evaT
Member
- Μηνύματα
- 1.953
- Likes
- 16.683
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ιαπωνία
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Σχεδιασμός και λοιπά οργανωτικά
- Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα, ένα τσιγάρο δρόμος
- Ζανζιβάρη κ από χειμώνα καλοκαίρι
- Blue Safari - Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα
- Stone Town - Bohemian Rapsody
- Zoom zoom, tzigi, tzigi Spice Farm και στα καπάκια ιδιωτική πτήση
- Ngorongoro crater - Men gave names to all the animals in the beginning!
- Serengeti Park - Inception
- Serengeti και pole pole πάμε προς το Kilimanjaro
- Ο Εφιάλτης στο δρόμο με τις Μπανανιές
- Ενα τροπικό δάσος, μια λαϊκή αγορά και στο τέλος το ΚΑΤ Τανζανίας
- Should I stay or should I go?
- Επίλογος – Συμπεράσματα
Ζανζιβάρη κ από χειμώνα καλοκαίρι.
Το πρωί φρεσκαδούρες μετά τον απαραίτητο ύπνο, φύγαμε ξανά για αεροδρόμιο, η πτήση έφευγε γύρω στις 10.30 οπότε είχαμε χρόνο να ετοιμαστούμε δίχως να ξυπνήσουμε από τα επτά χαράματα.
Καταλάβαμε ότι μάλλον η Ζανζιβάρη είναι ιδιαίτερα δημοφιλής μόλις είδαμε αυτό. Εκεί στο βάθος είναι η ουρά για την επιβίβαση
Εδώ βλέπουμε τη διαφορά ενός ανθρώπου οικογενειάρχη σε σχέση με τα μπακούρια...
Ο Βασίλης περιχαρής με τα οικογενειακά του βάρη, ενώ ο Τάσος ανετίκλα, προσέχει τη δική του βαλίτσα μαζί με τη δική μου όσο εγώ ανακατεύω τη χαρτούρα για την πτήση
Το αεροπλάνο ήταν ένα μεγάλο Boeing 777, εμείς όμως σε όλες τις πτήσεις είχαμε μπροστινή θέση και παραθυράκι, ευγενική χορηγία της Ethiopian Αθήνας που μπορεί να μας λαχτάρισε με τα βάουτσερ, κατά τ άλλα όμως μας κακομάθαινε.
Ξεκίνησε η πτήση
Αφρική-άνυδρη γη
η Ethiopian είναι large στο σέρβις σε όλες τις πτήσεις. 'Ετσι 11 η ώρα το πρωί φάγαμε μεσημεριανό.
Το κρασί το κράτησα στην τσάντα μου για καμιά δύσκολη ώρα.
Ξαφνικά άρχισα να βλέπω αυτά
Τι λες τώρα!
Αυτά τα σπιτάκια από ψηλά φαίνονταν όμορφα. Τελικά από κοντά ήταν απλά λαμαρίνες
Στα διαδικαστικά της εισόδου, μας είχαν ήδη τσεκάρει τις ασφάλειες-νταβατζιλίκι στο τσεκ ιν και τώρα σειρά είχε η βίζα upon arrival. Συμπλήρωνες ένα Α4 κάτι σαν αίτηση, ζητούσαν ένα σωρό άχρηστα στοιχεία και περνούσες από το γκισέ όπου δεν έλεγχαν....τίποτα! 'Αδικα φάγαμε το εμβόλιο του κίτρινου πυρετού, σημασία δεν έδωσαν στο βιβλιαράκι. Το 50δόλαρο της βίζας ήταν το μόνο που τους ενδιέφερε.
Σε 20 λεπτά είχαμε ξεμπερδέψει και βγήκαμε έξω όπου μας υποδέχθηκε ένας ταρίφας με μίνι βαν που είχα κλείσει από το Booking μαζί και η ανελέητη ζέστη, 32-33 βαθμούς εκείνη την ώρα, μας ήρθε απότομα.
Απότομες μας ήρθαν και οι εικόνες του δρόμου που ξεπηδούσαν πληθωρικά μπροστά από τα μάτια μας.
Aλλά και φοβερή βλάστηση
Η απόσταση μέχρι τη Nungwi beach όπου θα μέναμε ήταν γύρω στα 50 χιλιόμετρα, όμως έπαιρνε σχεδόν μιάμισι ώρα με φριχτή κίνηση, οδηγούν από τα αριστερά και ιδιαίτερα επικίνδυνα.
'Ολα τα είδαμε!
Ανθρώπους να κρέμονται πίσω από βανάκια, ζώα, πεζούς να διασχίζουν το δρόμο δίχως να ελέγχουν, τυφλές προσπεράσεις, το δρομολόγιο του τρόμου!
'Οσο βέβαια πλησιάζαμε στο τουριστικό θέρετρο, κυριαρχούσε η έντονη βλάστηση και τα πράγματα έγιναν περισσότερο πολιτισμένα.
Ο ξενώνας που είχαμε επιλέξει για τη διαμονή μας έμοιαζε με κάμπινγκ και μας ενθουσίασε
Ορθόν και ξέρω μερικούς εδώ μέσα που θα συμφωνούσαν αβλεπί!
Τα δωμάτια ήταν κάπως έτσι
,
Πάλι Σεχραζάτ με βλέπω.
Μ αυτά κ μ αυτά είχαμε πιάσει απόγευμα κ ανυπομονούσαμε για την πρώτη βουτιά...
Πρώτη, απαραίτητη στάση σε μια παράγκα στη γωνία που προμήθευε αμφιβόλου ποιότητας κάρτες σιμ στους ξένους. Δεν υπήρχε άλλη επιλογή οπότε πήγαμε με αυτό.
Με 12 ευρώ το κεφάλι μας τοποθέτησε τις τοπικές σιμ των 5gb για 30 μέρες. Οι περισσότερες τελικά δούλεψαν μια χαρά, εκτός από αυτή του Τάσου η οποία είχε από την αρχή μια ανεξιχνίαστη διαρροή, κάπου έχανε τα giga, υδραυλικό δεν είχαμε πρόχειρο να εντοπίσει τη βλάβη, οπότε απλά ανανέωσε τα δεδομένα του κανά δυό φορές επιπλέον και έβρισε και λιγάκι παραπάνω.
Δυό λεπτά από κει είμασταν ήδη παραλία.
Η θάλασσα είχε ωραίο χρώμα αλλά το κύμα την ανακάτευε και ήταν θολή. Με άλλα λόγια αδιάφορη για τα δικά μας στάνταρντ. 'Ομως πόσο ανεκτίμητο να έχεις τη δυνατότητα να βουτάς στη μέση του δικού μας χειμώνα! Το νερό περισσότερο ζεστό από ότι θα το ήθελα, όμως η πρώτη γρήγορη σκέψη ήταν, μπάνιο στον Ινδικό Ωκεανό...τσεκ!
Και αυτές οι χαρακτηριστικές ξύλινες βάρκες τους, έδιναν όλο το εξωτικό χρώμα.
Μαζί με όλους τους γιαλαντζί-Μασάι οι οποίοι καταλήξαμε ότι πιθανώς να είναι δημόσιοι υπάλληλοι;
Δεν πουλούσαν κάτι, απλά τους βλέπαμε από το πρωί στις 7-8 να κατηφορίζουν προς την παραλία όπου έμεναν μέχρι να φύγει ο κόσμος. Kάπου κάπου έκαναν ακροβατικά ή έπαιζαν μπάλα και μάζευαν κανά ψιλό, αλλά ως εκεί.
Να και η πρώτη μπύρα με φόντο τους ψευτομασάι
Μα Μασάι με γυαλί ηλίου καθρέφτη και smartphone?
Παρακάτω, όταν κάναμε τα οργανωμένα τουρ, ενημερωθήκαμε ότι στην Αφρική έχουν την πεποίθηση ότι αν η γυναίκα σου κοιμηθεί με Μασάι, την έχασες για πάντα
πράγμα που εύλογα προκάλεσε την απορία του θηλυκού πληθυσμού και θελήσαμε να μάθουμε τις λεπτομέρειες.
Τις οποίες δυστυχώς δεν μπορώ να μοιραστώ μαζί σας γιατί θα μας κόψει το ΕΣΡ, πάντως όπως τους έβλεπα αυτούς, πέρα του ότι ήταν παιδάκια , ούτε ως τη γωνία πήγαινα μαζί τους, πόσο μάλλον ....γκούχου γκούχου.
Σε λιγάκι αριβάρισε ο σταρ (πλέον) @mapouna protopao μετά της θυγατέρας κ ακολούθησαν έξαλλοι εναγκαλιασμοί για το ρηγιούνιον.
Πιάσαμε ηλιοβασίλεμα
Στα πλαίσια του καλοκαιρινού μουντ που μας κατέκλυσε, αποφασίσαμε να φάμε βραδινό στον ξενώνα, ο δε κοινόχρηστος χώρος τη νύχτα έδειχνε ακόμη πιο όμορφος
Το κακό σ αυτή τη χώρα είναι ότι παραγγέλνεις στις 9 για να φας στην καλύτερη στις 10. Οι ρυθμοί τους είναι της απελπισίας και κόλλησαν τα στομάχια στην πλάτη.
Εντέλει όμως όταν ετοιμάστηκε, το φαγητό ήταν εμφανίσιμο κ εύγευστο
Αφού φάγαμε προχωρήσαμε ξανά προς την παραλία για να δούμε αν παίζει κανένα χάπενιγκ.
Σιγή ιχθύος.
Το χαρακτηριστικό της περιοχής είναι τα έντονα φαινόμενα παλίρροιας και άμπωτης, εκεί που νωρίτερα ανέβαινε η θάλασσα ξαφνικά και τρέχαμε να μαζέψουμε τις σαγιονάρες, τώρα είχε στεγνώσει προσφέροντάς μας όμορφες εικόνες
καβουράκος
κάποιοι σχημάτιζαν τα ονόματά τους στην άμμο, κάποιοι την αγάπη τους.
Εγώ θυμήθηκα ότι έχω να γράψω μια ιστορία....
και μετά τη δική μου αγάπη που (και) φέτος έχει τα χάλια της
άμα ο άνθρωπος είναι καλλιτέχνης όμως....
Κλείσαμε τη βραδιά με τα συνήθη καλαμπούρια και πειράγματα που προσαρμόσαμε στο χωροχρόνο, έτοιμοι για την επόμενη μέρα που μας περίμενε η πρώτη μεγάλη εκδρομή και μερικές από τις καλύτερες φωτογραφίες του ταξιδιού.
Το λέω κι αυτό, μπας και σας κρατήσω!
Το πρωί φρεσκαδούρες μετά τον απαραίτητο ύπνο, φύγαμε ξανά για αεροδρόμιο, η πτήση έφευγε γύρω στις 10.30 οπότε είχαμε χρόνο να ετοιμαστούμε δίχως να ξυπνήσουμε από τα επτά χαράματα.
Καταλάβαμε ότι μάλλον η Ζανζιβάρη είναι ιδιαίτερα δημοφιλής μόλις είδαμε αυτό. Εκεί στο βάθος είναι η ουρά για την επιβίβαση

Εδώ βλέπουμε τη διαφορά ενός ανθρώπου οικογενειάρχη σε σχέση με τα μπακούρια...
Ο Βασίλης περιχαρής με τα οικογενειακά του βάρη, ενώ ο Τάσος ανετίκλα, προσέχει τη δική του βαλίτσα μαζί με τη δική μου όσο εγώ ανακατεύω τη χαρτούρα για την πτήση

Το αεροπλάνο ήταν ένα μεγάλο Boeing 777, εμείς όμως σε όλες τις πτήσεις είχαμε μπροστινή θέση και παραθυράκι, ευγενική χορηγία της Ethiopian Αθήνας που μπορεί να μας λαχτάρισε με τα βάουτσερ, κατά τ άλλα όμως μας κακομάθαινε.

Ξεκίνησε η πτήση

Αφρική-άνυδρη γη



η Ethiopian είναι large στο σέρβις σε όλες τις πτήσεις. 'Ετσι 11 η ώρα το πρωί φάγαμε μεσημεριανό.
Το κρασί το κράτησα στην τσάντα μου για καμιά δύσκολη ώρα.

Ξαφνικά άρχισα να βλέπω αυτά

Τι λες τώρα!


Αυτά τα σπιτάκια από ψηλά φαίνονταν όμορφα. Τελικά από κοντά ήταν απλά λαμαρίνες

Στα διαδικαστικά της εισόδου, μας είχαν ήδη τσεκάρει τις ασφάλειες-νταβατζιλίκι στο τσεκ ιν και τώρα σειρά είχε η βίζα upon arrival. Συμπλήρωνες ένα Α4 κάτι σαν αίτηση, ζητούσαν ένα σωρό άχρηστα στοιχεία και περνούσες από το γκισέ όπου δεν έλεγχαν....τίποτα! 'Αδικα φάγαμε το εμβόλιο του κίτρινου πυρετού, σημασία δεν έδωσαν στο βιβλιαράκι. Το 50δόλαρο της βίζας ήταν το μόνο που τους ενδιέφερε.
Σε 20 λεπτά είχαμε ξεμπερδέψει και βγήκαμε έξω όπου μας υποδέχθηκε ένας ταρίφας με μίνι βαν που είχα κλείσει από το Booking μαζί και η ανελέητη ζέστη, 32-33 βαθμούς εκείνη την ώρα, μας ήρθε απότομα.
Απότομες μας ήρθαν και οι εικόνες του δρόμου που ξεπηδούσαν πληθωρικά μπροστά από τα μάτια μας.




Aλλά και φοβερή βλάστηση

Η απόσταση μέχρι τη Nungwi beach όπου θα μέναμε ήταν γύρω στα 50 χιλιόμετρα, όμως έπαιρνε σχεδόν μιάμισι ώρα με φριχτή κίνηση, οδηγούν από τα αριστερά και ιδιαίτερα επικίνδυνα.
'Ολα τα είδαμε!
Ανθρώπους να κρέμονται πίσω από βανάκια, ζώα, πεζούς να διασχίζουν το δρόμο δίχως να ελέγχουν, τυφλές προσπεράσεις, το δρομολόγιο του τρόμου!
'Οσο βέβαια πλησιάζαμε στο τουριστικό θέρετρο, κυριαρχούσε η έντονη βλάστηση και τα πράγματα έγιναν περισσότερο πολιτισμένα.
Ο ξενώνας που είχαμε επιλέξει για τη διαμονή μας έμοιαζε με κάμπινγκ και μας ενθουσίασε


Ορθόν και ξέρω μερικούς εδώ μέσα που θα συμφωνούσαν αβλεπί!

Τα δωμάτια ήταν κάπως έτσι

,
Πάλι Σεχραζάτ με βλέπω.
Μ αυτά κ μ αυτά είχαμε πιάσει απόγευμα κ ανυπομονούσαμε για την πρώτη βουτιά...
Πρώτη, απαραίτητη στάση σε μια παράγκα στη γωνία που προμήθευε αμφιβόλου ποιότητας κάρτες σιμ στους ξένους. Δεν υπήρχε άλλη επιλογή οπότε πήγαμε με αυτό.
Με 12 ευρώ το κεφάλι μας τοποθέτησε τις τοπικές σιμ των 5gb για 30 μέρες. Οι περισσότερες τελικά δούλεψαν μια χαρά, εκτός από αυτή του Τάσου η οποία είχε από την αρχή μια ανεξιχνίαστη διαρροή, κάπου έχανε τα giga, υδραυλικό δεν είχαμε πρόχειρο να εντοπίσει τη βλάβη, οπότε απλά ανανέωσε τα δεδομένα του κανά δυό φορές επιπλέον και έβρισε και λιγάκι παραπάνω.
Δυό λεπτά από κει είμασταν ήδη παραλία.



Η θάλασσα είχε ωραίο χρώμα αλλά το κύμα την ανακάτευε και ήταν θολή. Με άλλα λόγια αδιάφορη για τα δικά μας στάνταρντ. 'Ομως πόσο ανεκτίμητο να έχεις τη δυνατότητα να βουτάς στη μέση του δικού μας χειμώνα! Το νερό περισσότερο ζεστό από ότι θα το ήθελα, όμως η πρώτη γρήγορη σκέψη ήταν, μπάνιο στον Ινδικό Ωκεανό...τσεκ!
Και αυτές οι χαρακτηριστικές ξύλινες βάρκες τους, έδιναν όλο το εξωτικό χρώμα.
Μαζί με όλους τους γιαλαντζί-Μασάι οι οποίοι καταλήξαμε ότι πιθανώς να είναι δημόσιοι υπάλληλοι;
Δεν πουλούσαν κάτι, απλά τους βλέπαμε από το πρωί στις 7-8 να κατηφορίζουν προς την παραλία όπου έμεναν μέχρι να φύγει ο κόσμος. Kάπου κάπου έκαναν ακροβατικά ή έπαιζαν μπάλα και μάζευαν κανά ψιλό, αλλά ως εκεί.

Να και η πρώτη μπύρα με φόντο τους ψευτομασάι

Μα Μασάι με γυαλί ηλίου καθρέφτη και smartphone?
Παρακάτω, όταν κάναμε τα οργανωμένα τουρ, ενημερωθήκαμε ότι στην Αφρική έχουν την πεποίθηση ότι αν η γυναίκα σου κοιμηθεί με Μασάι, την έχασες για πάντα
Τις οποίες δυστυχώς δεν μπορώ να μοιραστώ μαζί σας γιατί θα μας κόψει το ΕΣΡ, πάντως όπως τους έβλεπα αυτούς, πέρα του ότι ήταν παιδάκια , ούτε ως τη γωνία πήγαινα μαζί τους, πόσο μάλλον ....γκούχου γκούχου.
Σε λιγάκι αριβάρισε ο σταρ (πλέον) @mapouna protopao μετά της θυγατέρας κ ακολούθησαν έξαλλοι εναγκαλιασμοί για το ρηγιούνιον.
Πιάσαμε ηλιοβασίλεμα


Στα πλαίσια του καλοκαιρινού μουντ που μας κατέκλυσε, αποφασίσαμε να φάμε βραδινό στον ξενώνα, ο δε κοινόχρηστος χώρος τη νύχτα έδειχνε ακόμη πιο όμορφος


Το κακό σ αυτή τη χώρα είναι ότι παραγγέλνεις στις 9 για να φας στην καλύτερη στις 10. Οι ρυθμοί τους είναι της απελπισίας και κόλλησαν τα στομάχια στην πλάτη.
Εντέλει όμως όταν ετοιμάστηκε, το φαγητό ήταν εμφανίσιμο κ εύγευστο


Αφού φάγαμε προχωρήσαμε ξανά προς την παραλία για να δούμε αν παίζει κανένα χάπενιγκ.
Σιγή ιχθύος.
Το χαρακτηριστικό της περιοχής είναι τα έντονα φαινόμενα παλίρροιας και άμπωτης, εκεί που νωρίτερα ανέβαινε η θάλασσα ξαφνικά και τρέχαμε να μαζέψουμε τις σαγιονάρες, τώρα είχε στεγνώσει προσφέροντάς μας όμορφες εικόνες

καβουράκος

κάποιοι σχημάτιζαν τα ονόματά τους στην άμμο, κάποιοι την αγάπη τους.
Εγώ θυμήθηκα ότι έχω να γράψω μια ιστορία....

και μετά τη δική μου αγάπη που (και) φέτος έχει τα χάλια της

άμα ο άνθρωπος είναι καλλιτέχνης όμως....

Κλείσαμε τη βραδιά με τα συνήθη καλαμπούρια και πειράγματα που προσαρμόσαμε στο χωροχρόνο, έτοιμοι για την επόμενη μέρα που μας περίμενε η πρώτη μεγάλη εκδρομή και μερικές από τις καλύτερες φωτογραφίες του ταξιδιού.
Το λέω κι αυτό, μπας και σας κρατήσω!
Last edited by a moderator: