Aegean Airlines Aegean Bonus Visa

Thanos92

Member
Μηνύματα
1.961
Likes
6.413
Επόμενο Ταξίδι
Βαλτική
Καλά η Aegean προφανώς και βλέπει ότι βλέπουμε και εμείς στο site της προς μετατροπή δεν έχει άλλη πρόσβαση να δει κάτι διαφορετικό.
Δυστυχώς δύσκολα θα βρεθεί άκρη σε τέτοια θέματα μιας και η γραμμή της alpha είναι πλέον να κόψει ότι μπορεί από τις μετατροπές σε μίλια. Τόσο καιρό αγωνίζεται να το μπλοκάρει οπότε δύσκολα θα σου κάνουν τέτοια τροποποίηση ακόμα και αν αυτό προέκυψε από δικό τους σφάλμα.
Στη θέση του φιλου θα συγκέντρωνα στοιχεία από άλλους που έκαναν εξαργύρωση κ θα υπεβαλλα καταγγελία στο συνηγόρου του καταναλωτή - δεν προβλέπεται πουθενά εξαιρεση
Θυμάμαι ότι κάποιος έχει παραθέσει έναν όρο που λέει ότι από την μη μετατροπή σε μίλια εξαιρούνται τα BONUS που προέρχονται από προωθητικές ενέργειες.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.016
Likes
40.980
Στη θέση του φιλου θα συγκέντρωνα στοιχεία από άλλους που έκαναν εξαργύρωση κ θα υπεβαλλα καταγγελία στο συνηγόρου του καταναλωτή - δεν προβλέπεται πουθενά εξαιρεση
Την περιοδο αρχης κοβιντ που τα ταξιδιωτικα γραφεια μας ειχαν βαλει στον παγο και δεν παιρναμε τα λεφτα μας πισω, οι καταγγελιες σε συνηγορο του καταναλωτη δεν εφεραν κανενα αποτελεσμα. Εκτος σν επαιξε ρολο αυτο, οτι ειχα κανει καταγγελια, και 15 ολοκληρους μηνες μετα μου επεστρεψαν τα λεφτα. Μιλαμε για τετοιους ρυθμους.
@Thanos92 επειδη κυκλοφορουν και εμφραγματα και εγκεφαλικα, κουλαρε. Κι εγω θα βρεθω με bonus μη μετατρεψιμα σε μιλια και θα βγαζω εισιτηρια με τα bonus.
 
Last edited:

pan82

Member
Μηνύματα
623
Likes
774
Θυμάμαι ότι κάποιος έχει παραθέσει έναν όρο που λέει ότι από την μη μετατροπή σε μίλια εξαιρούνται τα BONUS που προέρχονται από προωθητικές ενέργειες.
Κατι θυμάμαι κι εγώ αλλα έχουν αλλαξει τόσα. Γενικά συνήγορος καταναλωτη για καταγγελία γιατί οι πόντοι δε μετατρέπονται σε μίλια νομίζω δε θα ασχοληθεί κανενας άλλωστε η τράπεζα έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει κλπ κλπ που γράφει και στους όρους.
Δεν έχεις κανένα γνωστό με blue aegean να κάνετε τράμπα τωρα που είναι ακόμα ανοιχτες; με 15€ στα στέλνει πίσω
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.559
Likes
4.009
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Βολιβία
Λογικα το προβλημα εχει προκυψει επειδη δεν αποδοθηκαν με την συναλλαγη αλλα ως ξεχωριστη κινηση λογω λαθους. Μπηκαν δηλαδη ως διορθωτικη ενεργεια χωρις στο συστημα να εχουν συνδεθει με καποια συναλλαγη. Οποτε δεν ειναι μετατρεψιμοι.
Σε αντιθετη περιπτωση θα μπορουσες κανονικα. Δυστυχως δεν βλεπω να βρισκεις στο δικιο σου φιλε.
 
Last edited:

tatooine

Member
Μηνύματα
1.441
Likes
5.257
Λογικα το προβλημα εχει προκυψει επειδη δεν αποδοθηκαν με την συναλλαγη αλλα ως ξεχωριστη κινηση λογω λαθος. Μπηκαν δηλαδη ως διορθωτικη ενεργεια χωρις στο συστημα να εχουν συνδεθει με καποια συναλλαγη. Οποτε δεν ειναι μετατρεψιμοι.
Σε αντιθετη περιπτωση θα μπορουσες κανονικα. Δυστυχως δεν βλεπω να βρισκεις στο δικιο σου φιλε.
Θα το βρει μια χαρά το δίκιο του ο @Thanos92.
Ένα ολιγόλεπτο τηλεφώνημα στο τμήμα εξυπηρέτησης bonus καρτών. Καλή εξήγηση προς τον/την υπάλληλο όπου θα προωθήσει το θέμα προς διόρθωση.
Έγινε και σε μένα και μια χαρά διορθώθηκαν όλα. Θέλει καλό χειρισμό. Η υπάλληλος που ασχολήθηκε μαζί μου ήξερε ακριβώς τι έπρεπε να κάνει. Μ έβαλε σε αναμονή, μίλησε με το κατάλληλο τμήμα και μέσα σε δυο εργάσιμες τα μετέτρεψα χειροκίνητα.
 
Μηνύματα
626
Likes
2.872
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Να γίνει σύσταση στα παράπονα και όχι στην εξυπηρέτηση πελατών. Εκεί υπάρχουν περισσότερες ελπίδες επίλυσης.
 

Pel

Member
Μηνύματα
752
Likes
3.810
Ταξίδι-Όνειρο
Και πού δεν θέλω;
Email/έγγραφο αίτημα εστάλη στην Aegean, αντί μόνο τηλέφωνο;
 

Pel

Member
Μηνύματα
752
Likes
3.810
Ταξίδι-Όνειρο
Και πού δεν θέλω;
Συμφωνώ ότι το πρώτο βήμα είναι να απευθυνθεί τηλεφωνικώς στην Aegean.
Αν όμως στο τηλέφωνο δεν βγάλει άκρη, το να στείλει email, στο οποίο θα υποχρεούνται να απαντήσουν, είναι το επόμενο βήμα. Εάν δεν απαντήσουν ή απαντήσουν κάτι αντίθετο με τους όρους συναλλαγών, τότε μπορεί να χρησιμοποιήσει το έγγραφο αυτό μήνυμα προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή, εάν επιθυμεί να απευθυνθεί σε αυτόν.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.016
Likes
40.980
Συμφωνώ ότι το πρώτο βήμα είναι να απευθυνθεί τηλεφωνικώς στην Aegean.
Αν όμως στο τηλέφωνο δεν βγάλει άκρη, το να στείλει email, στο οποίο θα υποχρεούνται να απαντήσουν, είναι το επόμενο βήμα. Εάν δεν απαντήσουν ή απαντήσουν κάτι αντίθετο με τους όρους συναλλαγών, τότε μπορεί να χρησιμοποιήσει το έγγραφο αυτό μήνυμα προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή, εάν επιθυμεί να απευθυνθεί σε αυτόν.
Δεν υποχρεουνται να απαντησουν. Δεν ειναι Δημοσιοι Υπαλληλοι για να υποχρεουνται δυστυχως.
 

Thanos92

Member
Μηνύματα
1.961
Likes
6.413
Επόμενο Ταξίδι
Βαλτική
ΤΑ ΚΑΤΑΦΈΡΑΜΕ πατριωωωωτες... 😁😁😁😁😁

Έβγαλα άκρη τελικά με ένα κατεβατό email που έστειλα πρωί πρωί με την τσίμπλα στο μάτι.

Να πω την αμαρτία μου, όσο γκρινιάρης και να είμαι, με το email της Alpha Bank πάντα βρίσκω άκρη σε ότι χρειάζομαι.

Δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι δεν θα έβγαζα άκρη.. Με είχε πάρει από κάτω.

Ευχαριστώ όλους όσους μπήκαν στο κόπο να ασχοληθούν με την γκρίνια μου. 😊
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.181
Μηνύματα
883.248
Μέλη
38.892
Νεότερο μέλος
Petr23

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom