OΣΕ, το φαινόμενο :-(

ANEL

Member
Μηνύματα
1.029
Likes
340
αυτό με το intercity δεν το' χω καταλάβει.ταξιδέψαμε πέρσι πάτρα-αθήνα και η μόνη διαφορά που είδα ήταν στη τιμή.δηλ.τι ρόλο παίζει,μειώνει το ταξίδι κατά ένα τέταρτο??
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.392
Likes
6.952
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
αυτό με το intercity δεν το' χω καταλάβει.

για να καταλάβεις καλύτερα τις διαφορές για απλή μετάβαση και Β' θέση:

Διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αθήνα

με απλό τρένο η ταχεία προταιραιότητας(sic :shock:) οπως το αποκαλεί ο ΟΣΕ:
Αν. 12.42 Αφ. 18.18 διάρκεια: 5 ωρες και 36 λεπτά: κόστος: 15Ε

με ιντερσίτι:
Αν. 14.54 Αφ. 19.50 Διάρκεια 4 ώρες και 56 λεπτά, κόστος 15Ε +20Ε συμπλήρωμα ποιότητας(sic:shock:) 35E

με ιντερσίτι Εξπρές:
Αν. 7.13 Αφ. 11.40 Διάρκεια: 4 ώρες και 27 λεπτά, κόστος 15Ε + 33Ε συμπλήρωμα ποιότητας 48Ε

Στοιχεία από:
ΞŸΞ£Ξ• - ΞŸΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΟŒΟ‚ Ξ£ΞΉΞ΄Ξ·ΟΞΏΞ΄ΟΟŒΞΌΟ‰Ξ½ Ελλάδος

και εδώ αναλυτικά οι τιμές με τις κλιμακωτές αυξήσεις!

http://media2.feed.gr/filesystem/images/20090728/low/assets_LARGE_t_420_4723347.JPG
 

ANEL

Member
Μηνύματα
1.029
Likes
340
αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως για να μειώσεις κατά μισή ώρα το ταξίδι,θα πληρώσεις επιπλέον 20Ε,ενώ αν θέλεις να το μειώσεις κατά μια ώρα θα δώσεις 33Ε επιπλέον!!ακατανόητο!!
απο πάτρα για πειραιά:απλό τρένο θέλει 4ώρες και 10'.το intercity θέλει 3ώρες και 48'.διαφορά?περίπου 20'.τη τιμή δεν την θυμάμαι,αλλά νομίζω είναι περίπου διπλάσια!!
επίσης ακατανόητο!!!
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Και μου αρέσει που πρέπει να χαρώ κιόλας όπως το παρουσιάζουν...και το παίζουν και εθνοσωτήρες!

Αντί να στρωθούν να βγάλουν ένα πρόγραμμα της προκοπής και να εκμεταλλευτούν όλο το προσωπικό ώστε να βγάζει τα έξοδά του, κάθονται και την βγάζουν με υπεραυξήσεις καθαρά και μόνο για έσοδα!

Και φυσικά ούτε κουβέντα για ανάπτυξη...μόνο για συρρίκνωση!

Ουυ ρε!!!
 

FAMEK

Banned
Μηνύματα
418
Likes
45
Επόμενο Ταξίδι
στουτγκαρδη
Ταξίδι-Όνειρο
γαλλικη πολυνησια
εμενα παλι αυτο που με εκνευριζει ειναι που κανουν συνηθως τις απεργιες χωρις να ενημερωσουν κανεναν απο πριν.. μια ανακοινωση κατι να πει η τηλεοραση...
την εχω παθει αρκετες φορες μια που μετακινουμαι και για την δουλεια μου και με βολευει γιατι ειναι πολυ πιο συντομα και φτηνα...αλλα οταν κανω παραπονα για απεργια που δεν ενημερωθηκαμε και ετσι αργω στη δουλεια μου μου λενε και εμεις χθες το βραδυ το μαθαμε... ελεος
παντος εχει κ τα θετικα του πολυφτηνο εισητηριο το απλο και το μισο χρονο διαδρομης...
μακαρι να ταν και ασφαλης και συνεπης...
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Νέα δρομολογιακή & τιμολογιακή πολιτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.​
Αθήνα, 30 Ιουλίου 2009
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., εταιρία επιβατικών και εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών, ενημερώνει για τη νέα πολιτική που εφαρμόζει από 1ης Αυγούστου 2009 σε δρομολόγια και τιμολόγια.
Α. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Βασικά χαρακτηριστικά των νέου πλέγματος των δρομολογίων είναι τα εξής:
1. Εξασφαλίζεται η καθολική υπηρεσία, δηλαδή κάθε περιοχή της Ελλάδας με σιδηροδρομικό δίκτυο εξυπηρετείται σιδηροδρομικά.
2. Αυξάνεται η δυναμικότητα των δρομολογίων αιχμής.
3. Αναπτύσσονται περαιτέρω τα προαστιακά δρομολόγια και μάλιστα και σε περιοχές πέραν της Αττικής.
4. Διασυνδέονται τα αρτηριακά με τα περιφερειακά δρομολόγια, με τα δεύτερα να λειτουργούν τροφοδοτικά των πρώτων.
5. Εξασφαλίζονται όλες οι υπηρεσίες που απορρέουν από τον ιστορικά καταξιωμένο ρόλο του σιδηρόδρομου, όπως οι στρατιωτικές μετακινήσεις και οι νυκτερινές υπηρεσίες.
Τα πλεονεκτήματα του νέου δρομολογιακού πλέγματος μπορούν να συνοψιστούν στα παρακάτω:
1. Εξασφαλίζονται πολύτιμοι ανθρώπινοι πόροι.
2. Εξοικονομούνται οικονομικοί πόροι, απαραίτητη προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα της επιχείρησης.
3. Μεγιστοποιείται η ασφάλεια, αφού θα υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία στις αναπαύσεις του προσωπικού αιχμής, συχνότερη συντήρηση του τροχαίου υλικού, κλπ.
4. Βελτιώνεται η συνέπεια των δρομολογίων αφού αποσυμφορείται σε ικανό βαθμό ο βασικός άξονας.
5. Αναβαθμίζεται η ποιότητα της μετακίνησης (βελτιωμένο τροχαίο υλικό, καθαρότερα τρένα, κλπ).
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο βασικό άξονα ΠΑΘΕΠ ( Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας ), όπου και κινείται η συντριπτική πλειοψηφία της επιβατικής βάσης (πλέον του 80% των επιβατών), τα δρομολόγια διατηρούνται ή και ενισχύονται με επιπλέον οχήματα στους συρμούς.
Τέλος, επίσης από το Σάββατο 01 Αυγούστου 2009 αποδίδεται στην κυκλοφορία και η γραμμή Κορίνθου – Άργους / Ναυπλίου – Τρίπολης, αναβαθμίζοντας σημαντικά τα δρομολόγια της Πελοποννήσου.

Οι επιβάτες μπορούν να ενημερώνονται για τα νέα δρομολόγια που τους ενδιαφέρουν στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στον τηλεφωνικό αριθμό 1110 ή στους κατά τόπους Σταθμούς.

Β. ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Από 1ης Αυγούστου 2009 τίθενται επισης σε ισχύ και τα νέα τιμολόγια για τις επιβατικές μεταφορές. Εκτός των εισιτηρίων των προαστιακών μετακινήσεων (συμπεριλαμβανομένης και της Λάρισας – Θεσσαλονίκης) που παραμένουν σταθερά σε χαμηλή τιμή, τα υπόλοιπα εισιτήρια του σιδηροδρόμου αυξάνονται κατά 7% έως 33% - ανά περίπτωση και ανά κατηγορία εισιτηρίου.
Ενδεικτικά παραδείγματα παρατίθενται παρακάτω:
ΤΥΠΟΣ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΝΕΑ ΤΙΜΗ ΠΑΛΑΙΑ ΤΙΜΗ
InterCity Express ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 48,4 ? 48,4 ?
ΑΘΗΝΑ – ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ 21,9 ? 19,7 ?
ΑΘΗΝΑ – ΛΑΡΙΣΑ 35,8 ? 32,3 ?
InterCity ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 36,3 ? 35,3 ?
ΠΑΤΡΑ – ΚΑΛΑΜΑΤΑ 11,4 ? 9,7 ?
ΑΘΗΝΑ – ΠΥΡΓΟΣ 17 ? 15,4 ?
ΑΘΗΝΑ – ΒΟΛΟΣ 24,4 ? 20,7 ?
Κοινή ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ 12,9 ? 9,7 ?
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΚΟΖΑΝΗ 7 ? 5,3 ?
Οι ανωτέρω τιμές αναφέρονται σε εισιτήρια στη Β΄ Θέση.

Γ. ΛΟΙΠΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
Παράλληλα με τις αλλαγές στο πλέγμα των δρομολογίων της και τα τιμολόγια των εισιτηρίων, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. έχει ήδη δρομολογήσει σειρά μικρότερων και μεγαλύτερων αλλαγών στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών.
Κυριότερες εξ αυτών είναι:
1. Η δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων μέσω ΑΤΜ τραπεζών.
2. Η ριζική αναμόρφωση των Σημείων Πώλησης στα κέντρα των πόλεων.
3. Νέες υπηρεσίες μέσω σταθερού και κινητού τηλεφώνου.
4. Η βελτίωση των ‘ξενοδοχειακών’ υπηρεσιών επί των τρένων.
5. Αναθεώρηση πολιτικής αποζημιώσεων των επιβατών για καθυστερήσεις.
Τα ανωτέρω έργα έχουν ήδη ξεκινήσει να υλοποιούνται και ολοκληρώνονται σταδιακά το προσεχές διάστημα. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. εκτιμά ότι έως το τέλος του έτους, οι επιβάτες της θα απολαμβάνουν βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αναβαθμισμένες υπηρεσίες, έτσι ώστε και με την ολοκλήρωση των έργων από την ΟΣΕ Α.Ε. και τις θυγατρικές της, οι επιβατικές σιδηροδρομικές μετακινήσεις θα έχουν περάσει πλέον σε μια νέα εποχή.


ΞŸΞ£Ξ• - ΞŸΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΟŒΟ‚ Ξ£ΞΉΞ΄Ξ·ΟΞΏΞ΄ΟΟŒΞΌΟ‰Ξ½ Ελλάδος
 

proph

Member
Μηνύματα
9
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Άμστερνταμ
Ταξίδι-Όνειρο
Γαλλική Πολυνησία
Χρησιμοποιώ το τρένο συνεχεια πηγαίνοντας Aθηνα - Πάτρα και το αντίστροφο.
Οφείλω να ομολογήσω πως η κατάσταση είναι αισχρή ειδικά από Κιάτο - Πάτρα όπου τα τρένα είναι προπολεμικά, 1 στα 2 intercity στην παγματικοτιτα είναι και αυτό απλό αλλά χρεώνεται intercity(!), έχουν συνεχεια καθυστερήσεις, ενώ τέλος άμα προσέξετε όλος ο προαστιακός ένα έργο 5 χρονων εχει αρχίσει να καταρρέει αφού δεν συντηρείται καθόλου.

Το μονο που θέλω να τονίσω επειδή συχνά σε δρομολόγια βλέπω διαφορους (δεν τους χαρακτιριζω) να ωρύονται στους υπαλληλους "πουλήστε το @#$%#$%" και αλλα τέτοια μαργαριτάρια. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που έχει φτάσει εκεί ο ΟΣΕ ώστε όλοι να συμφωνήσουν πως η λύση είναι η ιδιωτικοποίηση και μετά από 5.10 το εισιτήριο Aθηνα Πάτρα να γίνει 15...

και τέλος το καλύτερο όλων:
Παρόλο που έχουν ένα site το οποιο 1 στις 10 θα σου βγάλει αποτελέσματα με δρομολόγια τις άλλες 9 θα κολλήσει, τις προάλλες με πείρε τηλέφωνο μια τηλεφωνήτρια και με ρώταγε τι νομίζω πως πρέπει αν γίνει για να βελτιωθεί το site του ΟΣΕ! :haha:
 

soudianos

Member
Μηνύματα
3.721
Likes
6.366
Ταξίδι-Όνειρο
Βερακρούζ
Γράφει:
Αθ-θεσ/κη...........Α΄θέση απλό 29 ευρώ συμπλήρωμα ποιότητος!!! 8 ευρώ


αυτό τι είναι; υποχρεωτικό;
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Ρε παιδιά...μας έχουν περάσει και πάλι για χοντρά κορόιδα εκεί στον ΟΣΕ μου φαίνεται.

Συγκεκριμένα, θα σας θυμίσω ένα απόσπασμα από το δελτίο τύπου που είχαν εκδώσει στο τέλος του Ιούλη:

Από το δελτίο τύπου του ΟΣΕ της 30/07/2009:


"ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Από 1ης Αυγούστου 2009 τίθενται επισης σε ισχύ και τα νέα τιμολόγια για τις επιβατικές μεταφορές. Εκτός των εισιτηρίων των προαστιακών μετακινήσεων (συμπεριλαμβανομένης και της Λάρισας – Θεσσαλονίκης) που παραμένουν σταθερά σε χαμηλή τιμή, τα υπόλοιπα εισιτήρια του σιδηροδρόμου αυξάνονται κατά 7% έως 33% - ανά περίπτωση και ανά κατηγορία εισιτηρίου.

Ενδεικτικά παραδείγματα παρατίθενται παρακάτω:

ΤΥΠΟΣ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΝΕΑ ΤΙΜΗ ΠΑΛΑΙΑ ΤΙΜΗ
InterCity Express ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 48,4 ? 48,4 ?
ΑΘΗΝΑ – ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ 21,9 ? 19,7 ?
ΑΘΗΝΑ – ΛΑΡΙΣΑ 35,8 ? 32,3 ?
InterCity ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 36,3 ? 35,3 ?
ΠΑΤΡΑ – ΚΑΛΑΜΑΤΑ 11,4 ? 9,7 ?
ΑΘΗΝΑ – ΠΥΡΓΟΣ 17 ? 15,4 ?
ΑΘΗΝΑ – ΒΟΛΟΣ 24,4 ? 20,7 ?
Κοινή ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ 12,9 ? 9,7 ?
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΚΟΖΑΝΗ 7 ? 5,3 ?
Οι ανωτέρω τιμές αναφέρονται σε εισιτήρια στη Β΄ Θέση."

Το εισιτήριο με επιστροφή για την Κατερίνη μου κόστιζε 20,10 Ευρώ με την απλή αμαξοστοιχία! Με τα ίδια δρομολόγια τώρα μου κοστίζει 42,70 Ευρώ...μιλάμε για μια αύξηση της τάξης του άνω του 100% ή είναι τόσο χάλια τα μαθηματικά μου που δεν τα καταφέρνω με τίποτα να καταλάβω ότι το ποσοστό αυτό είναι εώς 33% που λέει το δελτίο τύπου;

Μήπως να ξεκινήσει ο υπουργός τα φροντιστήρια μαθηματικών;

Εγώ γιατί νιώθω ότι και με κοροϊδεύουν και με ληστεύουν;
 

mfish

Member
Μηνύματα
1.378
Likes
1.280
Ταξίδι-Όνειρο
ολη η γη
Ρε παιδιά...μας έχουν περάσει και πάλι για χοντρά κορόιδα εκεί στον ΟΣΕ μου φαίνεται.

Συγκεκριμένα, θα σας θυμίσω ένα απόσπασμα από το δελτίο τύπου που είχαν εκδώσει στο τέλος του Ιούλη:

Από το δελτίο τύπου του ΟΣΕ της 30/07/2009:





Το εισιτήριο με επιστροφή για την Κατερίνη μου κόστιζε 20,10 Ευρώ με την απλή αμαξοστοιχία! Με τα ίδια δρομολόγια τώρα μου κοστίζει 42,70 Ευρώ...μιλάμε για μια αύξηση της τάξης του άνω του 100% ή είναι τόσο χάλια τα μαθηματικά μου που δεν τα καταφέρνω με τίποτα να καταλάβω ότι το ποσοστό αυτό είναι εώς 33% που λέει το δελτίο τύπου;

Μήπως να ξεκινήσει ο υπουργός τα φροντιστήρια μαθηματικών;

Εγώ γιατί νιώθω ότι και με κοροϊδεύουν και με ληστεύουν;
Μπορω να φανταστω για πιο λογο βγαινει διπλη τιμη συνολικα! και βρηκαν το τροπο να μας παιρνουν περισσοτερα λεφτα...παλια η τιμη του εισιτηριου ηταν γυρω στα 15 , αλλα για μετα επιστροφης εχεις εκπτωση 25% η 30% οποτε σου εβγαινε γυρω στα 20! η εκπτωση αυτη ισχυει μονο για απλο , τα συμπληρωματα δεν εχουν εκπτωση...αν την αυξηση την εβαλαν με τη μορφη του συμπληρωματος ποιοτητας και δε δικαιουσε εκπτωση στο συμπληρωμα απο τους κανονισμους του οσε αυτοματως ακριβαινει το πηγαινελα ....:roll::roll: θα το ψαξω το θεμα γιατι με ενδιαφερει πολυ...


Επισης επειδη εκανα πανω απο 40 ταξιδια αθηνα θεσσαλονικη τους τελευταιους 10 μηνες παρατηρησα οτι το απλο τρενο στη πραξη σπανιως κανει λιγοτερο απο 6 ωρες,ενω μονο ενα ιντερσιτι την ημερα φτανει στις 4 ωρες και 50 λεπτα, συνηθως το πρωινο απο αθηνα στις 6.50 ενω τα υπολοιπα κανουν 5 και τεταρτο και 5.30....τα βαγονια ιδια οποτε ουσιαστικα πληρωνεις χρυσο αυτο το μισαωρο λιγοτερο:roll:
 

mfish

Member
Μηνύματα
1.378
Likes
1.280
Ταξίδι-Όνειρο
ολη η γη
τελικα μπερδευτηκα....στην αμαξοστοιχια 500 ναι εχει γινει αυξηση στο απλο εισιτηριο 30% και παραλληλα προστεθηκε και συμπηρωμα ποιοτητας που παλια δεν ειχε...15 + 30% =20 +8= 28.........βεβαια στην 501 και 503 εχει μπει απλα συμπληρωμα 8 ευρω δηλαδη 15+8=23...τωρα πως γινεται τα ιδια τρενα( ταχεια προτεραιοτητας και τα τρια) να ειναι στα πανω ακριβοτερα δε ξερω....

αυριο θα παω να κλεισω εισιτηρια....και θα φτωχυνω αρκετα!
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Αυτό ακριβώς το κόλπο έκαναν...

Ακρίβυναν το εισιτήριο Χ % και επέβαλλαν και το συμπλήρωμα ποιότητας (ο Θεός να την κάνει) των 8 Ευρώ ανά διαδρομή πάνω στο οποίο συμπλήρωμα δεν γίνεται και καμία έκπτωση...δηλαδή ούτε για τους φοιτητές, ούτε για τους πολύτεκνους...ούτε για κανέναν!

Ωραίο το κόλπο τους....να τους χαιρόμαστε τέτοιους manager....τους ληστές όμως γιατί τους κλείνουν επιλεκτικά στην φυλακή;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.340
Μηνύματα
888.988
Μέλη
39.007
Νεότερο μέλος
Stelioz

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom