Booking - Μπήκαν μέσα ...

danev

Member
Μηνύματα
519
Likes
251
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια-Τσεχια-Σλοβακια.
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΟΡΒΗΓΙΚΑ ΦΙΟΡΔ
Καλά όλα αυτά που γράφτηκαν παραπάνω, αλλά εγώ αν είχα ξενοδοχείο (και μιλάμε για 4στερο στην Ρώμη παρακαλώ) θα προτιμούσα να δυσαρεστήσω ένα πελάτη παρά να <χάσω> 500 Ευρά, και να δημιουργήσω κακό προηγούμενο ότι δηλαδή κάνω άμα λάχει και 70% έκπτωση!
Επαναλαμβάνω το <αν είχα>, γιατί απλά ...δεν έχω! :(
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.437
Likes
2.207
danev αυτή η λογική δεν είναι σωστή για εμένα για κάποιον επαγγελματία γιατί αυτά που θα χάσει στην τελική μπορεί να είναι παραπάνω από 500?.Θα ξαναπήγαινες σε αυτό το ξενοδοχείο αν δεν δεχόταν το λάθος;Θα το σύστηνες σε κάποιον φίλο σου;Θα έγραφες για αυτό καλή κριτική στο internet στα forums η οπουδήποτε αλλού;

Είναι δηλαδή η ίδια λογική που βλέπω σε διάφορους επαγγελματίες που μόνο επαγγελματίες δεν είναι.Πχ. πήγα να αγοράσω μια φορά πορτοκάλια από κάποιον και μου έβαλε κάτι σάπια.Αυτός ο άνθρωπος έβγαλε κάποιο μικρό κέρδος εκείνη την φορά αλλά δεν ξαναπάτησα το πόδι μου εκεί οπότε τα λεφτά που κέρδισε είταν πολύ λίγα σε σχέση με αυτά που θα κέρδιζε.Αυτός ο άνθρωπος για εμένα είταν βλάκας.

Η ίδια λογική ισχύει περίπου και με το ξενοδοχείο που παρότι δεν είναι μανάβικο να υπάρχει καθημερινή επαφή αν θέλει να θεωρείται σωστός επαγγελματίας και να έχει καλή φήμη θα πρέπει να αποδεχτεί το λάθος που έγινε.
 

danev

Member
Μηνύματα
519
Likes
251
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια-Τσεχια-Σλοβακια.
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΟΡΒΗΓΙΚΑ ΦΙΟΡΔ
Μπορεί να φαίνεται σκληρό αλλά νομίζω ότι έχω δίκιο.
Δεν μιλάμε για 2-3 πορτοκάλια αλλά για 500 Ε.
Και δηλαδή ο μέσος τουρίστας πόσες πιθανότητες έχει να ξαναπάει στην ίδια πόλη στο εξωτερικό και να μείνει στο ίδιο ξενοδοχείο?
Ξανατονίζω ότι μιλάμε για την Ρώμη που έχει μόνιμα μεγάλη πληρότητα.
Επίσης νομίζεις ότι όλοι θα δώσουν άδικο στον ξενοδόχο στην συγκεκριμένη περίπτωση? Το λάθος είναι εξόφθαλμο. Καμία, για μένα, σοβαρή επιχείρηση δεν σκοτώνει τα προιόντα της για τέτοιο λάθος.
Ασχετο αν εμείς παίρνουμε το μέρος του συμφορουμίτη...
<Είναι πολλά τα λεφτά Αρη....>
 

sdoe21

Member
Μηνύματα
327
Likes
127
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Καλά όλα αυτά που γράφτηκαν παραπάνω, αλλά εγώ αν είχα ξενοδοχείο (και μιλάμε για 4στερο στην Ρώμη παρακαλώ) θα προτιμούσα να δυσαρεστήσω ένα πελάτη παρά να <χάσω> 500 Ευρά, και να δημιουργήσω κακό προηγούμενο ότι δηλαδή κάνω άμα λάχει και 70% έκπτωση!
Επαναλαμβάνω το <αν είχα>, γιατί απλά ...δεν έχω! :(
( Το ευχαριστώ μπήκε κατα λάθος...)

Οι όποιες ελπίδες έχω στηρίζονται στο ακριβώς αντίθετο σκεπτικό!

Αυτό το σκεπτικό είναι κάποιου πανδοχείου που προσπαθεί να στα αρπάξει όπου σε βρεί και δεν τον ενδιαφέρει να σε ξαναβρεί και ποτέ μπροστά του!
Αλλά τα 4άστερα και 5άστερα δεν λειτουργούν έτσι, και πολύ περισσότερο σε προορισμούς όπως η Ρώμη, οπου υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός, πληθώρα προσφοράς διαμονής και ο καθένας προσπαθεί να κάνει το καλύτερο που μπορεί για την φήμη του!

Η "ζημιά" των 500 ευρώ που αναφέρεις είναι σε τεράστιο βαθμό υπεραξία! Νομίζεις οτι το κρεβάτι, το νερό και τα σαλάμια που θα φάς κοστίζουν 700 ευρώ?? Ακριβώς το ίδιο δωμάτιο τον Νοέμβριο θα το βρείς ακόμα και με 60 ευρώ τη βραδιά!

Η τιμή σε αυτά τα ξενοδοχεία είναι αυξημένη λόγω των υπηρεσιών που σου προσφέρουν και της καλής τους φήμης. Ευγένεια, εύκολη συνεννόηση, φιλικότητα, προθυμία να σε εξυπηρετήσουν, αξιοπιστία...
Οποιοδήποτε πλήγμα σε αυτές τις ιδιότητες ρίχνει το ποσό που μπορούν να ζητήσουν και την φήμη τους.

Επίσης ακριβώς επειδή η Ρώμη δεν είναι κανένα χωριό στη μέση του πουθενά ( θα είναι η 5η-6η φορά που πηγαίνω), χάνουν έναν πιθανό πελάτη και πολλούς άλλους πιθανούς που θα μπορούσα να συστήσω! Εκτός το ξεφώνημα που θα φάνε στο Ίντερνετ!!
Άλλωστε όπως μας λέγανε και το μάρκετινγκ, ένας δυσαρεστημένος πελάτης = 9 ευχαριστημένους!


Για αυτούς τους λόγους λοιπόν έχω κάποιες ελπίδες, αν και δεν σκάω και ιδιαίτερα!!
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.498
Για αυτούς τους λόγους λοιπόν έχω κάποιες ελπίδες, αν και δεν σκάω και ιδιαίτερα!!
εγω πιστεύω οτι πρέπει να επιμείνεις μεχρι τέλους στην κράτηση σου .
Εφόσον είναι μέσω πρακτορείου ( booking ) αυτοί πρέπει να βγάλουν το φίδι από την τρύπα.

Οταν έκανες την κράτηση έγραφε κάπου οτι το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να αρνηθεί την κράτηση ?? οχι .
Αν θυμάμαι καλά το ξενοδοχείο έχει μόνο το δικαίωμα της προέγκρισης του ποσό απο την κάρτα .
άρα αν το λάθος είναι υπαλλήλου της booking η του ξενοδοχείου ας αναλάβουν αυτοί το θέμα της μειωμέης τιμής .
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.032
Likes
12.144
Επόμενο Ταξίδι
Άγιος Μαυρίκιος
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Η κρατηση σου δεν υπαρχει περιπτωση να μην ισχυει. Εγινε λαθος αλλα αυτο ειναι δικο τους προβλημα. Δεν εχουν δικαιωμα να ακυρωσουν μονοι τους την κρατηση. Απο κει και περα ειναι θεμα κατανοησης απο πλευρας σου. Αλλα αυτο ισως να εχει νοημα για καποιον μικροεπιχειρηματια και οχι για μια αλυσιδα που χεζεται στα ευρω. Δεν τους ειναι μεγαλη ζημια να χασουν 500 ευρω. Το email που σου εστειλαν ειναι μηπως και καταφερουν να διορθωσουν το λαθος τους. Αν δεν δεχτεις ξερουν πως δεν μπορουν να κανουν και πολλα. Βεβαια να εχεις υποψη σου πως με αυτην την τιμη το πιθανοτερο ειναι να παρεις το χειροτερο δωματιο του ξενοδοχειου αλλα και παλι με 145 που θα βρεις στη Ρωμη... οποτε κι ετσι μια χαρα ειναι.
Αν επιμεινουν και σε πιεσουν υποστηριξε πως εκλεισες αεροπορικα εισιτηρια, πηρες αδεια απο τη δουλεια, κανονισες δουλειες κλπ επειδη ειδες το συγκεκριμενο δωματιο στα 145 ευρω και πως σου ειναι αδυνατο να διαθεσεις παραπανω χρηματα για ξενοδοχειο. Οποτε σε περιπτωση που δεν σε δεχτουν πανε ολα χαμενα και γι' αυτο ειναι αυτοι υπευθυνοι.
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.341
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Υποχρέωση θα είχαν αν ο πελάτης χρησιμοποιούσε τις φτηνές υπηρεσίες και ΜΕΤΑ του έλεγαν ότι έγινε λάθος και τον χρέωναν εκ των υστέρων.

Από τη στιγμή που δεν υπήρξε οικονομική ζημιά του πελάτη ( με την προϋπόθεση να του επιστραφούν τα χρήματα που τυχόν προκατέβαλε), τότε ούτε το ξενοδοχείο, ούτε το πρακτορείο υποχρεώνονται για το οτιδήποτε.
Ούτε ο πελάτης έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τον επαγγελματία για κακή υπηρεσία, αφού δεν έλαβε καμία υπηρεσία καλή ή κακή.

Λάθη γίνονται πάντα και πολλές φορές και αντίστροφα: Αν χρεωθεί κάποιος παραπάνω από λάθος, φυσικά και δεν επιμένει να πάρει την λανθασμένα τιμολογιακά ακριβή υπηρεσία. Γιατί λοιπόν να επιμείνει να πάρει την κατά λάθος φτηνή?

Στην αντίθετη περίπτωση, δηλαδή που κάποιος επιμένει να πάρει μια κατά λάθος φτηνή υπηρεσία, είναι φανερό ότι θέλει να εκμεταλλευτεί οικονομικά το λάθος που έγινε από το ξενοδοχείο/πρακτορείο.

Σε περίπτωση που η υπηρεσία τελικά παρασχεθεί με την λανθασμένη φτηνή τιμή, αυτό βασίζεται ΜΟΝΟ στην καλή θέληση του ξενοδοχείου/πρακτορείου και σε καμία υποχρέωση του προς τον πελάτη.
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.437
Likes
2.207
Μπορεί να φαίνεται σκληρό αλλά νομίζω ότι έχω δίκιο.
Δεν μιλάμε για 2-3 πορτοκάλια αλλά για 500 Ε.
Και δηλαδή ο μέσος τουρίστας πόσες πιθανότητες έχει να ξαναπάει στην ίδια πόλη στο εξωτερικό και να μείνει στο ίδιο ξενοδοχείο?
Ξανατονίζω ότι μιλάμε για την Ρώμη που έχει μόνιμα μεγάλη πληρότητα.
Επίσης νομίζεις ότι όλοι θα δώσουν άδικο στον ξενοδόχο στην συγκεκριμένη περίπτωση? Το λάθος είναι εξόφθαλμο. Καμία, για μένα, σοβαρή επιχείρηση δεν σκοτώνει τα προιόντα της για τέτοιο λάθος.
Ασχετο αν εμείς παίρνουμε το μέρος του συμφορουμίτη...
<Είναι πολλά τα λεφτά Αρη....>
Μα ακριβώς επειδή δεν μιλάμε για πορτοκάλια και μιλάμε για πολλά ευρώ που χρεώνει το ξενοδοχείο σε κάθε κράτηση και άρα για πολλά ευρώ που υπάρχει κίνδυνος να χάσει από μια κακή φήμη θα πρέπει να κάνει πίσω.

Αν είσαι σωστός επαγγελματίας είναι προτιμότερο να σκοτώσεις μια φορά το προϊόν από το να μην μπορείς να το πουλήσεις πολλές φορές ενδεχομένως.

Οι περισσότεροι εδώ μέσα καλώς η κακώς δίνουμε το δίκιο στον πελάτη και όχι στον ξενοδόχο αρά αυτό δεν είναι καλό για την φήμη του ξενοδοχείου.

Τέλος πάντων είναι άλλη νοοτροπία αυτή για την οποία μιλάω η οποία δεν έχει καμία σχέση με την Ελληνική του να μπορέσουμε να αρπάξουμε σήμερα ότι μπορούμε.Η οποία νοοτροπία αν δεν υπήρχε βέβαια κατά την γνώμη μου στην Ελλάδα ο τουρισμός μας θα είταν πολύ μεγαλύτερος.

Οσο για το λάθος που είναι εξόφθαλμο για εμένα δεν μου λέει τίποτα γιατί και εγώ είχα κάνει ένα εξόφθαλμο λάθος με την booking και τα χρήματα μου τα έχασα.Ακύρωσα μια κράτηση για ένα ξενοδοχείο που είχα κλείσει για μια διανυκτέρευση μια ημέρα πριν πάω.Αυτό ήταν τεράστια χαζομάρα γιατί και το δωμάτιο έχανα έτσι και τα χρήματα μου αλλά και δεν υπήρχε πιθανότητα να κερδίσω τίποτα σε καμία περίπτωση αλλά μόνο να χάσω μέσω της ακύρωσης την τελευταία στιγμή.Το κατάλαβα μετά από μερικές ώρες αλλά δεν δέχτηκε η booking να επιβάλει στο ξενοδοχείο ούτε να μου δώσει τα χρήματα ούτε να με αφήσει να πάω στο δωμάτιο όπως δεν δέχτηκε και το ξενοδοχείο.Ναι έκανα λάθος το παραδέχομαι αλλά το πλήρωσα.Αυτοί τώρα γιατί να μην πληρώσουν για το λάθος τους;
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.372
Likes
6.871
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Άρχισαν τα όργανα....

Dear Guest,

we apologize for the inconvenience, but there was a mistake with the price
published online; this is why we are not able to make the reservation for
you. If you are still interested in book a room at our Hotel, please let us
know as soon as possible.

Thanking you for your kind attention, we send our

Best regards,

Eliana Longo
Sales & Revenue Manager
Banqueting Manager

Hotel Turner
via Nomentana 29/31
00161 Roma
αυτη η ενημέρωση εγινε πριν την οποιαδήποτε επιβεβαίωση εκ μέρους τους της δικής σου κράτησης η μετά;

γιατι αν υπήρξε αρχική επιβεβαιωση εκ μερους τους της δικής σου κράτησης με μορφή επιβεβαιωτικού εμαιλ με τις αρχικές φτηνές τιμές κοκ και μετά ανακάλυψαν την γκάφα τους κ σε ενημέρωσαν οτι δεν γινεται, τοτε ισως και να γίνεται...

ειμαι σιγουρος οτι δικαστήρια εχουν αποφασίσει για παρόμοιες περιπτώσεις αλλα δεν μου ειναι ευκολο να βρω τουτη τη στιγμή λινκ με σχετικές αποφάσεις
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.284
Likes
898
Γιατί νομικά είναι καλυμένοι, όπως σωστά εξήγησε πρακτικά ο traveladdict, και οποιαδήποτε κίνηση εκ μέρους τους στηρίζεται στην καλή τους θέληση.

Σε αντίστοιχες υποθέσεις λαθών σε ιστοσελίδες στο εξωτερικό, κρίθηκε, παρόλο που οι αγοραστές είχαν ισχυριστεί ότι η σύμβαση είχε εκπληρωθεί με την αγορά, πως μόνο πρόταση υπήρξε από την μεριά των αγοραστών, η οποία όμως δεν οδήγησε σε κατάρτιση της σύμβασης, καθώς δεν έγινε αποδοχή της από τον πωλητή, αφού θεωρηθήκε πως η ιστοσελίδα στην οποία περιγράφεται το προϊόν και αναγράφεται η τιμή αποτελεί πρόσκληση για την υποβολή πρότασης για σύναψη σύμβασης.

Μόνο ευθύνη από τις διαπραγματεύσεις μπορεί να βρεθεί, επομένως, εφόσον κανόνισε ο αγοραστής περαιτέρω ζητήματα σχετικά με το ταξίδι βάσει της πεποίθησης που του δημιουργήθηκε, και συνεπώς ζημιώνεται από την ακύρωση. Σε τέτοια περίπτωση μπορεί να ζητήσει από το ξενοδοχείο να προτείνει μία λύση.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.900
Μέλη
38.906
Νεότερο μέλος
Makarena

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom