σπουδες και μεταναστευση στην αμερικη

AndrewPol

New Member
Μηνύματα
0
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Και πάλι Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Γεια χαρά παιδιά,
Με λένε Ανδρέα και είμαι καινούριος στη παρέα! Είμαι Ηλ/γος Μηχανικό ΤΕ και δουλειά ακόμα δεν έχω βρει! Είχα δώσει στον εαυτό μου μια ευκαιρία (2 χρόνια τώρα) να μείνω Ελλάδα και να παλέψω με όλα τα προβλήματά μας αρκεί να βρώ μια δουλειά! Αυτό έως τώρα δεν έχει γίνει εφικτό και πλέον ψάχνω τρόπο να φύγω! Ο προορισμός για τις ΗΠΑ δεν είναι τυχαίος, μιας και έχω πολλούς συγγενείς εκεί (δυστυχώς όμως δεν έχω πρώτου βαθμού συγγένειας). Είναι θείοι (αδέρφια της μητέρας μου), ξαδέρφια, γιαγιά κ.τ.λ Ήθελα να μου πει όποιος γνωρίζει, αν μπορεί κάποιος απο αυτούς (όλοι έχουν δικές τους δουλειές) να μου κάνει πρόσκληση είτε ως συγγενής είτε ως εργοδότης! Γενικά αν μπορείτε να μου βρείτε τρόπους για νόμιμη μετανάστευση στις ΗΠΑ. (χωρίς να παντρευτώ ρε παιδία, είμαι μικρός ακόμα ;) )
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.433
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
το έχουμε απαντήσει 3 ή 4 φορές το θέμα αυτό, ψάξτω
 

AndrewPol

New Member
Μηνύματα
0
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Και πάλι Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Θανάση ότι έχω βρει δεν δίνει απάντηση στα 2 συγκεκριμένα ερωτήματα που θέτω! Το γενικό θέμα για ''Τρόπους νόμιμης μετανάστευσης'' το έθεσα στο τέλος για να υπάρχει δυνατότητα μιας κουβέντας απο κάποιους που έχουν να πουν κάτι παραπάνω! Σε ευχαριστω που μπήκες στον κόπο να μου υποδείξεις τρόπο να βρω λύση αλλά δεν βοηθάς, θα ήθελα κάτι παραπάνω!!! ;)
 

AndrewPol

New Member
Μηνύματα
0
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Και πάλι Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
mfish μου τα έχω δει! Ξέρω οτι πρέπει να έχεις πράσινη κάρτα κ.τ.λ