Χαμενες αποσκευες..

Μηνύματα
9
Likes
4
θα έρθουν κάποια στιγμή αλλά ευκαιρία να ζητήσεις αποζημίωση και για καθυστέρηση και για αποσκευές. κάτι ήξεραν αυτοί όταν άρχισαν την ιστορία με την άρνηση αποδοχή των airtags στα αεροπλάνα τους. μετά από λίγες μέρες φυσικά το πηραν πίσω.
Έχω ζητήσει ήδη για την χαμένη πτήση, να μου αποζημιώσουν τουλάχιστον την αξία του extra εισιτηρίου που έκλεισα με Sky Express για να επιστρέψω. Για τις βαλίτσες λέω να περιμένω κανά 2 εβδομάδες και μετά να προχωρήσω κι εκεί με claim απώλειας, compensation, κλπ.
 
D

Delmem38110

Guest
Έχω ζητήσει ήδη για την χαμένη πτήση, να μου αποζημιώσουν τουλάχιστον την αξία του extra εισιτηρίου που έκλεισα με Sky Express για να επιστρέψω. Για τις βαλίτσες λέω να περιμένω κανά 2 εβδομάδες και μετά να προχωρήσω κι εκεί με claim απώλειας, compensation, κλπ.
μπορείς να αιτηθείς τον eu261 για αποζημίωση καθυστέρησης άνω των τριών ωρών.
Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών - Your Europe

το ότι έφυγες εσύ με άλλη πτήση διαφορετική από αυτή που σου πρότεινε η εταιρεία είναι δικό σου πρόβλημα.

για τις αποσκευές την αίτηση θα έπρεπε να την είχες κάνει αν δεν κάνω λάθος, και από την αεροπορική και από την πιστωτική που έβγαλες τα εισιτήρια εφόσον αυτή έχει τέτοια ασφάλεια και ενδεχομένως από την ασφαλιστική αν είχες κάνει γι αυτό το ταξίδι. δεν χρειάζεται να περιμένεις δυο βδομάδες.
 

Giorgiosin

Member
Μηνύματα
18
Likes
44
Επόμενο Ταξίδι
Άγνωστο
Ταξίδι-Όνειρο
Καμπότζη, Μογγολία
Σχετικά με την Lufthansa, είχα μια παρόμοια εμπειρία το Σεπτέμβρη. Επέστρεφα Θεσσαλονίκη από Βερολίνο με ανταπόκριση Φρανκφούρτη και οι βαλίτσες έμειναν Φρανκφούρτη εξαιτίας της καθυστέρησης στην πρώτη πτήση. Όταν έφθασα Θεσσαλονίκη αμέσως μου έστειλαν email, συμπλήρωσα τη φόρμα, μου έδωσαν κωδικό για να παρακολουθώ την αποστολή και μετά από δύο μέρες ήρθαν σπίτι με το ΚΤΕΛ.
 
Μηνύματα
9
Likes
4
Σχετικά με την Lufthansa, είχα μια παρόμοια εμπειρία το Σεπτέμβρη. Επέστρεφα Θεσσαλονίκη από Βερολίνο με ανταπόκριση Φρανκφούρτη και οι βαλίτσες έμειναν Φρανκφούρτη εξαιτίας της καθυστέρησης στην πρώτη πτήση. Όταν έφθασα Θεσσαλονίκη αμέσως μου έστειλαν email, συμπλήρωσα τη φόρμα, μου έδωσαν κωδικό για να παρακολουθώ την αποστολή και μετά από δύο μέρες ήρθαν σπίτι με το ΚΤΕΛ.
Έχω κάνει κι εγώ την αίτηση στο Μόναχο, έχω τον κωδικό για να τις αναζητώ αλλά λέει ακόμα ότι τις ψάχνουν. Επικοινωνία από αυτούς δεν έχω λάβει, όπως και πολλοί άλλοι που είχαμε θέματα στην ίδια πτήση. Επειδή είναι εορταστική περίοδος κι έγινε κόλαση στο Μόναχο τις τελευταίες μέρες, θεωρώ ότι έχει χαθεί λίγο η μπάλα και χρειάζεται υπομονή. Πιστεύω θα τις στείλουν, έστω και με καθυστέρηση. Φίλος μου που ταξίδευε για Κούβα κι είχε χάσει βαλίτσες στο Παρίσι, του τις γύρισαν μετά από 3 μήνες!
 

KaterinaPs

Member
Μηνύματα
13
Likes
2
Γεια σας. Η πτήση είχε καθυστέρηση Θεσσαλονίκη Ζυρίχη και από Ζυρίχη έχασα τη πτήση για Γενεύη. Επίσης επί 20 λεπτά μας είχαν στο αεροπλάνο και δε μπορούσαμε να βγούμε. Αναμονή περίπου 6 ώρες στο αεροδρόμιο. Με έβαλαν σε μια πτήση για Γενεύη. Φτάνω Γενεύη, η βαλίτσα χαμένη. Δηλώνω απώλεια. Μου λένε θα έρθει αύριο με τη πρώτη πτήση. 24ώρες μετά δεν έχει καν φτάσει στο αεροδρόμιο. Παίρνω τηλέφωνα, στέλνω μέιλ, κανείς δε ξέρει τίποτα. Ρωτάω αν χάθηκε, μου λένε "δε θέλω να σας πω ψέματα". Η εταιρία μου έγραψε ότι δε δικαιούμαι αποζημίωση. Απαντάω με νεύρα. Τι μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ
 

KaterinaPs

Member
Μηνύματα
13
Likes
2

KaterinaPs

Member
Μηνύματα
13
Likes
2
Είδα στην εφαρμογή της swiss πως η βαλίτσα μου δεν έφυγε ποτέ απο Θεσσαλονίκη. Τι κάνουμε τώρα; btw κάθε μέρα έχει πτήσεις για Ζυρίχη
 

KaterinaPs

Member
Μηνύματα
13
Likes
2
Τηλεφώνησα στη Θεσσαλονικη και μου είπαν πως δε βρήκαν τίποτα και πως ίσως να βρίσκεται στη Ζυρίχη.τα φάρμακά μου βρίσκονται στη βαλίτσα και ήδη έχω προβλήματα....
 

tatooine

Member
Μηνύματα
1.444
Likes
5.267
Γεια σας. Η πτήση είχε καθυστέρηση Θεσσαλονίκη Ζυρίχη και από Ζυρίχη έχασα τη πτήση για Γενεύη. Επίσης επί 20 λεπτά μας είχαν στο αεροπλάνο και δε μπορούσαμε να βγούμε. Αναμονή περίπου 6 ώρες στο αεροδρόμιο. Με έβαλαν σε μια πτήση για Γενεύη. Φτάνω Γενεύη, η βαλίτσα χαμένη. Δηλώνω απώλεια. Μου λένε θα έρθει αύριο με τη πρώτη πτήση. 24ώρες μετά δεν έχει καν φτάσει στο αεροδρόμιο. Παίρνω τηλέφωνα, στέλνω μέιλ, κανείς δε ξέρει τίποτα. Ρωτάω αν χάθηκε, μου λένε "δε θέλω να σας πω ψέματα". Η εταιρία μου έγραψε ότι δε δικαιούμαι αποζημίωση. Απαντάω με νεύρα. Τι μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ
Ο αερομεταφορέας ευθύνεται για την καθυστέρηση, απώλεια, καταστροφή αποσκευής.
Ο αερομεταφορέας ευθύνεται για την καθυστέρηση πτήσης.
Πιο κάτω γράφε αναλυτικά τι μπορείς να κάνεις.
Αν η εταιρεία αρνηθεί αποζημίωση για δικό της λόγο δίνεις τα στοιχειά σου σε τρίτη εταιρεία που θα βγάλει άκρη με μια μικρή προμήθεια.
Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών - Your Europe
Δεν βάζουμε ποτέ φάρμακα σε αποσκευές που δεν έχουμε μαζί μας. Μόνο σε χειραποσκευή η σε προσωπικό αντικείμενο.
Αγοράζουμε τα εισιτήρια με κάρτες που έχουν ασφαλιστική κάλυψη για τέτοιου είδους συμβάντα,
Και τέλος όσοι μπορείτε πάρτε ένα air tag η κάτι αντίστοιχο, σώζει βαλίτσες και όχι μονό.
 
Last edited:

GTS

Member
Μηνύματα
6.785
Likes
18.175
Για βαλίτσα σκούρα τα πράγματα. Δικαιούσαι λογικά κάποια έξοδα την ημέρα και μέχρι εκεί, εκτός αν δε στη φέρουν σπίτι-στην επιστροφή οπότε δε δικαιούσαι απολύτως τίποτα. Αν στη χάσουν τελείως εκεί ναι.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.194
Μηνύματα
883.511
Μέλη
38.898
Νεότερο μέλος
χρυσανθη

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom