Τουρκία οδικως στην κωνσταντινουπολη

chr04

Member
Μηνύματα
11
Likes
27
Tις τελευταιες μέρες ελληνική ασφαλιστική εταιρεία τα έχει κάνει μπάχαλο με τις αναβαθμίσεις των συστημάτων της.
Αποτελέσμα να έχω 2 πράσινες κάρτες, μια που εκδόθηκε με την ανανέωση του συμβολαίου μου και μια δεύτερη που εκδόθηκε μετά την 'αναβάθμιση' συστημάτων με διαφορετική ημερομηνία λήξης και διαφορετικό αριθμό συμβολαίου.

Πρόκειται να περάσω τα σύνορα σήμερα το βράδυ. Αν αντιμετωπίσω προβλήμα με τις πράσινες κάρτες γνωρίζετε αν μπορώ να αγοράσω ασφάλεια αυτοκινήτου στα σύνορα;
 

McElk

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.288
Likes
3.144
Επόμενο Ταξίδι
Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
Δεν υπάρχει κάποιο σχετικό γραφείο για ασφάλειες στα σύνορα.

Στα σύνορα ελέγχουν μόνο την Πράσινη Κάρτα. Δεν συγκρίνουν τα στοιχεία της με το Ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
Αν είναι σε ισχύ ημερολογιακά και αναγράφει σωστά τον αριθμό του αυτοκινήτου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
 

angelvala

New Member
Μηνύματα
3
Likes
3
Καλησπέρα παιδιά!
Είναι να πάω 5 μέρες τέλος του μήνα Κωνσταντινουπολη οδικώς. Σκέφτομαι να μείνω στο Sultanahmet , αν κ τις προηγούμενες φορές που πήγα με ταξιδιωτικό είχα μείνει στην Taksim. Η ιδέα είναι να παρατήσω το αυτοκίνητο σε κάποιο πάρκινγκ κ να κινηθώ με τα ΜΜΜ. Το έχει κάνεις κανείς;; Βολεύει κ σαν περιοχή γι' αυτό;
Επίσης σκεφτόμουν να το χρησιμοποιήσω μόνο για να πάω στην ανατολική πλευρά.
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.754
Likes
5.254
Καλησπέρα παιδιά!
Είναι να πάω 5 μέρες τέλος του μήνα Κωνσταντινουπολη οδικώς. Σκέφτομαι να μείνω στο Sultanahmet , αν κ τις προηγούμενες φορές που πήγα με ταξιδιωτικό είχα μείνει στην Taksim. Η ιδέα είναι να παρατήσω το αυτοκίνητο σε κάποιο πάρκινγκ κ να κινηθώ με τα ΜΜΜ. Το έχει κάνεις κανείς;; Βολεύει κ σαν περιοχή γι' αυτό;
Επίσης σκεφτόμουν να το χρησιμοποιήσω μόνο για να πάω στην ανατολική πλευρά.
Για το που θα μείνεις υπάρχουν διάφορες απόψεις, προσωπικά προτιμώ Beyoğlu, αλλά περί ορέξεως... Άλλωστε έχεις ξαναπάει.
Για Ασιατική πλευρά δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας με αυτοκίνητο
 

thessaris

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
656
Likes
1.100
Καλησπέρα παιδιά!
Είναι να πάω 5 μέρες τέλος του μήνα Κωνσταντινουπολη οδικώς. Σκέφτομαι να μείνω στο Sultanahmet , αν κ τις προηγούμενες φορές που πήγα με ταξιδιωτικό είχα μείνει στην Taksim. Η ιδέα είναι να παρατήσω το αυτοκίνητο σε κάποιο πάρκινγκ κ να κινηθώ με τα ΜΜΜ. Το έχει κάνεις κανείς;; Βολεύει κ σαν περιοχή γι' αυτό;
Επίσης σκεφτόμουν να το χρησιμοποιήσω μόνο για να πάω στην ανατολική πλευρά.
Για ασιατική πευρά θα δεινοπαθήσεις με το αυτοκίνητο. Μπορεί να έχει υποθαλάσσιο τούνελ και τρεις γέφυρες αλλά η κίνηση είναι εφιαλτική. Υπάρχει προαστιακός (με υποθαλάσσιο τούνελ στον Βόσπορο) και φυσικά η αστική θαλάσσια συγκοινωνία που προσφέρει και μοναδικές εικόνες.
 

angelvala

New Member
Μηνύματα
3
Likes
3
Για ασιατική πευρά θα δεινοπαθήσεις με το αυτοκίνητο. Μπορεί να έχει υποθαλάσσιο τούνελ και τρεις γέφυρες αλλά η κίνηση είναι εφιαλτική. Υπάρχει προαστιακός (με υποθαλάσσιο τούνελ στον Βόσπορο) και φυσικά η αστική θαλάσσια συγκοινωνία που προσφέρει και μοναδικές εικόνες.
Eυχαριστώ πολύ!
Οπότε γενικώς προτείνετε τις συγκοινωνίες, δε θα έχω κάποιο πρόβλημα... Είναι καλή όμως η περιοχή που θα μείνω ; Θα με διευκολύνει στο θέμα των συγκοινωνιών ή καλύτερα να έμενα κάπου αλλού;

Και πάλι ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια
 

thessaris

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
656
Likes
1.100
Eυχαριστώ πολύ!
Οπότε γενικώς προτείνετε τις συγκοινωνίες, δε θα έχω κάποιο πρόβλημα... Είναι καλή όμως η περιοχή που θα μείνω ; Θα με διευκολύνει στο θέμα των συγκοινωνιών ή καλύτερα να έμενα κάπου αλλού;

Και πάλι ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια
Γενικά οι συγκοινωνίες στην Πόλη την τελευταία δεκαετία έχουν αναβαθμιστεί πολύ, ειδικά όσον αφορά το μετρό. Σίγουρα το Beyoglu έχει καλύτερες συνδέσεις, αλλά και από Sultanahmet μια χαρά θα εισαι, έχει τραμ, έχει προαστιακό στο Sirkeci, καραβάκια στο Eminonu και η στάση του μετρό Vezneciler είναι στα 15-20 λεπτά περπάτημα από την καρδιά του Sultanahmet.
 

angelvala

New Member
Μηνύματα
3
Likes
3
Γενικά οι συγκοινωνίες στην Πόλη την τελευταία δεκαετία έχουν αναβαθμιστεί πολύ, ειδικά όσον αφορά το μετρό. Σίγουρα το Beyoglu έχει καλύτερες συνδέσεις, αλλά και από Sultanahmet μια χαρά θα εισαι, έχει τραμ, έχει προαστιακό στο Sirkeci, καραβάκια στο Eminonu και η στάση του μετρό Vezneciler είναι στα 15-20 λεπτά περπάτημα από την καρδιά του Sultanahmet.
Κάποιοι μου ανέφεραν ότι λόγω εποχής και κρύου είναι καλύτερο να μείνω στην περιοχή του Ταξίμ, μιας και θα έχει κ ζωή το βράδυ, ενώ αντιθέτως στην άλλη περίπτωση θα πρέπει να πηγαινοέρχομαι. πφφ μεγάλο δίλημμα...
Οπως και να έχει ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες !!!
 

polidoros

Member
Μηνύματα
109
Likes
95
Κάποιοι μου ανέφεραν ότι λόγω εποχής και κρύου είναι καλύτερο να μείνω στην περιοχή του Ταξίμ, μιας και θα έχει κ ζωή το βράδυ, ενώ αντιθέτως στην άλλη περίπτωση θα πρέπει να πηγαινοέρχομαι. πφφ μεγάλο δίλημμα...
Οπως και να έχει ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες !!!
Karaköy μείνε είναι στο κέντρο τον πάντων με τα πόδια που λέει ο λόγος πας παντού
 

tdoumos

Member
Μηνύματα
167
Likes
425
Καλησπέρα σε όλους, έχω κλείσει την άλλη εβδομάδα για τέσσερις βραδιές στο Melas Hotel στο Besiktas.
Google Maps

Έχει δωρεάν πάρκινγκ οπότε θα το αφήσω απλά εκεί και θα κινούμαστε με το Μετρό.
Για τα διόδια δεν έχω πολυκαταλαβει τι πρέπει να κάνω.
Όταν επιστρέψω θα μπω στο
Dijital Vergi Dairesi
Και θα το πληρώσω ώστε να μην με καθυστερούν στα σύνορα?
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.754
Likes
5.254
Καλησπέρα σε όλους, έχω κλείσει την άλλη εβδομάδα για τέσσερις βραδιές στο Melas Hotel στο Besiktas.
Google Maps

Έχει δωρεάν πάρκινγκ οπότε θα το αφήσω απλά εκεί και θα κινούμαστε με το Μετρό.
Για τα διόδια δεν έχω πολυκαταλαβει τι πρέπει να κάνω.
Όταν επιστρέψω θα μπω στο
Dijital Vergi Dairesi
Και θα το πληρώσω ώστε να μην με καθυστερούν στα σύνορα?
Για τα διόδια δε θα βοηθήσω, καθώς έχω να περάσω 3-4 χρόνια και υπάρχουν αλλαγές.
Για το ξενοδοχείο, υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που θα μείνεις τόσο μακριά? Έχει τόσα καταλύματα κεντρικά, χωρίς σημαντική διαφορά στην τιμή. Να το καταλάβω αν έμενες ένα βράδυ για να γλιτώσεις χρόνο στην κίνηση, αλλά για 4 προσωπικά θα το ξανακοιτούσα
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.168
Μηνύματα
959.666
Μέλη
40.152
Νεότερο μέλος
reisyldala1975

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom