ΗΠΑ Το πρώτο μου ταξίδι.... και είναι Νέα Υόρκη

ly_ka

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Καλησπέρα από ένα καινούριο μέλος!!!

Ενώ λατρεύω τα ταξίδια, δεν κατάφερα να πάω πουθενά μέχρι σήμερα:(...
είμαι λίγο ''ψαράκι'' λοιπόν. Στάθηκα πολύ τυχερή και μου δίνεται η ευκαιρία να πραγματοποιήσω ένα επαγγελματικό ταξίδι... Πού? Στη Νέα Υόρκη 4-5 μέρες! Πραγματικά τυχερή! Παρόλα αυτά, όπως σας ανέφερα, είμαι παντελώς άσχετη με τις διαδικασίες και προσπαθώ να βάλω τις διαδικασίες σε μια τάξη και να μην κάνω και καμία κοτσάνα γιατί έχω μόλις 13 μέρες στην διάθεση μου.

Αρχικά ξεκίνησα να μαζεύω δικαιολογητικά για το διαβατήριο και θα τα υποβάλλω προσεχώς (τη Δευτέρα).
Βασικά δεν έχω καταλάβει αν πρέπει να βγάλω Visa.
Είδα σε παλαιότερα post ότι υπάρχει και μια αίτηση που μπορώ να συμπληρώσω μέσω internet (Visa Waiver) και να καταβάλω κάποιο χρηματικό ποσό μέσω κάρτας.
Τι από τα 2 πρέπει να κάνω για να είμαι καλυμμένη?
και αν μπορείτε να με βοηθήσετε με τις διαδικασίες βήμα βήμα γιατί έχω μπερδευτεί!
Επίσης υπάρχει περίπτωση να αγνοώ και κάτι άλλο που ίσως θα έπρεπε να κάνω (εκτός από το να ετοιμάσω τη βαλίτσα μου:D )

***Χρονικά πιστεύετε ότι προλαβαίνω?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.724
Likes
14.839
Επόμενο Ταξίδι
Κοιλάδα μέσου Ρήνου.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
καλώς ήλθες στην παρέα μας.
 

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.546
Likes
8.035
Καλως ηρθες και καλο ταξιδι.Εστω και για επαγγελματικους λογους,καλο ειναι!!Βεβαια,ειναι λιγο,αλλα αν σου αρεσει θα ξαναπας:D!!

Αφου βγαλεις το διαβατηριο,κανεις ηλεκτρονικα αιτηση για ESTA

https://esta.cbp.dhs.gov/esta/application.html?execution=e1s1

για να προχωρησει,η αιτηση σου,πρεπει να σε χρεωσουν εξοδα 14 δολ.,οποτε να εχεις και την πιστωτ.καρτα σου μαζι.Την εκτυπωνεις και την εχεις μαζι σου,γιατι θα σου ζητηθει.
Αυτα,προς το παρον.Οτι αλλο θες,μπορεις να κανεις αναζητηση(πανω δεξια),γιατι ολα αυτα τα θεματα εχουν συζητηθει.
 

ly_ka

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
καλημέρα,