fotast
Member
- Μηνύματα
- 9.103
- Likes
- 13.623
Νέο επεισόδιο...Τώρα την παίρνει το Ρουμανικό κράτος..
Στο ρουμανικό κράτος περνά το 75% των μετοχών της Blue Air
Στο ρουμανικό κράτος περνά το 75% των μετοχών της Blue Air
Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα και μετά από 2 μήνες μου επέστρεψαν τα χρήματα.Ευτυχώς,γιατί είχα αρχίσει να πιστεύω ότι θα τα έχαναΠηρε κανεις τα χρηματα του πισω?
κάνετε αμφισβήτηση συναλλαγής με ποια δικαιολογία; αφού εσείς την κάνατε νόμιμα και με την έγκριση σας. αυτό είναι άπατη προς την πλευρά της τράπεζας.Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα και μετά από 2 μήνες μου επέστρεψαν τα χρήματα.Ευτυχώς,γιατί είχα αρχίσει να πιστεύω ότι θα τα έχανα
Όχι,δεν παει καθόλου πολύ.Αμφισβήτηση συναλλαγής μπορείς να κάνεις και αν έχεις πληρώσει για μια υπηρεσία η οποία δεν σου παρασχέθηκε ποτέ.Με αυτή λοιπον τη λογική ο υπάλληλος της τράπεζας το ενέκρινε. Και η blue air δεν ειχε paypal για να γινει η πληρωμή.Άρα καλώς έκανα την αμφισβήτησηκάνετε αμφισβήτηση συναλλαγής με ποια δικαιολογία; αφού εσείς την κάνατε νόμιμα και με την έγκριση σας. αυτό είναι άπατη προς την πλευρά της τράπεζας.
ο υπάλληλος της τράπεζας που εγκρίνει την επιστροφή χρημάτων με ποια λογική το κάνει;
αμφισβήτηση συναλλαγής γίνετε όταν κάποιος έχει κάνει μια συναλλαγή χωρίς δική σας έγκριση.. εδώ είναι το ακριβώς αντίθετο.
σε τέτοιες περιπτώσεις θα έπρεπε να υπάρχει η επιστροφή χρημάτων για μια υπηρεσία που πληρώθηκε και δεν έγινε ποτε κάτι που το προσφέρει το πεϊ παλ και αρκετές κάρτες δωρεάν,
αλλά αμφισβήτηση συναλλαγής.... πάει πολύ.
Δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο γεγονός ουτε προσβάλω εσένα. μιλώ γενικά. Θεωρώ απάτη να ζητάει κάποιος χρήματα πίσω απο μια υπηρεσία που αγόρασε με δίκη του ευθύνη. Προφανώς και για να τα επιστρέφει η τράπεζα πρέπει να υπάρχει κάποιου είδους ασφαλεια στην κάρτα. Δεν τα δίνουν έτσι εύκολα πίσω.Και θα σε παρακαλούσα πολύ να μη χρησιμοποιείς προσβλητικους χαρακτηρισμους για απάτες κτλ.Δεν με ξέρεις.
Η αίτηση που πήρα από τη ίδια την τράπεζα έγραφε αμφισβήτηση συναλλαγής. Δεν το έβγαλα από το μυαλό μου.Αγοραζω μια υπηρεσία με δική μου ευθύνη και η εταιρεία πρέπει να μου την δώσει.Εάν η οποιαδήποτε εταιρεία δεν σου παρέχει την υπηρεσία για την οποία έχεις πληρώσει(ακύρωση με δικη της υπαιτιοτητα),δεν έχει πλέον στο site της ουτε τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών,δεν απαντάει στα email που στέλνεις και δεν σου επιστρέφει και τα χρήματά σου τότε την απατη την κανει η εταιρεία.Αν πρεπει να λεγεται αμφισβήτηση ή καταγγελία συναλλαγής δεν με απασχολεί καθόλου. Αμφισβήτηση την λέει η τράπεζά μου,αμφισβήτηση τη λεω και εγώΔεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο γεγονός ουτε προσβάλω εσένα. μιλώ γενικά. Θεωρώ απάτη να ζητάει κάποιος χρήματα πίσω απο μια υπηρεσία που αγόρασε με δίκη του ευθύνη. Προφανώς και για να τα επιστρέφει η τράπεζα πρέπει να υπάρχει κάποιου είδους ασφαλεια στην κάρτα. Δεν τα δίνουν έτσι εύκολα πίσω.
και φυσικά ο όρος αμφισβήτηση Συναλλαγής στην προκείμενη περίπτωση δεν ταιριάζει. Θα ήταν καλύτερο να λέγαμε καταγγελία συναλλαγης
Δεν διαφωνώ με όσα λες. Αυτό μοιάζει με ασφαλιστική κάλυψη και επιστροφή χρημάτων σε αθέτηση υπηρεσίας παρά σε αμφισβήτηση συναλλαγής.Η αίτηση που πήρα από τη ίδια την τράπεζα έγραφε αμφισβήτηση συναλλαγής. Δεν το έβγαλα από το μυαλό μου.Αγοραζω μια υπηρεσία με δική μου ευθύνη και η εταιρεία πρέπει να μου την δώσει.Εάν η οποιαδήποτε εταιρεία δεν σου παρέχει την υπηρεσία για την οποία έχεις πληρώσει(ακύρωση με δικη της υπαιτιοτητα),δεν έχει πλέον στο site της ουτε τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών,δεν απαντάει στα email που στέλνεις και δεν σου επιστρέφει και τα χρήματά σου τότε την απατη την κανει η εταιρεία.Αν πρεπει να λεγεται αμφισβήτηση ή καταγγελία συναλλαγής δεν με απασχολεί καθόλου. Αμφισβήτηση την λέει η τράπεζά μου,αμφισβήτηση τη λεω και εγώ
Μετά απο πόσο καιρό κινήσατε τη διαδικασία? Στην δική μου περίπτωση εχουν περάσει 16 μήνες απο την κράτηση .Μπορώ τώρα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων απο την τράπεζα?Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα και μετά από 2 μήνες μου επέστρεψαν τα χρήματα.Ευτυχώς,γιατί είχα αρχίσει να πιστεύω ότι θα τα έχανα