα σου, πάντα η ψυχή του εφήβου είναι καζάνι που βράζει. Κι αν τύχει –μέσα στην νοσηρή Ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα- και έχεις έστω και ένα καθηγητή με όλη την έννοια της λέξης να σε καθοδηγήσει και να σε εμπνεύσει, τότε είσαι τυχερός-ή.
Ο έφηβος που σκέφτεται δεν θα πάει χαμένος, ούτε θα του κόψει κανείς τα φτερά επειδή δεν πέτυχε στις εξετάσεις του. Μόνος του θα βρει το δρόμο του, κι ακόμη κι αν αυτός δεν είναι εκεί που είναι τα πολλά μεταπτυχιακά και τα παχυλά εισοδήματα. Και πραγματικά πιστεύω πως πλέον ο σκεπτόμενος έφηβος δεν θα επιδιώξει τα παραπάνω. Γιατί ποιον φτάσαμε πλέον να θεωρούμε επιτυχημένο νέο σήμερα, πείτε μου.
 

malysa

Member
Μηνύματα
1.047
Likes
1.827
Επόμενο Ταξίδι
έλα μου ντε...
Ταξίδι-Όνειρο
3η βραχονησίδα αριστερά
......Θα κάνεις όμως υπομονή. Παράλληλα να δουλεύεις μέσα σου, πάντα η ψυχή του εφήβου είναι καζάνι που βράζει. ............

Ο έφηβος που σκέφτεται δεν θα πάει χαμένος, ούτε θα του κόψει κανείς τα φτερά επειδή δεν πέτυχε στις εξετάσεις του. Μόνος του θα βρει το δρόμο του, κι ακόμη κι αν αυτός δεν είναι εκεί που είναι τα πολλά μεταπτυχιακά και τα παχυλά εισοδήματα. .........
Γιατί ποιον φτάσαμε πλέον να θεωρούμε επιτυχημένο νέο σήμερα, πείτε μου.
Ευγε Παναγιώτα μου :clap::clap:

Εδώ είναι το λάθος της σημερινής ελληνικής κοινωνίας ....
Ενα τεράστιο κόμπλεξ του νεοέλληνα ....
"να γίνουν τα παιδιά μας αυτό που εμείς δεν μπορέσαμε"....

Η λανθασμένη απόδοση της έννοιας της επιτυχημένου ανθρώπου, σε κλισέ στιβαγμένη :
το καλό επάγγελμα, τα μεγάλα εισοδήματα, τα πτυχία σε ανθρώπους "μορφωμένους" αλλά ουκ ολίγες φορές ακκαλιέργητους, χαμένους μέσα στο συνεχές κυνήγι της "επιτυχίας" σαν μοναδικό στόχο ζωής, απομακρυσμένους από απλά όμορφα πράγματα, που κατακτιούνται και λαμβάνονται συνήθως με λιγότερες προσπάθειες.....

Δεν ξέρω ίσως να ονειροβατώ.....:shock:

Ας μου επιτραπεί να παραθέσω ένα συμβάν, πολλών χρόνων πριν, που μέχρι σήμερα το σκέφθομαι :

Γνωστός μου ελληνοαμερικάνος, γύρω στα 30 και χρηματιστής στη Ν.Υόρκη, την εποχή που το χρηματιστήριο ήταν στα πολύ χάι του.
Μου αναθέτει να του βρω διαμέρισμα στη Γλυφάδα (πολλών εκκατομυρίων δραχμών τότε) ... και έτσι έκανα.
Οταν ήλθε και υπέγραψε τα συμβόλαια, τον ρώτησα
" πως νοιώθεις που έχεις ένα διαμέρισμα εδώ στη χώρα των γονέων σου? "
Απάντηση του
" ααα δεν μου λέει τίποτε... κάπου έπρεπε να πάνε αυτά τα λεφτά...εξάλλου τα κέρδισα μέσα σε 2 μέρες από το χρηματιστήριο.... πάω για την επόμενη αγορά..."
ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ....
Ενα χρόνο μετά αγόρασε διαμέρισμα στο Μανχάτταν... δεν τον ξαναρώτησα πως ένοιωθε.... δεν χρειαζόνταν.... ήξερα :(
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.831
Μέλη
38.904
Νεότερο μέλος
pstrougaris@yahoo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom