• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Ιαπωνία Τόκυο εκτός Hanami

Masbass

Member
Μηνύματα
113
Likes
184
Επόμενο Ταξίδι
Βενετία
Ταξίδι-Όνειρο
Μαδαγασκάρη

MyprivateTokyo: Οι μικρές λεπτομέρειες που δε φαίνονται από ψηλά.

Και κλείνοντας με το τρίτο μέρος ας πω και δυό κουβέντες παραπάνω. Το ταξίδι στο Τόκυο το οργάνωσα ψάχνοντας έναν ανοιξιάτικο Μαραθώνιο (πέρυσι τον Απρίλιο είχα πάει Μαδρίτη) και χωρίς πολλά πολλά έκλεισα εισιτηρια και ξενοδοχεία τον Αύγουστο, χωρίς να ξέρω οτιδήποτε για την Ιαπωνία πέρα από τα ελάχιστα που ακούμε εδώ κι εκεί. Μετά τα Χριστούγεννα άρχισα να διαβάζω οδηγούς, να κοιτάζω πιο προσεκτικά τον χάρτη και να ψιλοϋποψιάζομαι που πάω να μπλέξω.

Κόστος
Σαν ταξίδι πήγε 1600 ευρώ για 9 βράδια με όλα μέσα: 620 ευρω αεροπορικό με Lufthansa, 42 ευρω το βράδυ το ξενοδοχείο – σε καλό σημείο με δικό του μπάνιο μέσα καθώς και ψυγειάκι, και τα υπόλοιπα σε μικροψώνια, μετακινησεις και φαγητό. Αν ήμουν ζορισμένος οικονομικά θα μπορούσα να πέσω κι άλλο στο δωμάτιο επιλέγοντας κάτι με κοινή τουαλέτα (αλλά προς θεου όχι capsule room) στα 30-32 ευρώ το βράδυ και να κόψω από το, έτσι κι αλλιώς φθηνό, φαγητό. Παρότι ήταν για χρόνια ένας πανάκριβος προορισμός, η Ιαπωνία έχει πέσει σε οικονομική κρίση πάνω από 10 χρόνια κι από εκεί που όλοι αγόραζαν πανάκριβες μάρκες και μόνο, με τη συμπίεση των μισθών τώρα μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές ευκαιρίες σε πολύ χαμηλές τιμές, ακόμη και μεταχειρισμένα ρούχα, κάτι που ήταν ανήκουστο παλιότερα. Αν σας κάνουν τα μεγέθη βέβαια γιατί εγώ που είμαι 1.92 μόνο για καπέλα κοίταζα εκεί.

Φαγητό
Κι εδώ είναι η έκπληξη: Μπορείς να καθεσαι σε εμπορικοτατο μερος στην Odaiba και να τρως μια πελωρια γαβαθα Udon με 3 ευρω. Σε μικρά μαγέρικα είχαν menu με κυρίως πιάτο και δυο η τρια συνοδευτικά μεταξύ 8 και 12 ευρώ κι έσκαγες. Προσοχή όμως, οι τιμές αυτές ήταν για μεσημεριανό, στα ίδια μαγαζιά που έβλεπες φθηνες τιμες το μεσημερι, ανεβαιναν το βράδυ οπότε αν τρωτε καλο βραδυνο πριν μπειτε δειτε τι τιμες παιζουν (σχεδον παντα τις γραφουν σε καταλογο εξω). Γενικά πάντως ένα είναι σίγουρο, οτι δεν θα πεινάσετε. Έχουν άπειρα είδη κουζίνας και για κάποιον όπως εγώ που σιχαίνεται το sushi δεν θα χρειαστεί ούτε απ έξω να περάσετε από σουσάδικο αλλά ούτε και να τη βγάλετε με burgers. Το μόνο κακό είναι ότι αν δεν έχουν φωτογραφίες στο menu και δεν ξέρετε τι και πώς να ζητήσετε… ετοιμαστείτε για εκπλήξεις. Πάντως τόσες μέρες ό,τι έφαγα δεν έχω ιδέα τι ήταν (φωτογραφίες είχαν, αγγλικό κείμενο όχι όμως) αλλά δεν πέτυχα τίποτα που να μην τρωγόταν (κι έχουν μπόλικα τέτοια).

Μετακινησεις
Τι να πρωτοπώ για το σύστημα μετρό τους. Σε πάει παντού κι αμα έχεις ένα app στο κινητό που να σου προτείνει διαδρομές με επιλογές κόστους θα διαλέγετε τις πιο συμφέρουσες σε κόστος, αλλαγές, απόσταση. Σαν γενικός κανόνας προσπαθήστε ν’αποφύγετε αλλαγές σε μεγάλους σταθμούς όπως Shinjuku, Tokyo, Ikebukuro, Shibuya, Shinegawa γιατί ίσως η πλατφόρμα για την γραμμή που θα κάνετε αλλαγή να είναι πολύ μακρυά. Ειδικά η Shinjuku είναι το χάος το ίδιο με πάνω από 3 εκατομμυρια επιβάτες την ημέρα, 36 πλατφόρμες και πάνω από 200 εξόδους. Κι όμως τη βρίσκετε την άκρη με πινακίδες, απλά εκεί που λέτε θ’ανέβω ένα επίπεδο και θ’αλλάξω τραίνο ίσως τραβηχτείτε πολύ πολύ μακρυά. Σαν κόστος δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό αν προσέξετε τις αλλαγές μεταξύ των εταιρειών που τρέχουν παράλληλα, βγάζετε μία κάρτα Suica ή Pasmo και ξεμπερδευετε από το να μετρατε ψιλα κάθε φορα που θελετε να παρετε εισιτηριο. Στο τελος τυπωνετε κι ένα ιστορικό και βλέπετε πόσα χαλάσατε μαζεμένα (κάπου 65 ευρω μου πηγαν εμενα για 9 μερες). Πολύ καλη προσφορα είναι το εισιτηριο με το NEX Express από το αεροδρόμιο στη Narita (70 χλμ από το Τοκυο) με επιστροφή + μία κάρτα Suica. Τέλος, μακριά από ταξί, είναι απίστευτα ακριβά.

Ασφάλεια
Μηδενική εγκληματικότητα κι ακόμη και στα πιο σκοτεινά μέρη που πέρασα βράδυ δεν αισθάνθηκα ούτε ελάχιστα ότι καποιοι με στραβοκοιτάνε ή κινδυνεύω. Το μονο εγκλημα που υπαρχει είναι το οργανωμενο και πρεπει να κανεις κατι πάρα πολύ λαθος ή να είσαι τρομακτικά άτυχος για να μπλεξεις με τη Yakuza. Κατι που διαβασα ότι παιζει –κι ειχε κανει επισημη συσταση η αστυνομια του Τοκυο άρα δεν είναι ράδιο αρβύλα- είναι για τα bar κονσομασιόν όπου σε χρεωνουν τρελα ποσα ή σου ριχνουν υπνωτικό στο ποτό και σου αδειαζουν το πορτοφολι. Διαφοροι κραχτες, σχεδον αποκλειστικά Νιγηριανοί πλησιάζουν τουριστες για τετοια bar, ειδικά σε περιοχές όπως Roppongi και Kabukichō που είναι γεμάτες τέτοια μπαράκια. Μια φορά μας ρώτησε ένας στη Shibuya «αν ψάχνουμε ένα bar να περάσουμε καλά», του παμε «όχι ευχαριστουμε, καλό βράδυ» και τελος. Στο Roppongi πάντως όλοι λένε ότι το βράδυ οι κράχτες σε πρήζουν και δε γλυτωνεις ετσι ευκολα αλλά σιγά την περιοχή, και να μη πάτε καθόλου δε χάνετε τίποτα.

Γλώσσα
Εδώ τα πράγματα είναι δύσκολα. Ελάχιστοι μιλάνε αγγλικά, κι όσοι τα μιλάνε συνήθως ξέρουν κάποια βασικά σενάρια ερωτήσεων/απαντήσεων μονο και περα από αυτά… το χαος. Βοηθαει πολύ να μαθετε να μιλατε 5-6 κουβεντες, μη χασετε το χρονο σας με ιδεογραμματα, είναι πολύ δυσκολα και πρεπει να μαθετε παρα πολλα για να σας είναι χρησιμα. Υπαρχει από την Earworms ένα πολύ εύκολο πακέτο για να μάθεις τα βασικά, όπου πάνω σε μουσικά τραγούδια (σαχλοτζινγκλάκια βασικά) επαναλαμβάνουν απλούς διαλόγους. Είναι ιδιαίτερα κολλητικό και μεταδοτικό και οι εκφράσεις σου μένουν πραγματικά. Πολλές φορές θα βρεθείτε μπροστά σε αδιέξοδα (όπως πχ σε τουριστικό γραφείο είχε 3 κουμπιά για χαρτάκια αναμονής με επεξήγηση σε άπταιστα ιαπωνικά και μόνο, στις περισσότερες αν όχι όλες τις συσκευασίες προϊόντων στα supermarket κλπ). Βοηθάει να έχετε μαζί κάποιο βιβλιαράκι με φωτογραφίες και θα με βοηθούσε κι εμένα αν δεν είχα ξεχάσει να πάρω μαζί το δικό μου. Πολύ εντυπωσιακό είναι το επίπεδο ευγένειας σε οποιοδήποτε κατάστημα / bar / εστιατόριο / supermarket όπου κάθε τι που κάνουν συνοδεύεται από ένα περιτύλιγμα honorary λεξιλογίου. Δίνεις παραγγελία στο bar και τραγουδανε όλοι μάλισταααααα, ευχαριστούμεεεεε, ορίστεεεεεε .

πάμε μουσική:


Η πρώτη φωτογραφία που έστειλα σε φίλους στην Ελλάδα, όταν μπαίνεις στο ξενοδοχείο και βλέπεις τέτοιο controlpanel στο μπάνιο ξέρεις ότι είσαι σε καλά χέρια.


Ένα παράθυρο στην Akihabara


Και μια πινακίδα από ένα πολυόροφο videogame arcade πάλι στην Akihabara. Ενώ το gaming έχει εδώ και καιρό γίνει υπόθεση σπιτιού παντού στον κόσμο, στην Ιαπωνία θα δείτε ακόμα πάρα πολλά, πολυόροφα κιόλας, ουφάδικα.


Ένα μικρό Άγαλμα της Ελευθερίας έξω από τα μεγάλα εμπορικά κέντρα στην Odaiba. Αν και πέρασαν πόλεμο και κατοχή από Αμερικάνους, είναι ιδιαίτερα αμερικανόφιλοι.


Κι ένα Airstream σαν διακόσμηση σε μαγαζί στο ίδιο εμπορικό κέντρο


Ουκ ολίγες φορές πέτυχα μερικούς Bosozoku, εδώ είναι στην Meiji Dori, κάθετο της Omotesando. Σε μία κοινωνία που δεν θ’ακούσετε ούτε κόρνα οι Bosozoku κάνουν μπαμ κυριολεκτικά με πειραγμένες μηχανές που βροντάνε και στο σκέτο ρελαντί, ενώ σε κάθε άνοιγμα φαναριού βαράνε κι ένα μαρσάρισμα.


Καπάκι υπονόμου με το χαρακτηριστικό άνθος κερασιάς.


Διακοσμητικό κιγκλίδωμα στην πίσω πλευρά κτιρίου στην Harajuku.


Ένα υπέροχο καγκελάκι στη Yanaka.


Διακοσμητική επιγραφή επίσης στη Yanaka.


Ένας χρυσός Βούδας, πάντα στη Yanaka.






Αυτοκόλλητα Senjafuda στην είσοδο του βουδδιστικού ναου Seisho-ji κάτω από τον Tokyo Tower. Αυτά τα χαρτάκια έγραφαν το όνομα του προσκυνητή, ο οποίος τα κολλούσε σε κάθε ναό που πήγαινε για προσκύνημα.


Επιγραφή σε γλάστρα στο Nezu. Είναι από αυλή σπιτιού όπου είχε τέτοιες πινακιδούλες σε πολλές γλάστρες. Είναι κάποια ευχή; Διακόσμηση; Δε χτύπησα και κουδούνι να ρωτήσω.


Ξύλινη πόρτα στο Yoyogi shrine


Πινακίδα στον πανάκριβο κεντρικό εμπορικό δρόμο της Ginza.


Μπαράκι κοντά στο ξενοδοχείο.


Η γνωστή μανία των Ιαπώνων με τα kawaii χαριτωμένα καρτουν δεν σταματάει ούτε στις πινακίδες των αστυνομικών τμημάτων. Τα Koban είναι μικρά περιπτεράκια μ’ έναν αστυνομικό μέσα τα οποία θα βρείτε παντού σε μεγάλα αστικά κέντρα.


Οκ, παιδικό λεωφορείο να έχει ματάκια … αλλά και αυτάκια; Kawaii all the way.


Κι αν έχεις πάνω από δύο παιδιά πως τα πας βόλτα;


Επιγραφή σε σταθμό του μετρό, αν σας πέσει κάποιο αντικείμενο στις γραμμές μη βουτήξτε αλλά ζητήστε να το πιάσει το προσωπικό του σταθμού.


Αν δεν είχε στην Ιαπωνία, που θα είχε;


Και σε περίεργες παραλλαγές


Δεν γνωρίζω / Δεν απαντώ.


Λιλιπούτειοι καρναβαλιστές




Από το Godzilla-Ya, ένα μαγαζί με παλιά γιαπωνέζικα παιχνίδια στο Kenji, γεμάτο με ό,τι μπορείτε να φανταστείτε, κάποια είναι πανάκριβα αλλά πολλά είναι σε πολύ φθηνές τιμές και πήρα κάτι παλιά βινύλια με υπερήρωες για souvenir σε κάτι φίλους.


Γατόφιλοι δε θα ξέρετε τι να πρωτοαγοράσετε, κάθε σειρά προϊόντων έχει και κάποια γάτα μασκότ. Εδώ βλέπετε διακοσμητικά stand που πιάνουν με βεντούζα πίσω από τα κινητά.


Χαρτί υγείας anime.


Αποκριάτικη γυναικεία στολή … γι άντρες. Υπάρχει ολόκληρη σειρά από τέτοιες στολές, λες και δε μπορούν οι άντρες να πάρουν κατευθείαν γυναικείες στολές.


Αυτό δεν είναι κατούρημα, είναι πραγματική περφόρμανς, έξω από το πάρκο στο Ueno. Πολλές πινακίδες είναι αποκλειστικά στα ιαπωνικά, άλλες που είναι και στα αγγλικά έχουν τις γνωστές Engrish υπέροχες μεταφράσεις.


Εδώ κάτι θα λέει αλλά δεν θα το μάθουμε ποτέ.


Σε γραμμές με μεγάλη κίνηση στις ώρες αιχμής τα βαγόνια στις άκρες του συρμού είναι αποκλειστικά για γυναίκες για ν’αποφύγουν τους μακρυχέρηδες (chikan) που βάζουν χέρι ή κολλάνε επάνω τους όταν οι συρμοί είναι τίγκα.


Αχ, κάπνισμα. Αν και πολλοί Γιαπωνέζοι καπνίζουν ( 44 των ανδρών, 14 των γυναικών ), το κάπνισμα σε δημόσιους χώρους είναι πολύ περιορισμένο, μάλλον όχι τόσο για λόγους υγείας αλλά ευγένειας. Σε πολυσύχναστους δρόμους θα βρείτε υπαίθρια καπνιστήρια όπως αυτό στην Omotesando όπου θα μπορέσετε να καπνίσετε χωρίς να σας κοιτάνε αγριεμένα.




Ακόμη και σε πολύ πιο χαλαρά προάστια με ελάχιστη κίνηση, το κάπνισμα απαγορεύεται στο δρόμο αλλά όλο και θα πετύχετε κουστουμάτους στους παράδρομους να ξεχαρμανιάζουν.


…αλλά και στη μέση του Yoyogi Park με τεράστια άπλα πάλι δεν επιτρέπεται το κάπνισμα.


Και κλείνουμε, με τον υπέροχο ΠΑΤΑΤΥΦΩΝΑ (POTATORNADO) που σέρβιραν στα σουβενιρτζίδικα στο Κυότο.

Δυστυχώς την ημέρα που πήρα το Toden Arakawa τραμ είχα ξεχάσει να γεμίσω τις μπαταρίες της μηχανής και δεν έχω φωτογραφίες από τις πολύ ωραίες γειτονιές που περνάει. Είναι μία γραμμή με 16 στάσεις που διαρκεί λίγο παρακάτω από μία ώρα και σας περνάει μέσα από αρκετές γειτονιές του βόρειου Τόκυο. Αξίζει σαν βολτούλα και δεν χρειάζεται να κατεβειτε πουθενά, με 190 yen χαζεύετε από κοντά μία αρκετά μεγάλη διαδρομή στα προάστια.

ΝΑ ΠΑΤΕ :-D
 

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.289
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Αλλά πάει κι αυτό, τερματίσαμε, πήραμε το μετάλιο και τώρα πάμε στα δια ταύτα.
Ε, δείξε το μας βρε να χειροκροτήσουμε !

Στο golden gai εάν ξέρεις καλά Ιαπωνικά, μπαίνεις και κάθεσαι χωρίς πρόβλημα στα περισσότερα (απο ότι διαβάζω). Βάζουν τέτοιες πινακίδες γιατί δεν θέλουν τουρίστες/ξένους που δεν μιλάνε την γλώσσα.

Ο άλλος δρόμος δείχνει πιο ενδιαφέρον...για πες, για πες.
 

Masbass

Member
Μηνύματα
113
Likes
184
Επόμενο Ταξίδι
Βενετία
Ταξίδι-Όνειρο
Μαδαγασκάρη
Ε άμα είναι να ξέρεις γιαπωνέζικα για να κάτσεις να πιείς ένα ποτό ευχαριστώ πολύ! Στο Harmonica Yokocho είχε πιο πολύ κέφι, ήταν και κάπως πιο μεγάλα και κάπως πιο ανοιχτά τα μαγαζιά, μου άρεσε πολύ περισσότερο. Στο Golden Gai εμοιαζε σαν να ενοχλούσαμε, σαν να μας κοιτουσαν περιεργα, λες και τους ενοχλούσαμε. Βεβαια, ποιος ξερει τι εχουν δει κι αυτοι απο τουριστες, αλλά σε οσα ηταν members only ξεχνουσες οποιαδηποτε ευγενεια ειχαμε δει αλλου. Ηταν αυστηροτατοι λες και τους ειχαμε κανει κατι...

Ιδού το μετάλλιο:
 

Gin Tonic

Member
Μηνύματα
24
Likes
97
Επόμενο Ταξίδι
Ψήνεται
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Φαντάζομαι ότι δεν θα έχεις φωτογραφία μέσα απο τα μπαράκια.
Θα ήθελα να δω τι σημαίνει μπαρ με 4-5 θέσεις.
Όρθιοι υπήρχανε ή δεν χωράγανε καν;


Μπορεί να μην θέλουνε τουρίστες γιατί είναι πιο σωματώδεις (οι δυτικοί ιδίως). Ένας αμερικανός από το Κεντάκι φτάνει για να γεμίσει το μαγαζί. :D
 

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.289
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Ε άμα είναι να ξέρεις γιαπωνέζικα για να κάτσεις να πιείς ένα ποτό ευχαριστώ πολύ
Σε αυτά τα μπαρ δεν πίνεις απλά ένα ποτό. (Επειδή είναι τόσο μικρά,) γίνεσαι μια παρέα με όλους και συζητάς. Οπότε εάν όλοι δεν μιλάνε την ίδια γλώσσα δεν βγαίνει το concept. ;)
Αυτό τουλάχιστον διαφημίζεται ως το διαφορετικό που έχει η περιοχή.
 

Masbass

Member
Μηνύματα
113
Likes
184
Επόμενο Ταξίδι
Βενετία
Ταξίδι-Όνειρο
Μαδαγασκάρη
Επειδή εκεί γενικά θεωρείται αδιακρισία να τραβάς αγνωστους φωτογραφία δεν έβγαλα πολλές με κοντινά πρόσωπα κι έβλεπα οτι με το που σήκωνα μηχανή όλοι εξαφανίζονταν από μπροστά μου. Ειδικά εκεί που μας κοιτούσαν με μισό μάτι δεν έλεγε να τους φωτογράφιζα σα να ταν ζωολογικός κήπος. Τα bar φαντάσου ένας πάγκος με 4 σκαμπό. Τίποτε παραπάνω. Όσα είχαν και στον επάνω όροφο -όπως το Araku που πήγαμε και ήταν ιδιαίτερα φιλικό προς τους τουρίστες- εκεί χωρούσαν μέχρι και 4 τραπεζακια κι είχε και χώρο στο bar. Γενικά, όσα bar δεν ήθελαν άσχετους απλά είχαν κλειστές πορτες κι ό,τι έβλεπες ήταν από ένα πολυ μικρό παραθυράκι στη πόρτα.

Επίσης, είναι της μόδας τα όρθια bar, όπου διαλέγεις ένα ψηλό τραπέζι ... χωρίς πουθενά σκαμπό ή κάποια καρέκλα και πίνεις τη μπύρα σου όρθιος. Αν τώρα, έχεις περπατήσει το μισό Τόκυο απ το πρωί, το όρθιο bar δε τραβάει καθόλου. Στο Golden Gai πάντως στα μικρά bar όλοι κάθονταν κι είχε χώρο μόνο για σκαμπο γυρω απο τη μπαρα και μετά τοιχος και το επόμενο bar από δίπλα.
 
Last edited:

Masbass

Member
Μηνύματα
113
Likes
184
Επόμενο Ταξίδι
Βενετία
Ταξίδι-Όνειρο
Μαδαγασκάρη
Μέρος δεύτερο: Μένοντας σε μεγαλούπολη της Ιαπωνίας

Σε μία πόλη της οποίας το κάθε τετραγωνικό μέτρο έχει πολλαπλάσια αξία από την κατασκευή που βρίσκεται επάνω του θα δείτε να εκμεταλλεύονται ελάχιστες εκτάσεις όπου σηκώνουν πολυόροφα κτίρια και με μεγάλη άνεση να γκρεμίζουν μεγάλα συγκροτήματα για να χτίζουν νέα. Κάτι που παρατήρησα παντού είναι η απουσία της μεσοτοιχίας ακόμη και σε πολύ πυκνά χτισμένες περιοχές με πολύ μικρά κτίρια, κι έτσι αν έχεις όρεξη μπορείς να περπατάς ανάμεσα στα κτίρια στο κενό μισού με ενός μέτρου που αφήνουν:


Λίγοι κλείνουν την πρόσβαση με καγκελάκια, άλλοι στο χώρο αυτό αποθηκεύουν αντικείμενα όπως εδώ, οι περισσότεροι όμως τα αφήνουν αφύλακτα.


Στα πιο καινούργια κτίρια τα parking αυτοκινητων είναι υπόγεια με ένα ασανσέρ που τα κατεβαζει σε θέσεις αυτόματα ενώ στα πιο παλιά θα δείτε τέτοιες κατασκευές όπως αυτή πίσω αριστερά.


Ομοίως και για ποδήλατα όπως αυτή η κατασκευή στο Nezu.


Δρομάκι κοντά στο Nihonbashi. Σε πάρα πολλά στενάκια δεν θα δείτε καθόλου πεζοδρόμιο αλλά η κίνηση είναι τόσο αραιή εκτός μεγάλων λεωφόρων που δεν θα σας φανεί καθόλου επικίνδυνο.

…και κάπου εδώ ερχόμαστε στα πιο παλιά κτίρια, πιο μικρά και παρακμιακά, από 70s, 80s, 90s σε περιοχές πιο δεύτερες, χωρίς πρόσφατη ανάπτυξη:




Σοκάκια στο Nezu. Κάθε εκατοστό χώρου μετράει.


Εμπορικός πεζόδρόμος στο Nakano.


Διασταύρωση στο Kenji.


Οι πιο παλιές γειτονιές ξεχωρίζουν από το χαμό με τα υπέργεια καλώδια πάνω από το δρόμο. Σε μερικές περιοχές όπως εδώ στην CatStreet της Harajuku τα μαζεύουν κάπως σε ματσάκια.



Είναι εντυπωσιακό πως μέσα στον χαμό το κάθε οικόπεδο έχει τη δικιά του ιστορία σε σχέση με τους γείτονες. Θα δείτε πολλά ξεχασμένα δίπατα σπιτάκια δίπλα σε τεράστια κτίρια όπως αυτό εδώ στην Akihabara.


…ή αυτό κοντά στο Sendagi.


Ξεχασμένα σπιτάκια στην περιοχή μεταξύ Asakusa και Sumida.


Μαγαζάκι (μάλλον εστιατόριο) επίσης μεταξύ Asakusa και Sumida. Ενώ είναι μέρος πολύ μεγαλύτερου κτιρίου, η διακόσμηση έξω το κάνει να μοιάζει με τα κλασικά δίπατα


Παιχνιδιάρικες γραμμές και μασκότ σ’αυτό το παλιό μαγαζί στη συνοικία με τα μαγαζιά για είδη κουζίνας / εστιατορίων κατά μήκος της οδού Kappabashi Dori.


Επίσης από την ίδια περιοχή η διάσημη mascot της γειτονιάς


Τι να πουλάνε άραγε;


70s γραμμές και στυλ, κάπου κοντά στο Ueno.


Μονοκατοικία παλιού τύπου, σα να λέμε το πατρικό στο χωριό.

…μέχρι που κάποια στιγμή αναρωτιέστε «καλά, πόσο στενά μπορούν να γίνουν τα κτίρια σ’αυτή τη χώρα;» Κι αρχίζεις έναν διαγωνισμό:


Οκ, 80s μοντερνιά κοντά στο Ueno, ευρύχωρο σχετικά.


Γραφεία κοντά στο Shiodome, οκ στενό, αλλά το λες και chic.


Μονοκατοικίες στο Nezu, μοντέρνα, άντε να τα πεις minimal.


Μονοκατοικίες στη Yanaka, έχουν και γκαράζ από κάτω, τι άλλο θέλετε;


Πολυκατοικίες (είναι δύο παρακαλώ, δίπλα-δίπλα) στο Sendangi, σα να σφίγγουν τα πράματα.


Οκ, εδώ αρχίζει να κόβεται λίγο η αναπνοή μας, κατοικίες στην Asakusa.


Δες το θετικά: τουλάχιστον δε θα ξοδέψεις πολλά για έπιπλα. Ούτε για ρούχα. Ούτε για τίποτα.


Τι εννοείς μπορώ να χτίσω μαγαζάκι σε 5 τετραγωνικά και να ναι και σφήνα;
Αύριο το τρίτο και τελευταίο μέρος :)
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.329
Likes
13.625
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Πολύ ξεχωριστή η ματιά σου στο Τόκιο. Χαίρομαι που διαβάζω την ιστορία σου και περιμένω με αγωνία τη συνέχεια. Μήπως τρία μέρη είναι λίγα, τώρα που άρχισαν τα ωραία;:rolleyes-80:
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.582
Likes
47.379
Α πα πα πα, έχετε μαζευτεί εδώ μέσα κάτι θηρία που φωτίζετε ένας ένας μια διαφορετική άποψη της ίδιας χώρας, βλέπε @jousis , @panius , @Masbass , και διαβάζω ιστορίες που δεν μοιάζουν αλλά συνθέτουν άψογα το παζλ. Να 'στε όλοι καλά!
 

Gin Tonic

Member
Μηνύματα
24
Likes
97
Επόμενο Ταξίδι
Ψήνεται
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Πολύ ενδιαφέρον. Καμία σχέση με το στερεότυπο που κυριαρχεί για το Τόκιο. Καταλαβαίνω ότι είναι μια τεράστια πόλη, αλλά αυτές οι περιοχές που αναφέρεις σε τι ακτίνα είναι από το κέντρο της;
 

Masbass

Member
Μηνύματα
113
Likes
184
Επόμενο Ταξίδι
Βενετία
Ταξίδι-Όνειρο
Μαδαγασκάρη
Δεν είναι εύκολο να βρεις ενα σημείο και να το πεις κεντρο γιατί διάφορα μικρά κέντρα διασκορπίζονται γύρω από το παλάτι του Αυτοκράτορα. Οι φωτογραφίες που έχω ανεβάσει είναι τραβηγμένες στο περίπου όπου έχει πράσινα τετραγωνάκια και το ξενοδοχείο μου ήταν στο κόκκινο τετραγωνάκι στο κέντρο δεξιά. Αν πάρουμε τα ιδια σημεία και τα βάλουμε σ'ενα χάρτη του κέντρου των Αθηνών βλέπετε περίπου για τι αποστάσεις μιλάμε. Σημειωτέον ότι έχει ακόμα μπόλικο Τόκυο προς τα δυτικά (άλλες δύο φορές ότι βλέπετε εδώ, καθώς και προς τα βόρεια και λίγο ακόμα προς τα ανατολικά (στα νότια ενώνεται με τη Yokohama πια). Στους χάρτες αυτούς το κάθε τετράγωνο είναι 1 τετραγωνικό χλμ (συνολικά ο χάρτης είναι 16 x 14 χλμ). Τα μόνα που δεν χώρεσαν είναι το Kichijoji όπου βρίσκεται το Harmonica Yokocho και βρίσκεται 4 στάσεις πιο αριστερά από το Koenji καθώς και η υπόλοιπη Odaiba που πάει κι άλλο νότια. Τα πάντα είναι εύκολα προσβάσιμα με πολλούς σταθμούς μετρό, κι ακόμη και το μακρυνό Kichijoji είναι στα 18-20 λεπτά από την Shinjuku.


Α και δεν είμαι αρχιτέκτονας, ούτε καν πολιτικός μηχανικός (ή έστω χτίστης), απλά κόλλησα με την ιδιαιτερότητα των κτιρίων και προτίμησα να μην ανεβάσω θέματα που έχετε ήδη δει (και σε πολύ καλύτερες φωτογραφίες) ή βλέπετε σε όλους τους οδηγούς.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.011
Μηνύματα
923.772
Μέλη
39.726
Νεότερο μέλος
Christos Rev

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom