Black Friday 2025

psilos3

Member
Μηνύματα
7.886
Likes
63.550
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Έκανα αγορά από τον Κώτσο με παραλαβή από κατάστημα. Τσέκαρα την εφαρμογή bonus στο κινητό και είδα ότι οι πόντοι μπήκαν άμεσα.
Και σ' εμένα ακριβώς το ίδιο συνέβη, ψάχνω να βρω τώρα τρόπο να το αλλάξω.
Από την επικοινωνία στο chat μου είπαν να καλέσω τηλεφωνικώς.
 

gkalla

Member
Μηνύματα
1.875
Likes
10.171
Επόμενο Ταξίδι
Αργεντινή,Χιλή,Ουρουγουάη
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Και με sms τωρα.
ΣΚΤ τα εκαναν και φετος. Αντε να ιδιωτικοποιηθει να δουμε ασπρη μερα. Α, οχι, ιδιωτικος ειναι.
Είσαι πολύ μπροστά! Σ’ εμένα λογικά θα έρθει μετά από 3-3,5 ώρες.
Αν μπορείς ενημέρωσε όταν μπουν οι πόντοι σου.
ΣΚΤ=Σάββατο, Κυριακή, Τρίτη; :haha:
 

paefstra

Member
Μηνύματα
15.216
Likes
50.124
Off topic αλλά ζηλεύω, δε νομίζω να υπαρχει κάτι τοσο συμφέρον σε άλλη χώρα
Ο γιος μου πριν μια εβδομαδα ειχε μαθημα μαρκετινγκ στο πανμιο, μελετη περιπτωσης του προγραμματος bonus. Τα υπολοιπα καλοπαιδα δεν το ηξεραν, ειπε.
 

georgi d

Member
Μηνύματα
511
Likes
1.126
Μου ήρθε μια σκέψη για ποιο λόγο μας δίνουν τους μπόνους και ποιος πιο πολύ κερδίζει εμείς η τα καταστήματα. Με αυτό τον τρόπο μπαίνουμε εύκολα στην διαδικασία να προλάβουμε να αγοράσουμε κάτι;

Κάτι βρήκα όμως σε πιο νήμα να το βάλω δεν γνωρίζω. Κάτι ωφέλιμο νομίζω γράφουν.



Ψυχολογία Μάρκετινγκ: Πώς τα Μπόνους και τα Δώρα Βοηθούν στις Πωλήσεις
Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς έναν επιτυχημένο έμπορο σήμερα που δεν έχει σπουδάσει ψυχολογία. Η κατανόηση των λεπτών αποχρώσεων της ανθρώπινης σκέψης επιτρέπει σε κάποιον να αναπτύξει
πραγματικά αποτελεσματικές στρατηγικές διαφήμισης.
Ας δούμε μια άλλη επιτυχημένη περίπτωση και ας συζητήσουμε γιατί η τεχνική μάρκετινγκ λειτούργησε.
Case L'Etoile
Η L'Etoile είναι μια μεγάλη αλυσίδα καλλυντικών. Πρόσφατα,
το κατάστημα άρχισε να προσφέρει επιπλέον πόντους σε όλους τους
κατόχους καρτών έκπτωσης. Τον Νοέμβριο του 2024, η μάρκα ανακοίνωσε μια άνευ προηγουμένου προσφορά, απονέμοντας στους πελάτες της 10.000 επιπλέον πόντους. Κάθε επιπλέον πόντος αξίζει ένα 0.10 €.
Τα μπόνους ίσχυαν για το 50% του ποσού αγοράς. Τα μπόνους ίσχυαν για έναν μήνα. Με άλλα λόγια, στους τακτικούς πελάτες προσφερόταν έκπτωση 50% σε οποιαδήποτε είδη με τιμή κάτω των 20€ (κάτι που περιλαμβάνει τη συντριπτική πλειοψηφία των προϊόντων της αλυσίδας. Εξαιρέσεις αποτελούν ορισμένα εξειδικευμένα αρώματα και μερικά άλλα καλλυντικά).
Ανακύπτει το ερώτημα: «Γιατί να μην μειωθεί απλώς η τιμή κατά 50%;» Η διαγραφή των
μπόνους περιέπλεξε κάπως το έργο των συμβούλων (οι πελάτες έκαναν πολλές ερωτήσεις και αφιέρωσαν πολύ χρόνο παίζοντας με την εφαρμογή και τους κωδικούς στο ταμείο).
Η απάντηση είναι απλή. Η κατανόηση της ψυχολογίας είναι το κλειδί. Ας δούμε τις λεπτομέρειες.

Καταρχάς , σε αυτήν την περίπτωση λειτουργεί το φαινόμενο της αγκύρωσης. Η αρχική τιμή (πριν από την έκπτωση)
έγινε σημείο αναφοράς (anchor) για τους αγοραστές. Την αντιλαμβάνονταν ως
την τρέχουσα τιμή. Η νέα τιμή, προσαρμοσμένη για την έκπτωση, άρχισε να φαίνεται ιδιαίτερα ελκυστική σε σύγκριση με το σημείο αναφοράς.
Δεύτερον , ενεργοποιείται το φαινόμενο FOMO. Οι Kahneman και Tversky έγραψαν γι' αυτό το
1979. Οι αγοραστές βλέπουν ότι τα μπόνους μπορούν να λήξουν. Η προσφορά έχει χρονικό όριο. Αυτό, φυσικά, τους ενθαρρύνει να πραγματοποιήσουν μια αγορά πιο γρήγορα.
Επιπλέον, για να ενισχύσουν το φαινόμενο FOMO, οι λιανοπωλητές αφαίρεσαν ορισμένα προϊόντα από τα ράφια, δημιουργώντας την εντύπωση ότι μπορεί να εξαντληθούν κι αυτά. Αυτό τροφοδότησε το ενδιαφέρον των πελατών και αύξησε τις πωλήσεις.
Παρεμπιπτόντως, ο φόβος της απώλειας ευκαιρίας είναι εξαιρετικά συνηθισμένος. Μια πρόσφατη
μελέτη της Sharethrough διαπίστωσε ότι πάνω από το 40%
των αγοραστών βιώνουν σημαντικό άγχος όταν βλέπουν διαφημίσεις που μετράνε αντίστροφα μέχρι μια ημερομηνία (για παράδειγμα, το τέλος μιας προωθητικής ενέργειας). Ωστόσο, το 85% των αγοραστών πραγματοποίησαν στην πραγματικότητα μια αγορά επειδή η προωθητική ενέργεια επρόκειτο να τελειώσει.
Το αίσθημα ότι κάποιος ευνοείται παίζει επίσης ρόλο. Τα μπόνους δεν απονέμονται σε όλους, μόνο στους κατόχους καρτών έκπτωσης. Λαμβάνουν επίσης μειωμένες τιμές σε προϊόντα.
Όλοι οι άλλοι πρέπει να πληρώσουν το πλήρες ποσό.

Ένα άλλο κόλπο που λειτουργεί σε αυτήν την περίπτωση είναι η αρχή της αμοιβαιότητας.
Ο Robert Cialdini περιέγραψε την αρχή «Εσύ μου δίνεις, εγώ σου δίνω». Μια μάρκα κάνει ένα δώρο στους
πελάτες της και ο πελάτης είναι πιο πρόθυμος να αγοράσει από την εταιρεία. Για παράδειγμα, η L'Etoile αρχικά προσέφερε μπόνους, συνοδεύοντας το δώρο με ένα ευχάριστο μήνυμα, και μετά την αγορά, οι σύμβουλοι συνήθως προσθέτουν ένα ωραίο δείγμα ή άλλο προϊόν στα αγορασμένα προϊόντα για να κάνουν την εμπειρία αγορών ακόμα πιο
ευχάριστη.
Συνολικά, αυτές οι στρατηγικές μάρκετινγκ αποφέρουν απτά οφέλη στην επωνυμία. Και αυτό είναι
πολύ πιο κερδοφόρο από την απλή μείωση των τιμών.

Για άλλη μια φορά, το παράδειγμα μιας μεγάλης αλυσίδας λιανικής πώλησης καταδεικνύει ότι
η κατανόηση της ψυχολογίας είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη επιχείρηση.
Ας βάλω και την πηγή : Άρθρα από ψυχολόγους
Σπιτσίνα Οξάνα Αλεξαντρόβνα
Συγγραφέας του άρθρου: Ψυχολόγος, Επόπτης Διαδικτυακής Συμβουλευτικής.
Δημοσιεύτηκε στις 14 Μαΐου 2025
Πηγή : https:/b17





Καλές αγορές για όσους έχουν κάτι αγοράσει.
 
Last edited:

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.655
Likes
14.353
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Μου ήρθε μια σκέψη προς είναι ο λόγος που μας δίνουν τα μπόνους και ποιος πιο πολύ κερδίζει εμείς η τα καταστήματα.

Κάτι βρήκα όμως σε πιο νήμα να το βάλω δεν γνωρίζω. Κάτι ωφέλιμο νομίζω γράφουν.



Καλές αγορές για όσους έχουν κάτι αγοράσει.
@georgi d παρακαλώ βάλε ένα όνομα συγγραφέα, ένα λινκ, κάτι. Υπάρχουν και πνευματικά δικαιώματα.
 

georgi d

Member
Μηνύματα
511
Likes
1.126
@georgi d παρακαλώ βάλε ένα όνομα συγγραφέα, ένα λινκ, κάτι. Υπάρχουν και πνευματικά δικαιώματα.
Αικατερίνα είναι ρώσικα για αυτό δεν βάζω λινκ. Σε όλα τα άλλα πάντα βάζω. Θα αφήσω τότε μόνο την μετάφραση.
Θα βάλω απλώς την πηγή από ποιο σαιτ είναι .
Νομίζω έτσι θα είναι καλύτερα.
 
Last edited:

afrodite39

Member
Μηνύματα
133
Likes
126
Τα νεύρα μου…..😡
Μίλησα με Κωτσόβολο και μου είπανε ότι δεν μπορούν αποδοθούν οι πόντοι επειδή η πληρωμή πραγματοποιήθηκε μέσω Apple pay και δεν θεωρείται πληρωμή μέσα από το περιβάλλον της Alphabank……
Αυτή την πληροφορία λέει έχουν…..

Εννοείται ότι δεν έχω πάρει καθόλου πόντους ούτε επί τέσσερα 😖😖
θα γίνει χαμός με την Alphabank
 

nick07

Member
Μηνύματα
509
Likes
1.077
Τα νεύρα μου…..😡
Μίλησα με Κωτσόβολο και μου είπανε ότι δεν μπορούν αποδοθούν οι πόντοι επειδή η πληρωμή πραγματοποιήθηκε μέσω Apple pay και δεν θεωρείται πληρωμή μέσα από το περιβάλλον της Alphabank……
Αυτή την πληροφορία λέει έχουν…..

Εννοείται ότι δεν έχω πάρει καθόλου πόντους ούτε επί τέσσερα 😖😖
θα γίνει χαμός με την Alphabank
Προφανως δεν ισχυει αυτο. Οταν πληρωνεις με apple pay η πληρωμη ουσιαστικα γινεται με καρτα της Alpha Bank (εκτος αν εχετε αποθηκευμενες κ αλλες καρτες κ κατα λαθος πληρωσατε με αλλη). Διαφορετικα δεν εχει καμια λογικη.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.294
Μηνύματα
942.599
Μέλη
39.969
Νεότερο μέλος
giannissot

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom