πληθωρισμός - αισχροκέρδεια - τσιγκουνιές παντού

North66

Member
Μηνύματα
4.416
Likes
5.385
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
4. Μεταφορά με λεωφορείο από/προς αεροδρόμιο Arlanda 14€, τιμή ίδια με αυτή της Αθήνας.
Όταν γράφεις από/προς εννοείς είτε πήγαινε είτε έλα δηλ. η απλή διαδρομή 14€ ή πήγαινε-έλα 14€ άρα 7€ η απλή διαδρομή;

Γιατί το από/προς κανονικά σημαίνει από ή προς.
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.498
Likes
69.418
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Το λεωφορειο απο/προς αεροδρομιο Αθηνας ειναι 11 ευρω.
Έξι ευρώ το έχω πληρώσει το μονής διαδρομής, αν δε κάνω τραγικό λάθος. Εντάξει, δύο ευρώ λιγότερα από της Στοκχόλμης, λίγο πιο κάτω.
Όταν γράφεις από/προς εννοείς είτε πήγαινε είτε έλα δηλ. η απλή διαδρομή 14€ ή πήγαινε-έλα 14€ άρα 7€ η απλή διαδρομή;
Σωστά, 14€ μετ' επιστροφής. Από & προς για να το διορθώσω.
 

Billouk

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
763
Likes
2.603
Έφτασε η εποχή που θα λέγαμε πως είναι προτιμότερο (ίσως και οικονομικότερο) για κάποιον που ξεκινάει από τη Θεσσαλονίκη, να πάει να δει μια συναυλία στη Στοκχόλμη παρά στην Αθήνα...
Εξηγούμαι:
1. Αεροπορικό για Στοκχόλμη μετ' επίστροφής περίπου 70€, σαφώς φθηνότερο από το Θεσσαλονίκη-Αθήνα που είναι σταθερά πιο πάνω.
2. Εισιτήριο εκδήλωσης/συναυλίας 68€, με την αντίστοιχη πέρυσι στην Αθήνα στα 55€ σε ανοικτό όμως χώρο κι όχι σε στάδιο.
3. Διαμονή. Εδώ γελάμε. 70€ το δίκλινο ανα διανυκτέρευση σε αξιοπρεπέστατο hostel για ιδιωτικό δωμάτιο με μπάνιο και πρωινό, που όλοι ξέρουμε τι σημαίνει αυτό για Σκανδιναβία.
Ανάλογικά περίπου τα ίδια είχα πληρώσει και μια τετραετία πριν εν μέσω πανδημίας, ίδιο hostel-ίδια περίοδο, οπότε ο χρυσός κανόνας της ευρώπης και της χώρας μας «ε τι να κάνουμε, αφού ανεβαίνουν όλα» βλέπουμε να μην ισχύει τόσο στη Σουηδία, παρόλο που αντιμετωπίζουν κι αυτοί μεγάλα προβλήματα.
4. Μεταφορά με λεωφορείο από/προς αεροδρόμιο Arlanda 14€, τιμή ίδια με αυτή της Αθήνας.
5. Φαγητά, ποτά και τα σχετικά (αναλόγως τις επιυμίες του καθενός, κάποιοι δείχνουν ιδιαίτερη αδυναμία στις Pub) τσιμπημένα, χωρίς όμως μεγάλες αυξήσεις και πάλι σε σύγκριση με την προ τετραετίας εμπειρία μου, αλλά και με οικονομικες λύσεις να υπάρχουν για όλα.

Στην τελική με αυτές τις προυποθέσεις γιατί να πάει κάποιος Αθήνα, μια που πάνω/κάτω με τα ίδια χρήματα μπορεί να συνδυάσει κι ένα ωραίο ταξιδάκι του εξωτερικού;
Έκανα τα αντίστοιχα φέτος, οπότε παράθετω και την δική μου εμπειρία:
1. Αθήνα - Στοκχόλμη 107 ευρώ. Ναι, με κωδικούς, Black Friday κτλ. αλλά λίγο πολύ...όλοι ψαχνόμαστε για δαύτα!
2. Εισιτήριο στο Avicii Arena 55 ευρώ και η μπύρα εντός του χώρου κάπου στα 8.
3. Διαμονή 78 με πρωινό, δύο στάσεις μακριά από τον χώρο της συναυλίας! Για μένα όμως το πιο σημαντικό: Πλήρωσα αρκετά παραπάνω τα εισιτήρια για τα ΜΜΜ, ωστόσο δεν θυμάμαι πουθενά να περιμένω πάνω από 4-5' και μιλάω για όλα (τρένα, λεωφορεία, μετρό). Άντε, τώρα που το ξανασκέφτομαι... Όχι για όλα! Το ferry, το περίμενα ενα τεταρτάκι!
4. Μία η άλλη, λίγο πιο οικονομικά στην Αθήνα. Βέβαια, μπορεί να περιμένεις σαν "κονσέρβα" στις αποβάθρες του προαστιακού στο αεροδρόμιο ένα 25'ο για πλάκα χειμώνα-καλοκαίρι!
5. Είχα τρομάξει με αυτά που διάβαζα εδώ, ωστόσο, βρήκα πολλές επιλογές στα χρήματα της Αθήνας.

Συνοψίζοντας, αν έκανα αντίστοιχα ένα ταξίδι στον ηπειρωτικό χώρο της Ελλάδας με αεροπλάνο ή ΙΧ, ίσως να έβγαινε λίγο πιο οικονομικά. Αντίστοιχα, αν χρειαζόταν μετάβαση σε νησί....

Το αφήνω πάνω σας!
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.498
Likes
69.418
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Για μένα όμως το πιο σημαντικό: Πλήρωσα αρκετά παραπάνω τα εισιτήρια για τα ΜΜΜ, ωστόσο δεν θυμάμαι πουθενά να περιμένω πάνω από 4-5' και μιλάω για όλα (τρένα, λεωφορεία, μετρό).
Ισχύει αυτό, τα μεμονωμένα εισιτήρια των ΜΜΜ στη Στοκχόλμη κοστίζουν ακριβά, 4€ ανά μονή διαδρομή. Όμως σε περίπτωση που κάνεις παραπάνω από τρία δρομολόγια ανά ημέρα συμφέρει πάρα πολύ η 24ωρη κάρτα, ή αντίστοιχα τριήμερη.
.Μία η άλλη, λίγο πιο οικονομικά στην Αθήνα.
Έστω μία η άλλη και λίγο ακριβότερη στα βασικά, όμως συγκρινουμε και μια πόλη της Σκανδιναβίας μη το ξεχνάμε. Επίσης τι καλύτερο από ένα ακόμη ταξιδάκι; ;)
 

chaly50evi

Member
Μηνύματα
13
Likes
32
Έκανα τα αντίστοιχα φέτος, οπότε παράθετω και την δική μου εμπειρία:
1. Αθήνα - Στοκχόλμη 107 ευρώ. Ναι, με κωδικούς, Black Friday κτλ. αλλά λίγο πολύ...όλοι ψαχνόμαστε για δαύτα!
2. Εισιτήριο στο Avicii Arena 55 ευρώ και η μπύρα εντός του χώρου κάπου στα 8.
3. Διαμονή 78 με πρωινό, δύο στάσεις μακριά από τον χώρο της συναυλίας! Για μένα όμως το πιο σημαντικό: Πλήρωσα αρκετά παραπάνω τα εισιτήρια για τα ΜΜΜ, ωστόσο δεν θυμάμαι πουθενά να περιμένω πάνω από 4-5' και μιλάω για όλα (τρένα, λεωφορεία, μετρό). Άντε, τώρα που το ξανασκέφτομαι... Όχι για όλα! Το ferry, το περίμενα ενα τεταρτάκι!
4. Μία η άλλη, λίγο πιο οικονομικά στην Αθήνα. Βέβαια, μπορεί να περιμένεις σαν "κονσέρβα" στις αποβάθρες του προαστιακού στο αεροδρόμιο ένα 25'ο για πλάκα χειμώνα-καλοκαίρι!
5. Είχα τρομάξει με αυτά που διάβαζα εδώ, ωστόσο, βρήκα πολλές επιλογές στα χρήματα της Αθήνας ή να μειώσετε εδώ το χρόνο.

Συνοψίζοντας, αν έκανα αντίστοιχα ένα ταξίδι στον ηπειρωτικό χώρο της Ελλάδας με αεροπλάνο ή ΙΧ, ίσως να έβγαινε λίγο πιο οικονομικά. Αντίστοιχα, αν χρειαζόταν μετάβαση σε νησί....

Το αφήνω πάνω σας!
Εγώ πήγα μέσω Όσλο, πιο φτηνά και είδα και λίγο Νορβηγία — αξίζει αν έχεις χρόνο!
 

fenia42

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.199
Likes
18.971
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Εν τω μεταξύ ~στα πλαίσια της αισχροκέρδειας~ δεν μας έφτανε το αισχρό ξενοδοχείο που κατσικωθηκε πάνω στο πανέμορφο σημείο της παραλίας του Αη Γιάννη δίπλα στο Καστρί στο 2ο πόδι, στην ελεύθερη παραλία στα δεξιά κατσικωθηκε και ελεεινό τεράστιο beach bar. Στο μεταξύ πιο πέρα έχουν βρεθεί αρχαία αλλά ψιλά γράμματα . Το δεύτερο πόδι αρχίζει να αλλάζει δυστυχώς , ραγδαία και επικίνδυνα .
Παράλληλα στο κάμπινγκ που παραθερίζουμε κάνουν έφοδο Ρώσοι επιχειρηματίες και παζαρεύουν την τεράστια έκταση, είναι θέμα χρόνου να εξαφανιστούν ένα ένα και τα κάμπινγκ .
 

kokoui

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
391
Likes
565
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινικη Αμερικη
Έπεσα πάνω στο θέμα και θυμήθηκα ότι μου φάνηκε πολύ ακριβό το €20 για το ναό του ποσειδωνα στου σουνιο.
 

katkats

Moderator
Συγγραφέας
Μηνύματα
10.912
Likes
15.033
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική

vanda

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
956
Likes
5.002
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Δύσκολα τα πράγματα. Σε λίγο καιρό δεν θα σερβίρουν νερό βρύσης πουθενά.

Βγήκε απόφαση ιταλικού δικαστηρίου που απορρίπτει αγωγή τουρίστριας επειδή δεν της δώσανε νερό βρύσης σε εστιατόριο ξενοδοχείου.

Αγγλίδα τουρίστρια απαίτησε δωρεάν νερό βρύσης σε πεντάστερο ξενοδοχείο – Η απόφαση του δικαστηρίου έγινε viral - Μικροπράγματα
 

Eagle Fly

Member
Μηνύματα
245
Likes
574
Δύσκολα τα πράγματα. Σε λίγο καιρό δεν θα σερβίρουν νερό βρύσης πουθενά.
Εάν είναι νερό από φίλτρο ναι, σε όλες τις άλλες περιπτωσεις , το εμφιαλωμένο, είναι πιο υγιεινό.
Πριν πεταχτει κανένας έξυπνος, να πει , ρωτήστε έναν γιατρό πρωτα , γι'αυτό που αναφέρω.

Μα ήδη στο 90 ℅ , των μαγαζιών πλεον , μόνο εμφιαλωμένο νερό δίνουν.

Εδώ και το λαδοξυδο, χυμα έχει αρχίσει να κόβεται.

Σε λίγο καιρό, μόνο το κουβερ, το ψωμί, και λαδοξυδο, θα έχουν 15 ευρώ. Απαράδεκτα πραγματα :cool:
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.858
Likes
10.467
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Εδώ και το λαδοξυδο, χυμα έχει αρχίσει να κόβεται.
«Εχει αρχισει»; Θυμιζω με νομο του 2017 έχει απαγορευτεί, μαλιστα νομο που επικροτησαν ολοι σχεδον οι εμπλεκόμενοι επαγγελματιες. Κι απο τους καταναλωτες ποιος δεν θελει να ξερει τι τρωει; Στο σουπερ μαρκετ κοιταμε ετικετες αλλα στο εστιατόριο δεν πειραζει;
 

Eagle Fly

Member
Μηνύματα
245
Likes
574
«Εχει αρχισει»; Θυμιζω με νομο του 2017 έχει απαγορευτεί, μαλιστα νομο που επικροτησαν ολοι σχεδον οι εμπλεκόμενοι επαγγελματιες. Κι απο τους καταναλωτες ποιος δεν θελει να ξερει τι τρωει; Στο σουπερ μαρκετ κοιταμε ετικετες αλλα στο εστιατόριο δεν πειραζει;
Απλά χάνεται ο ρομαντισμός, με όλα αυτά, παστεριοποιουνται τα παντα .

Δεν είναι μόνο ότι τα χρεώνουν. , αυτό είναι το θέμα ; Δηλαδή το κουβερ, που χρεώνουν, ξέρεις τι ψωμί είναι ;

Υπερβαλεις, δηλαδή θα σου βάλει ο εστιάτορας μάπα λάδι ; Δεν τον συμφέρει, τώρα με το διαδίκτυο, σε μια μέρα, θα βγει βρώμα για το μαγαζί του :cool:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.847
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom