greek21

Member
Μηνύματα
9
Likes
0
καλησπέρα παιδιά βρήκα τυχαία αυτή την σελίδα στο ιντερνετ μου άρεσε και αποφάσισα να κάνω εγγραφή. είμαι φοιτητής στην ιταλία έχω κανεί αρκετά ταξίδια στην ελλάδα και λίγα εξωτερικό.πριν 2 μέρες βρήκα κατι φθηνά αεροπορικά εισητήρια για την πράγα με μια εταιρία που λέγεται wizz air δεν ξερω αν την γνωρίζει κάποιος θα ήθελα καποίες γνώμες για αυτη.επίσης θα ήθελα να μάθω σχετικά με τιμές ξενοδοχείων΄, σε τι γλώσσες μπορείς να συννενοηθείς εκει πέρα και τι καιρο κάνει συνηθως τον ιανουαριο δηλαδη εαν έχει χιόνια..σας ευχαριστώ:xmas_mrgreen:
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.433
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
1ον Πολή καλη εταιρια
2ον μιλάνε
3ον κρύο, χίονι κι παγος
 

travel story

Member
Μηνύματα
126
Likes
14
Ταξίδι-Όνειρο
ΠΑΝΤΟΥ!!!!
καλησπερα.
εχοντας κανει μια ερευνα για την Πραγα που σκοπευω να την επισκεφτω προς τον Μαρτιο,εχω καταλαβει και θα το δεις κ εσυ οτι υπαρχουν απιστευτες προσφορες σε ξενοδοχεια τα οποια ειναι σκετα παλατακια!επομενως δεν υπαρχει περιπτωση να ξοδεψεις πολλα σε διαμονη,οπως και σε φαγητο γιατι απ'οτι μου εχουν πει τρως πολυ καλα και οικονομικα!!
μια συμβουλη.ισως να πρεπει να αποφυγεις το ταξιδι σου προς το παρον λογω κρυου και χιονια.προσωπικα δεν εχω προβλημα με τετοια καιρικα φαινομενα,αλλα αν το ταξιδι σου πχ ακυρωθει λογω χιονιου??κριμα δεν ειναι.απο την αλλη,πρεπει να παιρνουμε και ρισκα...!!!!!:xmas_smile:
 

greek21

Member
Μηνύματα
9
Likes
0
ακριβως την ιδια ανησυχια σχετικα με το χιονι την εξεφρασα και εγω στους φιλους μου αλλα γενικα γουσταρουμε το χιονι και λεμε να το ρισκαρουμε μιας και το εισητηριο με την wizz ειναι 15 ευρω να πας και 15 να γυρισεις.. τις καλες τιμες πως μπορω να τις βρω?
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.031
Likes
12.142
Επόμενο Ταξίδι
Άγιος Μαυρίκιος
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Για τη wizz air ρωτα τον peter75rhodes, στις low cost ειναι expert...
 
Last edited by a moderator:

travel story

Member
Μηνύματα
126
Likes
14
Ταξίδι-Όνειρο
ΠΑΝΤΟΥ!!!!