Easyjet call center

trapper

Member
Μηνύματα
355
Likes
54
Το ίδιο μου συνέβη κι εμένα με την Thomson. Χρέωση (πράγμα που το έμαθα εκ των υστέρων) χωρίς να επιβεβαιώσει την κράτηση, Ξανά κράτηση και κανονική (2η) χρέωση. Σε ερώτηση τηλεφωνικά μου είπαν ότι δεν έγινε η πρώτη κράτηση. Στο λ/σμό τράπεζας υπήρχε η δέσμευση των χρημάτων αλλά δεν έγινε ανάληψη (για την 1η χρέωση). Μετά απο 20 μέρες έγινε αποδέσμευση αυτόματα. Για τη 2η χρέωση έγινε δέσμευση και ανάληψη αμέσως. Φυσικά δεν ξέρω αν όλα αυτά γίνουν στην Easyjet.

Νομίζω ότι πρεπει να το πάρεις πιο σοβαρά και να μην το αφήσεις στη καλή τους θέληση. Η χρέωση των ?100 είναι υπέρογκη, αλλά αν εσύ υποννοείς ότι πρόκειται για δική σου ακύρωση και όχι δικό τους λάθος τότε η χρεώση είναι δικαιολογημένη. Πρέπει να επιμένεις ότι δεν θέλεις να κάνεις ακύρωση αλλά εκείνοι έκαναν παράλογα (παράνομα) 2 χρεώσεις για το ίδιο πράγμα. Φυσικά και πρέπει να σου επιστρέψουν ολόκληρο το ποσό. Αν δεχτείς μικρότερο, υποννοείς δική σου ευθύνη, και ότι ήθελε προκύψει. Να στείλεις fax-επιστολή στην τράπεζα ότι έχουν κάνει παράνομη χρέωση (2 χρεώσεις για την ίδια αγορά).

Εννοείται ότι δεν πρέπει να έχεις κάνει κράτηση με ελαφρά διαφορετικα στοιχεία, ημερομηνία, προορισμό κλπ. αλλά όλα τα στοιχεία να είναι τα ίδια.

Το ότι υπάρχουν 2 κρατήσεις στο ίδιο όνομα απο μόνο του δεν αποδεικνύει πολλά. Εγώ έκανα απο λάθος μου διπλή κράτηση κάποτε, και φυσικά δεν μου επέστρεψαν τίποτα. Στην Ryanair συγκεκριμένα αναφέρουν ότι μπορείς να κάνεις 2η κράτηση στο ίδιο όνομα αν θέλεις (για κάποιους λόγους).

Πάντως η διπλοχρέωση λόγω λάθους του συστήματος είναι κάτι που γίνεται πολλές φορές, να το τονίσεις.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.188
Μηνύματα
883.387
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom