LoversTravellers
Member
- Μηνύματα
- 39
- Likes
- 233
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ανταρκτική
(4o)
Φεύγοντας φυσικά σταματήσαμε να αγοράσουμε και μία βεντάλια ( θα σας φανεί πιο σημαντική από ποτέ!!!!) . Μπήκαμε στο ΚΛΙΜΑΤΟΖΟΜΕΝΟ αυτοκίνητο και είπαμε στον ξεναγό πως θα θέλαμε να παρεκκλίνουμε από το πρόγραμμα και να επιθυμούσαμε να μας προτείνει κάτι διαφορετικό από τουριστικής μυρωδιάς. Θέλαμε να ζήσουμε λίγο όπως ζουν οι Σρι Λανκέζοι. Έτσι μας κατηύθυνε σε ένα χωριό λίγο έξω από την Πολοναρούα, στο οποίο η (ανθρώπινη) ζωή είναι προς εξαφάνιση. Από εκεί ανεβήκαμε σε ένα κάρο- «ταξί» του χωριού, το οποίο μπήκε στους κακοτράχαλους δρόμους της ζούγκλας κι έπειτα από μισής ώρας διαδρομής φτάσαμε στις όχθες μια λίμνης.
(η κούκλα της φωτό έσερνε το κάρο-πολύ την λυπήθηκα)
Εκεί ανεβήκαμε σε μια περίεργη «βάρκα». Ήταν μια κατασκευή από δύο βάρκες, με ένα μικρότερο ορθογώνιο κουτί από πάνω , στο οποίο καθόμασταν.
Μας οδήγησε στην απέναντι όχθη μέσα από ένα σημείο σαν «βάλτο». Πραγματικά εκστασιάζεσαι από τη μία κι από την άλλη σκέφτεσαι « αν μου συμβεί εδώ κάτι τι θα κάνω;». ( μην ξεχνάτε την ύπαρξη των κροκοδείλων κάτω από τα νερά
)
Φτάνουμε στην όχθη λοιπόν, και κατευθυνθήκαμε σε μία εκ των ελαχίστων κατοικιών.
"Σπίτια" δίχως πόρτες, μες στη ζούγκλα, μες στη φτώχεια θα έλεγε κανείς, αλλά ίσως και να είναι πιο πλούσια από οπουδήποτε αλλού. Εκεί μία κυρία έφτιαχνε το μεσημεριανό τους κι η όλη διαδικασία ήταν γοητευτική.
(πίσω βλέπετε τον σύζυγο της)
Μας «έσερνε» μαζί της για να καταλάβουμε πώς ακριβώς γίνονται όλα εκεί, με πόσο φυσικούς τρόπους.
Σαύρες (σπάνιες) , ζωύφια, άπειρα πουλιά, πολλά τετράποδα ζώα, εξαιρετικοί ήχοι, καρύδες κ.ο.κ. έκαναν το τοπίο να μοιάζει σαν να έχει ξεπεταχτεί από ταινία που περιγράφει την πρωτόγονη φύση.
Η ζέστη επίσης κι η ομίχλη είχε εξαπλωθεί γύρω από τα δέντρα και τα βουνά δίνοντας μια μαγική αίσθηση, η οποία μας μετέφερε σε μια άλλη διάσταση.
Όταν τελείωσε η διαδικασία του φαγητού μας σέρβιρε σε καταπληκτικά από καρύδα πιατάκια. Ειλικρινά η γεύση ήταν υπέροχη αλλά κι ο ανανάς με τις μπανάνες που ολοκλήρωσαν το γεύμα μας ήταν ο,τι πιο γευστικό είχαμε ποτέ δοκιμάσει.
****Να τονίσουμε φυσικά και την ευγένεια αυτών των ανθρώπων , που φυσικά δεν μιλούσαν αγγλικά…μα η καρδιά δεν χρειάζεται γνώση κάποιας γλώσσας για να επικοινωνήσει.
Φεύγοντας από εκεί δεν ακολουθήσαμε την ίδια διαδρομή. Περπατήσαμε λίγο μες στη ζούγκλα και βρεθήκαμε σε μια παρόμοια κατοικία όπου ο νοικοκύρης διέθετε «ταξί» άλλου τύπου και μας οδήγησε στην κεντρική οδό που είχαμε παρκαρισμένο το αυτοκίνητο μας.
Η διαδρομή ήταν εντυπωσιακή και πάλι. Πέραν της απαράμιλλής φυσικής ομορφιάς, τα σπίτια, οι άνθρωποι…όλα, τα πάντα ήταν υπέροχα!!!
Η κούραση όμως ήταν αξεπέραστη, όπως αντιλαμβάνεστε. Οδηγηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας στην Σιγκιρίγια για φαγητό και ξεκούραση.
Το ξενοδοχείο ήταν μια πολυτέλεια μες στη ζούγκλα. (Sigiriya Village Hotel)
γεμάτο υπέροχες μαϊμούδες. Τίποτε στημένο, η φύση εκεί επέβαλλε την παρουσία της και δημιουργούσε πίνακες ζωγραφικής. (Σε αυτό το ξενοδοχείο θα μέναμε 2 βράδια).
Ξημέρωσε η επόμενη ημέρα και το πρόγραμμα είχε κάτι άκρως ενδιαφέρον και εντυπωσιακό. Καταρχάς ΠΡΩΙΝΟ!!!
….και κατά τις 9 μας παρέλαβε ο Yanaka για να μας ταξιδέψει στη μαγεία του ιερού τους βράχου : Σιγκιρίγια Rock!!!
Mια περιπλάνηση μέσα από το ομιχλώδες τροπικό δάσος προς τον μαγευτικό βράχο -Σιγκιρίγια , σκαρφαλωμένο μέσα σε μια βαθιά ζούγκλα.
Αυτή η φυσική «επιβολή» είναι προστατευμένη από την UNESCO, το ανάκτορο που εντυπωσιάζει και ενίοτε επισκιάζεται από την εμφάνιση των σύννεφών και της βροχής.Η εντυπωσιακή ακρόπολη έχει χτιστεί από τον βασιλιά Kashyapa, καπου στον 5ο μ. Χ. αιώνα, στην απομόνωση των 250 μέτρων περίπου.
Ίσως δεν έχει κάποιος τη σαφή θέα από την κορυφή του ναού, αλλά αντ 'αυτού μπορεί να θαυμάσει τις σταγόνες της βροχής σε ιστούς αράχνης, μαϊμούδες σκαρφαλωμένες στα χιλιάδες δέντρα, φωλιές σφηκών ( επικίνδυνες) και φυσικά αυτήν τη ράγα της σκάλας. Βλέπετε επίσης, την ευτυχία των ζώων να κυκλοφορούν ανάμεσα σου και την ομορφιά του αέρα να βρίσκει τα φύλλα ελεύθερα. Ακόμη, όταν ανέβεις τα εκατοντάδες σκαλιά θα έρθεις αντιμέτωπος με ό,τι δεσπόζει εκεί στο αχανές, ερείπια μιας πόλης γεμάτη κήπους, τάφρους και προμαχώνες.
( κάθεσαι να ξαποστάσεις και λίγο γιατί θα έχεις γίνει μούσκεμα
)
Καθώς ανεβαίνεις βέβαια , για εκείνους που δεν έχουν υψοφοβία, είναι ιδανικό να παρεκκλίνουν για να δουν τις τοιχογραφίες με τις γυμνόστηθες παρθένες και τις σπηλιές με τις νωπογραφίες του 15ου αιώνα.
Τα σκαλιά (όπως καταλάβατε) εκατοντάδες , οι φωλιές των σφηκών της Ασίας , η κουφόβραση κι η υγρασία είναι τα μόνα εμπόδια.
*****Ιδανικό (&απαραίτητο) είναι να έχει κανείς κάτι μακρυμάνικο κοντά του, μακρύ παντελόνι, ειδικό στικ για τυχόν τσιμπήματα και φυσικά να κάνει ησυχία καθώς ανεβαίνει στον ιερό αυτό βράχο. Θα συναντήσετε φυσικά ταμπέλες που τονίζουν το αναγκαίο της ησυχίας εκεί, γιατί ο παραμικρός έντονος θόρυβος μπορεί να ξυπνήσει τις επικίνδυνες σφήκες.
Φεύγοντας φυσικά σταματήσαμε να αγοράσουμε και μία βεντάλια ( θα σας φανεί πιο σημαντική από ποτέ!!!!) . Μπήκαμε στο ΚΛΙΜΑΤΟΖΟΜΕΝΟ αυτοκίνητο και είπαμε στον ξεναγό πως θα θέλαμε να παρεκκλίνουμε από το πρόγραμμα και να επιθυμούσαμε να μας προτείνει κάτι διαφορετικό από τουριστικής μυρωδιάς. Θέλαμε να ζήσουμε λίγο όπως ζουν οι Σρι Λανκέζοι. Έτσι μας κατηύθυνε σε ένα χωριό λίγο έξω από την Πολοναρούα, στο οποίο η (ανθρώπινη) ζωή είναι προς εξαφάνιση. Από εκεί ανεβήκαμε σε ένα κάρο- «ταξί» του χωριού, το οποίο μπήκε στους κακοτράχαλους δρόμους της ζούγκλας κι έπειτα από μισής ώρας διαδρομής φτάσαμε στις όχθες μια λίμνης.

(η κούκλα της φωτό έσερνε το κάρο-πολύ την λυπήθηκα)
Εκεί ανεβήκαμε σε μια περίεργη «βάρκα». Ήταν μια κατασκευή από δύο βάρκες, με ένα μικρότερο ορθογώνιο κουτί από πάνω , στο οποίο καθόμασταν.

Μας οδήγησε στην απέναντι όχθη μέσα από ένα σημείο σαν «βάλτο». Πραγματικά εκστασιάζεσαι από τη μία κι από την άλλη σκέφτεσαι « αν μου συμβεί εδώ κάτι τι θα κάνω;». ( μην ξεχνάτε την ύπαρξη των κροκοδείλων κάτω από τα νερά



Φτάνουμε στην όχθη λοιπόν, και κατευθυνθήκαμε σε μία εκ των ελαχίστων κατοικιών.
"Σπίτια" δίχως πόρτες, μες στη ζούγκλα, μες στη φτώχεια θα έλεγε κανείς, αλλά ίσως και να είναι πιο πλούσια από οπουδήποτε αλλού. Εκεί μία κυρία έφτιαχνε το μεσημεριανό τους κι η όλη διαδικασία ήταν γοητευτική.

(πίσω βλέπετε τον σύζυγο της)
Μας «έσερνε» μαζί της για να καταλάβουμε πώς ακριβώς γίνονται όλα εκεί, με πόσο φυσικούς τρόπους.
Σαύρες (σπάνιες) , ζωύφια, άπειρα πουλιά, πολλά τετράποδα ζώα, εξαιρετικοί ήχοι, καρύδες κ.ο.κ. έκαναν το τοπίο να μοιάζει σαν να έχει ξεπεταχτεί από ταινία που περιγράφει την πρωτόγονη φύση.

Η ζέστη επίσης κι η ομίχλη είχε εξαπλωθεί γύρω από τα δέντρα και τα βουνά δίνοντας μια μαγική αίσθηση, η οποία μας μετέφερε σε μια άλλη διάσταση.
Όταν τελείωσε η διαδικασία του φαγητού μας σέρβιρε σε καταπληκτικά από καρύδα πιατάκια. Ειλικρινά η γεύση ήταν υπέροχη αλλά κι ο ανανάς με τις μπανάνες που ολοκλήρωσαν το γεύμα μας ήταν ο,τι πιο γευστικό είχαμε ποτέ δοκιμάσει.

****Να τονίσουμε φυσικά και την ευγένεια αυτών των ανθρώπων , που φυσικά δεν μιλούσαν αγγλικά…μα η καρδιά δεν χρειάζεται γνώση κάποιας γλώσσας για να επικοινωνήσει.
Φεύγοντας από εκεί δεν ακολουθήσαμε την ίδια διαδρομή. Περπατήσαμε λίγο μες στη ζούγκλα και βρεθήκαμε σε μια παρόμοια κατοικία όπου ο νοικοκύρης διέθετε «ταξί» άλλου τύπου και μας οδήγησε στην κεντρική οδό που είχαμε παρκαρισμένο το αυτοκίνητο μας.
Η διαδρομή ήταν εντυπωσιακή και πάλι. Πέραν της απαράμιλλής φυσικής ομορφιάς, τα σπίτια, οι άνθρωποι…όλα, τα πάντα ήταν υπέροχα!!!

Η κούραση όμως ήταν αξεπέραστη, όπως αντιλαμβάνεστε. Οδηγηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας στην Σιγκιρίγια για φαγητό και ξεκούραση.
Το ξενοδοχείο ήταν μια πολυτέλεια μες στη ζούγκλα. (Sigiriya Village Hotel)
γεμάτο υπέροχες μαϊμούδες. Τίποτε στημένο, η φύση εκεί επέβαλλε την παρουσία της και δημιουργούσε πίνακες ζωγραφικής. (Σε αυτό το ξενοδοχείο θα μέναμε 2 βράδια).


Ξημέρωσε η επόμενη ημέρα και το πρόγραμμα είχε κάτι άκρως ενδιαφέρον και εντυπωσιακό. Καταρχάς ΠΡΩΙΝΟ!!!
Mια περιπλάνηση μέσα από το ομιχλώδες τροπικό δάσος προς τον μαγευτικό βράχο -Σιγκιρίγια , σκαρφαλωμένο μέσα σε μια βαθιά ζούγκλα.
Αυτή η φυσική «επιβολή» είναι προστατευμένη από την UNESCO, το ανάκτορο που εντυπωσιάζει και ενίοτε επισκιάζεται από την εμφάνιση των σύννεφών και της βροχής.Η εντυπωσιακή ακρόπολη έχει χτιστεί από τον βασιλιά Kashyapa, καπου στον 5ο μ. Χ. αιώνα, στην απομόνωση των 250 μέτρων περίπου.


Ίσως δεν έχει κάποιος τη σαφή θέα από την κορυφή του ναού, αλλά αντ 'αυτού μπορεί να θαυμάσει τις σταγόνες της βροχής σε ιστούς αράχνης, μαϊμούδες σκαρφαλωμένες στα χιλιάδες δέντρα, φωλιές σφηκών ( επικίνδυνες) και φυσικά αυτήν τη ράγα της σκάλας. Βλέπετε επίσης, την ευτυχία των ζώων να κυκλοφορούν ανάμεσα σου και την ομορφιά του αέρα να βρίσκει τα φύλλα ελεύθερα. Ακόμη, όταν ανέβεις τα εκατοντάδες σκαλιά θα έρθεις αντιμέτωπος με ό,τι δεσπόζει εκεί στο αχανές, ερείπια μιας πόλης γεμάτη κήπους, τάφρους και προμαχώνες.
( κάθεσαι να ξαποστάσεις και λίγο γιατί θα έχεις γίνει μούσκεμα



Καθώς ανεβαίνεις βέβαια , για εκείνους που δεν έχουν υψοφοβία, είναι ιδανικό να παρεκκλίνουν για να δουν τις τοιχογραφίες με τις γυμνόστηθες παρθένες και τις σπηλιές με τις νωπογραφίες του 15ου αιώνα.

Τα σκαλιά (όπως καταλάβατε) εκατοντάδες , οι φωλιές των σφηκών της Ασίας , η κουφόβραση κι η υγρασία είναι τα μόνα εμπόδια.

*****Ιδανικό (&απαραίτητο) είναι να έχει κανείς κάτι μακρυμάνικο κοντά του, μακρύ παντελόνι, ειδικό στικ για τυχόν τσιμπήματα και φυσικά να κάνει ησυχία καθώς ανεβαίνει στον ιερό αυτό βράχο. Θα συναντήσετε φυσικά ταμπέλες που τονίζουν το αναγκαίο της ησυχίας εκεί, γιατί ο παραμικρός έντονος θόρυβος μπορεί να ξυπνήσει τις επικίνδυνες σφήκες.


Last edited: