#icantbreathe

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.936
Likes
22.635
Σε αυτό το site έχουν καλή ενημέρωση: Fight Chat Control - Protect Digital Privacy in the EU

Καταγράφουν και τη στάση κάθε πολιτικού κι έχουν τα στοιχεία επικοινωνίας του γραφείου για να τους σπαμαρουμε να μην το ψηφίσουν. Από τους 21 ευρωβουλευτες της Ελλάδας οι 4 έχουν ήδη δηλώσει κατά και για τους υπόλοιπους δεν είναι ξεκάθαρο. Ίσως να υπάρχει ελπίδα. Ο χάρτης παραπάνω έχει την προδιάθεση κάθε χώρας μετά τις πρώτες συζητήσεις μάλλον.



Μα αυτά τα κάνει ο κόσμος με την θέληση του. Δεν νομίζω να τους αρέσει η ιδέα να σκαναρονται όλα τα μηνύματα τους. Φοβάμαι ότι απλά δεν γνωρίζουν ότι πάει να συμβεί κάτι τέτοιο. Τώρα γιατί δεν έχει ακουστεί αυτό το θέμα περισσότερο είναι άξιο απορίας.
Ευχαριστούμε. Αν θες γράψε μας τους 4 που δεν θα το ψηφίσουν, να γράφουμε στους υπόλοιπους.

Edit
Το βρήκα στο σάιτ που έβαλες, οπότε δεν χρειάζεται...
 

Teodoro

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
176
Likes
681
Επόμενο Ταξίδι
Αγ. Πετρούπολη & Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Τόκιο & Route 66
Δεν μπορώ να υπογράψω.
Μου βγάζει το παρακάτω..

1765439847407.png
 

Teodoro

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
176
Likes
681
Επόμενο Ταξίδι
Αγ. Πετρούπολη & Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Τόκιο & Route 66
Θα τους το στείλω μέσα από δικό μου e-mail.
Έτσι κι αλλιώς το έβαζες στο παραπάνω site

edit:
Έφυγε.
Για να δούμε τι θα κάνουν τα "καμάρια" του Έλλ. Έθνους!..
 

fenia42

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.201
Likes
19.001
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Epstein files
Προστατευουν τα ονοματα των πανισχυρων παιδοφιλων και δινουν στη φορα τα ονοματα των θυματων.

Πέσαμε από τα σύννεφα , πρώτη φορά ξανά συμβαίνει …..
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.957
Likes
11.091
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Νομίζω ότι είναι το πιο κατάλληλο τοπικ για το γράψω.

Σε περίπτωση που δεν το έχετε πάρει χαμπάρι, η ΕΕ, με μπροστάρισα τη δημοκρατική και σέβομαι την ιδιωτικοτητα των πολιτών Δανία, θέλει να περάσει ένα νόμο που θα επιβάλλει σε όλες τις εφαρμογές μηνυμάτων πχ whatsapp, viber κλπ να σκαναρουν όλα τα μηνύματα που στέλνουμε. Αυτό θα γίνεται με εφαρμογή AI γιατί μάλλον κάπως πρέπει να μπαλωσουν κι αυτοί τις οικονομικές μαύρες τρύπες που έχουν ανοίξει. Το πρόσχημα είναι η καταπολέμηση της παιδικής πορνογραφίας με ένα ακραίο μέτρο που παραβιάζει την ιδιωτικοτητα σε επίπεδα φασιστικού κράτους. Φυσικά οι πολιτικοί εξαιρούνται από αυτό το μετρό, γιατί παιδεραστές πολιτικοί που ακούστηκε;

Το συμβούλιο της ΕΕ έχει αλλάξει την πρόταση που θα πάει στην ευρωβουλη για ψήφιση και πλέον από υποχρεωτικό σκαναρισμα θα το κάνουν προαιρετικό για την εταιρεία. Επιπλέον προτείνουν υποχρεωτική επαλήθευση ηλικίας από mail μέχρι όλες τις υπηρεσίες μηνυμάτων, δεν ξέρω αν πιάνει και τα φόρουμς, δηλαδή ανωνυμία τέλος.

Μου φαίνεται σοκαριστικο ότι μόνο 4 χώρες είναι αντίθετες σε αυτό το έκτρωμα. Ήταν και η Γερμανία αλλά η νέα κυβέρνηση μάλλον το καλοβλέπει.

View attachment 519243

Με σοκάρει ακόμα πιο πολύ ότι με πολλούς ανθρώπους που έχω συζητήσει δεν έχουν ιδέα για αυτό το τόσο σοβαρό θέμα και υποτίθεται ασχολούνται με πολιτικά.
Είμαι από αυτούς τους περίεργους που συνεχίζουν να παρακολουθούν την περίπτωση αυτή. Έχω καλά νέα! Δεν πέρασε από το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο! Επικράτησε η λογική.

Θα συνεχιστεί η κουβέντα αλλά με αλλαγές της πρότασης. Το σκαναρισμα των μηνυμάτων δεν θα υπάρχει στη νέα πρόταση. Αυτό που παραμένει και πιστεύω ότι θα το περάσουν είναι το τέλος της ανωνυμίας στο ίντερνετ. Δηλαδή να θες ταυτότητα για να κάνεις εγγραφή στα social media. Η τελική απόφαση θα παρθεί τον Ιούλιο.

Εδώ μια καλή σύνοψη της υπόθεσης:

End of “Chat Control”: EU Parliament Stops Mass Surveillance in Voting Thriller – Paving the Way for Genuine Child Protection!
 

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.936
Likes
22.635
Είμαι από αυτούς τους περίεργους που συνεχίζουν να παρακολουθούν την περίπτωση αυτή. Έχω καλά νέα! Δεν πέρασε από το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο! Επικράτησε η λογική.

Θα συνεχιστεί η κουβέντα αλλά με αλλαγές της πρότασης. Το σκαναρισμα των μηνυμάτων δεν θα υπάρχει στη νέα πρόταση. Αυτό που παραμένει και πιστεύω ότι θα το περάσουν είναι το τέλος της ανωνυμίας στο ίντερνετ. Δηλαδή να θες ταυτότητα για να κάνεις εγγραφή στα social media. Η τελική απόφαση θα παρθεί τον Ιούλιο.

Εδώ μια καλή σύνοψη της υπόθεσης:

End of “Chat Control”: EU Parliament Stops Mass Surveillance in Voting Thriller – Paving the Way for Genuine Child Protection!
Ενδιαφέρον. Δεν είσαι καθόλου περίεργος θεωρώ.Νορμαλ είναι να μην θέλεις οργουελικά μέτρα στη ζωή σου.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.175
Μηνύματα
960.066
Μέλη
40.181
Νεότερο μέλος
inatcenli1973

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom