Αεροδρόμιο Αθηνών Ελ.Βενιζέλος (ΑΤΗ)

elefinor

Banned
Μηνύματα
187
Likes
59
Αποστασεις απο τις πολεις (που λες οτι οι μεγαλες πολεις τα εχουν μακρια τα αεροδρομια)
Της Μαδριτης ειναι 25χλμ μακρια,το της Πολης 15,25 της Ρωμης και 26 του Παρισιου,30 της Μπανκοκ,17 χλμ της ΝΥ..Ε ποσο πιο μεγαλες πολεις θες???
Η απόσταση του Ελ.Βεν είναι 30 χλμ. από το κέντρο της πόλης.Athens International Airport - Wikipedia, the free encyclopedia
Η απόσταση του είναι μια χαρά από την Αθήνα συνεπώς.
Δεν είναι εκεί το πρόβλημα του. Επίσης, σωστά αναφέρεις ότι η συγκοινωνιακή σύνδεσή του με το κέντρο ήταν ανεπαρκής το 2001, αλλά είναι άσχετο με το θέμα, καθώς δεν νομίζω οτι αυτός είναι ο λόγος που φθίνει η επιβατική κίνηση του το... 2012!Τώρα η σύνδεση του πραγματικά φυσάει!
Το μόνο στο οποίο συμφωνώ είναι οι υπέρογκες χρεώσεις. Το περιβόητο " σπατόσημο" ζει και βασιλεύει...Άλλα 3 αεροδρόμια θα είχαμε φτιάξει με τα λεφτά αυτά...
Τέλος, μη συγκρίνεις Αθήνα και Κων/πολη, γιατί καταλήγεις σε λαναθασμένα συμπεράσματα, συγκρίνοντας ανόμοια μεγέθη. Η Κων/πολη για πολλούς λόγους ( κυρίως οικονομικούς αλλά όχι μόνο) υπερέχει σαφώς της Αθήνας. Τέλος μην παραγνωρίζουμε το αυτονόητο. Για να γίνει το αεροδρόμιο σου διεθνής κόμβος πρέπει ο εθνικός σου αερομεταφορέας να είναι ισχυρότατος. Από τη μια έχουμε την ( κρατικοδίαιτη βέβαια) ΤΗΥ , η οποία πετάει σ'ένα τεράστιο δίκτυο προορισμών ( με τη φόρα που έχουν πάρει σε λίγο τους βλέπω να πετάνε μέχρι και στα Γκαλαπάγκος) κι από την άλλη τις δυο ελληνικές αεροπορικές εταιρίες , οι οποίες είναι μεν πλέον εξαιρετικές στη δουλειά τους, αλλά είναι ...ελαφρών βαρών( μικρές-μεσαίες αποστάσεις). Χώρια που πολύ φοβάμαι οτι λόγω του περιορισμένου μεγέθους της αγοράς και της δριμείας κρίσης, ίσως μια από τις δυο μελλοντικά αντιμετωπίσει έντονο πρόβλημα βιωσιμότητας.Η Αθήνα ποτέ δεν είχε τις προϋποθέσεις να γίνει μεγάλος διεθνής κόμβος. Αυτά λέγονταν την περίοδο της "χρυσής φούσκας" την προολυμπιακή περίοδο , που όλα τα έβλεπαν οι περισσότεροι ρόδινα. Ε, καιρός να προσγειωθούμε...
Καλή χρονιά και σ' εσένα!
 

taver

Member
Μηνύματα
12.492
Likes
29.047
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Στο αλλο που λες για τις συγκοινωνιες, οταν ειχε φτιαχτει το 2001 δεν ειχαν γινει αυτες οι συνδεσεις που τωρα ειναι επαρκεις (η διπλη λωριδα δρομου ανοιξε νομιζω το 2002 -το 2001 εγινε το αεροδρομιο- και η σιδηροδρομικη τροχια πρεπει να μπηκε το 2003 (με επιφυλαξη οι ημερομηνιες οπως καταλαβες αλλα το θεμα ειναι οτι επρεπε να τα τρεξουν παραλληλα τα εργα.ειναι οπως με τη φορμουλα στην Τουρκια που εγινε η πιστα δεν εγινε ο δρομος και κανανε οι θεατες 3 ωρες για να πανε στο χωρο διεξαγωγης του αγωνα)
Το τμήμα Κύμης - Μαραθώνος - Ελ. Βενιζέλος της Αττικής οδού δόθηκε στην κυκλοφορία μερικές μέρες (2 ή 3 αν θυμάμαι καλά) πριν ανοίξει το νέο αεροδρόμιο. Χωρίς διόδια αρχικά. Λίγο καιρό αργότερα δόθηκε και το Μεταμόρφωση - Κύμης, και η υπόλοιπη Αττική οδός ακολούθησε αργότερα.

Όσο για την οδική σύνδεση του IST με το αστικό δίκτυο της πόλης... απλά γελάμε. Όποιος έχει κολλήσει έστω και μια φορά στην κίνηση των σχετικών δρόμων καταλαβαίνει.
 
D

Delmem9770

Guest
Δεύτερο ακριβότερο αεροδρόμιο στην Ευρώπη το «Ελ. Βενιζέλος»
Δεύτερο ακριβότερο αεροδρόμιο στην Ευρώπη το «Ελ. Βενιζέλος»
RE+D Magazine
05-10-2011, 14:53
Σε μαρασμό και περιθωριοποίηση θα καταδικασθεί για τα επόμενα 30 χρόνια ο τουριστικός προορισμός Αθήνα και η ευρύτερη περιοχή της Αττικής στην περίπτωση που το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας (ΔΑΑ) παραμείνει το δεύτερο ακριβότερο της Ευρώπης και με διαφορά (έως και 250%) το ακριβότερο της Μεσογείου, αναφέρει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.

«Η Αθήνα και η Αττική υποφέρουν από σοβαρά και δυσεπίλυτα προβλήματα εικόνας (διαδηλώσεις, επεισόδια, μετανάστες, κλπ) με αποτέλεσμα τη μείωση της ανταγωνιστικότητας ως τουριστικού προορισμού. Η κατάσταση επιδεινώνεται και ο προορισμός Αθήνα - Αττική γίνεται λιγότερο ελκυστικός από τα υψηλά τέλη που επιβάλλει το Δημόσιο και το ΔΑΑ στους επιβάτες (π.χ. όταν ο επιβάτης επιβαρύνεται στην Αθήνα με ?42, στις ανταγωνίστριες πόλεις έχουμε: Βαρκελώνη ?17, Ρώμη ?18, Κωνσταντινούπολη ?16, Λισαβόνα ?16).

Η Κυβέρνηση έχει σήμερα τη δυνατότητα να ανατρέψει αυτή την εικόνα μέσω της επικείμενης υπογραφής για την επέκταση της σύμβασης με την Hochtief. Αυτό θα επιτευχθεί με την κατά 50% μείωση του σημερινού κόστους, γεγονός που θα κάνει τον προορισμό Αθήνα - Αττική ελκυστικότερο τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αεροπορικές εταιρείες. Προφανώς, η μείωση των επιβαρύνσεων αφορά και τους Έλληνες επιβάτες οι οποίοι είναι αναγκασμένοι να χρησιμοποιούν τον ΔΑΑ. Η προσωρινή μείωση των εσόδων θα αντισταθμιστεί με την αύξηση που θα επέλθει στην επιβατική κίνηση του ΔΑΑ και στη ζήτηση του προορισμού με ευεργετικές επιδράσεις στην απασχόληση και στην ευρύτερη οικονομία της περιοχής».

«Καλούμε την Κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα, παράλληλα με την υπογραφή της νέας σύμβασης με την Hochtief, στην εξορθολογικοποίηση των χρεώσεων του ΔΑΑ, διότι η συνέχιση των ασύμμετρα σημερινών υψηλών χρεώσεων θα οδηγήσει με βεβαιότητα στην περαιτέρω τουριστική περιθωριοποίηση της Αθήνας - Αττικής και στην απαξίωση των ελληνικών αεροπορικών εταιρειών που στηρίζουν την οικονομία, τα δημόσια έσοδα και την απασχόληση», καταλήγει η ανακοίνωση του ΣΕΤΕ.

.

το έχω ξαναβάλει αλλά εδώ νομίζω ταιριάζει τέλεια.
Δεν πας πουθενά με βαριά φορολογία.
 

Kostis

Member
Μηνύματα
267
Likes
35
Επόμενο Ταξίδι
Τωρα για λιγο στ'αυγα μας
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικος
φιλε taver να πιασω πρωτα εσενα.μια φορα πηγα στην Πολη κ πηγα αερα δεν με επιασε κινηση ουτε στο πηγαινε ουτε στο ελα γιαυτο εχω αυτη την εντυπωση.Ιανουαριος ηταν κ με βροχες (που εδω βγαινουν ολοι με τα αυτοκινητα) εκει πηγα με ενα shuttle λεωφορειο Aεροδρομιο - Πλατεια Ταξιμ - Αεροδρομιο.

Ποσες φορες εχω σκεφτει να εκανα εγω ενα τετοιο λεωφορειακι ΔΑΑ-Συνταγμα-ΔΑΑ με 5-10 ευρω εισητηριο...(τωρα εχουν ανοιξει κ τα επαγγελματα σε αυτον τον τομεα).Και η Ρωμη ειχε τετοιο (αλλα σε πηγαινε στην πορτα του ξενοδοχειου με 11 ευρω) αλλα ακομα κ στην Μπανκοκ ειδα (ααααχ καταραμενο κεφαλαιο)

Φιλε Elefinor τωρα θα σου πω οτι εχεις δικιο στο εξης .Η Αθηνα εχει 6 εκατ. κατοικους κ η Πολη 13-14 οποτε εχει αλλα αγοραστικα μεγεθη. (τοσα δεν ειναι?)

Αλλα δεν νομιζω οτι ειναι λογω της "κρατικοδικαιης Turkish" που χανουμε (εξω απο τα σπατοσημα κλπ κλπ) ο λογος γιατι οταν ανοιξε το αεροδρομιο μας ειχαμε κ εμεις μια κρατικοδικαιη αεροπορικη και μαλιστα ειχαμε το υπερ οτι τοτε η Λιρα ειχε υποτιμηθει πααααρα πολυ....

αποσπασμα απο το In.gr /Δημοσίευση: 22 Φεβ. 2001, 16:01

"Μια ώρα μετά την έξοδο του τουρκικού νομίσματος από το μηχανισμό ελεγχόμενων ισοτιμιών, η ισοτιμία του έναντι του δολαρίου έδειχνε υποτίμηση της τάξεως του 37%. Το μεσημέρι ανέκαμψε ελαφρώς και οδήγησε την ισοτιμία στα επίπεδα των 880 λιρών ανά δολάριο, καταγράφοντας υποχώρηση 21,7%."

αλλα εκει ειχε μια κυβερνηση με κοτσια,ενα μετεπειρα υπουργο οικονομικων (Ντερβις) που δεν επηρεαστηκε απο "κουμπαριες" και εκανε ενα θαυμα στην οικονομια.

Μην ξεχναμε οτι λογω της Λιρας ακομα υπαρχουν υποτιμησεις στην Τουρκια και μαλιστα η Turkish εχασε 126 εκατ.δολλαρια περσι

Turkish Airlines: Ζημιές $126 εκατ. λόγω υποτίμησης της τουρκικής λίρας - MSN - Οικονομία

παρολα αυτα ο αερομεταφορεας τους εκανε συμφωνιες με την Μπαρτσελονα,με την Euroleague και τωρα ειδαμε που κανει Code Sharing για Νοτιο Αμερικη κ Ανατολικη Ευρωπη (Ουκρανιες,Ρωσιες ο Θεος ο ιδιος)

εμεις τι καναμε τοτε? καναμε καποια επιθετικη πολιτικη? οχι
εχουμε καποιον πολιτικο που θα μας βγαλει απο το λουκι (πες ο Παπαδημος που ειναι ο Λυκος να πολεμησει τους Λυκους - αμα δεν μας πουλησει στην Goldman).Εχουμε καποιους που ειναι παρτακηδες και ενδιαφερονται για την τσεπη τους παρα για το κοινο καλο.
Ετσι εγινε κ με το αεροδρομιο....

Εδω περα ακομα κ το παλιο που ειναι κλειστο 11 χρονια αντι να γινει τουριστικος τοπος ελξης αραχνιαζει κ βολοδερνει ποτε θα ερθει ο Σειχης να το κανει κατι...

Ασε πικρα μεγαλη η Ελλαδιτσα μας....Ποσα θα μπορουσε να κανει κ ποσα δεν την αφηνουν οι κουμπαριες οι εξωθεν...
 

North66

Member
Μηνύματα
4.303
Likes
5.039
Επόμενο Ταξίδι
Γεωργία
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Πολύ σωστἀ και 2.5 Ε το φοιτητικό.
 

Kostis

Member
Μηνύματα
267
Likes
35
Επόμενο Ταξίδι
Τωρα για λιγο στ'αυγα μας
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικος
σκεφτειτε οτι το Χ96 κανει μιαμιση ωρα απο τον Πειραια μεχρι το Αεροδρομιο...ΜΙΑΜΙΣΗ ωρα...ημαρτον...
 

elefinor

Banned
Μηνύματα
187
Likes
59
Το έγραψα και πιο πάνω οτι η θέση του είναι εντελώς λανθασμένη. Το πιο ενδεδειγμένο σημείο ήταν η περιοχή της Τανάγρας. Πιο μακριά από τα Σπάτα, αλλά πιο εύκολα προσβάσιμη απ' όλη την Ελλάδα , με ετοιμή οδική και σιδηροδρομική σύνδεση ( η τελευταία προφανώς θα αναβαθμιζόταν). Τέλος πάντων , αυτό έχουμε, από αυτό θα πετάμε.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.032
Likes
12.146
Επόμενο Ταξίδι
Άγιος Μαυρίκιος
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
D

Delmem9770

Guest
Μια χαρά είναι το Βενιζέλος και θέση που έχει φτιαχτεί. Οι τιμές του είναι χάλια.
 

Kostis

Member
Μηνύματα
267
Likes
35
Επόμενο Ταξίδι
Τωρα για λιγο στ'αυγα μας
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικος
Mετεορολογικα μιλωντας παντως ειναι πολυ χαλια αεροδρομιο.Ειτε λογω ομιχλης που εγκλωβιζεται απο τα γυρω βουνα κ δεν διαλυεται ευκολα,(χαρακτηριστικο δε της υγρασιας της περιοχης αυτης ,γιατι η ομιχλη διαλυεται με την ανοδο της θερμοκρασιας αρα χαμηλη θερμοκρασια--->υγρασια---->παραμονη ομιχλης,ειναι το πολυ καλα κρασια στα Μεσογεια),ειτε λογω ανεμων δεν εχει καμια σχεση με τις κλιματικες συνθηκες στο Ελληνικο..
Σου ριχνει κατι εικοσαρια κομβους με τριανταρια ριπες κ ψαχνεσαι για να δωσεις το clearance στο αεροπλανο να φυγει
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.223
Likes
5.762
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Άλλη μια εταιρεία μειώνει τις πτήσεις της προς Αθήνα. Η Gulf Air από 16 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιεί πέντε πτήσεις την εβδομάδα αντί για επτά που έχει σήμερα, καταργώντας την Δευτέρα και την Πέμπτη.

Η Gulf Air μειώνει τη συχνότητα πτήσεων για Αθήνα
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.222
Μηνύματα
884.168
Μέλη
38.913
Νεότερο μέλος
PanagiotisCPC

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom