Αεροδρόμιο Αθηνών Ελ.Βενιζέλος (ΑΤΗ)

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.341
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Οι ξένες αεροπορικές εταιρείες μειώνουν πτήσεις στο αεροδρόμιο Αθηνών.
Καθώς η Αθήνα ζει την περίοδο που οι ιστορικοί του μέλλοντος θα την περιγράφουν ως “εποχή του παραλογισμού”, αρχίζει να “δρέπει” τους καρπούς των κόπων, κομμάτων, συνδικαλιστών, κρατικών και παρακρατικών ομάδων κλπ στην πλατεία Συντάγματος, στο λιμάνι του Πειραιά και αλλού.
Μία μετά την άλλη οι ξένες αεροπορικές εταιρείες ανακοινώνουν μείωση της δραστηριότητας τους στο Ελευθέριος Βενιζέλος, προφανώς προβλέποντας χαμηλή ζήτηση το καλοκαίρι. Τα πανάκριβα τέλη δίνουν την χαριστική βολή. Με βάση τις πληροφορίες των τελευταίων ημερών έχουμε:
Η Lufthansa σταμάτα τις πτήσεις για Ντίσελντορφ και Στουτγάρδη,
η KLM μειώνει σε μια την ήμερα τις πτήσεις για Άμστερνταμ, (κάποτε είχε μέχρι και τέσσερις την ημέρα),
η Air Canada μειώνει σε δύο την εβδομάδα, από τρεις, τις πτήσεις για Μόντρεαλ και τέσσερις την εβδομάδα, από έξι, τις πτήσεις για Τορόντο,
η Austrian Airlines μειώνει τα εβδομαδιαία δρομολόγια από 11 σε εφτά
η Aerosvit μειώνει σε ένα την εβδομάδα από δυο τα δρομολόγια για Οδησσό.
Και η Αegean διακόπτει το Αθήνα-Βερολίνο...Πλέον κυριαρχη στο δρομολόγιο θα είναι η Easyjet...
To Eλ.Βελ αρχίζει να γίνεται πορτοκαλί (Λονδίνο,Παρίσι,Ρώμη,Μιλάνο,Βερολίνο,Εδιμβούργο,Γενεύη...)..
Όχι ότι στην εποχή που ζούμε με τις μειώσεις μισθών είναι κακό αυτό διότι η easy προσφέρει ακόμα τιμές προσιτές..Εάν βάζαν και λίγο μυαλό στο Ελ.Βελ και μειώναν τα τέλη με σκοπό να προσελκύσουν νεες εταιρίες και να ανοίξουν νεες γραμμές,όπως δλδ κάνουν τα υπόλοιπα αεροδρόμια στην Ευρώπη ίσως να μη βιώναμε τη σημερινή κατάσταση σε τετοιο βαθμό..
Πηγή: Omorfa Taxidia

Και ένα δικό μου σχόλιο: Έχετε προσέξει πόσο ήσυχο είναι το Βενιζέλος τελευταία? Ειδικά αν έρχεστε από μεγάλο αεροδρόμιο του εξωτερικού?
Οι loco μια χαρά είναι για να πετάει ο κοσμάκης φτηνά. Αναλογιστείτε μόνο, ότι τα λεφτά δεν πάνε σε υπαλλήλους - γιατί έχουν ελάχιστους, όλα γίνονται ηλεκτρονικά - αλλά στα 2-3 αφεντικά.
Και στην τελική δημιουργείται μονοπώλιο, ή έστω ένα ολιγοπώλιο.
Επίσης αν σταματήσουν δρομολόγια στην καλύτερη, ή κλείσουν εταιρείες στη χειρότερη, μιλάμε για πολύ κόσμο που θα μείνει στο δρόμο.
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Απο αυτή την οπτική είναι όπως τα λές.

Και δεν το είχα σκεφτεί... νόμιζα ότι είναι ήσυχο, επειδή είναι πολύ οργανωμένο...Αλλά τώρα το βλέπω αλλιώς. Απογοήτευση...
 

GTS

Member
Μηνύματα
6.783
Likes
18.174
Η κρίση, η επιβαλλόμενη λιτότητα και η τεράστια μείωση της αγοραστικής δύναμης του κόσμου (λέγε με φτωχοποίηση καλύτερα) αυτά τα αποτελέσματα φέρνουν. Είναι καθαρά συνέπεια των καταστροφικών πολιτικών λιτότητας, εν μέσω ύφεσης, πολιτικών παράλογων, ανεφάρμοστων και πλήρως αποτυχημένων του διαβόητου καρα-αποτυχημένου ανά την υφήλιο ΔΝΤ και φυσικά της αγκύλωσης της (προτεσταντικής ηθικής) Γερμανίας να τιμωρήσει τους άσωτους Νότιους (Έλληνες, Ιταλούς, Πορτογάλους, Ισπανούς) λες και η δική τους συμβολή στη κρίση χρέους είναι αμελητέα (αντιθέτως είναι πολύ μεγάλη).
Οι φωστήρες του ΔΝΤ και της ΕΚΤ περιμένουν εν μέσω ύφεσης, με μείωση αγοραστικής δύναμης που προσεγγίζει και ίσως ξεπερνάει το 30%, να επενδύσει κάποιος σοβαρός επενδυτής....δηλαδή αν εσείς θέλατε να ανοίξετε μαγαζί στην Ελλάδα ας πούμε, θα το κάνατε τώρα, με τέτοια ύφεση και λιτότητα, χωρίς καμία μα καμία προοπτική ανάκαμψης της κατανάλωσης? Σε ποιον θα πουλήσετε δηλαδή, στο φούφουτο? Ή στους εργαζομένους, όσους θα απομείνουν, των 400 Ευρώ?
Καταστροφικές πολιτικές που οδηγούν σε περαιτέρω ύφεση, σε περαιτέρω λιτότητα, σε ένα φαύλο κύκλο καταστροφής και εξαθλίωσης...σιγά που δε θα τη κάνουν και οι αεροπορικές, αλλά οι φωστήρες ακόμα περιμένουν "ξένες επενδύσεις". Και απορούν, αφού μείωσαν υπέρογκα το μισθολογικό κόστος, γιατί δε κινείται τίποτα....και μας ταϊζουν αηδίες περί "διαρθρωτικών αλλαγών", τη γνωστή καραμέλα όταν θες να πετάξεις μια αερολογία, χωρίς στην ουσία να θες να πεις τίποτα.
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Οι loco μια χαρά είναι για να πετάει ο κοσμάκης φτηνά. Αναλογιστείτε μόνο, ότι τα λεφτά δεν πάνε σε υπαλλήλους - γιατί έχουν ελάχιστους, όλα γίνονται ηλεκτρονικά - αλλά στα 2-3 αφεντικά.
Ενώ στις άλλες εταιρείες τα κέρδη τα διαχειρίζονται από κοινού τα αφεντικά με τους εργαζόμενους!

Μη γράφουμε για τις εντυπώσεις και μόνο.Έχεις κάθε δικαίωμα να διαφωνείς με τις loco (εξάλλου ούτε κι εγώ τις χρησιμοποιώ,ίσως να ήταν αλλιώς βέβαια αν υπήρχαν περισσότερες στο Ελ.Βενιζέλος ) αλλά βρίσκω λιγάκι αίολο το επιχείρημα γύρω από το που πάνε τα λεφτά.Σε οικονομίες ελεύθερης αγοράς πάντα προς το κεφάλαιο συρρέουν.
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.341
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Δεν αντιλήφθηκες τι εννοώ και μάλλον εγώ φταίω γιαυτό.
Εννοώ ότι οι άλλες εταιρείες απασχολούν χιλιάδες εργαζόμενους οι οποίοι τρώνε ψωμάκι από τις δουλειές τους. Δηλαδή υπάρχουν κέρδη, αλλά υπάρχουν και μισθολογικά έξοδα. Στις loco απασχολούνται ελάχιστοι, οπότε υπάρχουν μεν κέρδη, αλλά όχι μισθολογικά έξοδα.
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Κατάλαβα πολύ καλά τι εννοείς,απλώς θεώρησα λίγο άκομψη την τοποθέτηση.
 

Kostis

Member
Μηνύματα
267
Likes
35
Επόμενο Ταξίδι
Τωρα για λιγο στ'αυγα μας
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικος
Καλημερα και καλη χρονια...

Οντως το Βενιζελος οταν ανοιξε μπορουσε να πετυχει πολλα...Η πολιτικη ομως του να παρω γρηγορα πολλα λεφτα αντι να παιρνω λιγα και για μεγαλυτερο χρονικο διαστημα (η νοοτροπια της αρπαχτης που πατωσε τη χωρα μας δηλαδη) το εκαψε το αεροδρομιο μας.
Οι υπερογκες χρεωσεις του ΔΑΑ (για παρκινγκ,για ολονυχτια,για επιγεια εξυπηρετηση κλπ) μετεφερε τον ογκο των αεροσκαφων στο Διεθνες Αεροδρομιο της Κων/πολης κανοντας το ενα κομβο Ευρωπης -Ασιας. Οτι δηλαδη θα μπορουσαμε να πετυχουμε εμεις.
Φανταστειτε οτι πηγαινανε εταιριες για οvernight stay στο αεροδρομιο το Κεμαλ αντι να διανυκτερευσουν στο ΔΑΑ...τους ηταν πιο φτηνο κ μονο μια ωρα μακρια

Επισης η απλοτητα κατασκευης του (μονο δυο επιπεδα) σε συνδιασμο με τους μικρους χωρους του αεροδρομιου εφερε πολυ λιγες εταιρειες για να λειτουργησουν βοηθητικα.(για αυτοκινητα,εστιαση,στα ΚΑΕ κλπ)
Τωρα με την ολοφανερη πτωση της κινησης στο αεροδρομιο οι τιμες παραμενουν οι ιδιες και απορω γιατι δεν πεφτουν ενω εχουμε μειωσεις προσωπικου (απολυσεις οχι μεταθεσεις)και στα ΚΑΕ που βλεπουν την αγοραστικη τους κινηση να πεφτει κατα πολυ.(Δεν γραφω ποσοστα γιατι θα με πειτε κακο)
Ενδεικτικο ειναι οτι το βραδυ δεν υπαρχει ψυχη παρα μονο οι λιγοι ηρωικοι που πετανε νωρις το πρωι και υπαρχουν σκεψεις για τη βραδινη βραδια των ΚΑΕ να εξαλειφθει αμα δεν εχει ηδη και γενικα τα πραγματα ειναι δυσκολα...

αν συγκριθει με τους κομβους της Πολης και του Ντουμπαι και την κινηση που εχουν αυτα,βλεπει κανεις τι μεγαλο στοιχημα εχασε (για ακομα μια φορα) η Ελλαδα μας για να γινει ανταγωνιστικη...

Να χαιρομαστε τα μυαλα τους...
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.341
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Eξήγησε τον ορισμό άκομψη τοποθέτηση σε παρακαλώ.
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Μια επισήμανση έκανα βρε άνθρωπε,δεν θέλω να τσακωθώ.Εμένα προσωπικά μου έκατσε κάπως.Αυτό.Ας συνεχίσουμε στο θέμα.
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.341
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Όχι δεν τσακωνόμαστε, απλά ήθελα να ξέρω τι έγραψα λάθος. Κανένα πρόβλημα.
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.341
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Όχι, αυτό δεν είναι ήσυχο, είναι νεκρό.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.190
Μηνύματα
883.416
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom