Χρέωση παρά την ακύρωση

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

travelsgeo

Member
Μηνύματα
29
Likes
37
Και στις 2 περιπτωσεις εμφανιζεται ως ακυρωση. Κι σχετικα με τις κριτικες γινονται πολλα. Καταρχας στα καταλυματα που δεν πιεζουν για κριτικη και αφηνουν ελευθερους τους πελατες βαθμολογει λιγοτερο απο το 1/3 αυτων. Υπαρχουν καταλυματα που προσφερουν εκπτωση σε ανταλλαγμα ενος καλου σχολιου ή που ειναι πιεστικα στο να τους βαλεις καλει βαθμολογια ή που ενθαρρυνουν τους ευχαριστημενους πελατες να γραψουν. Παιρνεις μια γενικη εικονα αλλα δεν ειναι αντικειμενικοτερα απο tripadvisor ή google.

Επισης το συστημα βαθμολογιας της booking ειναι λιγο αδικο καποιες φορες αφου αρκει ενας και μονο πελατης για να ριξει βαθμολογικα ενα καταλυμα με λιγες κριτικες. Φιλος ο οποιος λειτουργησε περυσι για πρωτη φορα σουιτες που τις εδινε σε εξευτελιστικες τιμες ως νεα επιχειρηση βαθμολογηθηκε απο εναν Τουρκο με 2,5 επειδη μαλλωσαν οταν δεν τον αφησε να παραμεινει μεχρι τις 6μμ στο δωματιο την ημερα του check out. Το αποτελεσμα ηταν να εμφανιζεται με βαθμολογια 8,9 (χαμηλοτερα απο πολλα υποδεεστερα καταλυματα, μεταξυ των οποιων και το δικο μου) επειδη ειχε ελαχιστα σχολια και παρα του οτι ολοι οι αλλοι τον ειχαν βαθμολογησει με 10.
Ενταξει όλα σχετικά ειναι και δυστυχως σε αυτό το κομμάτι ειναι ευάλωτα τα ξενοδοχεία, εχω ομως ενα αντιπαραδειγμα, περυσι πηγα σε ενα ξενοδοχειο αθλιο καμια σχεση με αυτο που εδειχνε και χωρις καμμια απο τις παροχες που ειχαμε κλεισει να μην τα πολυλογω το χαντακωσα στις κριτικες γραφοντας αυτα που πέρασα, η κριτική του απο 8,2 πηγε 7,9 και 2 μερες μετά η κριτικη του ηταν 8,5 τωρα τι να σου πω αν πηγαν 15 πελατες σε αυτο το διαστημα και περασαν τοσο τελεια και εβαλαν δεκαρια...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.260
Μηνύματα
885.398
Μέλη
38.936
Νεότερο μέλος
alexispi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom